Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

+68
Caresses
Flippin' Bitch
Phileine
Le Chat Noir
Clapperdie
vlinder-2011
Didi
Tsjip
Nora
sporty33
Angela_1986
Marcellah89
Snoes
Ilargi
Penny Blossom
Zwerver
Barbabella
Tamina
Sarah1985
Suus
Alias
Bruintje Beer
Silver
Printje
smooch
Caroow
Lynn_
piene1983
Ugly Betty
M-G
Raindrop
Honey*Bee
jena
Kamperseboekenwurm
Mon Amour
patjuhhh
Caro
loura
Bimbam
minoessepoes
sanne-84
Jeanette
silly-one
Atelier Madame
Rush
Floor
blondje1313
Toet
Sweety
Verde
Sushi
Mizz_S
Zonnetje
Liadan
Roxi3
Fearie
ekiaam87
Parisienne
Engeltje23
Flip Fluitketel
Tunrida
Lejow
Susan
Rovine
PapillonRose
studiebol
TukTuk
Lies
72 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:20

Nee, het is niet bepaald zwemweer hier Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 1:20

James schreef:Nee, het is niet bepaald zwemweer hier Sad

Bluh, stom! Hier is het nog wel zonnig en flink warm ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Tsjip wo 3 aug 2011 - 1:58

Hier in huis mag ook niet gerookt worden. Iedereen gaat vanaf het begin al automatisch naar buiten.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 2:07

Nope.. Ik wil niet dat er in mijn huis gerookt word.

'Vroeger' toen mijn vriend nog wel eens met vrienden blowde en het was heel koud gingen ze bij uitzondering wel eens bij de afzuigkap staan met de deur naar het balkon open. (de keuken en woonkamer zijn apart van elkaar en de keuken grenst dus aan het balkon.)

Maar dat was echt bij uitzondering want de dag erna rook je dat gelijk.

Verder wonen wij gelijksvloers en staan bijna alle deuren open dus voor je het weet ruikt je kleding/handdoeken weet ik het wat allemaal naar rook om nog maar niet te spreken over hoe lelijk je muren worden en je banken gaan meuren.. Neeh bleeh echt niet. haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 3 aug 2011 - 3:10

Nee hier in huis word niet gerookt.

Wij roken beide ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Didi wo 3 aug 2011 - 3:13

Hier wordt ook niet gerookt. We roken beide niet dus wil ik het niet. Vind het dan de volgende dag zo vies ruiken
en het trekt ook overal in. Het mag wel in de garage. Maar als het lekker weer is gaan de meeste rokers in de tuin,
of als het regent onder de carport.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  vlinder-2011 wo 3 aug 2011 - 3:14


Echt niet! Vind het zo stinken bah, hou van alles schoon en fris en dat is het dan niet..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Clapperdie do 4 aug 2011 - 2:46

Wij roken zelf niet en in onze familie/vriendenkring zijn er niet veel die roken. Wij maakte er echter geen probleem van als er iemand langs komt die een sigaret wil roken. Nu ik zwanger ben willen we niet meer dat er binnen gerookt wordt. De broer van mijn vriend deed eerst een beetje moeilijk maar rookt nu netjes buiten.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Le Chat Noir ma 8 aug 2011 - 7:55

Nee bij ons mag echt niet binnen gerookt worden. Ook niet toen we beiden nog rookten. We hebben vlakbij de achterdeur een schuurtje en aan het eind van de tuin een garage waar wel gerookt mag worden. Dit is nooit een probleem, nergens wordt meer binnen gerookt. Alleen nog bij 1 vriend wordt er binnen gerookt (en kom je stinkend en met rode ogen weer van thuis na een feestje).
In ons 1e flatje ooit trouwens wel...maar gadver wat was dat eigenlijk smerig. Uiteindelijk zijn we daar toen ook al gauw overgegaan op buiten roken.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Phileine ma 8 aug 2011 - 8:30

Niet meer. We zijn beide op hetzelfde moment gestopt met roken en vanaf dat moment willen we het helemaal niet meer. Mensen die roken kunnen op het balkon dat grenst aan de woonkamer gaan zitten. We hebben overigens ook niet lang in huis gerookt (gelukkig), aangezien we hier nog niet heel lang wonen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Flippin' Bitch di 9 aug 2011 - 6:56

Bij mij gaat iedereen altijd automatisch de tuin in. Wel fijn, ik heb een eenkamerappartement dus moet er anders in slapen.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 10 aug 2011 - 6:10

Nee er wordt binnen niet gerookt. Ik rook niet maar mijn vriend wel, maar die mag dat op het balkon doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Caresses wo 10 aug 2011 - 20:47

Mila schreef:Nee er wordt binnen niet gerookt. Ik rook niet maar mijn vriend wel, maar die mag dat op het balkon doen!


Hier hetzelfde.
Vroeger, toen ik nog thuis woonde, werd er wel binnen gerookt. Dat kan ik mij nu haast niet meer voorstellen. Wat vies eigenlijk.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Yossn* do 11 aug 2011 - 3:49

Bij ons mag er niet gerookt worden, zelf roken we ook niet. Op verjaardagen maken we nog wel eens een uitzondering, als iedereen buiten gaat roken geeft dat weer lawaai overlast voor de buren. Ach, gewoon even alle ramen open en goed schoonmaken daarna smile
Yossn*
Yossn*
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 4
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 0:47

up voor pippa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  rianne27 ma 22 aug 2011 - 8:51

Binnen word er bij ons niet gerookt, hoewel we het allebei graag doen helaas scratch
In de garage mag het wel, maar meestal zijn we buiten. In ons vorige huis rookten we overal behalve in de slaapkamer, toen gingen we verhuizen en zagen we het resultaat...dat NOOIT meer!
rianne27
rianne27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 63
Registratiedatum : 14-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  mosio ma 22 aug 2011 - 8:56

Bij ons mag er binnen niet gerookt worden. Wij roken beide niet en willen niet in de stank van een ander zitten.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Davinia ma 22 aug 2011 - 19:36

In ons toekomstige huis wordt er ook niet gerookt.
Ik woon nu nog bij m'n ouders en daar wordt wel gewoon veel gerookt. Alles wordt geel, de ramen worden sneller vies en dan vooral die stank!
Ik rook zelf niet en mijn vriend is gestopt, maar ook toen hij nog rookte zei hij zelf dat er niet in huis wordt gerookt.
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 5 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum