Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me niet gewaardeerd

+10
Guus
Sayuri
Antibes
Mamsie
Bet Weter
Susan
Rush
Marin
Atelier Madame
caro86
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ik voel me niet gewaardeerd - Pagina 2 Empty Re: Ik voel me niet gewaardeerd

Bericht  Marcellah89 vr 29 jul 2011 - 22:50

Het contact wordt naar verloop van tijd gewoon anders, minder intensief buiten de gesprekken in real life om.
Maar je schrijft dat het sinds twee weken is.. misschien is hij gewoon twee weken druk geweest? Hebben andere dingen tijd van hem gevraagd. Bespreek het gewoon met hem dan blijft het ook niet gissen wat de oorzaak is!
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me niet gewaardeerd - Pagina 2 Empty Re: Ik voel me niet gewaardeerd

Bericht  Pixielove ma 1 aug 2011 - 12:28

Mamsie schreef:
Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven? :shock:

Is toch logisch dat als het ineens zo plotseling stopt dat ze dat dan raar vind.

Daar ben ik het mee eens.

Ik ben een meisje dat net zoals Caro toch erg veel bevestiging nodig heeft.
Mijn vriend weet dit en mijn vriend heeft dit gelukkig net zo erg als ik.

Ik weet juist uit ervaring dat het helemaal niet na een half jaar over is met de berichtjes!
Ik ben nu een jaar samen met mijn lief en we sturen elkaar nog wel 10 berichtjes per dag. Hele lange! Niet verplicht, niet omdat het moet. Gewoon omdat we dit willen en elkaar nog steeds elke dag laten weten wat we voor elkaar voelen. Ik moet er dus echt niet aan denken dat dat weg gaat vallen!

Kan me voorstellen dus Caro, dat jij je hier heel vervelend over voelt.
Eerlijk gezegd ben ik ook wel benieuwd wat er nu anders is voor hem. Misschien kun je dat hem vragen?

Peilen of hij nog wel zoveel voor jou voelt als jij voor hem is ook best makkelijk.
Kijk of hij zich interesseerd in jou (je dagelijkse dingetjes, je afspraken, of hij belangrijke dingen niet vergeet).
Kijk goed naar wat hij stuurt. Als het heel zakelijk overkomt dan weet je genoeg.
Kijk naar hoe liefdevol hij is. Hoe complimenteus. Merk je ook iets in intimiteit? Is daar ook iets veranderd?

Het kan zijn dat hij dit onbewust doet. Het kan ook zijn dat de lol er voor hem vanaf is. Van het berichtjes sturen en mailtjes sturen.

Praat met hem. Dat is het belangrijkste.
Mocht hij niet willen praten, probeer het toch met een mailtje los te krijgen.

Voel je niet raar hoor! Hier aan de andere kant van het toetsenbord zit ook een onzekere drol die veel bevestiging nodig heeft. Je bent niet gek! Je hebt gewoon andere dingen nodig dan een ander. Dit verschilt per persoon. Daar is niks mis mee!
Pixielove
Pixielove
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: