Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 1 van 37
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Waar is..
Sushi? Weg, andere naam, gewoon niet vaak meer online? Het kan dat ik het heb gemist, maar ik dacht er vandaag ineens aan.
Gast- Gast
Re: Waar is..
Die was al een hele tijd weg en inmiddels ook al weer een tijdje terug onder een andere naam. Ze begint haar topic gewoon met: ik was Sushi
Ik heb Aniet al een tijdje niet meer online gezien.
Ik heb Aniet al een tijdje niet meer online gezien.
Gast- Gast
Ik mis Chance, of is zij nu in curacao? Ik dacht dat ze al terug was..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben er weer/nog! Nu met deze naam Wat lief dat je me miste!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Zijn Marin en Persephone al terug onder een andere naam? Vind het jammer dat zweeg zijn!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Haha Fauve is een uur weg en wordt al gemist, doet ze goed! Ze is weg inderdaad. Ze had het wel een beetje gezien op het forum dus heeft zich afgemeld maar komt misschien wel weer terug onder een andere naam. Ze wilde ook wat anoniemer zijn.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha Fauve is een uur weg en wordt al gemist, doet ze goed! Ze is weg inderdaad. Ze had het wel een beetje gezien op het forum dus heeft zich afgemeld maar komt misschien wel weer terug onder een andere naam. Ze wilde ook wat anoniemer zijn.
Oh is ze echt pas zo kort weg? Zag net toevallig in een topic dat ze gast was geworden, dus vandaar haha.
Gast- Gast
Wie is Marin nu dan? En gaat het beter met haar?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Is Jadore eigenlijk ooit teruggekomen? Zie haar opeens opdagen in een heuleboel FB vriendenlijstjes
Gast- Gast
Om even de vraag van Smikkell te beantwoorden. Aniet woont en werkt op een eiland. Op dit moment is het daar zomerseizoen. Altijd de reden waarom Aniet niet of nauwelijks online is.
She will be back!
She will be back!
Gast- Gast
Volgens mij is Lieskuh gewoon op vakantie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Thanks.Angel Blue Eyes schreef:Om even de vraag van Smikkell te beantwoorden. Aniet woont en werkt op een eiland. Op dit moment is het daar zomerseizoen. Altijd de reden waarom Aniet niet of nauwelijks online is.
She will be back!
Gast- Gast
dat klinkt inderdaad vrij logisch.Susan schreef:Volgens mij is Lieskuh gewoon op vakantie.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha Fauve is een uur weg en wordt al gemist, doet ze goed! Ze is weg inderdaad. Ze had het wel een beetje gezien op het forum dus heeft zich afgemeld maar komt misschien wel weer terug onder een andere naam. Ze wilde ook wat anoniemer zijn.
Was ze dat niet een paar maanden geleden ook? Toen had iedereen na een uur door wie ze was, door haar manier van schrijven
Ach, het valt te proberen.
Gast- Gast
Met Marin gaat het heel erg goed. Ze ligt nu in bed bij haar kersverse vriendje die ontbijt voor haar aan het maken is.
Was afstand nemen van t forum toch ergens goed voor hahaha. Nee hoor ken m gewoon via internet en zijn sinds een weekje helemaal verliefd. Heb intussen ook een sollicitatiegesprek voor een baan lopen. Ik ben al even terug op t forum maar vind het heerlijk om niet veel te 'moeten' reageren. Het voelt goed en voor nu gaat het ook goed :-)
Was afstand nemen van t forum toch ergens goed voor hahaha. Nee hoor ken m gewoon via internet en zijn sinds een weekje helemaal verliefd. Heb intussen ook een sollicitatiegesprek voor een baan lopen. Ik ben al even terug op t forum maar vind het heerlijk om niet veel te 'moeten' reageren. Het voelt goed en voor nu gaat het ook goed :-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goh, wat fijn voor Marin, dat het zo goed met haar gaat
Weet Marin al meer voor volgend schooljaar?
Weet Marin al meer voor volgend schooljaar?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:Met Marin gaat het heel erg goed. Ze ligt nu in bed bij haar kersverse vriendje die ontbijt voor haar aan het maken is.
Wat leuk dat je terug bent en dat het goed met je gaat!!
Gast- Gast
James schreef:Joy_ schreef:Met Marin gaat het heel erg goed. Ze ligt nu in bed bij haar kersverse vriendje die ontbijt voor haar aan het maken is.
Wat leuk dat je terug bent en dat het goed met je gaat!!
Yeah! wat fijn om te horen dat het goed gaat met je en....dat je natuurlijk een nieuwe lover hebt. Foto? Haha geniet ervan!!
Gast- Gast
Wat leuk dat je terugbent, Joy! Ik had je verhaal wel gevolgd in het datetopic, maar geen enkel vermoeden dat jij het was
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 37 • 1, 2, 3 ... 19 ... 37
Pagina 1 van 37
Permissies van dit forum: