Een top - vriendin
+11
Sjaantje
Atelier Madame
luenca
Inge
meisjesmama
piene1983
PluDan
Lejow
Antibes
mzcharlotte
SparklingEyes
15 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Een top - vriendin
Lejow schreef:Het gaat ook niet om het alleen gepaste commentaar geven, het gaat mij op de manier waarop. En wat je dan zegt.
Maar ook nogmaals, het is getypt, dus de ondertoon kun je er niet bij horen, en die is bij mij kennelijk de verkeerde kant op gevallen...
Ik geloof niet dat je de enige bent die Smiks gedrag opmerkt.
Gast- Gast
Storm schreef:Kut, ik gebruikte je oude naam sorry!
Haha deed ik toch ook maakt niet uit, zo heet ik nu eenmaal
heb toen m'n naam veranderd, omdat iemand dreigde me op te zoeken :/ Gewoon, letterlijk, op te zoeken; mijn naam in te vullen bij gebruikerslijst. Vandaar Bazinga!
Gast- Gast
James schreef:Lejow schreef:Het gaat ook niet om het alleen gepaste commentaar geven, het gaat mij op de manier waarop. En wat je dan zegt.
Maar ook nogmaals, het is getypt, dus de ondertoon kun je er niet bij horen, en die is bij mij kennelijk de verkeerde kant op gevallen...
Nee, blijkt hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm bizar, wist diegene dat je hier komt dan?Bazinga schreef:Storm schreef:Kut, ik gebruikte je oude naam sorry!
heb toen m'n naam veranderd, omdat iemand dreigde me op te zoeken :/ Gewoon, letterlijk, op te zoeken; mijn naam in te vullen bij gebruikerslijst. Vandaar Bazinga!
Ik zie het idd ook in je avatar staan, haha.
Gast- Gast
Spreek het uit. Onzin het hier te zeggen.James schreef:Lejow schreef:Het gaat ook niet om het alleen gepaste commentaar geven, het gaat mij op de manier waarop. En wat je dan zegt.
Gast- Gast
Nu vinden ze je nog steeds aangezien de quo.te?Storm schreef:Hmm bizar, wist diegene dat je hier komt dan?Bazinga schreef:Storm schreef:Kut, ik gebruikte je oude naam sorry!
Ik zie het idd ook in je avatar staan, haha.
Gast- Gast
Genoeg leuke vriendschappen ja maar daar heb ik niet zo'n zoetsappig topic voor nodig. Zou er ook de kriebels van krijgen als mijn vriendinnen al om zoiets gaan huilen. En wat een zeiktopic is het geworden zeg! Vandaar dat ik ook maar even mee doe.
Gast- Gast
Jaaaaa Storm wat lief dat je dat wilt doen (lees nu ook wat hier)
Maar vind het wel leuk om te zien dat er echt vriendschappen ontstaan door het forum !
Maar vind het wel leuk om te zien dat er echt vriendschappen ontstaan door het forum !
Gast- Gast
Zusje schreef:Genoeg leuke vriendschappen ja maar daar heb ik niet zo'n zoetsappig topic voor nodig. Zou er ook de kriebels van krijgen als mijn vriendinnen al om zoiets gaan huilen. En wat een zeiktopic is het geworden zeg! Vandaar dat ik ook maar even mee doe.
En ik wou er nét één voor je openen!
Gast- Gast
ik denk dat smikkel gewoon een beetje jaloers is..
snap ik wel, is erg leuk als iemand speciaal voor jou een topic aanmaakt!
nou lejow, wanneer gaan wij meeten en praten over beugels? :P lol... :face:
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:ik denk dat smikkel gewoon een beetje jaloers is..
Oh kom maar hoor, gezellig
Wordt een ijzerig praatje hahaha
En zusje, ik ben blij dat ik niet de kriebels krijg als mijn vriendinnen gaan huilen als ik wat liefs tegen ze zeg.
Lejow- Lady Post-a-lot
Sproet schreef:Zusje schreef:Genoeg leuke vriendschappen ja maar daar heb ik niet zo'n zoetsappig topic voor nodig. Zou er ook de kriebels van krijgen als mijn vriendinnen al om zoiets gaan huilen. En wat een zeiktopic is het geworden zeg! Vandaar dat ik ook maar even mee doe.
En ik wou er nét één voor je openen!
Als je er ook nog bij gaat huilen ben ik weg, als je dat maar onthoud .
Lejow, Ja? Gaat SE ook huilen als jij zoiets voor haar zou openen? Jankerd .
Wat een topic haha . En natuurlijk staat het een ieder vrij om lekker te openen wat die wil hoor maar het staat anderen dan toch ook vrij om daar een eigen mening op te hebben? Anders moet je het lekker per PM doen ofzo. Of bellen. Of mailen. Of ene kaartje sturen. Oeh, of bloemen! Of een postduif huren. Rooksignalen zou je ook nog kunnen proberen...
Gast- Gast
Oh tuurlijk mag je een mening hebben
En of SE gaat huilen weet ik niet... Maar ik ben nogal een sentimentele muts haha
Zal de volgende keer voor flessenpost gaan, dat is ook cool!
En of SE gaat huilen weet ik niet... Maar ik ben nogal een sentimentele muts haha
Zal de volgende keer voor flessenpost gaan, dat is ook cool!
Lejow- Lady Post-a-lot
Oooooh die was ik idd vergeten. Lijkt me ook wel leuk om een keer zo'n fles te vinden of te versturen. Maar ik vraag me dan altijd af of hij niet bij een engerd terecht komt .
Gast- Gast
Ach, heeft die man ook een keer de dag van zijn leven
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:shygirl87 schreef:ik denk dat smikkel gewoon een beetje jaloers is..
Oh kom maar hoor, gezellig
Wordt een ijzerig praatje hahaha
En zusje, ik ben blij dat ik niet de kriebels krijg als mijn vriendinnen gaan huilen als ik wat liefs tegen ze zeg.
haha ow cool...
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Je woont alleen niet onwijs in de buurt, maar ach, SE en ik wonen ook een uur van elkaar vandaan
Lejow- Lady Post-a-lot
Eens met zusje, Ik vind het een lief gebaar maar om er nou echt een topic over te openen gaat mij wat ver. Maar ja wat Ik da denk INTERNET!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Eens met zusje, Ik vind het een lief gebaar maar om er nou echt een topic over te openen gaat mij wat ver. Maar ja wat Ik da denk INTERNET!
Wattes?
Lejow- Lady Post-a-lot
Ze kennen elkaar toch ook via dit forum?? Waarom is het dan raar om er een topic over te openen? En wat staat er in je laatste zin? ?Atelier Madame schreef:Eens met zusje, Ik vind het een lief gebaar maar om er nou echt een topic over te openen gaat mij wat ver. Maar ja wat Ik da denk INTERNET!
Gast- Gast
Storm schreef:Ze kennen elkaar toch ook via dit forum?? Waarom is het dan raar om er een topic over te openen? En wat staat er in je laatste zin? ?Atelier Madame schreef:Eens met zusje, Ik vind het een lief gebaar maar om er nou echt een topic over te openen gaat mij wat ver. Maar ja wat Ik da denk INTERNET!
Er staat INTERNET omdat naar mijn mening dingen op internet echt heel erg vaak verkeerd opgepakt of geinterpreteerd worden . Dingen worden letterlijk gelezen waardoor mensen een beeld vormen van elkaar etc. NAv de discussie over Smickel.
En echt het is hartstikke lief om zon berichtje te plaatsen, maar aan de andere kant denk ik wel, stuur dan gewoon een mailtje of een priveberichtje. Wat heeft een individuele forummer als ik er mee te maken?
*En ja dan kan ik ervoor kiezen om niet te posten maar ik ben dermate verslaafd dat ik praktisch alle topics open en lees
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Storm schreef:Ze kennen elkaar toch ook via dit forum?? Waarom is het dan raar om er een topic over te openen? En wat staat er in je laatste zin? ?Atelier Madame schreef:Eens met zusje, Ik vind het een lief gebaar maar om er nou echt een topic over te openen gaat mij wat ver. Maar ja wat Ik da denk INTERNET!
Er staat INTERNET omdat naar mijn mening dingen op internet echt heel erg vaak verkeerd opgepakt of geinterpreteerd worden . Dingen worden letterlijk gelezen waardoor mensen een beeld vormen van elkaar etc. NAv de discussie over Smickel.
En echt het is hartstikke lief om zon berichtje te plaatsen, maar aan de andere kant denk ik wel, stuur dan gewoon een mailtje of een priveberichtje. Wat heeft een individuele forummer als ik er mee te maken?
*En ja dan kan ik ervoor kiezen om niet te posten maar ik ben dermate verslaafd dat ik praktisch alle topics open en lees
Dat snapte ik dan net weer wel
Enne.. Als je het niet bevalt, lees je het maar niet
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het juist leuk dat er zo openlijk verteld wordt hoe blij iemand met haar vriendin is, zéker omdat beide dames hier komen en wij jullie dus allebei 'kennen'.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Vriendin uit het buitenland
» Teleurgesteld in 'vriendin'.
» Vriendin