Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autovakantie Italie

+7
Zwoesj
Shadowfax
Eris
Ella
_Femme
Zora
Winegum
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Autovakantie Italie - Pagina 2 Empty Re: Autovakantie Italie

Bericht  Dikkie_Dik zo 2 jan 2011 - 10:02

Darcy schreef:
Dikkie_Dik schreef:
Marin schreef:DikkieDik, ik zei net nog tegen Darcy op msn dat het Garda meer een beetje bekend staat als een Hollands toeristisch oord. Het Como Meer is veel mooier qua gebied, en rustiger. Lago Maggiore is ook nog een heel mooi meer.

Het Gardameer zouden wij voornamelijk willen gebruiken als uitvalbasis richting Verona en Venetië, voor een dag of 5/6.

He wij ook misschien haha Wink Maar dan het como meer of idd maggiore smile

Very Happy Toeval! Wij willen het dan ook waarschijnlijk in een combi doen. Wat voor een accommodatie zoeken jullie?
Dikkie_Dik
Dikkie_Dik
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dikkie Dik zo 2 jan 2011 - 10:28

Dikkie_Dik schreef:
Darcy schreef:
Dikkie_Dik schreef:
Marin schreef:DikkieDik, ik zei net nog tegen Darcy op msn dat het Garda meer een beetje bekend staat als een Hollands toeristisch oord. Het Como Meer is veel mooier qua gebied, en rustiger. Lago Maggiore is ook nog een heel mooi meer.

Het Gardameer zouden wij voornamelijk willen gebruiken als uitvalbasis richting Verona en Venetië, voor een dag of 5/6.

He wij ook misschien haha Wink Maar dan het como meer of idd maggiore smile

Very Happy Toeval! Wij willen het dan ook waarschijnlijk in een combi doen. Wat voor een accommodatie zoeken jullie?

Boehooee ik was altijd de enige Dikkie Dik...nu niet meer.... Cry
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast zo 2 jan 2011 - 20:59

Dikkie_Dik schreef:

Weten we nog niet zo goed. Mijn vriend wil liever gewoon een huisje huren, maar dat is natuurlijk wel weer veel duurder. Ik wil graag een tent, gewoon zo'n eurocamp-achtige tent zeg maar, die er al staat smile

Gast
Gast

Bericht  Darius di 4 jan 2011 - 8:18

Wij zijn nu twee keer in Italie geweest, rondom Toblach (Dobiacco) en Cortina d'Ampezzo. Het Drei Zinnen gebied in de Dolomieten. Afgelopen jaar zijn we van 4 augustus tot 20 augustus gegaan, niets geboekt, en dat viel wel even tegen. In augustus gaat heel Italie op vakantie, dus het is dan superdruk. Bijna geen plek meer op de camping te vinden. Toen we aankwamen, regende het echt keihard, en ik geloof dat we wel 10 Bed&breakfasts hebben gehad voordat we een plekje voor 1 nacht vonden. (tip is om in een stadje meteen naar de VVV te gaan, daar krijg je een lijst mee met beschikbare kamers).

Het voordeel van een roadtrip is dat je zelf kunt bepalen wanneer je stopt en waar je gaat slapen, maar als het zo druk is, is dat ook niet leuk zoeken. En alles vooraf boeken zie ik ook niet zo zitten, je bent dan zo gebonden.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud