Autovakantie, waarheen (Frankrijk/Spanje)?
Pagina 1 van 1
Autovakantie, waarheen (Frankrijk/Spanje)?
We willen in april/mei met de auto op vakantie gaan. Dag of 15. Niet té ver rijden, maar mag wel Frankrijk of Spanje zijn!
NIET kamperen, mag een stacaravan zijn, maar bij voorkeur Chalet/Bungalow.
Mooie omgeving, waar we rond kunnen trekken, maar wel wat leuke steden in de buurt om bv. te winkelen.
Tips?
Ik heb mijn oog laten vallen op:
Grand Bleu Domaine de Ségalières
Frankrijk, Lot, Gramat
NIET kamperen, mag een stacaravan zijn, maar bij voorkeur Chalet/Bungalow.
Mooie omgeving, waar we rond kunnen trekken, maar wel wat leuke steden in de buurt om bv. te winkelen.
Tips?
Ik heb mijn oog laten vallen op:
Grand Bleu Domaine de Ségalières
Frankrijk, Lot, Gramat
Gast- Gast
Re: Autovakantie, waarheen (Frankrijk/Spanje)?
Ik stuur je pm!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Normandië is erg mooi!
Heb daar ooit eens op een camping in St Aubin Sur Mer gestaan, leuk dorpje aan de kust. In Caen kun je leuk winkelen en er is vooral veel over de oorlog te zien daar als in monumenten en musea.
Deze camping is het trouwens, ze verhuren daar ook een soort chalets: http://www.camping-cote-de-nacre.com/accueil-nl.htm
Heb daar ooit eens op een camping in St Aubin Sur Mer gestaan, leuk dorpje aan de kust. In Caen kun je leuk winkelen en er is vooral veel over de oorlog te zien daar als in monumenten en musea.
Deze camping is het trouwens, ze verhuren daar ook een soort chalets: http://www.camping-cote-de-nacre.com/accueil-nl.htm
Gast- Gast
Ohh dat is leuk zeg .
Ik vind in de buurt van Avignon altijd leuk! Of Nice!
Vorig jaar ben ik met mijn vriend op de bonnefooi (schrijf je dat zo?) gegaan, ging ook prima! In de echt drukke gebieden heb je dan wel het risico dat het vol is, maar eigenlijk hadden we geen moeite met een plek vinden. Wij campeerden dan wel, maar op al die campings kon je ook vaak ook nog in stacaravans terecht. Dit jaar gaan we weer lekker op roadtrip, naar Spanje. Jeej!
Ik vind in de buurt van Avignon altijd leuk! Of Nice!
Vorig jaar ben ik met mijn vriend op de bonnefooi (schrijf je dat zo?) gegaan, ging ook prima! In de echt drukke gebieden heb je dan wel het risico dat het vol is, maar eigenlijk hadden we geen moeite met een plek vinden. Wij campeerden dan wel, maar op al die campings kon je ook vaak ook nog in stacaravans terecht. Dit jaar gaan we weer lekker op roadtrip, naar Spanje. Jeej!
Gast- Gast
We zijn met de auto naar Noord-Spanje geweest, dat was best te doen maar je rijdt er wel een uurtje of 15 op. We zijn naar Mas Nou geweest, dat ligt bij Blanes en Lloret de Mar in de buurt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Frankrijk/Spanje campings en mooie plekken
» Autovakantie...
» Autovakantie Italie
» Belangrijk om aan te denken bij autovakantie?
» Wat voorn kleding doe je aan als je met autovakantie gaat.
» Autovakantie...
» Autovakantie Italie
» Belangrijk om aan te denken bij autovakantie?
» Wat voorn kleding doe je aan als je met autovakantie gaat.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: