Wat voorn kleding doe je aan als je met autovakantie gaat.
+4
Mizz_S
Pien
Caroow
love
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat voorn kleding doe je aan als je met autovakantie gaat.
Mijn vraag is, als je op autovakantie gaat en je zit bijvoorbeeld 13uur in de auto
wat is het handigst om aan te doen kwa kleding?
wat is het handigst om aan te doen kwa kleding?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat voorn kleding doe je aan als je met autovakantie gaat.
Ligt aan de tijd van het jaar, maar ik zou een lekker makkelijke joggingbroek aan doen.
Gast- Gast
Ik ga dus van het zomer naar Kroatie, en ben zelf nog nooit echt met de auto op vakantie gegaan vandaar dus mijn vraag.
love- Kletskop
Shirtje met een vestje, dat kan je makkelijk uitdoen als het warm is. En een jogging/pyamabroek. En sloffen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
ik zou dan een soort joggingpak (broek en vest) aandoen, zorgen dat je er een hempje en een tshirtje bij hebt! mocht het dan erg warm zijn kun je verwisselen! daarnaast zou ik sokjes aan doen en makkelijke schoenen, sneakers o.i.d en zorgen dat je in je handtas makkelijke slippers hebt zitten...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Hmm, ik zou persoonlijk gewoon iets normaals aandoen wat lekker zit, zoals een spijkerbroek met shirtje en vest, dat vest kun je dan evt uitdoen als het warm is.
Iemand hierboven zei sloffen? Lijkt me erg onpraktisch als je bv even eruit wilt ofzo. Je kunt toch gewoon schoenen aandoen en die evt uitdoen als je er genoeg van hebt? Gelukkig gaan wij niet op autovakantie trouwens haha!
Iemand hierboven zei sloffen? Lijkt me erg onpraktisch als je bv even eruit wilt ofzo. Je kunt toch gewoon schoenen aandoen en die evt uitdoen als je er genoeg van hebt? Gelukkig gaan wij niet op autovakantie trouwens haha!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
hehe ja ik ben ook benieuwd of het wat voor mij is
Ben namelijk altijd nog wezen vliegen, ja wel eens met de auto naar Tjechie maar dan sliep ik voornamelijk
Moet namelijk ook stuk rijden , me vriend kan niet de hele reis alleen maar rijden
Ben namelijk altijd nog wezen vliegen, ja wel eens met de auto naar Tjechie maar dan sliep ik voornamelijk
Moet namelijk ook stuk rijden , me vriend kan niet de hele reis alleen maar rijden
love- Kletskop
Wat ik zelf fijn vind, kleren die makkelijk en lekker zitten. Rokjes, broeken etc. vestje bij de hand. Slippers of makkelijke schoenen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Inderdaad makkelijk zittende kleren die toch toonbaar zijn voor de buitenwereld. Je wilt toch er ook wel even uit om te plassen/wat te drinken? Ik vind vaak de autoreis er naartoe zo heerlijk! Echt voorpret!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Mizz_S schreef:Hmm, ik zou persoonlijk gewoon iets normaals aandoen wat lekker zit, zoals een spijkerbroek met shirtje en vest, dat vest kun je dan evt uitdoen als het warm is.
Ik ging er voor het gemak even vanuit dat ze in de zomer gaat. Ik loop in de zomer voornamelijk op teenslippers en dat zit niet lekker, 13 uur lang. Vandaar die sloffen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ja lijkt me ook erg leuk hoor!
En wil indd beetje toonbaar uit de auto stappen
Maar het handigste is dus laagjes? En ik neem zowieso dichte schoenen mee en slippers vind altijd wel fijn lekkere luchtige slippers aan als ik zelf niet rij
En wil indd beetje toonbaar uit de auto stappen
Maar het handigste is dus laagjes? En ik neem zowieso dichte schoenen mee en slippers vind altijd wel fijn lekkere luchtige slippers aan als ik zelf niet rij
love- Kletskop
In de zomer moet ik niet aan sloffen denken haha, Ik loop dan het liefst op slippers en in de auto vond ik dat ook zeer fijn. Uittrappen wanneer ik wilde, benen op dashboard hehe. Ik kan trouwens niet tegen heel lang zitten, mijn benen gaan dan opzetten en doet pijn.
Laagjes kan, al word dat, lijkt mij bij een lange zit, broeierig, maar een vestje bij de hand is wel zo fijn.
Laagjes kan, al word dat, lijkt mij bij een lange zit, broeierig, maar een vestje bij de hand is wel zo fijn.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik zal ook kiezen voor een lengte broek/ rok waarbij je niet met je benen op het kussen van de stoel zit. Ik kreeg daar vroeger altijd uitslag van. Zeker met warm weer want dan ging het broeien. Vaak heb ik dan een 3/4 broek aan met warm weer. Het is dan niet te warm, maar ik heb geen last van broeiende benen.
En verder idd laagjes dat je iets aan of uit kunt trekken als het warm/koud wordt.
Slippers voor als je niet rijdt doe ik ook vaak en daarnaast heb ik dan schoenen bij die ik voor het rijden aantrek.
En verder idd laagjes dat je iets aan of uit kunt trekken als het warm/koud wordt.
Slippers voor als je niet rijdt doe ik ook vaak en daarnaast heb ik dan schoenen bij die ik voor het rijden aantrek.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Gewoon makkelijke kleding: zoals een katoenen, lange broek of rok en daar een t-shirt of een hemdje op. Weer niet of jullie air-co in de auto hebben, dat maakt natuurlijk ook nog verschil.
Ik ben regelmatig op autovakantie geweest, maar ik trek geen dingen als aan joggingpakken, want dan vind ik mezelf een beetje voor schut staan als ik bijvoorbeeld een tankstation binnen loop.
Ik ben regelmatig op autovakantie geweest, maar ik trek geen dingen als aan joggingpakken, want dan vind ik mezelf een beetje voor schut staan als ik bijvoorbeeld een tankstation binnen loop.
Gast- Gast
Als wij met de auto op vakantie gaan heb ik altijd wel 'normale' kleren aan, dus geen joggingbroek ofzo. Wil er nog wel een beeeeetje normaal uit zien. Gewoon een baggy spijkerbroek dus, of een katoenen broek bijvoorbeeld. Verder een shirtje, een ruim vestje en vaak nog een sjaaltje (ivm airco/blowers). Laagjes zijn dus sowieso wel handig Slippers meestal niet op de lange reizen nee, want dan kan ik niet zo makkelijk lang zelf rijden. Meestal dus gewoon sneakers.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Soortgelijke onderwerpen
» Autovakantie...
» Autovakantie Italie
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Belangrijk om aan te denken bij autovakantie?
» Autovakantie Italie
» Belangrijk om aan te denken bij autovakantie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: