Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is..

+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Waar is.. - Pagina 23 Empty Re: Waar is..

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 3:40

janeL schreef: Sad Zal het doen!!!

Je wilt toch anoniem blijven? Waarom zeg je dan dat je het niet gaat verklappen en je hier al tijden komt...echt zo stom he sorry hoor.

En Tea-leaf> dank je haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Paper Crown wo 31 aug 2011 - 3:41

janeL schreef:Heb ook een andere naam genomen nerd Deelt toch wel prive dingen hier. Vandaar een andere naam. Maar ga natuurlijk niks verklappen. Kom hier al wel jaren!

Ben jij Jen
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Carra wo 31 aug 2011 - 4:15

Nee, dat denk ik niet, want Jen zou zich zo een opmerking niet aantrekken. laughcry
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 4:29

2CKC2 schreef:
janeL schreef:Heb ook een andere naam genomen nerd Deelt toch wel prive dingen hier. Vandaar een andere naam. Maar ga natuurlijk niks verklappen. Kom hier al wel jaren!

Ben jij Jen
Heeft Jen een kind dan? :P

Gast
Gast

Bericht  Guus wo 31 aug 2011 - 6:19

Zora schreef:
Qiara schreef:
Zora schreef:Ja, waar zijn Brennus en Goochem eigenlijk!

Brennuss heeft een nieuwe naam en ik dacht dat Goochem haar account had laten verwijderen...

Edit: misschien is Brennuss toch ook weg, ik kan haar nieuwe naam niet vinden...

Goochem verwijderd?? Wat jammer! En hoop dat Brennus er nog is dan smile

Nee hoor!

Maar lief dat je zo reageerd op mijn afwezigheid Wink

Ik ben mijn thuiswerk-kantoor baan kwijt en werk sinds een maandje weer in een kinderdagverblijf tot ik weer iets gevonden heb... Maak lange dagen en heb als ik thuiskom om heel eerlijk te zijn niet de puf om iets anders te doen dan met Nala lopen, koken en tv kijken tot ik in slaap val nerd

Dusss heb de afgelopen maand alles gemist, ook 'de ruzie', de nasleep hier en daar sporadisch wat meegelezen. Morgen ben ik vrij, zal ik weer even op bezoek komen Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes wo 31 aug 2011 - 6:23

pantuf schreef:

Jammer dat je mijn reactie over Hazeltje vreemd vind.
Geloof je me niet omdat ik hier niet zo actief ben? Ik heb iig niet gelogen. Ze is hier echt niet meer actief, onder welke naam dan ook.

Maar goed, het is natuurlijk aan jullie of jullie het geloven of niet. Daar kan ik verder weinig aan veranderen.
Oh, maar ik vind jouw reactie niet vreemd hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat Hazeltje door iemand hier laat zeggen dat ze hier niet meer kom, terwijl ik echt zowat mijn hand in het vuur durf steken dat ze hier wél gewoon een nieuwe naam heeft.

Ik zeg zeker niet dat jij liegt hoor, maar ik geloof Hazeltje niet dat ze hier niet meer komt. Fijn dat ze anoniem wil blijven, dat kan ik heel goed snappen, maar ga dan niet aan iemand anders vragen of zij een berichtje hier wil zetten dat ze hier echt niet meer komt. Ik vond Hazeltje altijd erg leuk, maar dit steekt me tegen van haar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Tania wo 31 aug 2011 - 6:38

Wie is volgens jullie Hazeltje dan? Als toch zegt hier niet meer te komen zal het ook niet uitmaken als die naam genoemd wordt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 7:17

Arden schreef:
Razz_ schreef:
Jolee schreef:
Razz_ schreef:
Jolee schreef:
Snoes schreef:
pantuf schreef:

Nee hoor. Hazeltje is hier niet meer actief, ook niet onder een nieuwe/andere naam.
Ik heb haar hier toch al zien reageren. Althans, het is volledig haar schrijfstijl, ik ben er vrij zeker van dat ze het is.
+1.

Ik vraag me af of (she?)spider hier nog komt?

Nee ik weet bijna zeker van niet. Ik ben wel benieuwd hoe het met haar is eigenlijk. Volgens mij is ze een beetje de verkeerde kant op gegaan met drugs enzo

Is dat zo? O jeetje...Ik heb vroeger (oude forum) heel veel contact met haar gehad, waaronder een aantal ontmoetingen. Op een gegeven moment is het verwaterd en nu hoor ik dit. Hoe weet je dat?

Ik heb haar ook 2x ontmoet. Volgens mij heb ik dat gelezen op het oude Yes forum van iemand die haar persoonlijk kende

Dit is lulkoek. Ik heb nog contact met haar op een ander forum en ze woont nog steefs in hetzelfde huis, heeft nog steeds veel katten, haar vriend woont bij haar, ze heeft een baan en een sociaal leven en is echt niet aan de drugs.

Nou gelukkig maar ! Ik dacht dat ze trouwens was verhuist en met haar vriend was gaan samenwonen. Maar ze woont dus nog in haar eigen huisje dus. Ik vond haar een leuke forumster !

Gast
Gast

Bericht  Zora wo 31 aug 2011 - 7:26

Goochempie schreef:
Zora schreef:
Qiara schreef:
Zora schreef:Ja, waar zijn Brennus en Goochem eigenlijk!

Brennuss heeft een nieuwe naam en ik dacht dat Goochem haar account had laten verwijderen...

Edit: misschien is Brennuss toch ook weg, ik kan haar nieuwe naam niet vinden...

Goochem verwijderd?? Wat jammer! En hoop dat Brennus er nog is dan smile

Nee hoor!

Maar lief dat je zo reageerd op mijn afwezigheid Wink

Ik ben mijn thuiswerk-kantoor baan kwijt en werk sinds een maandje weer in een kinderdagverblijf tot ik weer iets gevonden heb... Maak lange dagen en heb als ik thuiskom om heel eerlijk te zijn niet de puf om iets anders te doen dan met Nala lopen, koken en tv kijken tot ik in slaap val nerd

Dusss heb de afgelopen maand alles gemist, ook 'de ruzie', de nasleep hier en daar sporadisch wat meegelezen. Morgen ben ik vrij, zal ik weer even op bezoek komen Wink

Ohhww dat je je baan kwijtbent heb ik niet mee gekregen. Was dat sowieso een tijdelijk iets? Wat vervelend, maar wel fijn dat je zo snel ander werk hebt! Kan me voorstellen dat je ook wel even wat anders aan je hoofd hebt. Gezellig dat je iig niet helemaal weg bent smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  girli wo 31 aug 2011 - 7:29

Tania schreef:Wie is volgens jullie Hazeltje dan? Als toch zegt hier niet meer te komen zal het ook niet uitmaken als die naam genoemd wordt.
Als de naam wordt genoemd, weet je eigenlijk nog niets. Want Hazeltje beweert dat ze niet meer komt, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dan wel zou zeggen dat Snoes gelijk heeft en dat ze toch nog komt.

Bovendien, als Snoes een naam noemt is er een nieuwe heksenjacht begonnen om te achterhalen of ze het wel/niet is.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 7:45

Neem maar van mij aan dat Hazeltje niet meer actief is. Ik heb haar op hyves en ze heeft me verteld dat ze voorlopig gewoon geen tijd meer heeft om te forummen. Dus jullie hoeven echt geen klopjacht te openen want ze is gewoon echt niet meer aanwezig hier klaar. Ik dacht het eerst ook maar ik geloof haar op haar woord

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 31 aug 2011 - 8:10

Snoes schreef:
pantuf schreef:

Jammer dat je mijn reactie over Hazeltje vreemd vind.
Geloof je me niet omdat ik hier niet zo actief ben? Ik heb iig niet gelogen. Ze is hier echt niet meer actief, onder welke naam dan ook.

Maar goed, het is natuurlijk aan jullie of jullie het geloven of niet. Daar kan ik verder weinig aan veranderen.
Oh, maar ik vind jouw reactie niet vreemd hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat Hazeltje door iemand hier laat zeggen dat ze hier niet meer kom, terwijl ik echt zowat mijn hand in het vuur durf steken dat ze hier wél gewoon een nieuwe naam heeft.Ik zeg zeker niet dat jij liegt hoor, maar ik geloof Hazeltje niet dat ze hier niet meer komt. Fijn dat ze anoniem wil blijven, dat kan ik heel goed snappen, maar ga dan niet aan iemand anders vragen of zij een berichtje hier wil zetten dat ze hier echt niet meer komt. Ik vond Hazeltje altijd erg leuk, maar dit steekt me tegen van haar.

Ze heeft dat aan een van ons gevraagd omdat ze hier dus niet meer komt..lijkt me niet zo heel moeilijk dat het bericht dus daarom van iemand anders komt zij heeft hier geen account meer.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  PiP wo 31 aug 2011 - 8:15

Hmm ik dacht ook te weten wie Hazeltje nu was en had ook niet echt het idee dat ze daar een geheim van maakte!?

Edit* En ik zie dat diegene dat account ook weer heeft laten verwijderen.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje wo 31 aug 2011 - 8:19

PiP schreef:Hmm ik dacht ook te weten wie Hazeltje nu was en had ook niet echt het idee dat ze daar een geheim van maakte!?

Het was ook geen geheim maar ze had zoiets van mensen komen er vanzelf wel achter. Maar nu heeft ze besloten om hier even niet meer te komen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 8:21

Ik weet ook zo goed als zeker dat zij er nog gewoon is, diegene heeft precies dezelfde manier van typen en heeft een dochter en een baby op komst, dat lijkt mij eerlijk gezegd net iets te toevallig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 8:23

Susan schreef:Ik weet ook zo goed als zeker dat zij er nog gewoon is, diegene heeft precies dezelfde manier van typen en heeft een dochter en een baby op komst, dat lijkt mij eerlijk gezegd net iets te toevallig.
Precies.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 31 aug 2011 - 8:27

Susan schreef:Ik weet ook zo goed als zeker dat zij er nog gewoon is, diegene heeft precies dezelfde manier van typen en heeft een dochter en een baby op komst, dat lijkt mij eerlijk gezegd net iets te toevallig.

Nou als jullie dat denken moet je dat vooral doen..dan zal ze liegen tegen haar vriendinnen...en daar geloof ik niets van. Er zijn zoveel mensen met dochters en kinderen op komst hahaha maar goed zal haar zeggen dat jullie haar zo missen dat jullie zelfs denken dat ze er nog gewoon is Cool
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 8:30

Haha nou Printje we bedoelen het echt niet gemeen ofzo hoor. Ik vind het ook heel erg toevallig allemaal, en als Hazeltje hier niet meer komt/haar naam niet bekend wil maken even goeie vrienden natuurlijk smile

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 8:31

Oké, dan is het zeker toeval dat vlak na Hazeltjes/Sassa's vertrek iemand is gekomen die ook elke zin op een nieuwe regel begint, een dochtertje van anderhalf heeft en een tweede kindje verwacht.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 31 aug 2011 - 8:32

Storm schreef:Haha nou Printje we bedoelen het echt niet gemeen ofzo hoor. Ik vind het ook heel erg toevallig allemaal, en als Hazeltje hier niet meer komt/haar naam niet bekend wil maken even goeie vrienden natuurlijk smile

hahaha ik vond het ook niet gemeen overkomen maar dacht ff van nou zeggen we met zijn tweetjes dat ze hier serieus niet meer komt en jullie geloven ons niet hahahaha Ik heb trouwens geen idee welke forumster je bedoeld.. daar ben ik nu wel erg nieuwsgierig naar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  PiP wo 31 aug 2011 - 8:32

Ok dus ze is hier inderdaad wel onder een andere naam geweest, maar nu niet meer.
Aan welke naam denken jullie dan?
Ik had het over Sassa, maar die is dus weer verwijderd.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Printje wo 31 aug 2011 - 8:32

Susan schreef:Oké, dan is het zeker toeval dat vlak na Hazeltjes/Sassa's vertrek iemand is gekomen die ook elke zin op een nieuwe regel begint, een dochtertje van anderhalf heeft en een tweede kindje verwacht.

hahahhaa misschien wel een Fan van Hazeltje/Sassa hahahha Wink
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 31 aug 2011 - 8:32

Printje schreef:
Storm schreef:Haha nou Printje we bedoelen het echt niet gemeen ofzo hoor. Ik vind het ook heel erg toevallig allemaal, en als Hazeltje hier niet meer komt/haar naam niet bekend wil maken even goeie vrienden natuurlijk smile

hahaha ik vond het ook niet gemeen overkomen maar dacht ff van nou zeggen we met zijn tweetjes dat ze hier serieus niet meer komt en jullie geloven ons niet hahahaha Ik heb trouwens geen idee welke forumster je bedoeld.. daar ben ik nu wel erg nieuwsgierig naar.

Shopaholic.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes wo 31 aug 2011 - 8:48

Met Susan eens.

Laatst aangepast door Snoes op wo 31 aug 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 8:49

Nu jullie het zeggen ... Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 37 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 30 ... 37  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: