Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 24 van 37
Pagina 24 van 37 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37
Re: Waar is..
Zal ik een topic openen met een foto van Thije op de vaatwasser?
Dan weten we het zeker
(O, weer zo'n nare opmerking... ik zit er vol mee vandaag vrees ik)
Dan weten we het zeker
Gast- Gast
Minneke schreef:Zal ik een topic openen met een foto van Thije op de vaatwasser?
Dan weten we het zeker
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Minneke schreef:Zal ik een topic openen met een foto van Thije op de vaatwasser?
Dan weten we het zeker
Als ze nou weer weggaat is het jouw schuld
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ik moest ook even hardop lachenSusan schreef:Minneke schreef:Zal ik een topic openen met een foto van Thije op de vaatwasser?
Dan weten we het zeker
Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat als je zo actief bent op een forum je dit ineens niet meer doet.
Het kan natuurlijk wel, maar gewoon geen zin meer hebben vind ik een rare reden, als je geen zin hebt dan ga je niet ineens van actief forummen naar niet meer forummen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
ALS en ik zeg duidelijk ALS Hazeltje Shopaholicus zou zijn zou ze weer niet meer anoniem zijn.....
MAAR..... Zoals Pantuf en Printje al melden, Hazeltje/Sassa komt hier niet meer en zal hier voorlopig niet meer komen.
En wat betreft facebook: net zoals vele hun hyves en facebook 'opruimen/opschonen' zal Hazeltje dat ook wel eens doen. Mijn lijst met 'vrienden' wordt ook steeds kleiner omdat ik andere prioriteiten aan mijn contacten/vrienden stel. En ik weet zeker dat dit voor Hazeltje/Sassa ook geldt.
MAAR..... Zoals Pantuf en Printje al melden, Hazeltje/Sassa komt hier niet meer en zal hier voorlopig niet meer komen.
En wat betreft facebook: net zoals vele hun hyves en facebook 'opruimen/opschonen' zal Hazeltje dat ook wel eens doen. Mijn lijst met 'vrienden' wordt ook steeds kleiner omdat ik andere prioriteiten aan mijn contacten/vrienden stel. En ik weet zeker dat dit voor Hazeltje/Sassa ook geldt.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
PiP schreef:Haha, ik moest ook even hardop lachenSusan schreef:Minneke schreef:Zal ik een topic openen met een foto van Thije op de vaatwasser?
Dan weten we het zeker
Maar ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat als je zo actief bent op een forum je dit ineens niet meer doet.
Het kan natuurlijk wel, maar gewoon geen zin meer hebben vind ik een rare reden, als je geen zin hebt dan ga je niet ineens van actief forummen naar niet meer forummen.
Dat klopt maar ze is ook nog op een ander forum.. en daar is ze wel actief.
En over dat vaatwasserverhaal dat waren wel veel meer mensen die dat erg raar vonden, dat was niet alleen hazeltje.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind het prima als ze hier gewoon nog is hoor, want ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik haar echt een leuke forumster vind. Dus ik heb niets tegen haar ofzo, voor jullie dat denken.
Anyway, ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken en ik zal mijn bericht ook wel editten, zodat de naam weer weg is.
Anyway, ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken en ik zal mijn bericht ook wel editten, zodat de naam weer weg is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dan weten we het zeker
Ik checkte net trouwens Hazeltje/Sassa op mijn Hyves en ze heeft me gewoon verwijderd!
Gast- Gast
Susan schreef:
Shopaholic.
Zie je, ik ben niet gek. Ik had dat idee al sinds haar eerste of tweede post.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Gast- Gast
Teigertje schreef:ALS en ik zeg duidelijk ALS Hazeltje Shopaholicus zou zijn zou ze weer niet meer anoniem zijn.....
Uiteraard. Maar het is wel heel toevallig dat ze dit precies op dat tijdstip doet, een paar weken nadat we FBvrienden zijn geworden. Bovendien is het niet de eerste keer dat ze forummers van haar FB/hyves gooit na een akkefietje.
En ik dacht het ook bij Shopaholic.
Gast- Gast
Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
En ik dacht bij shopaholic ook aan Hazeltje.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Natuurlijk weet jij dat nu. Op welke basis want ik dat topic heb ik geen reactie gegeven.Liadan schreef:Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Natuurlijk weet jij dat nu. Op welke basis want ik dat topic heb ik geen reactie gegeven.Liadan schreef:Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Liadan- Ratel
Kun je wel met je ogen gaan rollen maar op basis van een opmerking van mij weet jij heus niet gelijk wie ik ben.Liadan schreef:Lorna mercedez schreef:Natuurlijk weet jij dat nu. Op welke basis want ik dat topic heb ik geen reactie gegeven.Liadan schreef:Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Gast- Gast
Wanneer ben je nou een muts, als je er wel om kan lachen als je kind een keer iets stouts doet of als je totaal ongevraagd een andere moeder de les gaat lopen lezen?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wanneer ben je nou een muts, als je er wel om kan lachen als je kind een keer iets stouts doet of als je totaal ongevraagd een andere moeder de les gaat lopen lezen?
+1, Helemaal mee eens.
Deze discussies zullen wel eeuwig door kunnen gaan.
Gast- Gast
Liadan schreef:Lorna mercedez schreef:Natuurlijk weet jij dat nu. Op welke basis want ik dat topic heb ik geen reactie gegeven.Liadan schreef:Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Help me eens met je vermoeden, ik ben het spoor bijster na al die verdwenen forummers en nieuwe namen.
Gast- Gast
Je hebt een pm ._MamaRosa_ schreef:Liadan schreef:Lorna mercedez schreef:Natuurlijk weet jij dat nu. Op welke basis want ik dat topic heb ik geen reactie gegeven.Liadan schreef:Aha, nu weet ik wie jij bent.Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Help me eens met je vermoeden, ik ben het spoor bijster na al die verdwenen forummers en nieuwe namen.
Liadan- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Susan schreef:Wanneer ben je nou een muts, als je er wel om kan lachen als je kind een keer iets stouts doet of als je totaal ongevraagd een andere moeder de les gaat lopen lezen?
+1, Helemaal mee eens.
Deze discussies zullen wel eeuwig door kunnen gaan.
+1
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.
Doe ff normaal ajb
Gast- Gast
Razz_ schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.
Doe ff normaal ajb
+1
Gast- Gast
Nou echt, wat een reactie. Hoezo ben je dan ineens een muts?Susan schreef:Wanneer ben je nou een muts, als je er wel om kan lachen als je kind een keer iets stouts doet of als je totaal ongevraagd een andere moeder de les gaat lopen lezen?
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Stel je aan. En ze had gewoon gelijk in dat topic en dankzij haar hebben we een muts minder op dit forum.Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
+1
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 24 van 37 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 30 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Dit is zo waar,,
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Dit is zo waar,,
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
Pagina 24 van 37
Permissies van dit forum: