Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

+35
maiadebij
Merai
Summerlovin
*Lookie*
Flippin' Bitch
Roze Roos
NerdChic
Daya25
TGR
Caresses
Lotus
Snoes
_DoI
Sterre
patjuhhh
Alias
Winegum
Rouxxxe
Sugarfall
tess05
Pannetoet
Dikkie Dik
mzcharlotte
Lady4
ButterflyEffect
Oasis
Zwerver
Sjors
Blond
M_as
Raindrop
SleepingBeauty
Toet
smooch
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? Empty Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  Jeanette za 18 dec 2010 - 0:24

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? Op welk dagdeel ben jij op je best?

Ik ben echt een avond (en middag) mens. 's Ochtends moet ik echt even wakker worden. Ben ook wel redelijk een nachtmens met stappen haha. Ik ben wel degene die lang door kan gaan.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:26

Ik ben een avond en nacht mens. Dan vind ik het heerlijk om nog wakker te blijven en dingen te doen. Helaas kan ik dat tegenwoordig niet echt vaak meer doen.

Gast
Gast

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  smooch za 18 dec 2010 - 0:28

Ik ben een middag/avond mens.
In de ochtend moet ik eerst goed wakker worden en 's nachts ben ik snel moe en ga ik liever op tijd naar bed. Saai!
Soms kan ik het wel lang volhouden als ik ga stappen maar niet wekelijks, want dan ben ik de volgende dag niet te genieten.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:29

Ik ben wel echt een avond mens, alleen met het ritme wat ik nu heb (vroeg opstaan) merk ik wel dat ik 's avond bekaf ben. In de vakantie veranderd dat ritme altijd weer..

Gast
Gast

Bericht  Toet za 18 dec 2010 - 0:29

Absoluut een avond/nacht mens. Ik lig nooit voor 23.30 op bed en 's morgens heb ik echt lang nodig om mijn bed uit te komen en op te starten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  SleepingBeauty za 18 dec 2010 - 0:41

avond! Heerlijk om s avonds op te blijven, en s ochtends uit te slapen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Raindrop za 18 dec 2010 - 0:49

Avondmens! Helaas ben ik sinds ik weer veel werk 's avonds best snel moe.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 0:50

Ik ben denk ik een ochtend/middag-mens! Ik ben in ieder geval geen avondmens meer, want om elf uur begin ik te gapen en dan wil ik echt naar bed (liefst eerder :P). En ik kan 's ochtends altijd wel goed uit bed komen en ben ook meteen helder.

Gast
Gast

Bericht  M_as za 18 dec 2010 - 0:51

smooch schreef:Ik ben een middag/avond mens.
In de ochtend moet ik eerst goed wakker worden en 's nachts ben ik snel moe en ga ik liever op tijd naar bed. Saai!
Soms kan ik het wel lang volhouden als ik ga stappen maar niet wekelijks, want dan ben ik de volgende dag niet te genieten.

ik heb precies hetzelfde!
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Blond za 18 dec 2010 - 0:57

Ochtend mens. En in het weekend een nachtmens.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Sjors za 18 dec 2010 - 0:58

Ik ben een middag/avondmens (in de weekenden). Als ik moet werken moet ik vroeg opstaan en dan ben ik 's-avonds echt bekaf!
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Zwerver za 18 dec 2010 - 1:18

toetje_ schreef:Absoluut een avond/nacht mens. Ik lig nooit voor 23.30 op bed en 's morgens heb ik echt lang nodig om mijn bed uit te komen en op te starten.
+ 1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Oasis za 18 dec 2010 - 1:22

wc-eend schreef:
toetje_ schreef:Absoluut een avond/nacht mens. Ik lig nooit voor 23.30 op bed en 's morgens heb ik echt lang nodig om mijn bed uit te komen en op te starten.
+ 1

+ nog 1 ;-)
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  ButterflyEffect za 18 dec 2010 - 1:26

nachtmens, voor 2 uur snachts kan ik echt niet slapen Rolling Eyes
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 1:28

Avond/nachtmens. 'S avonds heb ik de meeste energie om dingen te ondernemen en ik ga vaak laat naar bed, rond 23:30/00:00 uur. In het weekend vind ik het lekker om laat naar bed te gaan en van stappen waarbij ik pas om 6 uur mn bed in rol ben ik ook niet vies Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 1:30

M_as schreef:
smooch schreef:Ik ben een middag/avond mens.

ik heb precies hetzelfde!

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 1:35

Ik ben een ochtendmens. Sta meestal al rond 5u op tegenwoordig...nog wat werk voorbereiden enzo...heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 18 dec 2010 - 1:36

Ik ben een echt avondmens. Daardoor lig ik altijd laat in bed en als ik dan vroeg moet opstaan valt me dat zwaar. Als ik kan uitslapen, kan ik zo tot elf uur blijven liggen. Heerlijk!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lady4 za 18 dec 2010 - 1:39

mozzarella schreef:Ik ben een ochtendmens. Sta meestal al rond 5u op tegenwoordig...nog wat werk voorbereiden enzo...heerlijk.

:shock: Das midden in de nacht man..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  mzcharlotte za 18 dec 2010 - 1:48

Ochtend-mens. Ik houd echt van daglicht, daar krijg ik de meeste energie van.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Dikkie Dik za 18 dec 2010 - 1:59

Ik heb eigenlijk geen idee!
Ik denk een ochtendmens. Ik slaap nooit uit, maar ik heb wel echt een uur nodig om me klaar te maken voor ik ga werken. Heb 's ochtend wel de meeste energie. Maar zoals nu, ik zit nog steeds in mijn pyjama.

Maar 's avonds...vooral in de zomer kan ik ook wel doorgaan. Alleen nu met de winter, ben ik gewoon sneller moe en heb ik geen zin meer om weg te gaan. Maar dat is misschien wel een winterdip.

Ik denk dat ik beiden ben. Ik ben vooral 's middags niet vooruit te branden.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 2:04

mozzarella schreef:Ik ben een ochtendmens. Sta meestal al rond 5u op tegenwoordig...nog wat werk voorbereiden enzo...heerlijk.
Sjeee! Wat vroeg!

Bij mij ligt het aan het weer smile Zoals nu ben ik echt geen ochtendmens. Als de wekker gaat en het is nog zo donker dan blijf ik liever liggen en kom ik er moeilijk uit. Ook ben ik lang niet zo actief..

Maar in het voorjaar, zomer en klein stukje van het najaar, ben ik echt een vroege vogel. Heerlijk om dan vroeg uit bed te gaan. Lekker het huisje soppen, ramen wagenwijd open.. en dan nog bergen met tijd over om nog wat anders leuks te gaan doen smile Heerlijk!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 18 dec 2010 - 2:15

Ik ben een middagmens denk ik :P Het liefst lig ik tot 11uur in bed, rustig ontbijten en aankleden en pas in de middag rond 13/14uur kom ik op gang..als ik de stad inga ga ik ook meestal rond 15uur en dan kom ik tijd tekort omdat de winkels om 18uur dicht gaan haha 'savonds begin ik tegen half9 te gapen en ik ga tussen half 10 en half 11 naar bed smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  tess05 za 18 dec 2010 - 2:29

Ik ben een ochtendmens, dat heb ik eingelijk altijd wel gehad maar nu ik kinderen heb helemaal!
tess05
tess05
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 78
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:45

Lady4 schreef:

:shock: Das midden in de nacht man..

Ja klopt maar om 6u moet ik er sowieso uit vanwege reistijd. En ik ben ook wel een nachtmens maar ik kan ivm werk gewoon niet laat naar bed...dan ben ik te moe. Maar als je vroeg opstaat, heb je ook dat nachtelijke sfeertje!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: