Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autovakantie...

2 plaatsers

Ga naar beneden

Autovakantie... Empty Autovakantie...

Bericht  Kreeftje do 26 mei 2011 - 0:28

Ik ga samen met mijn vriend in september 11 dagen naar tenerife, super veel zin in.

Maar nu gaan we bij ons op het werk ook nog eens 10 dagen dicht begin augustus, indezelfde tijd dat mijn vriend ook vakantie heeft door sluiting van zijn werkgever. Dus nu dachten we dan ook nog een lekker een week weg te gaan. Maar aangezien die vakantie in september als best duur is, willen we het dan een beetje rustig aan doen wat betreft geld. Dus lekker met de auto weg. Ik zit te denken aan Italie of Frankrijk. Een collega van mijn vriend is Kroaat en zou evt wel een appartement kunnen regelen in Kroatie, maar twijfel of dat niet te ver rijden is voor een weekje... Iemand tips? We willen niet kamperen trouwens!!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autovakantie... Empty Re: Autovakantie...

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 0:52

Wij zijn wel eens naar Kroatie geweest voor ongeveer een weekje. Het is er qua natuur echt supermooi en je kunt er een van de zeven wereldwonderen bewonderen (Plivice, als ik dit goed schrijf?), heel bijzonder. Het eind rijden is het dus zeker waard!

Doelt je onderschrift op je avatar en naam Neutral ?

Gast
Gast

Bericht  Kreeftje vr 27 mei 2011 - 10:54

Twellie schreef:Wij zijn wel eens naar Kroatie geweest voor ongeveer een weekje. Het is er qua natuur echt supermooi en je kunt er een van de zeven wereldwonderen bewonderen (Plivice, als ik dit goed schrijf?), heel bijzonder. Het eind rijden is het dus zeker waard!

Doelt je onderschrift op je avatar en naam Neutral ?

Oke thanks, hoor idd van meerdere mensen dat Kroatie heel mooi is!

Ja valt allemaal een beetje samen. Ben zelf kok, en dat is een bekende uitspraak in de keuken. En werk dus ook met kreeft in de keuken. En dan is het ook nog eens mijn sterrenbeeld!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Tullow vr 27 mei 2011 - 20:30

Het maakt niet zoveel uit of je naar Zuid-Frankrijk, Italië of Kroatië rijdt qua afstand. Het is allemaal ver rijden, dus wat maken die 300km extra dan nog uit? Zelf zou ik voor Italië of Kroatië gaan. Italië heb ik 3 maanden stage gelopen en ben helemaal verliefd geworden op dat land. Kroatië zou ik eigenlijk dit jaar heen gaan, maar de plannen zijn iets gewijzigd Wink
Idd, de plitvice meren (nationaal park) moeten helemaal geweldig zijn, dus daar zou ik zeker heen gaan!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: