Ik voel me niet gewaardeerd
+10
Guus
Sayuri
Antibes
Mamsie
Bet Weter
Susan
Rush
Marin
Atelier Madame
caro86
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik voel me niet gewaardeerd
Hey meiden!
Ik moet even iets uitspreken en hoop dat een van jullie hetgeen herkent.
Ik ken m'n vriend bijna 1 jaar en we zijn nu zo'n 6 maanden samen. Het is snel gegaan. In het weekend wonen we samen in zijn huis, doordeweeks zien we elkaar twee keer. In het begin was het super, hij droeg me op z'n handen, ik voelde me op en top vrouw en voelde me zo speciaal en gewaardeerd.
Dat voelt natuurlijk héérlijk! De laatste twee weken is het minder.. maar alleen via msn en mail. Als we bij elkaar zijn is het goed.
Een maandje geleden stuurde hij iedere middag een heel lief mailtje, oe wat kreeg ik toen iedere keer een big smile op m'n gezicht! dat is zo van de een op andere dag gestopt. Hij is kortaf en zegt niet meer zoveel als bijvoorbeeld dat hij heel blij met mij is etc etc. Hij praat 5 minuten met me en gaat dan weer offline, koken, de was doen, dat soort dingen. Dan denk ik: huh was dat het? Ik weet dat mannen daar anders in zijn, die hebben op een gegeven moment zoiets van okay ik ben blij met haar, punt. Maar ik heb het gevoel dat hij mij voor vanzelfsprekend neemt. Ik word gek van deze gedachtes en gevoelens en word er alleen maar onzeker van terwijl ik dat helemaal niet wil zijn.. Door dat ik deze gevoelens heb ben ik ook een beetje bang dat er een sleur in onze relatie komt. Is er iemand die deze gedachtes herkent?
Misschien moet ik iets koeler worden zodat hij meer moeite moet doen? het is maar een gedachte...
Ik moet even iets uitspreken en hoop dat een van jullie hetgeen herkent.
Ik ken m'n vriend bijna 1 jaar en we zijn nu zo'n 6 maanden samen. Het is snel gegaan. In het weekend wonen we samen in zijn huis, doordeweeks zien we elkaar twee keer. In het begin was het super, hij droeg me op z'n handen, ik voelde me op en top vrouw en voelde me zo speciaal en gewaardeerd.
Dat voelt natuurlijk héérlijk! De laatste twee weken is het minder.. maar alleen via msn en mail. Als we bij elkaar zijn is het goed.
Een maandje geleden stuurde hij iedere middag een heel lief mailtje, oe wat kreeg ik toen iedere keer een big smile op m'n gezicht! dat is zo van de een op andere dag gestopt. Hij is kortaf en zegt niet meer zoveel als bijvoorbeeld dat hij heel blij met mij is etc etc. Hij praat 5 minuten met me en gaat dan weer offline, koken, de was doen, dat soort dingen. Dan denk ik: huh was dat het? Ik weet dat mannen daar anders in zijn, die hebben op een gegeven moment zoiets van okay ik ben blij met haar, punt. Maar ik heb het gevoel dat hij mij voor vanzelfsprekend neemt. Ik word gek van deze gedachtes en gevoelens en word er alleen maar onzeker van terwijl ik dat helemaal niet wil zijn.. Door dat ik deze gevoelens heb ben ik ook een beetje bang dat er een sleur in onze relatie komt. Is er iemand die deze gedachtes herkent?
Misschien moet ik iets koeler worden zodat hij meer moeite moet doen? het is maar een gedachte...
caro86- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 109
Registratiedatum : 24-06-11
Re: Ik voel me niet gewaardeerd
Heb je het er ook al met hem over gehad?
Ik vind het niet raar dat je het jammer vindt, maar het 'hoort' er wel een beetje bij. Wij smsten elkaar ook elk uur. Dat werd op een gegeven moment minder en nu we getrouwd zijn, smsen we alleen nog over hoe laat we eten (en dat soort dagelijkse dingen).
Ik vind het niet raar dat je het jammer vindt, maar het 'hoort' er wel een beetje bij. Wij smsten elkaar ook elk uur. Dat werd op een gegeven moment minder en nu we getrouwd zijn, smsen we alleen nog over hoe laat we eten (en dat soort dagelijkse dingen).
Gast- Gast
jeetje jullie zijn nu al ruim een half jaar samen en jij verwacht nog steeds dat hij je elke middag een mailtje stuurt? Moet je niet werken ofzo? Mennn ik zou er gek van worden als ik mn vriend elke dag overdag zoveel aandacht zou moeten geven . Ja wij whatsappen ook wel de hele dag door, maar vaak gewoon eventjes kort een bericht hoe is het, hoe gaat het met dit of dat etc. Alsof hij minder van je houdt als hij je geen mailtje stuurt. Kijk ik ken ook stelletjes, die als ze elkaar een aantal dagen niet zien, ook in de tussentijd amper contact hebben. Dat zou ik wel heel stil vinden.
Ik krijg het gevoel alsof jij zijn aandacht nodig hebt om bevestigd te krijgen dat hij van je houdt.
Ik krijg het gevoel alsof jij zijn aandacht nodig hebt om bevestigd te krijgen dat hij van je houdt.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, ik heb dit nog niet uitgesproken naar hem toe. Hij heeft in het begin een moment gehad dat hij bang was dat ik hem zat was en dat ik er geen zin meer in had, dat heb ik echt direct uit zn hoofd gepraat. ben stapelgek op hem! ook ik heb die angst gehad. je hecht je toch steeds meer aan iemand en je wilt dat niet kwijt. Die angst om hem kwijt te raken heb ik nu niet meer hoor.
Maar: verwachten verwachten dat ik een mail ontvang is een groot woord. Je raakt er gewend aan en je wordt er heel erg blij van en pats boem!!! dat is weg. En ik ben zo'n piekerkont dat ik daar dus weer iets achter ga zoeken wat ik niet moet doen. Ja natuurlijk moet ik werken haha het is maar een kort mailtje hoor geen lange verhalen ofzoiets;) wij whatsappen weer niet de hele dag door
Het klopt precies wat je zegt. Als ik minder aandacht krijg denk ik dat er iets aan de hand is, en dat is niet zo... Ik vraag me dan meteen af waarom ik minder aandacht krijg als voorheen. Ik weet voor mezelf niet hoe ik dit gevoel uit kan schakelen of om kan zetten naar iets positiefs. Hoop dat een van jullie handvaten heeft.
Maar: verwachten verwachten dat ik een mail ontvang is een groot woord. Je raakt er gewend aan en je wordt er heel erg blij van en pats boem!!! dat is weg. En ik ben zo'n piekerkont dat ik daar dus weer iets achter ga zoeken wat ik niet moet doen. Ja natuurlijk moet ik werken haha het is maar een kort mailtje hoor geen lange verhalen ofzoiets;) wij whatsappen weer niet de hele dag door
Het klopt precies wat je zegt. Als ik minder aandacht krijg denk ik dat er iets aan de hand is, en dat is niet zo... Ik vraag me dan meteen af waarom ik minder aandacht krijg als voorheen. Ik weet voor mezelf niet hoe ik dit gevoel uit kan schakelen of om kan zetten naar iets positiefs. Hoop dat een van jullie handvaten heeft.
caro86- Fluisteraar
caro86 schreef:
Maar: verwachten verwachten dat ik een mail ontvang is een groot woord. Je raakt er gewend aan en je wordt er heel erg blij van en pats boem!!! dat is weg. En ik ben zo'n piekerkont dat ik daar dus weer iets achter ga zoeken wat ik niet moet doen.
Oftewel: jij nam die mailtjes ook voor lief. Als ik een dergelijk topic lees, vraag ik me af hoeveel bevestiging je nodig hebt en wat jij "investeert".
Gast- Gast
Guattari schreef:caro86 schreef:
Maar: verwachten verwachten dat ik een mail ontvang is een groot woord. Je raakt er gewend aan en je wordt er heel erg blij van en pats boem!!! dat is weg. En ik ben zo'n piekerkont dat ik daar dus weer iets achter ga zoeken wat ik niet moet doen.
Oftewel: jij nam die mailtjes ook voor lief. Als ik een dergelijk topic lees, vraag ik me af hoeveel bevestiging je nodig hebt en wat jij zelf "investeert".
Gast- Gast
Ik vind het heel normaal dat zulke dingen na een half jaar minder worden. Ik zou er niets achter zoeken. Bespreek het eerst eens met hem voordat je het zelf groter maakt dan het waarschijnlijk is.
Gast- Gast
Pff ik mail en sms nu ook nog elk half uur met m'n vriendje, maar moet er niet aan denken dat dat over een half jaar ook nog zo is. Ga er ook niet vanuit. Daar zou ik ook niet onzeker van worden, daar haal ik persoonlijk niet m'n bevestiging uit of een relatie goed is of niet. En zo veel aandacht heb ik helemaal niet nodig haha
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Eens met Joy. In het begin soms wel 14 smsjes op een dag. Nu hooguit 3.
We zien elkaar toch `s avonds weer en smsen vooral praktisch nu.
We zien elkaar toch `s avonds weer en smsen vooral praktisch nu.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Maar als jij je hier rot door voelt, zou ik dat gewoon bespreken met hem. Waarschijnlijk heeft hij niet eens door dat het zo veranderd is, en is het gewoon natuurlijk gegaan. Of heeft hij even andere dingen aan z'n hoofd, en is het niet verkeerd bedoelt.
Gewoon open over praten zonder te verwijtend over te komen of harde verwachtingen te scheppen.
Gewoon open over praten zonder te verwijtend over te komen of harde verwachtingen te scheppen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Guattari schreef:caro86 schreef:
Oftewel: jij nam die mailtjes ook voor lief. Als ik een dergelijk topic lees, vraag ik me af hoeveel bevestiging je nodig hebt en wat jij "investeert".
Daar heb je wel een punt. Wellicht nam ik het ook wel voor lief en voor vanzelfsprekend..... ik ben weer even wakkergeschud!!
caro86- Fluisteraar
Even los van hoeveel aandacht je nodig hebt en na hoeveel tijd, want dat is natuurlijk heel persoonlijk en dat is denk ik ook niet het punt waar het om gaat, ik snap best dat het je opvalt als je altijd een berichtje krijgt en opeens van het ene op het andere moment niet meer. Zelfs al zou je in eerste instantie niet per se op die berichtjes hebben zitten wachten, dan nog is het gewoon een omslag en ik snap wel dat je je daardoor dingen afvraagt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je zelf geen leven?
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
Dat is normaal...ik krijg tegenwoordig al amper antwoord als ik m mail op zn werk. Maar alsie bij me is, is hij lief. Dat is bij jou ook zo, dat is toch alles wat telt?
Gast- Gast
Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
Doe is normaal.
Is toch logisch dat als het ineens zo plotseling stopt dat ze dat dan raar vind.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Susan schreef:Even los van hoeveel aandacht je nodig hebt en na hoeveel tijd, want dat is natuurlijk heel persoonlijk en dat is denk ik ook niet het punt waar het om gaat, ik snap best dat het je opvalt als je altijd een berichtje krijgt en opeens van het ene op het andere moment niet meer. Zelfs al zou je in eerste instantie niet per se op die berichtjes hebben zitten wachten, dan nog is het gewoon een omslag en ik snap wel dat je je daardoor dingen afvraagt.
Eens, en ik zou het persoonlijk ook raar vinden. Want ik kan me voorstellen dat hij eerst dagelijks mailt en dan af en toe een dag vergeet of een paar dagen overslaat.. Maar van alles naar niets zou bij mij ook vraagtekens opwekken.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Als je zelf ook werk hebt en genoeg bezigheden dan hoef je ook niet te wachten op een mailtje, of een gat in de lucht te springen als je eens wat aandacht krijgt... zo werken die dingen, dan krijg je namelijk ook voldoening uit andere persoonlijke activiteiten in plaats van dat alleen de aandacht van je vriend je die boost geeft...Mamsie schreef:Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
Doe is normaal.
Is toch logisch dat als het ineens zo plotseling stopt dat ze dat dan raar vind.
Bet Weter- Fluisteraar
Stuur jij hem wel eens iets lief, uit jezelf? Het is alleen leuk als het initiatief van beide kanten komt natuurlijk. En dat het niet meer elke dag meer gebeurt, dat is normaal na een tijdje.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Bet Weter schreef:Als je zelf ook werk hebt en genoeg bezigheden dan hoef je ook niet te wachten op een mailtje, of een gat in de lucht te springen als je eens wat aandacht krijgt... zo werken die dingen, dan krijg je namelijk ook voldoening uit andere persoonlijke activiteiten in plaats van dat alleen de aandacht van je vriend je die boost geeft...Mamsie schreef:Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
Doe is normaal.
Nu ben je dingen voor haar aan het invullen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ja natuurlijk heb ik een leven! drukke baan, sport twee keer per week, eet bij mn ouders, eet bij vriendinnen, ga graag stappen. bla bla. dus dat ik een avond thuis ben is denk ik maar 1 x per week. maar daar gaat het niet zo om vind ik. Ik toon zelf ook initiatief! stuur een lief smsje, mailtje, laat een briefje achter op het koffiezetapparaat s'ochtends vroeg als ik eerder de deur uit moet. Als we samen zijn is het goed! dan is hij zo lief!! heb soms gewoon het gevoel dat hij mij voor vanzelfsprekend neemt en als je 2/3 jaar samen bent OKAY maar na een halfjaar? :o
caro86- Fluisteraar
Ik vind jou een heel naar mens. Wis je account, engbek.Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
OT: Het is heel logisch maar ik snap wel dat jij er onzeker van wordt.
Gast- Gast
Is het heel logisch na een halfjaar? moet eerlijk bekennen dat dit voor mij voor het eerst is dat het al een halfjaar goed gaat en goed voelt! en we een toekomst samen zien dus ik weet het soms ook gewoon niet , wat wel hoort of niet:| ik heb eerder relaties gehad maar die liepen dan na een halfjaar alweer stuk omdat ik echt altijd de verkeerde mannen uitkoos die me bedonderden.
caro86- Fluisteraar
Francaise_ schreef:Ik vind jou een heel naar mens. Wis je account, engbek.Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
Haha! Ik zit smakelijk om Fransje te lachen, geweldige comment!
Ontopic: eens met Susan
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Francaise_ schreef:Ik vind jou een heel naar mens. Wis je account, engbek.Bet Weter schreef:Heb je zelf geen leven?
Haha! Ik zit smakelijk om Fransje te lachen, geweldige comment!
Ontopic: eens met Susan
Haha inderdaad wat een humor
Bet Weter- Fluisteraar
Ik ga nu 2 jaar met mijn vriend. In het begin vaak een sms of telefoontje, tig smsjes en best vaak een telefoontje per dag, maar binnen een paar weken smsten we bijna niet meer. Hooguit 3 sms per dag en telefoontje geen eens meer iedere dag.
Ik snap je wel, maar het vele bellen, smsen en mailen per dag houdt wel een keer op.
Ik snap je wel, maar het vele bellen, smsen en mailen per dag houdt wel een keer op.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» Ik voel me niet goed
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
» ik voel baby niet meer zoveel...
» Voel me nu gewoon down en weet niet hoe ik ervan af kom.....
» Ik voel me niet goed
» Voel me de hele dag al niet lekker bah!
» ik voel baby niet meer zoveel...
» Voel me nu gewoon down en weet niet hoe ik ervan af kom.....
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: