Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cadeaus wegdoen

+5
Mint
M@niek
Arwyn
Ibbeltje
girli
9 plaatsers

Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Cadeaus wegdoen

Bericht  girli zo 8 jul 2012 - 4:11

Geven/gooien jullie cadeaus weg waar je niets mee doet of kunt?

We zijn hier begonnen aan een opruimfase en ik kom redelijk wat cadeaus tegen en ik vind het zonde om het weg te doen, omdat het gekregen heb. Aan de andere kant weet ik zeker dat ik het niet ga gebruiken.

Ik heb bijvoorbeeld gebaksvorkjes gekregen met gebakjes op de uiteindes. Ik heb al gebaksvorkjes en deze vind ik onhandig. Ik zal ze dus niet gebruiken. Toch vind ik moeilijk om het dan weer weg te geven of gooien.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Ibbeltje zo 8 jul 2012 - 4:29

Oow leuke gebaksvorkjes!

Maar ehm nee heb volgens mij nog niet weg gedaan, maar ja als ik ga opruimen kan het zijn dat dat wel ooit gebeurd. Alleen cadeau's van bepaalde mensen die heel dicht bij mij staan vind ik lastiger en zou ik niet zo snel weg doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 4:35

Haha, die ben ik stiekem nog aan het zoeken.
Heb ze ook ooit eens gekregen en heb er nu 6, terwijl ik meer gebakbordjes heb. Heb een Blond servies, dus daar passen ze heel leuk bij, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  girli zo 8 jul 2012 - 4:42

Haha Very Happy Ik heb ze ooit gekregen, geen idee waar diegene ze vandaan heeft gehaald, maar het kan best zijn dat het van de action komt.

@ Arwyn als je op zoek bent en wel interesse hebt wil ik best een foto maken voor je. Dag mag je ze van mij tegen verzendkosten hebben. Het past wel door de brievenbus denk ik. Het gaat om zes vorkjes in een doosje.

@ Ibbeltje je zegt 'ooit gebeurd'. Kan ik daaruit opmaken dat je het minimaal een bepaalde tijd toch bewaard?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  M@niek zo 8 jul 2012 - 4:46

Ik zou het niet weggooien maar dan gewoon weggeven.

Edit, ik heb die vorkjes ook eens gekregen liggen nu in de kast te verstoffen haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Ibbeltje zo 8 jul 2012 - 4:51

girli schreef:Haha Very Happy Ik heb ze ooit gekregen, geen idee waar diegene ze vandaan heeft gehaald, maar het kan best zijn dat het van de action komt.

@ Arwyn als je op zoek bent en wel interesse hebt wil ik best een foto maken voor je. Dag mag je ze van mij tegen verzendkosten hebben. Het past wel door de brievenbus denk ik. Het gaat om zes vorkjes in een doosje.

@ Ibbeltje je zegt 'ooit gebeurd'. Kan ik daaruit opmaken dat je het minimaal een bepaalde tijd toch bewaard?


Ja ik bewaar het wel een tijd en ga het niet gelijk weg doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 5:05

Ik kijk of ik er iemand anders mee blij kan maken en anders gooi ik het weg na een tijdje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 5:36

Alles wat ik niet gebruik gaat naar de rommelmarkt. Dan kan iemand het goedkoop kopen en de opbrengst gaat naar een goed doel; 2 vliegen in 1 klap dus! Het maakt me dan niks uit of ik het gekregen heb, als ik er niks mee doe kan ik er beter iemand anders blij mee maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 5:47

Ik geef het door aan mensen, bewaar het als ergens waarde aan hecht, en anders gooi ik het ook weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Mint zo 8 jul 2012 - 5:49

Ik zou het naar de kringloopwinkel brengen. In ieder geval niet weggooien.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  _Nina zo 8 jul 2012 - 6:08

Ik zou ze weggeven maar dan gewoon voor de liefhebber, met de mededeling dat het een cadeautje is geweest, maar niet jouw smaak is. Ik zou het niet als verjaardagscadeau verder doorgeven in elk geval.

Open een topic? Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Arwyn zo 8 jul 2012 - 6:19

girli schreef:Haha Very Happy Ik heb ze ooit gekregen, geen idee waar diegene ze vandaan heeft gehaald, maar het kan best zijn dat het van de action komt.

@ Arwyn als je op zoek bent en wel interesse hebt wil ik best een foto maken voor je. Dag mag je ze van mij tegen verzendkosten hebben. Het past wel door de brievenbus denk ik. Het gaat om zes vorkjes in een doosje.

@ Ibbeltje je zegt 'ooit gebeurd'. Kan ik daaruit opmaken dat je het minimaal een bepaalde tijd toch bewaard?

Oh, dat zou ik wel heel leuk vinden ja! Heeft eindelijk iedereen een vorkje, in plaats van dat sommige mensen met een gewone vork of met een lepeltje moeten eten, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Gast zo 8 jul 2012 - 6:24

Ik geef heel veel dingen weg aan mensen, ik vind het zonde als het weggegooid wordt als het nog gewoon goed is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  girli zo 8 jul 2012 - 6:28

Arwyn schreef:
girli schreef:Haha Very Happy Ik heb ze ooit gekregen, geen idee waar diegene ze vandaan heeft gehaald, maar het kan best zijn dat het van de action komt.

@ Arwyn als je op zoek bent en wel interesse hebt wil ik best een foto maken voor je. Dag mag je ze van mij tegen verzendkosten hebben. Het past wel door de brievenbus denk ik. Het gaat om zes vorkjes in een doosje.

@ Ibbeltje je zegt 'ooit gebeurd'. Kan ik daaruit opmaken dat je het minimaal een bepaalde tijd toch bewaard?

Oh, dat zou ik wel heel leuk vinden ja! Heeft eindelijk iedereen een vorkje, in plaats van dat sommige mensen met een gewone vork of met een lepeltje moeten eten, haha.
Ok! Ik zal morgen even een foto maken en dan PM ik je wel even.



Kringloop vind ik wel een goed idee! Dan heb ik in ieder geval het gevoel dat ik er nog iemand blij mee maak. Aan de ene kant ben ik wel gehecht aan de spullen omdat ik het gekregen heb. Aan de andere kant weet ik van een aantal dingen zeker dat ik het nooit zal gebruiken. Keuzes, keuzes, keuzes.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Blond zo 8 jul 2012 - 7:38

Geen moeite mee.

Ooit een theedoos van Blond Amsterdam gekregen, best grappig, maar ik heb al een hele mooie theedoos van Riverdale. De gekregen theedoos van Blond op Marktplaats voor goed geld verkocht Very Happy (was in de winkel toen niet meer te krijgen).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Jeanette zo 8 jul 2012 - 7:39

Ik heb eigenlijk nooit echt stomme cadeaus gekregen. Als ik iets echt niet leuk zou vinden, probeer ik er iemand anders blij mee te maken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Muis zo 8 jul 2012 - 7:42

Ik probeer er dan iemand anders blij mee te maken. Gelukkig komt het niet vaak voor dat ik iets krijg wat ik niet leuk vind. Als het trouwens een naaste is durf ik ook wel eerlijk te zeggen dat het niet helemaal mijn smaak is. Mijn vriend/ouders etc vinden dat alleen maar fijn want zo durven ze nog wel eens wat mee te nemen waarvan ze niet zeker weten of ik het wel leuk vind.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Cadeaus wegdoen Empty Re: Cadeaus wegdoen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum