Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 37 van 37
Pagina 37 van 37 • 1 ... 20 ... 35, 36, 37
Re: Waar is..
Stylegirl schreef:Zelda schreef:Ik denk dat Smikkell binnenkort wel terugkomt, iemand die zo aan het forum gehecht was zal denk ik niet heel lang wegblijven.
Haar account is wel verwijderd..?
Dan maakt ze toch weer een nieuwe aan?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maura schreef:Heel handig, omdat ze anoniem wilde blijven. PM elkaar dan even.
Ik heb haar naam verwijderd.. Ibbeltje ook ff doen dan.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Megara schreef:Als Smikkell dan ook iets gezelliger is en beter in haar vel zit...
Want je mag hier alleen komen als je lekker in je vel zit? Ik heb dat volgens mij nergens in de regels staan...
Vooralsnog is de verwachting niet dat Smikkell terug komt in ieder geval. Dus die vraag kan komen te vervallen in dit topic.
Gast- Gast
Zusje schreef:Megara schreef:Als Smikkell dan ook iets gezelliger is en beter in haar vel zit...
Want je mag hier alleen komen als je lekker in je vel zit? Ik heb dat volgens mij nergens in de regels staan...
Vooralsnog is de verwachting niet dat Smikkell terug komt in ieder geval. Dus die vraag kan komen te vervallen in dit topic.
Ik had bij sommige reacties wel eens van, jeetje meisje hoe slecht moet jij wel niet in je vel zitten dat je op deze manier uit de hoek komt. Dat vind ik voornamelijk heel vervelend voor haar en ik wens haar oprecht beterschap, maar ik vond het hier wel sfeerbepalend op sommige momenten en daar heb ik me wel eens aan kunnen ergeren. Ik zal niet zeggen dat ik iemand hier absoluut niet wil zien als het niet goed gaat met de betreffende persoon, dat is een ander uiterste.
Gast- Gast
Ik vind het niet zo leuk dat er zo over Smikkel gepraat wordt terwijl ze niet kan reageren als ik eerlijk ben. Ze is weg, laat het rusten denk ik dan.
Gast- Gast
+1 Ik weet niet precies waarom ze weg is, maar ik hoop dat alles goed met haar gaat.Stofzuiger schreef:Ik vind het niet zo leuk dat er zo over Smikkel gepraat wordt terwijl ze niet kan reageren als ik eerlijk ben. Ze is weg, laat het rusten denk ik dan.
Gast- Gast
Net alsof dat niet gezegd werd toen ze wel kon reageren?
Ik ben t met Megara eens verder...
Ik ben t met Megara eens verder...
Gast- Gast
Toen is het vast ook wel gezegd, maar dit vind ik echt mosterd na de maaltijd. Maar goed, dat is mijn mening.
Gast- Gast
komt dwab hier nog weleens?
zo heette ze op het yesforum.
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
ijsjemeisje schreef:komt dwab hier nog weleens?
Ja, maar onder een andere naam
Gast- Gast
Alsof je niet meer over iemand mag praten die weg is? En hoe wordt er 'zo' over haar gepraat dan?
Gast- Gast
+1Zelda schreef:Alsof je niet meer over iemand mag praten die weg is? En hoe wordt er 'zo' over haar gepraat dan?
Ik zie hier ook echt niet dat mensen 'roddelen'.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:+1Zelda schreef:Alsof je niet meer over iemand mag praten die weg is? En hoe wordt er 'zo' over haar gepraat dan?
Ik zie hier ook echt niet dat mensen 'roddelen'.
Ook eens!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik doel op het niet lekker in haar vel zitten wat er gezegd word. Als dat soort dingen over mij op het forum gezet zou worden terwijl ik niet meer kan reageren zou ik dat vervelend vinden. Maar dat is mijn eigen interpretatie en mening, daar hoeven jullie het niet mee eens te zijn hoor, ik wilde het gewoon even kwijt.
Gast- Gast
Ik vind dat je een beetje overdrijft. Als er nou gezegd werd: "Wat een trut was het!" ok dan zou ik het begrijpen, maar dat ze niet goed in dr vel zit is toch niet zo'n drama?
Overigens, als je weg bent van het forum, waarom moet je dan nog gaan kijken wat mensen over je zeggen? Dan kun je net zo goed blijven, als dat belangrijk voor je zou zijn.
Overigens, als je weg bent van het forum, waarom moet je dan nog gaan kijken wat mensen over je zeggen? Dan kun je net zo goed blijven, als dat belangrijk voor je zou zijn.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Dat Smikkell niet lekker in haar vel zit lijkt me wel duidelijk, dat heeft ze zelf vaak genoeg aangegeven. Maar goed, ik snap je punt ook wel, maar ik vind nou niet dat hier echt negatief over haar gesproken wordt. Megara verwoordt haar mening heel netjes, en die dingen zijn ook tegen Smikkell gezegd toen ze hier nog wel kwam, dus heel anders is het niet lijkt me.
Maar je hebt wel gelijk, misschien vindt Smikkell het niet leuk dat dit hier staat. Ik vind het trouwens wel oprecht naar om te lezen dat het echt niet goed met haar gaat.
Maar je hebt wel gelijk, misschien vindt Smikkell het niet leuk dat dit hier staat. Ik vind het trouwens wel oprecht naar om te lezen dat het echt niet goed met haar gaat.
Gast- Gast
Het werd hier gezegd, geen idee of ze het zelf neergezet heeft, dat zeg ik niet. Ik weet ook niet of ze hier nog kijkt maar zeg alleen wat ik zelf zou vinden. Noem geen feiten, alleen mijn mening.
En als je dat overdreven vind, prima.
En als je dat overdreven vind, prima.
Gast- Gast
Pagina 37 van 37 • 1 ... 20 ... 35, 36, 37
Pagina 37 van 37
Permissies van dit forum: