hoe een mens kan veranderen... wat heeft jou veranderd?
+15
Dennenappel
SnowWhite
Bolleke
RYW
JD
Zwerver
Rouxxxe
Sarah1985
Merai
Snack a Jack
Meintjuh
sonly
Blond
Hoochie
Pien
19 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
hoe een mens kan veranderen... wat heeft jou veranderd?
Sinds wij weten dat we een dochter krijgen ben ik begonnen met het accepteren dat er nu toch echt roze in huis zal gaan komen. Zo allergisch als ik voor roze was, zo mooi en leuk vind ik het nu!
Qua babykleertjes, behang, lakentjes, dekentjes, etc etc heb ik alles bijna roze! Maar nu ging ik voor de woonkamer wat nieuwe spullen kopen (vanmiddag nog met mijn man de grote spullen even ophalen) en is mijn keuze ook ineens op roze gevallen! Dit is zo niet mij zeg maar... Ik ben heel erg benieuwd wat mijn man zo zegt, die weet niet wat hij ziet!
Welke gebeurtenis heeft jullie veranderd?
Qua babykleertjes, behang, lakentjes, dekentjes, etc etc heb ik alles bijna roze! Maar nu ging ik voor de woonkamer wat nieuwe spullen kopen (vanmiddag nog met mijn man de grote spullen even ophalen) en is mijn keuze ook ineens op roze gevallen! Dit is zo niet mij zeg maar... Ik ben heel erg benieuwd wat mijn man zo zegt, die weet niet wat hij ziet!
Welke gebeurtenis heeft jullie veranderd?
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: hoe een mens kan veranderen... wat heeft jou veranderd?
Ik mag alles in huis doen; alleen roze is mijn vriend niet zo gecharmeerd van, alleen wellicht voor een baby kamer haha! Ik ben benieuwd naar foto's als het af is, wat je er voor moois van hebt gemaakt
Gast- Gast
Mijn operatie heeft mij heel erg veranderd. Zo'n stil grijs muisje als dat ik toen was ben ik nu helemaal niet meer. Ben een stuk zelfverzekerder en geniet van de dingen in het leven.
Leuk toch roze
Leuk toch roze
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Best een hoop dingen, maar de belangrijkste zijn deze:
- 15 kg afvallen. Ik was altijd heel erg onzeker over mezelf, ben behoorlijk gepest met mijn gewicht. Ik ben nog altijd wel onzeker, maar begin steeds meer in te zien dat ik een prima figuur heb en dat het er mooi uitziet. Het heeft mij een hoop zelfvertrouwen opgeleverd.
- Naar Curacao gaan voor stage. Om zelfstandiger te worden, loskomen van thuis.
- 15 kg afvallen. Ik was altijd heel erg onzeker over mezelf, ben behoorlijk gepest met mijn gewicht. Ik ben nog altijd wel onzeker, maar begin steeds meer in te zien dat ik een prima figuur heb en dat het er mooi uitziet. Het heeft mij een hoop zelfvertrouwen opgeleverd.
- Naar Curacao gaan voor stage. Om zelfstandiger te worden, loskomen van thuis.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Stukje bij beetje afstand te nemen van mijn moeder/ouders verandert mij zichtbaar. Ik word zekerder van mezelf en ik doe wat ik wil in plaats van mezelf steeds af te vragen wat mijn moeder/ouders daarvan zouden vinden.
Gast- Gast
*vaag*Pien schreef:@Isabella, mijn man is net thuis gekomen, het viel hem niet eens op! Nou valt het roze ook nog wel mee hoor, het zijn nu eigenlijk alleen nog maar de bloemen (3 vazen met gerbera's) en 2 planten met roze bloemen. Ik wil het nog iets verder door voeren door 2 roze kussens op de bank te leggen, roze handdoek/theedoek.
verder stond er nog op de planning om boven de bank een groot houten bord (1 bij 2,5 meter) te hangen met een effen behangetje, dit zou groen worden maar word nu waarschijnlijk heel zacht roze en dan komen er van die fotolijstplankjes aan, 2 naast elkaar en daar komen dan mooie grote fotolijsten op met foto's van onszelf en mooie prints van bloemen.
de kleur van de bloemen is een beetje onderstaande kleur, het roze op dat bord word veel zachter.
@Hoochie, mag ik vragen wat voor operatie het geweest is? Wel heel super natuurlijk dat je zo veranderd bent,
er is niks belangrijker in het leven als het genieten ervan!!
@Chance, fijn dat je zo afgevallen bent!! Ik vind jou op het forum als een heel zelfverzekerde vrouw overkomen! WOw, Curacao, dat is mijn droomvakantie!!
@Alex, goed dat je eindelijk voor jezelf kiest! Het is jou leven, en jij mag bepalen hoe je die leeft! Je hoeft dat idd niet te doen zoals je denkt dat je ouders dat zouden willen.. mag ik je vragen hoe je afstand van ze neemt? is dat echt het contact beperken of gaat het verder dan dat?
Laatst aangepast door Smikkell op wo 16 maa 2011 - 4:24; in totaal 6 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb dit hele topic nog nooit geopend en toch is mijn reactie hier gekomen. Ik plaatste deze reactie ook niet in een qoute. Wat gaat er mis?Pien schreef:smikkel, ik denk dat je in een verkeerde topic reageerd!
Gast- Gast
heel raar... in het topic van die boete, ben ik dus nooit geweest! en daar stond mijn reactie zoals hierboven geplaatst door die T.O
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
oké, vreemde gang van zaken dus, ik hoop dat mijn berichtje wel in het goede topic eindigt.
het ouder worden, zelfstandig worden heeft mij veranderd. Vroeger was ik mega-onzeker, heel terug getrokken, durfde niks en was heel afhankelijk van de mening van anderen. Tegenwoordig ben ik juist het omgekeerde, ben vrij zeker van mezelf en heb een duidelijke mening. Ik sta nog niet vooraan met een grote mond, maar ik ben niet meer zo onzeker als toen.
Verder de geboorte van onze dochter. Dat heeft me doen inzien dat ik meer en bewust moet genieten van het nu en niet altijd maar in de toekomst moet denken. Vroeger had ik een uitspraak op mijn muur: leer van gisteren, droom van morgen, maar geniet van vandaag! en zo is het maar net!
Ook is mijn hele beeld rondop verzorgen en opvoeden heel erg veranderd en trek ik 100% mijn eigen plan daarin, wat niet altijd overeen komt met de reguliere gedachtengang.
het ouder worden, zelfstandig worden heeft mij veranderd. Vroeger was ik mega-onzeker, heel terug getrokken, durfde niks en was heel afhankelijk van de mening van anderen. Tegenwoordig ben ik juist het omgekeerde, ben vrij zeker van mezelf en heb een duidelijke mening. Ik sta nog niet vooraan met een grote mond, maar ik ben niet meer zo onzeker als toen.
Verder de geboorte van onze dochter. Dat heeft me doen inzien dat ik meer en bewust moet genieten van het nu en niet altijd maar in de toekomst moet denken. Vroeger had ik een uitspraak op mijn muur: leer van gisteren, droom van morgen, maar geniet van vandaag! en zo is het maar net!
Ook is mijn hele beeld rondop verzorgen en opvoeden heel erg veranderd en trek ik 100% mijn eigen plan daarin, wat niet altijd overeen komt met de reguliere gedachtengang.
Gast- Gast
Wat mij heeft veranderd is het gepest op de middelbare school. Ik ben 2 jaar lang voor weet ik het wat allemaal uitgemaakt en echt psychisch helemaal kapotgemaakt. Ik kan nu nog veel hebben maar laat niet meer over me heenlopen zoals toen.
Gast- Gast
De relatie met m'n ex. (nu goeie vriendin)
Door haar ben ik in gaan zien dat ik wat tegen m'n onzekerheid/faalangst moet doen. Wát weet ik niet, maar ik durf nu iniedergeval toe te geven dat het invloed op me heeft. Het wordt langzaam aan wel steeds beter, maar ik ben nog niet waar ik wil zijn. En ben er een stukje zelfstandiger door geworden.
Door haar ben ik in gaan zien dat ik wat tegen m'n onzekerheid/faalangst moet doen. Wát weet ik niet, maar ik durf nu iniedergeval toe te geven dat het invloed op me heeft. Het wordt langzaam aan wel steeds beter, maar ik ben nog niet waar ik wil zijn. En ben er een stukje zelfstandiger door geworden.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Verhuizen naar de andere kant van het land voor een droombaan... en dan ook nog een leuke vent ontmoeten!
Meintjuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 24-02-11
Pien, ik heb besloten om stukken minder contact te zoeken, er zijn ook voorvallen geweest waar dat mee te maken heeft. Voorheen kwam ik 3 tot 4 keer in de week bij mijn ouders en nu kom ik er nog maar 1x (om mijn dochter op te halen op dinsdag, dan past mijn moeder op). Voor het laatste zou ik ook nog wel een oplossing willen, ik wil niet afhankelijk zijn van mijn moeder/ouders en op deze manier ben ik dat nog wel en daar baal ik van.
Gast- Gast
Het overlijden van mijn moeder. En het ontmoeten van mijn man. Hij heeft mij in laten zien dat ik er echt wél mag wezen.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
@Hoochie, mag ik vragen wat voor operatie het geweest is? Wel heel super natuurlijk dat je zo veranderd bent,
Ik heb een goedaardige tumor aan mijn lymfklieren waardoor ik een verdikking had in mijn nek. Als het goed ging zag je niks, als het heel slecht ging zat er een enorme bal in mijn nek. Tijdens de operatie hebben ze een deel van de tumor weggehaald, waardoor je behalve het litteken er niks meer van ziet.
Ik heb een goedaardige tumor aan mijn lymfklieren waardoor ik een verdikking had in mijn nek. Als het goed ging zag je niks, als het heel slecht ging zat er een enorme bal in mijn nek. Tijdens de operatie hebben ze een deel van de tumor weggehaald, waardoor je behalve het litteken er niks meer van ziet.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Alex167 schreef:Stukje bij beetje afstand te nemen van mijn moeder/ouders verandert mij zichtbaar. Ik word zekerder van mezelf en ik doe wat ik wil in plaats van mezelf steeds af te vragen wat mijn moeder/ouders daarvan zouden vinden.
Same here! Goed om te lezen, Alex!
Gast- Gast
Ik ben veranderd door de psychische klachten die ik (met hulp van anderen en medicatie) heb overwonnen. Nu weet ik dat ik heel veel aan kan en voel ik me veel beter over mezelf.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn leven in het buitenland heeft me veranderd. Ik vind zelf dat ik er meer open minded door ben geworden.
Gast- Gast
Bij mij het leven in het buitenland.
Telkens ergens alleen naartoe, niet weten met wie je gaat werken en leven, dit heeft mij erg veranderd.
Ook het werken in de horeca heeft me veel opener gemaakt.
Telkens ergens alleen naartoe, niet weten met wie je gaat werken en leven, dit heeft mij erg veranderd.
Ook het werken in de horeca heeft me veel opener gemaakt.
Gast- Gast
Het jong een kindje krijgen, al op vroege leeftijd zorgen hebben.
Gast- Gast
Sinds ik bezig ben met afvallen ben ik meer tevreden met mezelf. Ik vond mezelf echt lelijk en dik, maar als ik nu naar mezelf kijk zie ik echt veranderingen en word ik trots. Ik durf nu ook wat strakkere shirtjes aan, gewoon omdat het kan. Ben dus ook weer wat zekerder over mijn lichaam.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:19; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Doordat ik meteen toen ik 18 werd op mezelf ging wonen in een grote stad werd ik veel vrijer, daarvoor altijd in een klein dorpje gewoond.
Doordat ik 's nachts op een hele vervelende manier overvallen ben, ben ik wat banger in het donker.
Verder was ik een echte wildebras en ben ik door mijn zoon veel rustiger geworden.
Maar zo zijn er natuurlijk nog veel meer dingen..
Doordat ik 's nachts op een hele vervelende manier overvallen ben, ben ik wat banger in het donker.
Verder was ik een echte wildebras en ben ik door mijn zoon veel rustiger geworden.
Maar zo zijn er natuurlijk nog veel meer dingen..
Gast- Gast
de ziekte van mijn vader heeft er voor gezorgt dat ik het liefste elke dag bij hun ben en veel bezorgder over hun ben. En mijn mobiel geen seconde uit het oog verlies
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
-
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ben klaar met dat mens!
» De slimste mens
» Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?
» De Slimste Mens
» Je een ander mens voelen.
» De slimste mens
» Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?
» De Slimste Mens
» Je een ander mens voelen.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: