Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voel me de hele dag al niet lekker bah!

+2
Monte
Mida4you
6 plaatsers

Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:00

De hele week slaap ik al slecht en ben regelmatig licht in me hoofd.
Straks moet ik werken waar ik echt helemaal zo geen zin in heb, maar ga toch en als het niet gaat ben ik ook zo weer weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Mida4you zo 13 maa 2011 - 9:01

Pff wat vervelend. Hoop dat het snel wat beter met je gaat!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:05

Thanks. Moet nu weg, bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Monte zo 13 maa 2011 - 9:11

Beterschap
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:26

beterschap en je bent niet de enigste, mijn vriend en zusje zijn al flink verkouden hoewel dat waarschijnlijk komt door al die pollen in de lucht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 9:28

CBL, even een ander vraagje: heb jij het nieuws gevolgd over de straatroven bij jou in de buurt? Vind je dat niet eng?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Ilargi zo 13 maa 2011 - 9:28

Wat vervelend...hoop dat je je snel weer beter voelt!! Wat voor werk doe je trouwens, dat je nu nog moet gaan werken?
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  CCC zo 13 maa 2011 - 11:11

Vervelend! Ik heb het de laatste dagen ook... veel duizelig en licht in mijn hoofd. Ik ben erg aan vakantie & rust toe... Misschien dat dat bij jou ook helpt? Wat voor werk doe je?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:50

Smikkell schreef:CBL, even een ander vraagje: heb jij het nieuws gevolgd over de straatroven bij jou in de buurt? Vind je dat niet eng?

Niet gehoord. Waar dan en wannee was dat?

Bedankt iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Pien zo 13 maa 2011 - 23:50

misschien een volgende keer even een knopje om proberen te zetten, dan ga je ook niet met tegenzin naar je werk! het is altijd vervelend als je je beroerd voelt, maar het word er ook niet beter op als je dat zou blijft zeggen!

voel je je inmiddels al beter?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:10

Ben gewoon gebleven tot het einde met de achterliggende gedachten dat mijn man nog harder werkt dan ik en afgelopen week is het echt heel druk geweest op zijn werk. Zelfs zaterdag heeft hij gewerkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 6:09

Caribbeanlover schreef:
Smikkell schreef:CBL, even een ander vraagje: heb jij het nieuws gevolgd over de straatroven bij jou in de buurt? Vind je dat niet eng?

Niet gehoord. Waar dan en wannee was dat?

Bedankt iedereen.
De afgelopen week zijn er verschillende jonge vrouwen beroofd op straten rond jouw huis..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 6:16

Had ik vorige week ook last van.. Beterschap!!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:21

Caribbeanlover schreef:De hele week slaap ik al slecht en ben regelmatig licht in me hoofd.
Straks moet ik werken waar ik echt helemaal zo geen zin in heb, maar ga toch en als het niet gaat ben ik ook zo weer weg.

Eet je wel voldoende, en nog belangrijker, drink je wel genoeg? Als je licht in je hoofd bent kan je wat suikers nemen of gewoon iets eten als een appel ofzo. Met weinig slaap ben je sowieso al snel slapper.

Goed dat je toch bent gaan werken, je hebt geen zin en dat snap ik best maar zolang je nog kunt was ik ook gewoon gegaan. Niet koste wat het kost doorzetten, maar wel proberen. smile

Ben je inmiddels al wat opgeknapt?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 8:47

Smikkell schreef:
Caribbeanlover schreef:
Smikkell schreef:CBL, even een ander vraagje: heb jij het nieuws gevolgd over de straatroven bij jou in de buurt? Vind je dat niet eng?

Niet gehoord. Waar dan en wannee was dat?

Bedankt iedereen.
De afgelopen week zijn er verschillende jonge vrouwen beroofd op straten rond jouw huis..

Hoe weet jij waar ik woon?

Oh ik voel me weer prima btw gelukkig maar.

Bedankt voor het medeleven iedereen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voel me de hele dag al niet lekker bah! Empty Re: Voel me de hele dag al niet lekker bah!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum