Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

+35
maiadebij
Merai
Summerlovin
*Lookie*
Flippin' Bitch
Roze Roos
NerdChic
Daya25
TGR
Caresses
Lotus
Snoes
_DoI
Sterre
patjuhhh
Alias
Winegum
Rouxxxe
Sugarfall
tess05
Pannetoet
Dikkie Dik
mzcharlotte
Lady4
ButterflyEffect
Oasis
Zwerver
Sjors
Blond
M_as
Raindrop
SleepingBeauty
Toet
smooch
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  *Lookie* di 21 dec 2010 - 9:32

Een ochtendmens. Maar dan bij voorkeur rond half 8, 8 uur opstaan. Eerder vind ik ook geen probleem (hoewel ik half 6 en eerder wel erg vroeg vind en dan ook wel even wakker moet worden) en ik ben meestal direct helder al wil ik het liefst wel een uur rustig aan doen om een beetje op te starten. Rond 9.00 ben ik dan op mijn best en komt er het meest uit mijn handen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? - Pagina 3 Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  Summerlovin di 21 dec 2010 - 10:39

NerdChic schreef:Ochtend en middag mens. Avond ook maar ik onderneem dan niet veel, ik geniet er van om op de bank te hangen.

Hier hetzelfde,

Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai di 21 dec 2010 - 10:40

Ik ben van nature een ochtendmens, als ik bijvoorbeeld een tentamen heb dan leer ik 's morgens het meest efficiënt en ik ben meestal wel snel scherp na de wekker. Mijn vriend is van nature een avond/nachtmens, dus in het begin was dat wel even wennen. Nu ga ik 's avonds wat later naar bed (en hij wat eerder) en slapen we samen uit als dat kan maar dan nog wil ik het eerste naar bed en ben ik 's morgens alweer veel eerder wakker dan hij. Ik functioneer trouwens het allerbest wanneer ik 's middags nog even een dutje doe van 1 tot 1,5 uur, dan kan ik ook gerust tot diep in de nacht door. Ik had gewoon wat zuidelijker geboren moeten worden smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 11:11

Ik ben gewoon een overdagmens. Maar moet ik echt kiezen tussen ochtend en avond/ nacht dan kies ik voor avond. Ik ben in de ochtend niet echt het zonnetje in huis smile.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 21 dec 2010 - 18:54

Middag/ avond mens, maar nu met 2 kleine kinderen moet ik er toch echt vroeg uit! Vanmorgen zelfs 6 uur (terwijl ik er 1 uur, 3 uur en 5 uur ook al uit was...) * gaaaaaap *

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Flinder wo 22 dec 2010 - 7:10

Ik ochtend/middag. Vanaf zeven uur vind ik het prima om op te staan. Ik heb totaal geen moeite met uit mijn bed komen. 's Avonds ben ik vaak rond 22.30 uur moe. Als ik een feestje heb of ga stappen moet ik soms ook flink wat moeite doen om wakker te blijven ;-)
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  loura wo 22 dec 2010 - 23:17

Maakt mij eigenlijk niet veel uit... Ligt er misschien een beetje aan of ik heel vroeg op moet want dat vind ik niks.. Maarja wie wel Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  _Summer do 23 dec 2010 - 3:49

Ik ben een ochtend- en avondmens. Ik slaap graag uit, maar als ik vroeg op moet, heb ik daar geen moeite mee.
_Summer
_Summer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zwerver za 1 jan 2011 - 14:46

avond + Nacht
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 15:02

wc-eend schreef:avond + Nacht

+1. Overduidelijk Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 15:33

king Geen ochtendmens iig..

Gast
Gast

Bericht  Toet za 1 jan 2011 - 15:38

Smikkell schreef: king Geen ochtendmens iig..

Het is bijna ochtend Rolling Eyes
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  TGR za 1 jan 2011 - 21:19

Ik ben meestal een ochtendmens, maar nu lig ik ook veel laat wakker de laatste tijd.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 21:38

Darcy schreef:Ik ben denk ik een ochtend/middag-mens! Ik ben in ieder geval geen avondmens meer, want om elf uur begin ik te gapen en dan wil ik echt naar bed (liefst eerder :P). En ik kan 's ochtends altijd wel goed uit bed komen en ben ook meteen helder.

Ik ook hetzelfde! Ik kan niet lang meer volhouden 's avonds.

Gast
Gast

Bericht  PaarsBlauw za 1 jan 2011 - 22:22

Absoluut een avond/nacht mens. Later op de avond leef ik pas echt op! En 's morgens kan ik mijn bed niet uitkomen... Maarja, daar is de maatschappij niet echt op ingesteld dus met veel pijn en moeite toch maar een normaler dagnachtritme. Maar zodra ik het niet strak in de gaten houd verschuift mijn ritme alweer..
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: