Een top - vriendin
+11
Sjaantje
Atelier Madame
luenca
Inge
meisjesmama
piene1983
PluDan
Lejow
Antibes
mzcharlotte
SparklingEyes
15 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Een top - vriendin
Lejow schreef:Je woont alleen niet onwijs in de buurt, maar ach, SE en ik wonen ook een uur van elkaar vandaan
rotterdam is maar een halfuur rijden hoor haha zie mijn nickname...daarom spreek ik nooit af denk ik :$
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
shygirl87 schreef:Lejow schreef:Je woont alleen niet onwijs in de buurt, maar ach, SE en ik wonen ook een uur van elkaar vandaan
rotterdam is maar een halfuur rijden hoor haha zie mijn nickname...daarom spreek ik nooit af denk ik :$
Ik bijt niet
Nee maar serieus hoor, ik hou altijd wel van meeten enzo
Dus als je de stap aandurft?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:shygirl87 schreef:Lejow schreef:Je woont alleen niet onwijs in de buurt, maar ach, SE en ik wonen ook een uur van elkaar vandaan
Ik bijt niet
Lejow kan best lief zijn hoor en ze heeft mij niet gebeten bij de meetings hahaha
Gast- Gast
Lejow schreef:shygirl87 schreef:Lejow schreef:Je woont alleen niet onwijs in de buurt, maar ach, SE en ik wonen ook een uur van elkaar vandaan
Ik bijt niet
ja zoiets durf ik ook wel hoor, verlegen alleen in t begin...vroeger vaak gemeet via dit forum, maar was altijd na 1 x zag ik ze niet meer dus beetje huiverig voor geworden. en zo geliefd ben ik niet eens op t forum
luenca- Prater
shygirl87 schreef:
ja zoiets durf ik ook wel hoor, verlegen alleen in t begin...vroeger vaak gemeet via dit forum, maar was altijd na 1 x zag ik ze niet meer dus beetje huiverig voor geworden. en zo geliefd ben ik niet eens op t forum
Maar als je meet betekent dat toch niet dat je meteen dikke vriendinnen moet worden?
De ene keer klikt het wel, en de andere keer niet.
Ik ben twee keer naar een meeting geweest, vond het heel erg leuk, maar ik heb er ook nooit meer iemand van teruggezien.
Maar dat houdt me echt niet tegen om nog een keer naar een meeting te gaan.
Gast- Gast
Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Chelle schreef:Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik wil oooooooooooooooooooooooook zo'n topic voor mij
*jaloers*
*jaloers*
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Help, iemand, start een kwaliteitsdiscussie, ik word genuanceerd :affraid:
SuperGrover- Ratel
ja zon lieve vriendin wil ik ook nog wel erbij ( niet dat ik geen lieve heb hoor ) dus binnenkort maar is op na rotterdam hahaha
luenca- Prater
SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Want zulke reacties leveren inderdaad ook heel veel diepgang
Gast- Gast
Maar Pippa, wat vind je van de hongersnood in Afrika? Hoe denk je over het aidsprobleem? Ben je voor euthanasie en abortus?Pippa schreef:SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Want zulke reacties leveren inderdaad ook heel veel diepgang
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Help, iemand, start een kwaliteitsdiscussie, ik word genuanceerd :affraid:
Je wordt gewatte????
Laatst aangepast door Bubbelicious op za 23 jul 2011 - 6:44; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Haha genuanceerd. Nuance in mijn berichten. Enerzijds is het een goed topic, anderzijds is het totaal nutteloos, internet is vrij voor iedereen om kansloze berichten te plaatsen, maar mensen verspillen wel hun tijd met lezen van onzin, echter is dit ook een vrijwillige keuze en hoeven mensen niet te lezen, en het is wellicht ook erg verdrietig voor mensen zonder vrienden, maar anderzijds is het natuurlijk super voor Lejow dat ze zo'n toffe vriendin heeft....Bubbelicious schreef:SuperGrover schreef:Help, iemand, start een kwaliteitsdiscussie, ik word genuanceerd :affraid:
Je wordt gewatte????
SuperGrover- Ratel
Chelle schreef:Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Bedankt voor alle LEUKE reacties op dit topic. Was idd leuk geweest als er mensen gereageerd hadden van 'jaaaaa.. ik heb ook een lieve vriendin leren kennen op het forum en ben er blij mee'.
Natuurlijk had ik bepaalde reacties verwacht (is in mijn eigen reacties ook wel duidelijk)...
Toch leuk dat er mensen zijn die het wel gewoon even lief vinden.
Thanks!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Deed ik dat niet?SparklingEyes schreef:Chelle schreef:Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Bedankt voor alle LEUKE reacties op dit topic. Was idd leuk geweest als er mensen gereageerd hadden van 'jaaaaa.. ik heb ook een lieve vriendin leren kennen op het forum en ben er blij mee'.
Natuurlijk had ik bepaalde reacties verwacht (is in mijn eigen reacties ook wel duidelijk)...
Thanks!
SE
Ik was serieus wat betreft mijn opmerking over Merai. Lejow gaf zelf een negatieve lading aan mijn posts waar ik op door ben gegaan. En zoals ik ook al postte, miste ik de zin: en hebben jullie ook een goede vriendin overgehouden aan het topic?
Gast- Gast
SparklingEyes schreef:Chelle schreef:Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Thanks!
SE
Ik vind zo'n topic gewoon ook eens gezellig. Is toch leuk om te lezen!?
Wat maakt het nou uit of er nou wel of geen zinnetje onder staat met de vraag of anderen ook een vriendin hebben overgehouden.
In "algemeen" zette ook iemand neer dat haar vader de 4-daagse heeft gelopen. Dan kunnen anderen ook reageren met: "ja.. dus?". Maar daar kan ook normaal gereageerd worden. (dus we kunnen het wel )
Op naar de volgende 8 jaar vriendschap!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
open lekker een kwaliteitsdiscussietopic zou ik zeggen. Dit soort opmerkingen dragen niet echt bij aan de discussie dacht ik zo.SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Ik snap sowieso die drang naar een kwaliteitsdiscussie op dit forum niet zo, ik voer die discussies wel op de universiteit of met mijn vrienden en familie. Ik kom hier echt niet om alleen maar te discussieren over het aidsprobleem, hongersnood, de zin des levens etc. Doe mij maar lekker zinloze shoptopics, topics waarin de liefde aan elkaar verklaard wordt, ga zo maar door. Dat mag best afgewisseld worden met een "kwaliteitsdiscussie" maar het hoeft toch niet allemaal enorm diepgaand en intelligent te zijn?
Verder vind ik het fijn dat SE zo'n lieve vriendin in Lejow heeft gevonden. En als zij dat in een topic duidelijk wil maken moet ze dat lekker doen:)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Deed ik dat niet?SparklingEyes schreef:Chelle schreef:Ik vind het een heel lief gebaar voor SE, en een leuke verassing voor Lejow. Ik zou ook wel zo'n lieve vriendin willen hebben die zoiets doet.
Thanks!
SE
Ik was serieus wat betreft mijn opmerking over Merai. Lejow gaf zelf een negatieve lading aan mijn posts waar ik op door ben gegaan. En zoals ik ook al postte, miste ik de zin: en hebben jullie ook een goede vriendin overgehouden aan het topic?
Je opmerking kwam wat sarcastisch over, maar ok.
En ja die zin had ik er bij kunnen zetten, maar niet gedaan.
SparklingEyes- Prater
Powerbabe schreef:open lekker een kwaliteitsdiscussietopic zou ik zeggen. Dit soort opmerkingen dragen niet echt bij aan de discussie dacht ik zo.SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Ik snap sowieso die drang naar een kwaliteitsdiscussie op dit forum niet zo, ik voer die discussies wel op de universiteit of met mijn vrienden en familie. Ik kom hier echt niet om alleen maar te discussieren over het aidsprobleem, hongersnood, de zin des levens etc. Doe mij maar lekker zinloze shoptopics, topics waarin de liefde aan elkaar verklaard wordt, ga zo maar door. Dat mag best afgewisseld worden met een "kwaliteitsdiscussie" maar het hoeft toch niet allemaal enorm diepgaand en intelligent te zijn?
Verder vind ik het fijn dat SE zo'n lieve vriendin in Lejow heeft gevonden. En als zij dat in een topic duidelijk wil maken moet ze dat lekker doen:)
Thanks
SparklingEyes- Prater
Ja vind ik ook hartstikke fijn voor SE en Lejow. Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik dat niet vind? Ik zeg juist dat ik dit topic best vind kunnen, gezien het feit dat dit forum inderdaad niet bol staat van de kwaliteitsdiscussies. Voor iedereen behalve Lejow is dit een vrij zinloos topic, maar zo zijn er wel meer, dus ik zeg juist dat dit dan ook wel moet kunnen. Was een reactie op de discussie die er aan vooraf ging, over de zin en onzin van dit topic. Dus het lijkt me wel bijdragen, persoonlijk. Maar als jij dat niet vind, waarom neem je de moeite om zo'n enorme lap tekst te schrijven, dat draagt dan ook weinig bij, of niet?SparklingEyes schreef:Powerbabe schreef:open lekker een kwaliteitsdiscussietopic zou ik zeggen. Dit soort opmerkingen dragen niet echt bij aan de discussie dacht ik zo.SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Thanks
Ik kom hier ook niet om alleen maar over aids en hongersnood te kletsen. Maar ik geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd heb, dus ik weet ook niet waar je die wijsheid vandaan haalt.
SuperGrover- Ratel
Ik vind het juist super lief!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zo'n enorme lap tekst valt nou ook wel weer mee, kost een minuutje.SuperGrover schreef:Ja vind ik ook hartstikke fijn voor SE en Lejow. Ik heb toch ook nergens gezegd dat ik dat niet vind? Ik zeg juist dat ik dit topic best vind kunnen, gezien het feit dat dit forum inderdaad niet bol staat van de kwaliteitsdiscussies. Voor iedereen behalve Lejow is dit een vrij zinloos topic, maar zo zijn er wel meer, dus ik zeg juist dat dit dan ook wel moet kunnen. Was een reactie op de discussie die er aan vooraf ging, over de zin en onzin van dit topic. Dus het lijkt me wel bijdragen, persoonlijk. Maar als jij dat niet vind, waarom neem je de moeite om zo'n enorme lap tekst te schrijven, dat draagt dan ook weinig bij, of niet?SparklingEyes schreef:Powerbabe schreef:open lekker een kwaliteitsdiscussietopic zou ik zeggen. Dit soort opmerkingen dragen niet echt bij aan de discussie dacht ik zo.SuperGrover schreef:Ach wel ja, kwaliteitsdiscussies zijn de laatste tijd toch al ver te zoeken, dus waarom dit topic dan niet?
Thanks
Ik kom hier ook niet om alleen maar over aids en hongersnood te kletsen. Maar ik geloof ook niet dat ik dat ergens gezegd heb, dus ik weet ook niet waar je die wijsheid vandaan haalt.
Ik vind het gewoon een zinloze opmerking, dat de kwaliteitsdiscussies toch al ver te zoeken zijn, of in die zin zinloos, dat hij zonder enige context hier gepost wordt en dan komt hij een beetje sarcastisch over. Een beetje denigrerend naar SE toe ook. Als je de hele "lap tekst" die je nu hier plaatst er meteen bij had gezet, met een andere toon weliswaar, dan had ik dat veel minder gevonden. Ook quote ik jou misschien maar was mijn reactie gebaseerd op alle voorgaande reacties van forummers dat het forum weinig diepgang zou bieden en was jouw reactie voor mij de aanleiding om er wat over te zeggen. Het forum biedt inderdaad weinig diepgang en er is de laatste tijd weinig aan, maar ik snap dit soort reacties dan gewoon niet zo, DOE er dan wat aan.
Bovendien was mijn opmerking over wat ik vond over dit topic mijn bijdrage aan de "discussie" en geen reactie op jouw opmerking, daarom begon ik ook een nieuwe alinea.
Gast- Gast
Word een hele filosofische discussie zo. Ik denk dat minstens 90% van de opmerkingen op dit forum volstrekt zinloos en nutteloos zijn. En tja, weet je, op zo'n forum heb je geen intonatie, dus sarcasme is moeilijk te herkennen. Maar nee dus het was niet sarcastisch, denigrerend of wat dan ook bedoeld. En nu kap ik met deze zinloze discussie, want ik vind het wel nogal vermoeiend.
SuperGrover- Ratel
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met vriendin, zónder andere vriendin
» Vriendin
» Is dit een vriendin?
» Vriendin uit het buitenland
» Teleurgesteld in 'vriendin'.
» Vriendin