Waar is..
+94
ExpressoB
Bimbam
Erin
CCC
Curious
Blond
Zininzon
Alex
rapa nui
PluDan
banjer49
Angela_1986
Atelier Madame
FireButterfly
minoessepoes
Sarah1985
SuperGrover
Jade
Linnie1985
RYW
Liadan
Dora
PiP
Printje
Guus
Paper Crown
janeL
pantuf
aniet
vliegeraar
Darius
Antibes
Pompoen
Coco
Flower_L
mickey
Minniemeisje
M@niek
Tania
Snoes
Tsjip
Sterre
Bay
Jasmina
mzcharlotte
Lynn_
Shisha
girli
Zora
ham
TGR
Inge
Barbabella
luenca
SarahKey
Bet Weter
Océane
Sweety
xxDila
luisa
Admin
Supertalentje
Caro
Bliss
Flippin' Bitch
Monte
Ugly Betty
Pien
SoGood
Qiara
Tiana
May
Filoria
Carra
Spring
Lavendel
Poisongirl
Sorella
Koffieleut
Error
Jeanette
Tullow
Blair
Raindrop
Kabouter
Rush
TNMN
Suus
Lejow
Marin
Susan
Nana
Sushi
Toet
98 plaatsers
Pagina 30 van 37
Pagina 30 van 37 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37
Re: Waar is..
Twellie schreef:Storm schreef:Ik vraag me af waar Marietje (ofzoiets) heen is. Heeft ze een andere naam of is ze gewoon weg?
Volgens mij een andere naam, ik meen haar tenminste te herkennen.
Ja die heeft een andere naam. Reageerd hier regelmatig. Kwam er ook pas achter toen ik haar oude naam in een quote zag staan. Haar ticker is nog het zelfde volgens mij.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Tea-Leaf schreef:En als Deesjemeis terug is: wie is ze nu dan??
Muurvlinder dus.
Dus CBL = niet muurvlinder? :o
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vraag me af waar Marietje (ofzoiets) heen is. Heeft ze een andere naam of is ze gewoon weg?
Ik weet wie zij is op het forum. PM je wel. Ik had dr allang ontmaskert namelijk (huis+vriend in horeca+elke keer banenwisseling+geldproblemen+kinderwens = marietje!!)
Ik heb geen idee of James terug is en ik heb ook geen idee wie muurvlindertje is, zeikerdje is ze wel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Gast- Gast
Alex schreef:Nois schreef:Twellie schreef:Ik denk waarschijnlijk hetzelfde als jou Razz.
+1
+2. En ik weet zeker dat zij het is.
+ 3 weet het ook zeker.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Marietje had toen zelf aangegeven dat ze een nieuwe naam ging nemen en heeft daar verder ook geen geheim van gemaakt hoor .2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik vraag me af waar Marietje (ofzoiets) heen is. Heeft ze een andere naam of is ze gewoon weg?
Ik weet wie zij is op het forum. PM je wel. Ik had dr allang ontmaskert namelijk (huis+vriend in horeca+elke keer banenwisseling+geldproblemen+kinderwens = marietje!!)
Ik heb geen idee of James terug is en ik heb ook geen idee wie muurvlindertje is, zeikerdje is ze wel.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Snoes schreef:Marietje had toen zelf aangegeven dat ze een nieuwe naam ging nemen en heeft daar verder ook geen geheim van gemaakt hoor .2CKC2 schreef:Storm schreef:Ik vraag me af waar Marietje (ofzoiets) heen is. Heeft ze een andere naam of is ze gewoon weg?
OH nou bij deze dan:
Marietje = Janedoe!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Storm schreef:Wie denken jullie dat James is dan? Lijkt me sterk overigens, Tea-Leaf is haar beste vriendin en die zal het echt wel weten of James hier wel of niet meer komt.
Yup. Maar mensen zijn hier nogal van het 'ontmaskeren' ( Niet dat ik dat nooit denk, maar ja, ik ben er zeker vam )
En als je iemand 'verdenkt' zeg dan ook wie.
Gast- Gast
O ik wil het best zeggen hoor, ik dacht ***!
Grote maat voeten, haar figuur lijkt op de zwangerschap foto, ze is zoveel weken zwanger, heeft nog een kindje en meer dingen dacht/denk ik het door.
Grote maat voeten, haar figuur lijkt op de zwangerschap foto, ze is zoveel weken zwanger, heeft nog een kindje en meer dingen dacht/denk ik het door.
Gast- Gast
Pippa schreef:O ik wil het best zeggen hoor, ik dacht***!
Denk ik ook. En ik ben echt niet van het ontmaskeren ofzo, maar het viel me gelijk op.
Gast- Gast
Ik ben ook nooit op zoek, en had er geen issue van gemaakt, maar na die dingen gewoon zelf een conclusie getrokken en verder niet bij stil gestaan dat andere mensen dat wel/niet zo vonden, haha.
Gast- Gast
Zeg, heel leuk en aardig dat er mensen zijn die zo nodig moeten zeggen wie ik eerder was maar moet dat zo neer worden gegooid? Ik heb niet voor niks een andere naam, dus mag mijn vorige naam even verwijderd worden? Ben daar bepaald niet blij mee.
Gast- Gast
Lijkt me te verwachten bij een forum, dat mensen door krijgen wie je bent. Ik koppel ook nergens de namen, dus zie het probleem niet zo goed en zeg nergens dat het zo is, puur dat het mijn eigen conclusie is, die jij nu zelf bevestigd.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Zeg, heel leuk en aardig dat er mensen zijn die zo nodig moeten zeggen wie ik eerder was maar moet dat zo neer worden gegooid? Ik heb niet voor niks een andere naam, dus mag mijn vorige naam even verwijderd worden? Ben daar bepaald niet blij mee.
Tea maakte een opmerking ´En als je iemand 'verdenkt' zeg dan ook wie.´
Dus vandaar dat je naam genoemd werd.
Vind het dan raar dat jij zegt, dat mensen zo nodig je naam moeten neer gooien...
Gast- Gast
Daisy schreef:Jolicious schreef:Zeg, heel leuk en aardig dat er mensen zijn die zo nodig moeten zeggen wie ik eerder was maar moet dat zo neer worden gegooid? Ik heb niet voor niks een andere naam, dus mag mijn vorige naam even verwijderd worden? Ben daar bepaald niet blij mee.
Vind het dan raar dat jij zegt, dat mensen zo nodig je naam moeten neer gooien...
Ik had hem eerst helemaal niet genoemd, maar als iemand het vraagt, prima.
Gast- Gast
Maakt me geen drol uit wat de aanleiding was. Als je wilt weten wie ik ben, pm dan gewoon. Ik heb zelf er nooit wat over gehint, lijkt me toch vrij duidelijk dan waarom?
Gast- Gast
Tea-leaf zegt dit; En als je iemand 'verdenkt' zeg dan ook wie.
Lijkt mij, aangezien ze een vriendin van je is, dat het dus niet zo'n probleem zou zijn. En daarnaast was het ook wel heel duidelijk wie je bent, haha.
Lijkt mij, aangezien ze een vriendin van je is, dat het dus niet zo'n probleem zou zijn. En daarnaast was het ook wel heel duidelijk wie je bent, haha.
Gast- Gast
Dan had je zelf je beste vriendin wel wat beter kunnen inlichten, zij vraagt ernaar.
Gast- Gast
Pippa schreef:Daisy schreef:Jolicious schreef:Zeg, heel leuk en aardig dat er mensen zijn die zo nodig moeten zeggen wie ik eerder was maar moet dat zo neer worden gegooid? Ik heb niet voor niks een andere naam, dus mag mijn vorige naam even verwijderd worden? Ben daar bepaald niet blij mee.
Ik had hem eerst helemaal niet genoemd, maar als iemand het vraagt, prima.
Nee daarom, je hebt het past genoemd na die opmerking.
Vind het dan wat raar dat Jolicious dan zo reageert alsof je het met opzet hebt gedaan.
Gast- Gast
Of voel je je gewoon betrapt? Dan moet je beter je best doen om niet op te vallen, want je bent er nu zo tussenuit te prikken. Wat de reden van je naamsverandering ook is. En het boeit mij verder niks, ik vind het juist leuk dat je terug bent en leuk om te lezen dat het met de baby goed gaat.
Gast- Gast
Gast- Gast
Pippa schreef:Of voel je je gewoon betrapt? Dan moet je beter je best doen om niet op te vallen, want je bent er nu zo tussenuit te prikken. Wat de reden van je naamsverandering ook is. En het boeit mij verder niks, ik vind het juist leuk dat je terug bent en leuk om te lezen dat het met de baby goed gaat.
Betrapt waarop? Heeft ze iets gedaan wat niet kan of zo? Ik snap je opmerking niet echt geloof ik.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ze zegt zelf ZEG dan wie het is, nou dat doe ik, en nu heb ik het gedaan? Dag.
en PM-en, waarom? Zo interessant is het toch niet?
en PM-en, waarom? Zo interessant is het toch niet?
Gast- Gast
Susan schreef:Pippa schreef:Of voel je je gewoon betrapt? Dan moet je beter je best doen om niet op te vallen, want je bent er nu zo tussenuit te prikken. Wat de reden van je naamsverandering ook is. En het boeit mij verder niks, ik vind het juist leuk dat je terug bent en leuk om te lezen dat het met de baby goed gaat.
Betrapt waarop? Heeft ze iets gedaan wat niet kan of zo? Ik snap je opmerking niet echt geloof ik.
O het komt een beetje raar over, ik bedoelde meer dat ze 'ontdekt' is, dat ze dat niet had gewild.
Gast- Gast
Flauw hoor, je kunt het ook gewoon vragen als ik je naam weg moet halen, ipv er sterretjes van maken, ik had je oude naam namelijk wél al weggehaald.
Gast- Gast
Pagina 30 van 37 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 33 ... 37
Pagina 30 van 37
Permissies van dit forum: