Een top - vriendin
+11
Sjaantje
Atelier Madame
luenca
Inge
meisjesmama
piene1983
PluDan
Lejow
Antibes
mzcharlotte
SparklingEyes
15 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Een top - vriendin
Lize schreef:Ik ken Smikkel niet, maar vind haar op het forum vaker bot/lullig over komen dan leuk/gezellig. Haar reacties hebben voor mijn gevoel (bijna) altijd een nare ondertoon. Jammer is dat. Denk dat ze irl best een leuke meid is nl.
Das nou juist wat ik bedoel, er hangt naar mijn idee een nare bijsmaak aan.
De ene pakt dat kennelijk wel op, en de ander niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Het komt denk ik door het algemene beeld. Hebben Stuiter en jij al een leuk hotel voor me op het oog ;-). Mag ik over 8 jaar ook zo'n topic plaatsen want ik vind het lief.Storm schreef:Ik ontken ook niet dat ik me soms ronduit aan Smikkell erger om haar uitspraken, maar in dit topic zie ik niks vervelends/beledigends naar voren komen.Francaise_ schreef:Maar S. is wel een sarcast geworden die dat kantje wel steeds naar boven brengt en andere mensen daar in beledigd.Storm schreef:Ik vind serieus niet dat S in dit topic over een grens gegaan is ofzo, ik kan haar de laatste tijd juist weer meer waarderen.
Nee, ik vind dit piepen om niks.
Gast- Gast
Een bash-Smikkell-topic
In het verleden hebben we die ook al gehad met ABE, Persephone....who's next?
In het verleden hebben we die ook al gehad met ABE, Persephone....who's next?
Gast- Gast
Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Lejow schreef:Lize schreef:Ik ken Smikkel niet, maar vind haar op het forum vaker bot/lullig over komen dan leuk/gezellig. Haar reacties hebben voor mijn gevoel (bijna) altijd een nare ondertoon. Jammer is dat. Denk dat ze irl best een leuke meid is nl.
Das nou juist wat ik bedoel, er hangt naar mijn idee een nare bijsmaak aan.
De ene pakt dat kennelijk wel op, en de ander niet.
Misschien is het ook maar net hoe je het leest...
Gast- Gast
Heb ik ook wel eens. Is niet erg, gaat wel weer over.zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
Gast- Gast
zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
Haha, dat is toch fijn
Beter dan een hate and kill mood
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het een lieve topic!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Storm schreef:Heb ik ook wel eens. Is niet erg, gaat wel weer over.zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
Eigenlijk vind ik het nog geeneens zo erg hoor . Ik heb vanmiddag nog gekscherend beweerd dat ik tijdens mijn collega's zwangerschapsverlof iedereen ga omkrijgen totdat er een hippie-sfeer hangt (ze zei dat als ze terug kwam, we elkaar weleens de hersens ingeslagen zouden kunnen hebben).
En weet je, ik heb nog geeneens gedronken ofzo !
mzcharlotte- Ratel
Haha het was ook maar een grapje. Maar ik herken het wel, ik heb soms ineens zo'n complimenten-bui en dat ik iedereen lief vind...zegmaar_ schreef:Storm schreef:Heb ik ook wel eens. Is niet erg, gaat wel weer over.zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
Eigenlijk vind ik het nog geeneens zo erg hoor . Ik heb vanmiddag nog gekscherend beweerd dat ik tijdens mijn collega's zwangerschapsverlof iedereen ga omkrijgen totdat er een hippie-sfeer hangt (ze zei dat als ze terug kwam, we elkaar weleens de hersens ingeslagen zouden kunnen hebben).
Gast- Gast
Storm schreef:Haha het was ook maar een grapje. Maar ik herken het wel, ik heb soms ineens zo'n complimenten-bui en dat ik iedereen lief vind...zegmaar_ schreef:Storm schreef:Heb ik ook wel eens. Is niet erg, gaat wel weer over.zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
En heb je dan wat gerookt ofzo? haha
Gast- Gast
Ik kan alleen maar zeggen dat ik de posts niet verkeerd bedoelde.
Maar, ja, ik zoek de grens soms op en ben soms (te) eerlijk. Dan kan je het verwachten dat je dit soort reacties gaat krijgen.
Ik ben gewoon niet zo van het poes, lief en aardig en alleen maar positief/gepast/gewenst commentaar geven. Maar dat is weer een andere discussie!
Maar, ja, ik zoek de grens soms op en ben soms (te) eerlijk. Dan kan je het verwachten dat je dit soort reacties gaat krijgen.
Ik ben gewoon niet zo van het poes, lief en aardig en alleen maar positief/gepast/gewenst commentaar geven. Maar dat is weer een andere discussie!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha het was ook maar een grapje. Maar ik herken het wel, ik heb soms ineens zo'n complimenten-bui en dat ik iedereen lief vind...zegmaar_ schreef:Storm schreef:Heb ik ook wel eens. Is niet erg, gaat wel weer over.zegmaar_ schreef: Van een positief naar een negatieve ondertoon. Zonde man. Ik vind die andere liefdesverklaringen ook cool. Maar ik geloof dat ik een beetje in een 'ik vind iedereen lief en leuk'-mood ben...
Hee man, use your smilies haha! Het stond er ook echt als een het is maar een fase commentaar lol.
mzcharlotte- Ratel
Het gaat ook niet om het alleen gepaste commentaar geven, het gaat mij op de manier waarop. En wat je dan zegt.
Maar ook nogmaals, het is getypt, dus de ondertoon kun je er niet bij horen, en die is bij mij kennelijk de verkeerde kant op gevallen...
Maar ook nogmaals, het is getypt, dus de ondertoon kun je er niet bij horen, en die is bij mij kennelijk de verkeerde kant op gevallen...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik vind het wel een mooie eigenschap als je, ondanks de irritatie, ook kan inzien dat en wanneer iemand gewoon normale reacties plaats en niet overal iets slechts en negatiefs in ziet.
Ow, en daarmee zeg ik niet dat ik vind dat ik ook regelmatig niet normaal post
Gast- Gast
zo bedoelde ik het niet, blijkbaar kwam mijn grapje verkeerd over zonder smiley's wilde het juist heel droog laten klinken.zegmaar_ schreef:
Hee man, use your smilies haha! Het stond er ook echt als een het is maar een fase commentaar lol.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind het wel een mooie eigenschap als je, ondanks de irritatie, ook kan inzien dat en wanneer iemand gewoon normale reacties plaats en niet overal iets slechts en negatiefs in ziet.
Dit vind ik er weer zo een
En nogmaals, hij zal bij mij nu wel compleet verkeerd vallen.. Maar bedoel je hiermee nou dat ik die eigenschap dan niet heb ofzo?!?!?!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een gemekker om niks. Ik vind dit een superlief topic!!
Ik zeg: SparklingEyes, je bent een schatje!
Gast- Gast
Youandi schreef:Wat een gemekker om niks. Ik vind dit een superlief topic!!
En dat staat als een paal boven water!
Lejow- Lady Post-a-lot
Vind het een lief topic
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
En zo kunnen we nog wel uren door gaan, met wie wat bedoelt en niet bedoelt enz..
Ik ben blij dat SE deze topic geopend heeft, ik vind haar lief en het is een zeer zeer dierbare vriendin van me!!
2 aug zie ik haar eindelijk weer
En ik hoop oprecht dat er nog meer meiden zijn die zo'n fijne vriendschap overhouden aan het forum!
Ik ben blij dat SE deze topic geopend heeft, ik vind haar lief en het is een zeer zeer dierbare vriendin van me!!
2 aug zie ik haar eindelijk weer
En ik hoop oprecht dat er nog meer meiden zijn die zo'n fijne vriendschap overhouden aan het forum!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja hoor ik heb een vriendschap dankzij dit forum. En onze meiden (mijn oudste en haar dochter) schelen maar 4 dagen qua leeftijd zo leuk!! We wonen alleen een stukje bij elkaar vandaan.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ja hey allemaal leuk en aardig maar waar is 't 'Trisha you rock my world'-topic?..
Gast- Gast
Het 'Leaf vindt Trisha Leaf' topic?Bazinga schreef:Ja hey allemaal leuk en aardig maar waar is 't 'Trisha you rock my world'-topic?..
Gast- Gast
Storm schreef:Het 'Leaf vindt Trisha Leaf' topic?Bazinga schreef:Ja hey allemaal leuk en aardig maar waar is 't 'Trisha you rock my world'-topic?..
Is een goede optie! Maar een ieder wiens hart ik geraakt heb, mag zich geroepen voelen een topic te openen?
En anders..
Leaaheaaaf? Waar zit je?!
Overigens; ik vind 't topic wel schattig. Beetje basisschool, maar wie mist die tijd nou niet?
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Vriendin uit het buitenland
» Teleurgesteld in 'vriendin'.
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Vriendin uit het buitenland
» Teleurgesteld in 'vriendin'.