Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit een vriendin?

+4
Jeanette
Susan
_DoI
Shisha
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:44

Ik heb een vriendin waarvan ik eigenlijk niet weet of het een vriendin is.
Ik ben de laatste tijd regelmatig met een groepje meiden uigeweest, wat elke keer supergezellig was. Daar was deze vriendin (H.) ook steeds bij.
Nu hadden we een vaag plan om misschien vanavond weer uit te gaan, samen. Alleen zij wist nog niet of ze kon, want ze had niet veel geld meer en ik wist niet of ik kon want ik zou vandaag misschien een dagje weggaan.
Nu voelde ik me gistermiddag niet zo lekker, veel hoesten, duf gevoel in hoofd en ik heb gisteren gewerkt tot 20.00 uur. Ik had haar al in het begin van de middag laten weten dat het uitgaan voor mij helaas niet door kon gaan omdat ik me gewoon echt niet goed voelde. Ik kreeg toen sms'jes van haar dat ik bot was en aso was (want zij had blijkbaar heel veel moeite gedaan om aan geld te komen voor het uitgaan). Ik zag die sms'jes allemaal pas later (was aan het werk) en reageerde dus ook later. Ook dat was allemaal verkeerd.
Een andere vriendin (B.) van mij is ook tegen het zieke aan en dus besloten wij om vanavond bij mij iets te eten en een beetje bij te kletsen. (Ik begreep namelijk van H. dat zij dan met andere mensen uit zou gaan)
Nu kreeg ik net een sms'je van H. waarin het volgende stond. "Wat jij mij nu flikt.. Dat betekent voor mij dat ik jou nooit meer hoef te zien!!!!"
Ik heb haar gebeld en gevraagd wat ze bedoelde. Ze heeft van B. gehoord dat zij bij mij langs zou komen en daar was ze boos over. Maar ik snap dat niet... H. zou al met andere mensen uitgaan, waarom is ze dan tóch boos?

Telkens als ik niet binnen een paar uur terug-sms, is ze al bang dat ik boos op haar ben, of vindt ze me asociaal of wat dan ook.
Ik word er eerlijk gezegd doodmoe van. Heb steeds het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen om haar niet boos te maken.

Is dit een vriendin? Doe ik misschien iets fout, terwijl ik het zelf niet doorheb, en is dat de reden waarom ze boos is?

Ik krijg steeds minder zin om met haar af te spreken, omdat ik gewoon zo klaar ben met al het gedoe om het afspreken heen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Shisha za 27 nov 2010 - 1:50

Ik vind dat zij wel heel erg over the top reageert telkens. Ze kan niet verwachten dat jij de hele dag met je mobiel in je handen zit te wachten tot zij smst zodat je gelijk wat terug kan sturen.
Ik vind het ook raar dat ze boos is en jou een aso noemt omdat je ziek bent. Wat kan jij daar nou aan doen? Question Ik zou er een keer met haar over praten en als dat niks helpt zou de vriendschap voor mij over zijn.
Altijd op je tenen moeten lopen om iemand niet boos/onzeker te maken noem ik geen vriendschap. Bij vrienden moet je jezelf kunnen zijn!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 1:54

Shisha, dat is waar, ik moet toch elke keer opletten als zij er is, of als ik haar bel of sms, want ik ben bang iets fout te zeggen.
Zij gaat ook om met B. (die vanavond langskomt), dus het beëindigen van de vriendschap zou lastig zijn. Ze is trouwens zelfs een keer bij B. weggelopen toen ik daar ook was, omdat ze vond dat ik onaardig deed. (Ze vertelde die avond dat ze naar B. was gekomen met de auto omdat er in die periode een verkrachter rondliep in onze woonplaats. H. woont ongeveer 500 meter bij B. vandaan en ik vond dat dus een beetje onzinnig dat ze met de auto was gekomen, zei ik. Ze vond dat raar en aso van me en toen ging ze boos naar huis.)
Vanavond komt B. dus naar mij om bij te kletsen en omdat ik het ergens met haar over wil hebben. Iets moeilijks persoonlijks voor mij, waar B. vanaf weet. Ik had H. dus net aan de telefoon en ik voel me dan zo naar dat ik mezelf wil verontschuldigen en wil vertellen waarom B. dan komt en nu heb ik aan H. dus verteld waar ik het met B. over wil hebben vanavond. Ik baal daar echt als een stekker van. Had helemaal niet gewild dat H. alles van mij weet, maar goed, het is nu gebeurd.

Jeetje, bovenstaand verhaal voelt ook zo middelbare-school-achtig aan. H. gedraagt zich alsof ze 15 is, terwijl ze een volwassen meid is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:05

Ik kan begrijpen dat zij het niet zo leuk vindt om te horen dat jij afzegt omdat je niet lekker bent, en vervolgens wel met iemand anders afspreekt. Waarom heb je haar dan niet thuis uitgenodigd om hetzelfde te doen als met dat meisje nu, want daar heb je toch wel genoeg energie voor. Máár haar manier van reageren vind ik echt beneden pijl en alleen daarom zou ik al snel even klaar zijn met zo'n persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:10

Minella schreef:Ik kan begrijpen dat zij het niet zo leuk vindt om te horen dat jij afzegt omdat je niet lekker bent, en vervolgens wel met iemand anders afspreekt. Waarom heb je haar dan niet thuis uitgenodigd om hetzelfde te doen als met dat meisje nu, want daar heb je toch wel genoeg energie voor. Máár haar manier van reageren vind ik echt beneden pijl en alleen daarom zou ik al snel even klaar zijn met zo'n persoon.
Ik heb met die andere vriendin afgesproken omdat zij ook tegen het ziek-zijn aanzit en omdat ik iets persoonlijks met haar wil bespreken. En omdat H. toch al met andere mensen uit zou gaan, dat begreep ik van haar.
Maar goed, ik vind het ook niet leuk als iemand afzegt, ookal is diegene ziek, gewoon omdat ik me op een leuke avond had verheugd. Maar ik ben inderdaad echt even klaar met haar manier van reageren. Ben het echt zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  _DoI za 27 nov 2010 - 2:18

Ik zou er ook een keer met haar over praten, of heb je dat al eens gedaan?
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:18

Sushi schreef:
Minella schreef:Ik kan begrijpen dat zij het niet zo leuk vindt om te horen dat jij afzegt omdat je niet lekker bent, en vervolgens wel met iemand anders afspreekt. Waarom heb je haar dan niet thuis uitgenodigd om hetzelfde te doen als met dat meisje nu, want daar heb je toch wel genoeg energie voor. Máár haar manier van reageren vind ik echt beneden pijl en alleen daarom zou ik al snel even klaar zijn met zo'n persoon.
Ik heb met die andere vriendin afgesproken omdat zij ook tegen het ziek-zijn aanzit en omdat ik iets persoonlijks met haar wil bespreken. En omdat H. toch al met andere mensen uit zou gaan, dat begreep ik van haar.
Maar goed, ik vind het ook niet leuk als iemand afzegt, ookal is diegene ziek, gewoon omdat ik me op een leuke avond had verheugd. Maar ik ben inderdaad echt even klaar met haar manier van reageren. Ben het echt zat.

Had je al met H besproken dat ze met een ander zou gaan of hoorde je dit alleen van anderen?
Want als je het niet van haar zelf hebt, kan ik me ook voorstellen dat het raar bij haar overkomt. Misschien is ze al wat onzeker over zichzelf en bang dat je haar niet zo leuk vind. En reageert ze daarom zo fel.

Ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten steeds. Want ze heeft haar eigen verhaal al bedacht zonder dat ze de waarheid weet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:27

Gekje schreef:
Had je al met H besproken dat ze met een ander zou gaan of hoorde je dit alleen van anderen?
Want als je het niet van haar zelf hebt, kan ik me ook voorstellen dat het raar bij haar overkomt. Misschien is ze al wat onzeker over zichzelf en bang dat je haar niet zo leuk vind. En reageert ze daarom zo fel.

Ik kan begrijpen dat je er niet op zit te wachten steeds. Want ze heeft haar eigen verhaal al bedacht zonder dat ze de waarheid weet.

Ik had van haar zelf gehoord dat ze iets anders af had gesproken. Dus waarom ze boos is, is mij echt een raadsel.
Ik baal gewoon zo dat ik haar nu, om haar "gerust" te stellen, allemaal persoonlijke dingen over mezelf heb verteld. Bah, ik vind mezelf zwak.

DoI: Ik heb het nog nooit echt met haar erover gehad, maar ik zal dat zeker nog een keer doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 2:35

Dan vind ik het ook wel raar. Aangezien zij dan eerst wat met iemand anders heeft afgesproken. Reageert ze altijd zo snel op haar gevoel ipv op de feiten?

Ik denk dat een gesprek wel een goed idee is. Misschien heeft ze het zelf niet in de gaten dat ze zo reageert. En ga aub geen dingen vertellen waar je eigenlijk geen behoefte aan hebt om te vertellen, want volgens mij krijg je daar later alleen maar spijt van. Ook omdat je je al af vraagt of je haar wel als een vriendin wil beschouwen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  _DoI za 27 nov 2010 - 2:41

Sushi schreef:DoI: Ik heb het nog nooit echt met haar erover gehad, maar ik zal dat zeker nog een keer doen.
Een goed gesprek kan nooit kwaad natuurlijk. Misschien heeft ze het zelf niet in de gaten dat ze zo reageert, zoals Gekje ook al zei. Als er na dat gesprek nog geen verbetering is dan kun je de vriendschap altijd nog beëindigen...
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Susan za 27 nov 2010 - 6:16

Ik moet zeggen dat ik ook wel eens iets soortgelijks heb meegemaakt toen ik een jaar of 17 was, ik stond toen in de schoenen van je vriendin, en ben toen ook wel flink uit mijn slof geschoten. Het was deels een misverstand en het is later allemaal wel weer goedgekomen, maar op het moment zelf voelde ik me ook behoorlijk gepasseerd. Je vriendin had misschien beter even tot tien kunnen tellen voor ze dat smsje stuurde, maar ik kan me wel voorstellen dat het bij haar een beetje raar overkomt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:32

Ik heb net ook weer een boos sms'je van haar gekregen waarin ze me beschuldigt van liegen. Ik ben er nu inmiddels zo klaar mee. Ik heb geen enkele keer ergens over gelogen.

Ik snap dat ze baalt dat ik heb afgezegd voor vanavond, maar ze heeft andere plannen gemaakt en ik snap dus niet waarom ze zó ontzettend boos tegen me doet en me kwade sms'jes stuurt.
Als ze iets tegen me wil zeggen, heb ik liever dat ze me belt of even langskomt (we wonen vlak bij elkaar). Maar van zulke sms'jes ben ik eigenlijk niet gediend.
Ik heb haar weer gebeld om het erover te hebben, ik heb geen zin om kwade sms'jes heen en weer te sturen. We hebben wel even gepraat, maar volgens mij snapt ze niet dat het krijgen van zulke sms'jes ronduit k.ut is. Beetje jammer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Susan za 27 nov 2010 - 7:56

Het gaat haar waarschijnlijk niet alleen maar om de invulling van de avond en of ze wel of niet iets omhanden heeft, maar ook om het feit dat je haar afbelt omdat je niet lekker bent en vervolgens wel met een andere vriendin iets gaat doen. Je had ook tegen haar kunnen zeggen dat je je niet goed genoeg voelde om uit te gaan, maar dat ze wel bij je langs kon komen en dat jullie het dan thuis gezellig zouden maken. Dat heb je niet gedaan en ik kan me best indenken dat dat verkeerd valt. Dus hoe fout haar reactie ook is, kijk ook naar je eigen aandeel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 11:00

Haar hier gewoon mee confronteren. Kan ze dan er niet mee handelen? Jammer dan! Dan is het blijkbaar ook niet echt een vriendin. Ik heb ook een vriendin die dit soort praktijken weleens deed. Ik heb haar er ook mee geconfronteerd en hebben het uitgepraat. Wat zeggen jullie gezamenlijke vriendinnen erover?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 12:08

Susan schreef:Het gaat haar waarschijnlijk niet alleen maar om de invulling van de avond en of ze wel of niet iets omhanden heeft, maar ook om het feit dat je haar afbelt omdat je niet lekker bent en vervolgens wel met een andere vriendin iets gaat doen. Je had ook tegen haar kunnen zeggen dat je je niet goed genoeg voelde om uit te gaan, maar dat ze wel bij je langs kon komen en dat jullie het dan thuis gezellig zouden maken. Dat heb je niet gedaan en ik kan me best indenken dat dat verkeerd valt. Dus hoe fout haar reactie ook is, kijk ook naar je eigen aandeel.
Dat kan ik me ook voorstellen en heb ik tegen haar gezegd. Heb ook gevraagd of ze zin had om nog bij me langs te komen, maar ze had al andere plannen.
Maar zij wil volgens mij niet begrijpen dat het voor mij heel vervelend is om zulk soort sms'jes te krijgen die zij mij heeft gestuurd. Dat vind ik dan wel weer jammer, aangezien ik me ook kan inleven in haar gevoelens.

Ik ga het hier komende week met haar over hebben, want ik vind dat de lucht wel geklaard moet worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 12:10

Jeanette schreef:Haar hier gewoon mee confronteren. Kan ze dan er niet mee handelen? Jammer dan! Dan is het blijkbaar ook niet echt een vriendin. Ik heb ook een vriendin die dit soort praktijken weleens deed. Ik heb haar er ook mee geconfronteerd en hebben het uitgepraat. Wat zeggen jullie gezamenlijke vriendinnen erover?
Tsja, de gezamenlijke vriendinnen zeggen niet zoveel, die willen zich er volgens mij vooral buiten houden, wat ik me ook wel kan voorstellen. De vriendin die hier vanavond was gaf wel aan dat ze H. snapte, om hetzelfde wat Susan hierboven zegt, maar dat ze ook snapte dat het voor mij bijzonder onaangenaam is om van die kwade sms'jes te ontvangen. Zij gaf ook aan dat ik het maar een keertje moet bespreken.
Maar verder vinden ze er geloof ik niet veel van, ze willen er niet tussen komen te staan, wat ik me ook wel kan voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Jeanette zo 28 nov 2010 - 3:03

Dat is wel lastig, maar begrijpelijk natuurlijk. Ik zou haar er gewoon mee confronteren. Succes! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 3:41

Minella schreef:Ik kan begrijpen dat zij het niet zo leuk vindt om te horen dat jij afzegt omdat je niet lekker bent, en vervolgens wel met iemand anders afspreekt. Waarom heb je haar dan niet thuis uitgenodigd om hetzelfde te doen als met dat meisje nu, want daar heb je toch wel genoeg energie voor. Máár haar manier van reageren vind ik echt beneden pijl en alleen daarom zou ik al snel even klaar zijn met zo'n persoon.
eens

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  xxDila wo 1 dec 2010 - 8:28

Persoonlijk zou ik heel snel klaar zijn met zo'n "vriendin". Ik houd niet zo van mensen die me zo lijken te claimen. En meteen boos en pissed worden. Ik reageer vaak zat soms pas na een paar dagen of uren. Ben gewoon een chaotische ramp. En geen van mijn vriendinnen heeft daar ooit zo op gereageerd!
Ik kan me haar reactie wel indenken als ze hoort dat je met een andere vriendin hebt afgesproken. Maar ik vind dat ze dat best anders had kunnen brengen. Gewoon iets meer in de richting van.. dat ze het niet leuk vind en dan vragen waarom je dat had gedaan.
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 9:27

Ik ga de "vriendschap" ook op een laag pitje zetten. Ik heb er momenteel erg weinig zin meer in. Ze heeft echt een paar hele lullige opmerkingen gemaakt.
Ik heb haar, omdat ze zo op me zat in te praten, iets heel persoonlijks over me verteld (en dat had ik helemaal niet gewild) en daar heeft ze zo'n rotopmerking over gemaakt, dat ik eigenlijk niet eens weet of ik haar überhaupt nog wil zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  xxDila wo 1 dec 2010 - 9:33

Sushi schreef:Ik ga de "vriendschap" ook op een laag pitje zetten. Ik heb er momenteel erg weinig zin meer in. Ze heeft echt een paar hele lullige opmerkingen gemaakt.
Ik heb haar, omdat ze zo op me zat in te praten, iets heel persoonlijks over me verteld (en dat had ik helemaal niet gewild) en daar heeft ze zo'n rotopmerking over gemaakt, dat ik eigenlijk niet eens weet of ik haar überhaupt nog wil zien.

Ik geef je groot gelijk. Zeker nu je dit over dat persoonlijke "vertelt". Laat haar maar even lekker in haar eigen sop gaar koken.. Misschien dat ze dan vanzelf wel komt met een excuus?
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:57

xxDila schreef:
Sushi schreef:Ik ga de "vriendschap" ook op een laag pitje zetten. Ik heb er momenteel erg weinig zin meer in. Ze heeft echt een paar hele lullige opmerkingen gemaakt.
Ik heb haar, omdat ze zo op me zat in te praten, iets heel persoonlijks over me verteld (en dat had ik helemaal niet gewild) en daar heeft ze zo'n rotopmerking over gemaakt, dat ik eigenlijk niet eens weet of ik haar überhaupt nog wil zien.

Ik geef je groot gelijk. Zeker nu je dit over dat persoonlijke "vertelt". Laat haar maar even lekker in haar eigen sop gaar koken.. Misschien dat ze dan vanzelf wel komt met een excuus?
Eerlijk gezegd betwijfel ik dat. Ze klaagt vaak over andere mensen, maar biedt zelden haar excuses aan over iets, heb ik wel gemerkt.
Als ik haar tegenkom zal ik niet onaardig tegen haar doen, maar een gezellig kletspraatje zit er ook niet in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Mint wo 1 dec 2010 - 21:46

Poeh, dit is wel een hele nare situatie. Aan de ene kant begrijp ik wel dat je vriendin boos werd omdat je niet mee op stap kon, maar wel thuis kon afspreken met iemand anders. Maar om (net als jouw vriendin) dat dan op zo`n manier te laten weten? Nee, dat had ik niet tof gevonden . Ik zou er niet meer met haar over in gesprek gaan, want het klinkt alsof ze wel meer dingen gebruikt om je te kwetsen. Hou de eer aan jezelf en laat haar maar kletsen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Cassiopeia wo 1 dec 2010 - 22:25

Ik kan me voorstellen dat ze zich gepasseerd voelt maar dat is geen excuus omdat soort smsjes te sturen. Wat je ook al aangeeft, jullie zijn allemaal volwassen maar als je boos bent zeggen we allemaal wel eens iets wat later niet zo handig en aardig blijkt te zijn. Jouw 'vriendin' maakt er, zo te lezen, een sport van om op die manier te reageren en dat zou voor mij zeker een reden zijn om de vriendschap anders te bekijken. Zeker als ze vervelend reageert als je iets persoonlijks vertelt.
Aan de andere kant zou ik het niet verder uit de hand laten lopen en op enig moment wel het gesprek met haar aangaan.
Cassiopeia
Cassiopeia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 45
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  loura wo 1 dec 2010 - 23:23

Hou oud is deze meid? Het klinkt mij erg kinderachtig allemaal. Als ik zo lees hoe ze soms reageerd..?

Zij ziet jou blijkbaar wel echt als vriendin, aangezien ze alles zo aantrekt wat je zegt.. Ik zou er wel klaar mee zijn. Alleen wel lastig als je met een vriendengroep zit.. Ik zou het op een laag pitje zetten de vriendschap en gewoon beetje koeltjes doen tegen haar als jullie met zn allen uit zijn.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vriendin? Empty Re: Is dit een vriendin?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum