Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

+68
Caresses
Flippin' Bitch
Phileine
Le Chat Noir
Clapperdie
vlinder-2011
Didi
Tsjip
Nora
sporty33
Angela_1986
Marcellah89
Snoes
Ilargi
Penny Blossom
Zwerver
Barbabella
Tamina
Sarah1985
Suus
Alias
Bruintje Beer
Silver
Printje
smooch
Caroow
Lynn_
piene1983
Ugly Betty
M-G
Raindrop
Honey*Bee
jena
Kamperseboekenwurm
Mon Amour
patjuhhh
Caro
loura
Bimbam
minoessepoes
sanne-84
Jeanette
silly-one
Atelier Madame
Rush
Floor
blondje1313
Toet
Sweety
Verde
Sushi
Mizz_S
Zonnetje
Liadan
Roxi3
Fearie
ekiaam87
Parisienne
Engeltje23
Flip Fluitketel
Tunrida
Lejow
Susan
Rovine
PapillonRose
studiebol
TukTuk
Lies
72 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 5:38

Het liefst buiten, met slecht weer mag het in de keuken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Lynn_ vr 22 jul 2011 - 6:27

Nee, er mag niet gerookt worden. In de garage wel en daar is het ook helemaal niet koud.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Caroow vr 22 jul 2011 - 9:39

Alleen als het echt met bakken uit de lucht komt mag mijn vriend een sigaretje roken onder de afzuigkap. Eigenlijk wil ik het helemaal niet hebben, ook niet toen ik nog zelf rookte.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  smooch vr 22 jul 2011 - 9:46

Nee, in ons huis mag niet gerookt worden geen uitzondering. Als ze willen roken dan mag dat in de tuin.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Printje vr 22 jul 2011 - 10:26

Nee ook hier willen we niet dat er binnen gerookt wordt, ik vind het vreselijk stinken. Bij ons moeten mensen ook naar buiten, als het regent ook we hebben een afdakje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Silver vr 22 jul 2011 - 11:22

Nee, ik heb zware astma dus zowel in huis als in de garage wordt niet gerookt. Met feestjes zetten we een party tent op zodat ze toch droog hun peukje kunnen roken..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Bruintje Beer za 23 jul 2011 - 6:30

Nee wij roken niet.
Ener wordt bij ons ook niet binnen gerookt. Waarom niet, omdat ik het vindt stinken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Alias zo 24 jul 2011 - 3:54

Ik rook zelf en doe dat ook gewoon in de huiskamer. Visite mag dat uiteraard dus ook. Boven wordt er niet gerookt.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Suus zo 24 jul 2011 - 3:56

Nee, we roken zelf niet en ik vind het stinken in mijn huis. Ze gaan maar lekker op het balkon staan, daar is het ook droog smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Sarah1985 ma 25 jul 2011 - 7:04

nee wij roken niet. En wil niet in de stank zitten van een ander zitten. Mijn broers roken en bij hun in huis stinkt het altijd erg naar rook erg vies.

Ik werk bij een vrouw die rookt overal in dr huis echt als ik er binnenstap ruik ik het al zo vies
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Tamina ma 25 jul 2011 - 9:18

In ons huis mag ook niet gerookt worden. We houden graag alles zo wit mogelijk en je gaat dat op een gegeven moment zo zien aan de muren en het plafond als in een huis gerookt wordt. Visite gaat maar in de tuin roken. We hebben voor- en achtertuin, dus genoeg ruimte.
Tamina
Tamina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 20
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Barbabella ma 25 jul 2011 - 9:24

Overdag zowieso niet binnen, savonds alleen als het pokkeweer is. Dan zet ik snachts alles open en ruik je het amper.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Zwerver ma 25 jul 2011 - 9:29

Nee, wij roken beide niet en de visite kan best af en toe even bij de nooduitgang staan!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:54

Nee bij mij word niet gerookt. Ik rook zelf niet en vind het echt smerig. Als er hier gerookt zou worden ruik ik dan een week later nog.
Daarnaast heeft mijn zoon vaak last van zijn luchtwegen en alleen om die reden wil ik het al niet !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Penny Blossom ma 25 jul 2011 - 22:40

Nee, bij ons thuis wordt er niet gerookt. Wij roken zelf niet, hebben veelal witte muren en witte/lichte meubels. Visite weet dit en gaan automatisch naar het balkon. Op het balkon in de keuken mag er gerookt worden en mag de deur open blijven. Bij het balkon in de woonkamer moet de deur dicht! Wil de stank niet in de woonkamer hebben.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Ilargi wo 27 jul 2011 - 7:55

Helaas woon ik nog bij mijn ouders, en die roken beiden. Zodra ik op mezelf ga wil ik niet dat er gerookt wordt in huis.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Snoes wo 27 jul 2011 - 8:10

Nee, hier mag binnen niet gerookt worden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Marcellah89 vr 29 jul 2011 - 21:57

Bij mij in huis mag absoluut niet gerookt worden, ik heb astma en kan daar dus niet tegen.

Ik werk in de thuiszorg en veel clienten daarvan roken wel. In sommige huizen stinkt het zo ontzettend naar rook. En er zijn ook clienten die in het bijzijn van de verpleegkundige roken. Dat vind ik ook helemaal niet prettig maar zeg er eigenlijk nooit wat van. Zouden jullie daar wel wat van zeggen?
Marcellah89
Marcellah89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Angela_1986 vr 29 jul 2011 - 22:09

Ik was heel erg stellig toen ik hier 3 jaar geleden kwam wonen: er wordt hier niet binnen gerookt!

In mijn familie zijn een aantal mensen die roken, in mijn vriendengroep maar een enkeling. Als er veel mensen zijn die roken dan wil ik dat niet binnen en mogen ze fijn in de tuin gaan staan.
Maar als mijn vader/oma/schoonzusje/tante/enz. hier maar eventjes op de koffie zijn dan mogen zij van mij best 'n sigaretje binnen roken. Ze vinden dat zelf echter vervelend en de meeste gaan dan ook buiten staan.

Wat ik merk is dat als ik visite heb er vaak maar één roker is in het gezelschap en die dan ook automatisch minder rookt en buiten gaat staan. Als er meerdere zijn, steken ze meer sigaretten op en willen ze eigenlijk ook binnen roken. Dat wil ik dus pertinent niet omdat ik dat echt vind stinken.

Dus eigenlijk is het antwoord, 'Ja incidenteel mag er bij mij binnen gerookt worden.'. smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  sporty33 di 2 aug 2011 - 21:59

wij roken allebei niet en als er hier rokers komen dan gaan ze buiten staan. Alles gaat er naar stinken en dat blijf je ruiken, je kussens, gordijnen, dat vind ik echt goor!!!
tegenwoordig is het heel normaal om buiten te roken.
sporty33
sporty33
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 20
Punten : 22
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:04

Mijn vriend rookt, ik al ruim een jaar niet meer. Hij rookt binnen en dat vind ik heel erg smerig, ook die vieze asbak enzo. Maar hij weigert buiten te roken helaas.

We hebben niet zo vaak visite, maar ik heb liever dat als er iemand komt die rookt, dat buiten doet. Dat gebeurd niet altijd, maar ik ga dan niet lopen zeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:07

Dan schop je hem er toch uit? Letterlijk? smile Of gaat hij dan elke week het huis schoonpoetsen?

Hier in huis mag niet gerookt worden. Als ze willen roken, gaan ze maar buiten staan. Vieze troep.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:08

Tea-leaf, rook jij nog dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Nora wo 3 aug 2011 - 1:10

Wij roken allebei niet dus wat dat betreft is het makkelijk. Mn zwager rookt wel maar die gaat altijd buiten staan, hij heeft ook nooit gevraagd of die binnen zou mogen roken. Zou het niet zo lekker vinden denk ik.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:17

Storm schreef:Tea-leaf, rook jij nog dan?

Nee, niet meer. Ik ben cold turkey gestopt vorig jaar juli. Nu vind ik het echt heel smerig.

James, ik wou dat ik sterk genoeg was om hem letterlijk naar buiten te schoppen met zn peuk, maar hij is te groot voor me :P ( ging je trouwens niet zwemmen? Ik ben vrij omdat mw ziek is )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 4 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum