Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar is..

+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Ga naar beneden

Waar is.. - Pagina 13 Empty Re: Waar is..

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:04

Babydoll schreef:Ja hallo dames, whatsapp mij dan ook ff. Suspect
Pm

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bet Weter vr 12 aug 2011 - 6:23

Een No forum, dat klinkt wel boeiend bounce

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:27

Bet Weter schreef:Een No forum, dat klinkt wel boeiend bounce
Die is voor mensen die leuk zijn eb mensen niet als sneu bestempelen.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 6:36

Gadver wat ontzettend kinderachtig van Bazinga dat ze een nieuw forum heeft gemaakt. Echt stank voor dank. Maar blij toe, ga dan ook maar lekker weg. Beetje opruiming kan hier ook geen kwaad (voor wie weg wil dan), en als we 't dan hier weer gezellig kunnen maken, ben ik ook blij. Daar wil ik wel aan meewerken, niet aan dit kinderachtige gedoe van Bazinga. Bah.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:37

Ik snap er echt niks meer van.. Mad

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 6:39

Jeetje, waar maak jij je nou ineens druk om?! Er worden dagelijks heel veel fora aangemaakt en deze is dan ineens kinderachtig? Je hebt er toch geen last van?

Waarom trouwens stank voor dank? Heb je iets voor haar gedaan dan?

Laatst aangepast door Supertalentje op vr 12 aug 2011 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:39

Joy_ schreef:Gadver wat ontzettend kinderachtig van Bazinga dat ze een nieuw forum heeft gemaakt. Echt stank voor dank. Maar blij toe, ga dan ook maar lekker weg. Beetje opruiming kan hier ook geen kwaad (voor wie weg wil dan), en als we 't dan hier weer gezellig kunnen maken, ben ik ook blij. Daar wil ik wel aan meewerken, niet aan dit kinderachtige gedoe van Bazinga. Bah.

Wat hier gebeurd wil je wel volwassen noemen dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:40

Joy_ schreef:Gadver wat ontzettend kinderachtig van Bazinga dat ze een nieuw forum heeft gemaakt. Echt stank voor dank. Maar blij toe, ga dan ook maar lekker weg. Beetje opruiming kan hier ook geen kwaad (voor wie weg wil dan), en als we 't dan hier weer gezellig kunnen maken, ben ik ook blij. Daar wil ik wel aan meewerken, niet aan dit kinderachtige gedoe van Bazinga. Bah.

stel je aan. Wat maakt het uit dat er een nieuw forum is. De mensen die met ongi mods kunnen leven en ja knikken kunnen hier prima blijven.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 6:41

Bovendien vind ik dat gezeik op de mods ook echt zo raar. Zij doen gewoon hun taak. Mozzarella en Bazinga hebben het er zelf naar gemaakt dat ze een ban hebben gekregen. De dingen die ze gezegd hebben zijn dan misschien niet zodanig ernstig (er zijn wel eens vuilere woorden gevallen), maar na herhaaldelijke waarschuwingen nog blijven provoceren onder het mom van 'het forum is saai, wij maken het leuk met onze flauwe provocaties', is het geven van een ban volledig rechtwaardig in mijn inziens.
Dat het forum nu in een soort strafkamp is veranderd heeft niet direct te maken met het optreden van de mods, maar met het feit dat er een soort anarchistisch raar kamp is opgestaan dat ineens moet rellen en raar doen. Dáár reageren de mods op, en niet vice versa.

Ik vind het echt heel sneu en kansloos allemaal, heel erg zonde van het forum. Ik hoop echt dat het overwaait.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 6:43

Ja, echt zo raar, vreemde mensen hier ook allemaal. Toevallig ook zin om over te waaien?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 6:43

Supertalentje schreef:Waarom trouwens stank voor dank? Heb je iets voor haar gedaan dan?

Ik niet, de mensen die dit forum hebben opgezet en onderhouden wel. Ik vind het echt heel kansloos gewoon, beetje provoceren en dan heel tegendraads een nieuw forum gaan maken. Maar prima, ga er lekker allemaal heen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:44

Supertalentje schreef:Ja, echt zo raar, vreemde mensen hier ook allemaal. Toevallig ook zin om over te waaien?
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:44

Joy_ schreef:
Supertalentje schreef:Waarom trouwens stank voor dank? Heb je iets voor haar gedaan dan?

Ik niet, de mensen die dit forum hebben opgezet en onderhouden wel. Ik vind het echt heel kansloos gewoon, beetje provoceren en dan heel tegendraads een nieuw forum gaan maken. Maar prima, ga er lekker allemaal heen.

Is het verboden dan om een ander forum aan te maken? Dacht het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:46

Joy, ook al ontken je het Mod zijn, je valt nu wel door de mand hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:47

Joy_ schreef:

dat provoceren kan ook echt niet maar om dan gelijk een dagcafe te verwijderen waar het niet gebeurde? Triest.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:47

Purple schreef:Joy, ook al ontken je het Mod zijn, je valt nu wel door de mand hoor.

Dat vind ik ook een kinderachtig iets hier.. Dat niemand, behalve de mensen die een beetje meer zijn dan, mag weten wie de mods zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:48

Purple schreef:Joy, ook al ontken je het Mod zijn, je valt nu wel door de mand hoor.
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:48

Lize schreef:Dat vind ik ook een kinderachtig iets hier.. Dat niemand, behalve de mensen die een beetje meer zijn dan, mag weten wie de mods zijn.
Inderdaad. Van Sanoma snap ik dat nog maar dat dat hier ook allemaal zo geheimzinnig moet slaat nergens op.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:49

Lize schreef:

Dat vind ik ook een kinderachtig iets hier.. Dat niemand, behalve de mensen die een beetje meer zijn dan, mag weten wie de mods zijn.
een beetje meer zijn dan wat?

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 12 aug 2011 - 6:49

Nee ik ben echt geen mod, maar daarom kan ik nog wel deze mening hebben.

En diep- en dieptriest dat er over me geroddeld wordt in het dagcafe van het andere forum. Dank je voor het kopieren van mijn berichtjes daar Megara. Zo leer je wel jouw echte kant kennen. Wat een walgelijke mensen zijn jullie ineens geworden. Dat berichtje van ridderzondermoraal over mij ook. Walgelijk, heb er geen ander woord voor. Hoop dat jullie hier inderdaad weg gaan, zo hoeft het niet voor mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:49

Purple schreef:
Lize schreef:Dat vind ik ook een kinderachtig iets hier.. Dat niemand, behalve de mensen die een beetje meer zijn dan, mag weten wie de mods zijn.
Inderdaad. Van Sanoma snap ik dat nog maar dat dat hier ook allemaal zo geheimzinnig moet slaat nergens op.

Precies!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:50

Joy_ schreef:Nee ik ben echt geen mod, maar daarom kan ik nog wel deze mening hebben.

En diep- en dieptriest dat er over me geroddeld wordt in het dagcafe van het andere forum. Dank je voor het kopieren van mijn berichtjes daar Megara. Zo leer je wel jouw echte kant kennen. Wat een walgelijke mensen zijn jullie ineens geworden. Dat berichtje van ridderzondermoraal over mij ook. Walgelijk, heb er geen ander woord voor. Hoop dat jullie hier inderdaad weg gaan, zo hoeft het niet voor mij.

Je scheert wel iedereen over een kam zo..smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:52

Lize schreef:

Wil dat wel nog een keer uitleggen.

Als de modds bekend zijn, dan wordt er snel geroepen dat een ban, waarschuwing of niet ingrijpen vriendjespolitiek is, of van persoonlijke aard. Als de modd iemand is waar je op het forum niet mee kan opschieten, dan neem je daar minder snel iets van aan. Ik ben van mening dat de modds van nu neutraal zijn en goed met hun taak omgaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:52

En zoals er hier over Bazinga is gesproken valt daar niet een beetje mee samen?
Als je het zo bekijkt doen we allemaal hetzelfde.

Overigens kan iedereen die daar lid is hier nog mee lezen dus het wel of niet kopiëren of doorgeven is geen spel.

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje vr 12 aug 2011 - 6:53

Joy_ schreef:Nee ik ben echt geen mod, maar daarom kan ik nog wel deze mening hebben.

Nou, ik weet niet of dit wel goed is voor je hart... En zo werkt het natuurlijk niet, eerst je mening spuien en vervolgens mag niemand daar iets van zeggen. Alles is walgelijk, triest en raar, wat voor indruk denk je dat je zelf maakt dan?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 37 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 37  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: