Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

+35
maiadebij
Merai
Summerlovin
*Lookie*
Flippin' Bitch
Roze Roos
NerdChic
Daya25
TGR
Caresses
Lotus
Snoes
_DoI
Sterre
patjuhhh
Alias
Winegum
Rouxxxe
Sugarfall
tess05
Pannetoet
Dikkie Dik
mzcharlotte
Lady4
ButterflyEffect
Oasis
Zwerver
Sjors
Blond
M_as
Raindrop
SleepingBeauty
Toet
smooch
Jeanette
39 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:48

Ik ben meer een ochtendmens. Ik merk dat ik me 's ochtends het best kan concentreren. Al kan ik 's avonds/ 's nachts ook wel heel lang doorgaan, maar dan kan ik me veel slechter concentreren.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een ochtend, avond of nacht mens? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij een ochtend, avond of nacht mens?

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 3:49

Ik_zelf_87 schreef:Ik ben een middagmens denk ik :P Het liefst lig ik tot 11uur in bed, rustig ontbijten en aankleden en pas in de middag rond 13/14uur kom ik op gang..als ik de stad inga ga ik ook meestal rond 15uur en dan kom ik tijd tekort omdat de winkels om 18uur dicht gaan haha 'savonds begin ik tegen half9 te gapen en ik ga tussen half 10 en half 11 naar bed smile

Wow, dan lig je 12 uur in bed! Als je ook 12 uur slaapt, is dat wel heerlijk smile

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall za 18 dec 2010 - 4:04

Ik ben duidelijk een avond + nacht mens. Dan voel ik me op de een of andere manier altijd fitter dan overdag, ook als ik er al een hele dag op heb zitten. Wel jammer want ik moet op een gegeven moment toch naar bed Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 4:43

Een avond/nacht mens.

Hoewel ik in de zomer het liefst vroeg opsta, om zo lang mogelijk van de mooie dag te genieten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe za 18 dec 2010 - 5:24

Toch wel een ochtend/middagmens. Maar dan wel vanaf een uur of 8 s'ochtends, daarvoor moet ik mezelf echt uit bed slepen, maar als ik eenmaal op gang ben heb ik wel veel energie en concentratie smile. S'avonds en s'nachts ben ik een stuk minder waard.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 5:39

Een avond mens. Ik ga meestal laat naar bed en s'ochtends kan ik er niet uit. Voordat mijn zoon werd geboren
was uitslapen dan ook mijn grootste hobby
Sad

Gast
Gast

Bericht  Winegum za 18 dec 2010 - 6:21

Ik ben ook echt een ochtend/middag mens. Mijn dag houdt ook op na het avondeten ongeveer :P dan voer ik nog maar vrij weinig uit. Gewoon geen puf en zin meer in.Lang opblijven doe ik ook eigenlijk nooit.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 6:32

Ik weet niet precies wat ik ben. Ik kan er soms zo van genieten om 's ochtends om 08.15 uur op mijn fiets te zitten of om nog eerder buiten te zijn als ik met de bus ga.
Maar soms word ik heel moeilijk wakker en gaat 't allemaal heel moeizaam tot een uurtje of 10.

De middagen vind ik gewoon.

Verder ben ik absoluut een avond- en nachtmens. Ik kan tot heel laat opblijven en van alles doen of gewoon lekker een film kijken. Ik ben niet iemand die vanaf 10.30 uur zit te knikkebollen in ieder geval Wink

Gast
Gast

Bericht  Alias za 18 dec 2010 - 6:32

Reeza schreef:Avond/nachtmens. 'S avonds heb ik de meeste energie om dingen te ondernemen en ik ga vaak laat naar bed, rond 23:30/00:00 uur. In het weekend vind ik het lekker om laat naar bed te gaan en van stappen waarbij ik pas om 6 uur mn bed in rol ben ik ook niet vies Wink

+1
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  patjuhhh za 18 dec 2010 - 6:54

ik ben nu helemaal geen ochtend, avond of nachtmens. nu in de winter echt meer middag.
in de zomer vind ik het heerlijk om vroeg op te staan als het al licht is.
maar over het algemeen ben ik wel een ochtend/middag mens
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:49

Ik ben een avondmens. Heb eigenlijk nooit zin om op bed te gaan en 's ochtends kom ik met heel veel moeite van bed af.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 9:10

Duidelijk een ochtendmens.

Gast
Gast

Bericht  Sterre za 18 dec 2010 - 9:23

Sjors schreef:Ik ben een middag/avondmens (in de weekenden). Als ik moet werken moet ik vroeg opstaan en dan ben ik 's-avonds echt bekaf!

Ik ook! Een nachtmens dan weer niet, maar ik lig niet vaak voor 23.30h te slapen. 's ochtends heb ik, zeker in de winter, moeite met mijn bed uitkomen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  _DoI za 18 dec 2010 - 9:29

Sushi schreef:Ik weet niet precies wat ik ben. Ik kan er soms zo van genieten om 's ochtends om 08.15 uur op mijn fiets te zitten of om nog eerder buiten te zijn als ik met de bus ga.
Maar soms word ik heel moeilijk wakker en gaat 't allemaal heel moeizaam tot een uurtje of 10.

De middagen vind ik gewoon.

Verder ben ik absoluut een avond- en nachtmens. Ik kan tot heel laat opblijven en van alles doen of gewoon lekker een film kijken. Ik ben niet iemand die vanaf 10.30 uur zit te knikkebollen in ieder geval Wink
+1
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 10:17

Ik ben een avond/nacht mens. Het is net alsof ik in de nacht meer energie heb dan ik de hele dag heb gehad.

Gast
Gast

Bericht  Snoes za 18 dec 2010 - 10:31

Toen ik nog studeerde echt een avond/nachtmens, maar met mijn fulltime baan (altijd overdag) trek ik dat echt niet meer. Wel jammer, vond het altijd wel leuk om 's avonds lekker lang op te blijven, 's nachts zelfs nog wat te doen en 's morgens uit te slapen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 19:03

Ik weet niet wat ik ben.
's Ochtends kan ik makkelijk van bed komen, ookal lig ik er laat in. Uitslapen kan ik niet. Wanneer mijn vriend door we week vroeg zijn bed uit moet voor werken en ik heb vrij, ben ik rond half 9 van bed. Zelfde geldt voor de weekenden, ookal lig ik er dan laat in. Heb weinig slaap nodig.
's Middags heb ik altijd wel wat te doen.
's Avonds lig ik er nooit voor 11 uur in. Ik lig altijd dan nog 3 kwartier wakker.

Gister avond tot half 11 gewerkt, rond 11 uur thuis. Lag er rond half 1 in. Wekker ging om 6 uur weer en nu sta ik op het punt om weer de deur uit te gaan voor mijn werk. Ik heb er geen moeite mee. Maar moet niet vaker voorkomen, want dan ben ik wel kapot.

Misschien heeft het er ook wel mee te maken dat ik onregelmatig werk.

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 18 dec 2010 - 21:25

Geen van drieën. Als ik moet kiezen, denk ik dat ik een middagmens ben, maar volgens mij ben ik eigenlijk niet in een van deze hokjes te plaatsen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses za 18 dec 2010 - 22:37

Ochtend/middagmens. Als ik ga stappen moet ik echt wel even wat drinken omdat ik het anders hele moe ben.
Rond 10 uur in de ochtend ben ik op mijn best.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  TGR za 18 dec 2010 - 23:24

Dat ligt aan hoe ik me voel. Soms slaap ik hele nachten niet en doe ik dan nog heel zinnige dingen en soms lig ik er om 22.00 in en ben ik 's ochtends heel leuk en gezellig.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Daya25 zo 19 dec 2010 - 1:40

Ik ben echt een avond/nachtmens. Ik heb een hekel aan vroeg opstaan 's ochtends en slaap ook het liefst zolang mogelijk uit.
Daya25
Daya25
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 56
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:00

duidelijk een avond- en nachtmens! kan ook zonder moeite heel vroeg opstaan, maar vrolijk word ik daar niet van Wink

Gast
Gast

Bericht  NerdChic zo 19 dec 2010 - 9:28

Ochtend en middag mens. Avond ook maar ik onderneem dan niet veel, ik geniet er van om op de bank te hangen.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos zo 19 dec 2010 - 9:42

Ik ben eigenlijk alledrie een beetje! Ik functioneer sowieso wel, komt wrs omdat ik al jaren onregelmatig werk, zal schelen! Draai wel liever late dan vroege dienst!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Flippin' Bitch di 21 dec 2010 - 9:19

Een avondmens. Aan vrije ochtenden van mijn werk heb ik niets, dan doe ik er 2 uur over om uit bed te komen...
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: