Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrouw moet honden wegdoen om ouders!

+5
Lejow
Annoek
Caramba
Supertalentje
Melis_je
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vrouw moet honden wegdoen om ouders! Empty Vrouw moet honden wegdoen om ouders!

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:07

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2576778/vrouw-moet-honden-wegdoen-ouders.html

Belachelijk! Evil or Very Mad

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrouw moet honden wegdoen om ouders! Empty Re: Vrouw moet honden wegdoen om ouders!

Bericht  Melis_je do 28 jul 2011 - 10:08

Belachelijk dat ze in eerste instantie haar ouders uit het gezamelijke appartement zette om meer ruimte aan haar honden te geven, bedoel je hopelijk?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Vrouw moet honden wegdoen om ouders! Empty Re: Vrouw moet honden wegdoen om ouders!

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 10:10

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:19

D'as waar ze had op zijn minst een verzorgingstehuis kunnen regelen toe ze hun eruit gooide, maar dat konden ze zelf ook doen immers woonde ze al een tijd niet meer bij haar en nu moest het zonodig weer. Dat politie erbij kwam vind ik overdreven, dat is niet aan hun lijkt me.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 10:23

-

Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 10:49; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 10:51

Caribbeanlover schreef:D'as waar ze had op zijn minst een verzorgingstehuis kunnen regelen toe ze hun eruit gooide, maar dat konden ze zelf ook doen immers woonde ze al een tijd niet meer bij haar en nu moest het zonodig weer. Dat politie erbij kwam vind ik overdreven, dat is niet aan hun lijkt me.

Het is hun gezamelijke appartement. Die dochter had die honden gewoon niet moeten nemen denk ik dan. Daarnaast spoor je toch niet als je zulke oudjes de deur uitzet? En een verzorgingstehuis? Werkt dat ook zo in Rusland denk je? Als je je eigen huis niet in kunt omdat een ander de deur voor je dicht houdt is dat inderdaad een zaak voor de politie. Die dochter heeft namelijk het recht niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 17:25

Jouw bekrompenheid verbaast me keer op keer, CBL.

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 28 jul 2011 - 17:29

Belachelijk van die dochter om haar ouders op straat te zetten! Alleen maar voor haar honden.
En waarom die ouders naar een verzorgingshuis? Als ze nog goed functioneren is dat helemaal niet nodig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 17:48

Maple schreef:Jouw bekrompenheid verbaast me keer op keer, CBL.

+1000000

Ik dacht echt dat je een grapje maakte. Het is toch juist belachelijk dat die vrouw die mensen uit hun eigen huisje zette voor die honden? Dat is echt ziek.

Gast
Gast

Bericht  Annoek do 28 jul 2011 - 18:46

Ik hield ook zielsveel van m'n hond helaas is hij nu dood, maar hij zou nooit of te nimmer voor mensen en al helemaal niet voor mijn eigen ouders gaan! Dan de honden maar naar buiten maar niet je ouders van 70!!

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow do 28 jul 2011 - 20:15

Yoyo schreef:

+1000000

Ik dacht echt dat je een grapje maakte. Het is toch juist belachelijk dat die vrouw die mensen uit hun eigen huisje zette voor die honden? Dat is echt ziek.

+ 200000
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:27

Zou jij je man uit jullie huis zetten als je merkt dat je hond te weinig ruimte heeft? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:38

Spetterdespat schreef:
En waarom die ouders naar een verzorgingshuis? Als ze nog goed functioneren is dat helemaal niet nodig.

Precies, mensen van 70 zijn niet meteen bejaard ofzo, wat een onzin. Je komt echt niet in een verzorgingshuis tenzij je het echt nodig heb, en zelfs dan zijn er nog wachtlijsten.
In Nederland.

Laat staan hoe het in Rusland gaat.

Honden zijn niet belangrijker dan mensen, dus als ik die ouders was smeet ik de honden EN de dochter op straat. De lef...

Gast
Gast

Bericht  Happinaz do 28 jul 2011 - 20:46

yvonne schreef:Zou jij je man uit jullie huis zetten als je merkt dat je hond te weinig ruimte heeft? scratch

Ik geloof dat CBL daar toe wel in staat is Very Happy .

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk heeeeeel erg moeilijk zou vinden en op zoek zou gaan naar alle mogelijkheden die er bestaan om mijn beestjes ( 2 katten in dit geval) te behouden. Maar vanzelfsprekend zouden ze nooit voorgaan op mijn vriend, kinderen en/of inwonende ouders.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:47

Ik had over het hoofd gelezen dat het van hun samen was, maar ze konden ook betere afspraken erover maken. Tenslotte woonde die ouders al een tijd ergens anders en het verhaal zegt niet waarom ze daar konden blijven.
Zoveel ruimte zullen de honden toch niet hebben ingenomen lijkt me.
Ik krijg nu vast commentaar, maar jammer dan. Onze hond vind ik even belangrijk als mijn man, mijn ouders en mijn broertje.
Ik ben geen kindermens dus heb niet zoveel met ze. Vind onze hond belangrijker dan mijn nichtjes, alhoewel ik het natuurlijk wel erg vind als ze wat overkomt.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je do 28 jul 2011 - 20:52

Caribbeanlover schreef:Ik had over het hoofd gelezen dat het van hun samen was, maar ze konden ook betere afspraken erover maken. Tenslotte woonde die ouders al een tijd ergens anders en het verhaal zegt niet waarom ze daar konden blijven.
Als je buurman jou uit huis zet zodat hij meer ruimte heeft, pik je dat toch ook niet?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:54

Lejow schreef:
Yoyo schreef:

+1000000

+ 200000

+300000. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:10

Melis_je schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik had over het hoofd gelezen dat het van hun samen was, maar ze konden ook betere afspraken erover maken. Tenslotte woonde die ouders al een tijd ergens anders en het verhaal zegt niet waarom ze daar konden blijven.
Als je buurman jou uit huis zet zodat hij meer ruimte heeft, pik je dat toch ook niet?

Dat heeft er niks mee te maken en slaat nergens op! We wonen in 2 verschillende huizen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:11

Spetterdespat schreef:Belachelijk van die dochter om haar ouders op straat te zetten! Alleen maar voor haar honden.

Ik bedoelde dat ze wat had kunnen regelen dus gewoon een huis.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz do 28 jul 2011 - 21:17

Ik snap je laatste stukje wel hoor CBL, echt. Ik ben wel oprecht nieuwsgierig wat jij zou doen als je daadwerkelijk een keuze zou moeten maken.

De vriend van een vriendin van mij was echt heel erg ziek van de allergie. Niet een beetje verkouden maar HEEL erg ziek. Koortsaanvallen, migraine, ziekmelden op werk waardoor hij in de problemen kwam en nog meer vervelende fysieke verschijnselen.
Zij heeft huilend, ontroostbaar haar hondjes weg moeten doen en vriendlief blaakt weer van de gezondheid.

Wat zou jij dan doen in zo'n geval?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:21

Alle medicatie nemen die er is als het mijn overkwam en mijn man denkt er net zo over als het hem zou overkomen, want onze hond zouden wij NOOIT weg doen!

Gast
Gast

Bericht  Happinaz do 28 jul 2011 - 21:22

Caribbeanlover schreef:Alle medicatie nemen die er is als het mijn overkwam en mijn man denkt er net zo over als het hem zou overkomen, want onze hond zouden wij NOOIT weg doen!

Dus ook niet als alle medicatie al geprobeerd is, alternatieve geneeswijzen, behandelingen. Je wordt zo goed als ontslagen op het werk vanwege de vele ziekmeldingen?
Wat dan?
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:23

Daar gaat het niet om, het overkomt ons niet dus. Je kan wel alles erbij halen en doorgraven, maar daar moet je mee kapppen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 28 jul 2011 - 21:25

Caribbeanlover schreef:Daar gaat het niet om, het overkomt ons niet dus. Je kan wel alles erbij halen en doorgraven, maar daar moet je mee kapppen.

Nee, is gewoon de waarheid..
Wat als? Waar leg jij de grens?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 21:27

Of, nog erger, wat nu als je hond allergisch is voor je man?

Wie wordt er dan uit gezet? :shock:

OF !!!

Als je man en hond allergisch zijn voor JOU! Ooh de dilemma's..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: