Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 25 van 37
Pagina 25 van 37 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37
Re: Waar is..
Daar gaan we weer. Dit onderwerp heeft al ter discussie gestaan. Misschien iets nieuws bedenken dames?
(om dan toch ook maar heel even een kleine bijdrage te leveren. Je kunt in dit geval toch geen gelijk hebben? Er is hier toch geen waarheid, het gaat toch over je eigen interpretatie? De een vindt het eng/gevaarlijk/onverantwoord/whatever. De ander niet. Er is geen heilige waarheid, zoals in alle kwesties wat betreft opvoeding. )
(om dan toch ook maar heel even een kleine bijdrage te leveren. Je kunt in dit geval toch geen gelijk hebben? Er is hier toch geen waarheid, het gaat toch over je eigen interpretatie? De een vindt het eng/gevaarlijk/onverantwoord/whatever. De ander niet. Er is geen heilige waarheid, zoals in alle kwesties wat betreft opvoeding. )
Laatst aangepast door Lavendel op do 1 sep 2011 - 8:01; in totaal 2 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het echt belachelijk dat jullie nu weer de Kind-op-vaatwasser discussie aanwakkeren, maar goed. Stelletje zeikerds.
Gast- Gast
Dus... ik vrees dat ik het nooit eens zal worden met het feit of Hazeltje met haar kind-op-de-vaatwasser-opmerking een foute actie was geweest van de moeder was geweest of niet. In mijn ogen niet.
Of waar het ook over ging. Ik vind het niet nodig om zo dramatisch te gaan doen.
Kunnen we elkaar als moeder of als niet-moeder gewoon in elkaars waarde laten? Alle moeders hebben toch zo hun eigen grenzen? Als mijn moeder me gewoon niet slapen in mn bedje en............
Ach laat ook maar zitten.
Of waar het ook over ging. Ik vind het niet nodig om zo dramatisch te gaan doen.
Kunnen we elkaar als moeder of als niet-moeder gewoon in elkaars waarde laten? Alle moeders hebben toch zo hun eigen grenzen? Als mijn moeder me gewoon niet slapen in mn bedje en............
Ach laat ook maar zitten.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op do 1 sep 2011 - 8:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mensen, stop ajb met dat gezeik over die vaatwasser.
Daardoor zijn al 2 leuke forumsters weg.... Dus please..
Daardoor zijn al 2 leuke forumsters weg.... Dus please..
Gast- Gast
Lavendel schreef:Daar gaan we weer. Dit onderwerp heeft al ter discussie gestaan. Misschien iets nieuws bedenken dames?
+1
Gast- Gast
Wie er dan ook gelijk had, ik vind het nogal lullig om opmerkingen onder de gordel te maken over mensen die niet hier zijn om zichzelf te verdedigen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Storm schreef:Ik vind het echt belachelijk dat jullie nu weer de Kind-op-vaatwasser discussie aanwakkeren, maar goed. Stelletje zeikerds.
Euh hallo als ik me niet vergis begonnen jullie daar zelf over. Wil die discussie ook echt niet meer aangaan, want volgens mij staan we wat dat betreft echt op een hele hele andere lijn. Ik blijf het idioot vinden, jullie vinden zoiets schijnbaar normaal. tsja prima toch
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Tsja, ik vind het een beetje triest om even snel nog een +1 toe te voegen aan een opmerking die vanmorgen vroeg is gemaakt. En daarmee dus de discussie aan te zwengelen.Printje schreef:Storm schreef:Ik vind het echt belachelijk dat jullie nu weer de Kind-op-vaatwasser discussie aanwakkeren, maar goed. Stelletje zeikerds.
Euh hallo als ik me niet vergis begonnen jullie daar zelf over. Wil die discussie ook echt niet meer aangaan, want volgens mij staan we wat dat betreft echt op een hele hele andere lijn. Ik blijf het idioot vinden, jullie vinden zoiets schijnbaar normaal. tsja prima toch
Gast- Gast
Storm schreef:Tsja, ik vind het een beetje triest om even snel nog een +1 toe te voegen aan een opmerking die vanmorgen vroeg is gemaakt. En daarmee dus de discussie aan te zwengelen.Printje schreef:Storm schreef:Ik vind het echt belachelijk dat jullie nu weer de Kind-op-vaatwasser discussie aanwakkeren, maar goed. Stelletje zeikerds.
Aangezien ik moet werken kom ik hier alleen savonds. Vandaar..was niet mijn bedoeling om daarmee een discussie aan te gaan waarvan ik al weet dat we het nooit eens zullen worden.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind gewoon dat sommige moeders hier vaak even laten willen merken hoe goed ze wel niet zijn in het opvoeden van hun kinderen, en daar anderen op een nare manier op willen wijzen. Daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee Printje, maar het valt me gewoon op. Ik krijg daar altijd zo'n nare smaak van.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind gewoon dat sommige moeders hier vaak even laten willen merken hoe goed ze wel niet zijn in het opvoeden van hun kinderen, en daar anderen op een nare manier op willen wijzen. Daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee Printje, maar het valt me gewoon op. Ik krijg daar altijd zo'n nare smaak van.
Dat heb ik ook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Storm schreef:Ik vind gewoon dat sommige moeders hier vaak even laten willen merken hoe goed ze wel niet zijn in het opvoeden van hun kinderen, en daar anderen op een nare manier op willen wijzen. Daar bedoel ik niet jou persoonlijk mee Printje, maar het valt me gewoon op. Ik krijg daar altijd zo'n nare smaak van.
Ik denk dat iedereen hier het allerbest met zijn kind voor heeft. Dingen die ik goedkeur vind jij misschien raar en andersom. Ik heb toendertijd niets meegekregen van dat vaatwasser verhaal, alleen vd verhalen naderhand, ik ken de foto niet alleen het verhaal wat daarna ontstaan is.
Ik denk dat er hier veel mensen zijn die graag vertellen hoe goed ze het doen maar zie daar geen kwaad in, ik ben trots op hoe ik mijn ventje opvoed en ik denk dat dat voor iedereen geldt.
Ik persoonlijk krijg weer een nare smaak van hele andere topics die sommige moeders hier plaatsen maar ook dat odnerwerp is hier al zo vaak uitgemolken dat ik er echt niet meer over wil beginnen.
Printje- Lady Post-a-lot
Nou ja, ik snap dat nare gevoel wel, want het valt mij ook altijd op dat iedereen altijd maar consequent is (terwijl ik heel veel 'in het wild lopende' ouders ken die niet altijd consequent zijn), dat iedereen altijd zijn kindje insmeert met zonnebrandcreme terwijl ook dat lang niet altijd schijnt te gebeuren en iedereen bij wijze van spreken elke dag zelfgepelde linksdraaiende linzensoep in plaats van potjes Olvarit aan zijn kind voert omdat het zo vreselijk gezond is en allerlei opvoed- en dieetgoeroe's worden ook nagevolgd. Beetje gechargeerd gezegd, maar ik denk soms wel eens: jeetje, de Yes-moeders zijn wel goed voor de statistieken zeg dus ja, dat gevoel heb ik ook wel eens.
Maar nou en? Ik neem toch aan dat iedereen het beste met zijn of haar eigen kind voorheeft, en, even lullig gezegd, zolang het geen mishandeling of gevaar betreft zal het mij werkelijk waar jeuken hoe de rest van de wereld zijn of haar kind opvoedt. Ik heb namelijk niet de verantwoordelijkheid over alle kinderen, maar over maar twee, en dat zijn mijn eigen zoons.
Feit blijft dat opvoeding (zeker van het eigen kind) altijd nogal een delicaat gespreksonderwerp is.
Maar nou en? Ik neem toch aan dat iedereen het beste met zijn of haar eigen kind voorheeft, en, even lullig gezegd, zolang het geen mishandeling of gevaar betreft zal het mij werkelijk waar jeuken hoe de rest van de wereld zijn of haar kind opvoedt. Ik heb namelijk niet de verantwoordelijkheid over alle kinderen, maar over maar twee, en dat zijn mijn eigen zoons.
Feit blijft dat opvoeding (zeker van het eigen kind) altijd nogal een delicaat gespreksonderwerp is.
RYW- Ratel
RYW schreef:Nou ja, ik snap dat nare gevoel wel, want het valt mij ook altijd op dat iedereen altijd maar consequent is (terwijl ik heel veel 'in het wild lopende' ouders ken die niet altijd consequent zijn), dat iedereen altijd zijn kindje insmeert met zonnebrandcreme terwijl ook dat lang niet altijd schijnt te gebeuren en iedereen bij wijze van spreken elke dag zelfgepelde linksdraaiende linzensoep in plaats van potjes Olvarit aan zijn kind voert omdat het zo vreselijk gezond is en allerlei opvoed- en dieetgoeroe's worden ook nagevolgd. Beetje gechargeerd gezegd, maar ik denk soms wel eens: jeetje, de Yes-moeders zijn wel goed voor de statistieken zeg dus ja, dat gevoel heb ik ook wel eens.
Haha, jij omschrijft het weer eens goed. Mooi gezegd.
Gast- Gast
Storm schreef:RYW schreef:Nou ja, ik snap dat nare gevoel wel, want het valt mij ook altijd op dat iedereen altijd maar consequent is (terwijl ik heel veel 'in het wild lopende' ouders ken die niet altijd consequent zijn), dat iedereen altijd zijn kindje insmeert met zonnebrandcreme terwijl ook dat lang niet altijd schijnt te gebeuren en iedereen bij wijze van spreken elke dag zelfgepelde linksdraaiende linzensoep in plaats van potjes Olvarit aan zijn kind voert omdat het zo vreselijk gezond is en allerlei opvoed- en dieetgoeroe's worden ook nagevolgd. Beetje gechargeerd gezegd, maar ik denk soms wel eens: jeetje, de Yes-moeders zijn wel goed voor de statistieken zeg dus ja, dat gevoel heb ik ook wel eens.
Haha, jij omschrijft het weer eens goed. Mooi gezegd.
Merci (oh, en de mijne hebben trouwens best veel Olvarit gegeten. Zijn ze best leuk op opgedroogd )
RYW- Ratel
RYW schreef:
Daar kan ik me ook in vinden !!
Ik ben zo'n moeder die mijn zoon niet altijd insmeert, die niet altijd bovenop het kind zit wanneer hij iets uitspookt. En ook die niet altijd even consequent is. Ik laat hem zijn gang gaan en let gewoon op dat er geen gevaarlijke situaties ontstaan. Wil S in de kast klimmen om te ontdekken nou prima doe het maar ! Daarnaast ben ik al helemaal geen moeder die de hele dag met haar zoon zit te spelen. Daar heb ik niet eens zin in eerlijk gezegd !
S krijgt van mij de ruimte om alles op ZIJN manier te ontdekken en ik behoed hem voor gevaar !
Ik ben trots op mijn eigen opvoeding want ik zie hoe gelukkig mijn zoon is.
Gast- Gast
Hier kan ik me ook bij aansluiten.Stuiterbal schreef:RYW schreef:
Ik ben zo'n moeder die mijn zoon niet altijd insmeert, die niet altijd bovenop het kind zit wanneer hij iets uitspookt. En ook die niet altijd even consequent is. Ik laat hem zijn gang gaan en let gewoon op dat er geen gevaarlijke situaties ontstaan. Wil S in de kast klimmen om te ontdekken nou prima doe het maar ! Daarnaast ben ik al helemaal geen moeder die de hele dag met haar zoon zit te spelen. Daar heb ik niet eens zin in eerlijk gezegd !
S krijgt van mij de ruimte om alles op ZIJN manier te ontdekken en ik behoed hem voor gevaar !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:RYW schreef:
Ik kan me hier redelijk bij aansluiten, alleen in kasten klimmen is hier een nee;)
Printje- Lady Post-a-lot
Tja, ik heb natuurlijk een zoontje dat net even anders is en ik moet wel zeggen dat ik vaak behoorlijk de kriebels krijg van moeders die denken dat alles hun verdienste is en dat het vanzelfsprekend is dat alles wat je in een kind stopt er ook weer uitkomt. Een kind is niet maakbaar, je hebt helemaal niet overal invloed op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Tja, ik heb natuurlijk een zoontje dat net even anders is en ik moet wel zeggen dat ik vaak behoorlijk de kriebels krijg van moeders die denken dat alles hun verdienste is en dat het vanzelfsprekend is dat alles wat je in een kind stopt er ook weer uitkomt. Een kind is niet maakbaar, je hebt helemaal niet overal invloed op.
Dat heb je mooi gezegd..zagen sommige ouders uit mijn klas dat ook maar zo
Printje- Lady Post-a-lot
Dat is zeker zo.Susan schreef:Tja, ik heb natuurlijk een zoontje dat net even anders is en ik moet wel zeggen dat ik vaak behoorlijk de kriebels krijg van moeders die denken dat alles hun verdienste is en dat het vanzelfsprekend is dat alles wat je in een kind stopt er ook weer uitkomt. Een kind is niet maakbaar, je hebt helemaal niet overal invloed op.
Gast- Gast
Susan schreef:Tja, ik heb natuurlijk een zoontje dat net even anders is en ik moet wel zeggen dat ik vaak behoorlijk de kriebels krijg van moeders die denken dat alles hun verdienste is en dat het vanzelfsprekend is dat alles wat je in een kind stopt er ook weer uitkomt. Een kind is niet maakbaar, je hebt helemaal niet overal invloed op.
Absoluut eens. Je mag best trots zijn als je wat bereikt met je opvoeding, of als je kind ergens heel goed in is, maar het is niet altijd een direct gevolg van de energie die je erin steekt. Als dat zo zou zijn gaf Ezra nu lezingen op de universiteit, denk ik, want jij doet ontzettend veel voor hem.
Hoe een kind is of wordt is een product van allerlei verschillende factoren, en opvoeding is daar maar één facet van.
RYW- Ratel
Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Een beetje? Ik lees alleen maar overdreven toestanden van haar kant. Misschien zijn het de zwangerschaphormonen?
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Een beetje? Ik lees alleen maar overdreven toestanden van haar kant. Misschien zijn het de zwangerschaphormonen?
Oeh, ik kon er vroeger nooit tegen als iemand dat tegen me zei alsof ik niet gewoon boos kon worden omdat ik reden had om boos te zijn, alsof die ander gewoon niet even stom kon zijn maar het altijd maar aan mijn hormonen lag
RYW- Ratel
RYW schreef:Tea-Leaf schreef:Bitterkoek_ schreef:Ow dear.... Hazeltje is een beetje melodramatisch geworden...
Oeh, ik kon er vroeger nooit tegen als iemand dat tegen me zei alsof ik niet gewoon boos kon worden omdat ik reden had om boos te zijn, alsof die ander gewoon niet even stom kon zijn maar het altijd maar aan mijn hormonen lag
hahaha +1 of nog zo'n opmerking..je moet zeker ongesteld wroden......
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 25 van 37 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 37
Pagina 25 van 37
Permissies van dit forum: