Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

+68
Caresses
Flippin' Bitch
Phileine
Le Chat Noir
Clapperdie
vlinder-2011
Didi
Tsjip
Nora
sporty33
Angela_1986
Marcellah89
Snoes
Ilargi
Penny Blossom
Zwerver
Barbabella
Tamina
Sarah1985
Suus
Alias
Bruintje Beer
Silver
Printje
smooch
Caroow
Lynn_
piene1983
Ugly Betty
M-G
Raindrop
Honey*Bee
jena
Kamperseboekenwurm
Mon Amour
patjuhhh
Caro
loura
Bimbam
minoessepoes
sanne-84
Jeanette
silly-one
Atelier Madame
Rush
Floor
blondje1313
Toet
Sweety
Verde
Sushi
Mizz_S
Zonnetje
Liadan
Roxi3
Fearie
ekiaam87
Parisienne
Engeltje23
Flip Fluitketel
Tunrida
Lejow
Susan
Rovine
PapillonRose
studiebol
TukTuk
Lies
72 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  ekiaam87 wo 20 jul 2011 - 8:29

Nee absoluut niet! Ik heb een hekel aan rokerige hokken, dat je na een bezoek van bepaalde personen helemaal naar de rook stinkt incl. alles in huis.
Mensen roken bij mij op het balkon. Al moet ik zeggen dat wij weinig mensen in de familie hebben die roken smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Fearie wo 20 jul 2011 - 8:31

Nee, wij roken niet en er wordt ook niet bij ons binnen gerookt. Niemand van onze vrienden rookt eigenlijk binnen en het is dan ook normaal dat iedereen bij elkaar buiten staat te roken smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Roxi3 wo 20 jul 2011 - 8:38

Mag er bij jullie thuis, binnen, gerookt worden?
Nee
Zo nee, waarom niet?
Omdat de geur lang bljft hangen en omdat ik slecht tegen rook kan.


Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Liadan wo 20 jul 2011 - 8:46

Nee, bij ons mag niet binnen worden gerookt. Toen mijn vriend nog rookte voordat de kinderen er waren, ging hij ook altijd buiten staan. Nu wil ik het helemaal niet meer hebben i.v.m. de kinderen, maar ik wil zelf ook niet in de stank zitten, vind het erg smerig.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Zonnetje wo 20 jul 2011 - 9:23

Wij roken beiden niet en bezoek dat bij ons wil roken gaat altijd op het balkon roken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Mizz_S wo 20 jul 2011 - 9:38

Nee dat mag hier niet. Ik ga toch niet in andersmans stank zitten wat ook nog eens slecht is voor de gezondheid in mn eigen huis. Ja dahag. Roken op het balkon mag eventueel wel (maar is nog nooit gebeurd), maar dan wel de deur dicht anders ruik je het nog. Iew.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Sushi wo 20 jul 2011 - 9:44

Bij mij mag er binnen gerookt worden.
Ik rook zelf niet veel, 's avonds als ik alleen ben hooguit twee sigaretjes.

Ik moet ook zeggen dat ik het niet (erg) ruik. Als ik de volgende ochtend de woonkamer inkom ruik ik het niet of nauwelijks. Als mijn vrienden/vriendinnen weg zijn, dan doe ik meestal wel even een geurkaarsje aan en tijdens het roken gaat altijd de deur op een kiertje.

Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 9:46

Nee, hier mag niet gerookt worden.
Mijn man heeft wle lang gerookt en die moest van mij buiten gaan staan.

Visite ook als ze op verjaardag komen.
Zeker nu met een kind in huis.

Ik ga gewoon niet in de stank van iemand anders zitten en om de zoveel jaar schilderen vanwege de nicotine.
Nu is het niet meer zo aan de orde maar toen heel onze familie nog intact was en er was een feestje dan had dat betekend dat wij met 8 erg stevige rokers in huis zaten.

Nou, dan laat ik mijn toastje brie staan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Verde wo 20 jul 2011 - 9:54

Nee, echt niet. Kan me maar moeilijk voorstellen dat iemand dat wel oké vindt! Maar ik vind roken in het algemeen ook vies en ongezond en rokers kan ik ook weinig begrip voor opbrengen (als het gaat om rekening mee houden oid)
Vind het altijd zo vervelend om bij iemand in huis te zijn geweest die wel binnen rookt. Ook al doen ze het niet op dat moment, al je kleren stinken wel!
Verde
Verde
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 10:20

Nee, nou roken de meesten in mijn omgeving ook niet (meer) en als er eens wat komen die wel roken, die gaan uit zichzelf al naar buiten.
Ik wil dat gestink niet in mijn huis, en bovendien verkleurd alles ook nog eens.
Ook om onze gezondheid en die van de kinderen wil ik het niet.
We roken zelf ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 10:33

Ik rook zelf wel en beken dat ik zo nu en dan ook binnen een sigaret aansteek. Maar stiekem vind ik het gewoon ongelofelijk stinken en hoeft het van mezelf niet zo nodig binnen. (Al heb ik gemerkt dat roken op het balkon ook niet veel helpt t.b.v. de stank binnen. Het waait gewoon naar binnen op de één of andere manier. :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Sweety wo 20 jul 2011 - 10:44

Als ik straks op mijzelf woon wordt er niet gerookt in huis. Ben zelf jaren geleden gestopt en ik merk dat als ik bij een vriendin ben geweest ( die wel rookt ) stinken mijn kleren ernaar. Vind het gewoon vies.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Toet wo 20 jul 2011 - 11:27

Ja, hier rookt iedereen. Als ik op mezelf ga wonen en ik heb een tuin of balkon, denk ik dat ik niet binnen ga roken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 11:52

_MamaRosa_ schreef:Nee, nou roken de meesten in mijn omgeving ook niet (meer) en als er eens wat komen die wel roken, die gaan uit zichzelf al naar buiten.
Ik wil dat gestink niet in mijn huis, en bovendien verkleurd alles ook nog eens.
....
We roken zelf ook niet.

Hier hetzelfde. Ik heb het maar één keer tegen iemand gezegd. Vond het wel vervelend, want het regende. Uiteindelijk heeft ze in de schuur staan roken, dat vind ik geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 18:41

Ja het mag wel, maar vriendlief rookt niet binnen gelukkig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  blondje1313 wo 20 jul 2011 - 18:47

Vanaf het begin dat we samenwonen mag er bij ons niet gerookt worden, zelf roken we allebei niet en we willen dan ook niet thuis in andermans rook hoeven zitten. Ik moet zeggen dat er eerst wel mensen waren die dit raar vonden (ooms en tantes), maar die zijn er nu wel aan gewend en merken ook dat bij de meeste andere jongeren er niet binnen gerookt mag worden.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Floor wo 20 jul 2011 - 18:51

Nee bij ons mag binnen niet worden gerookt, nooit.
Toen mijn man vroeger nog rookte woonde hij nog thuis (11 jaar terug), daar mocht hij ook niet binnen roken. Alleen met verjaardagen.
In ons eigen huis (was hij al gestopt met roken) mag niemand binnen roken, ook niet met verjaardagen, zelfs zijn oma zetten we buiten neer als ze perse wil roken (en nee dat vind ik niet erg of zielig of weet ik veel wat, en zelf vind oma het niet erg, ze ziet er de lol wel van in, dat we zo strikt zijn met onze regels).
Na ruim 6 jaar weet iedereen het inmiddels wel dat er hier niet mag worden gerookt, maar in het begin hebben we wel veel commetaar gehad, niet van familie van mijn man maar van zijn vrienden die allemaal nog wel rookten, ze vonden het belachelijk dat ze buiten moesten staan, maar daar kan ik wel tegen, ons huis, onze regels of ze het nu leuk vinden of niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 19:27

Nee, er mag bij ons binnen niet worden gerookt.

Wat ik ook erg vies vind is als er op het werk kinderen komen die ontzettend naar rook stinken. Of als je hun tasje pakt dat er helemaal naar ruikt. Echt ontzettend vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 19:56

Bij ons thuis niet.

Bij m`n vriend in huis wel, maar daar ruik je het echt niet. Een nee, dat is niet omdat ik zelf rook. Mijn moeder heeft een gigantische hekel aan rooklucht en er echt een neus voor, maar ze ruikt het ook niet. Maargoed, de woonkamer is ook gigantisch, er staan altijd ramen open en er hangen luchtverfrissers in het stopcontact.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Atelier Madame wo 20 jul 2011 - 20:21

Anniej_S schreef:Wij roken NIET en mag ook NIET bij ons binnen worden gerookt!
Al die vieze nicotine aanslag enz! Bah! Gadverrrrrrrrrrr
+1
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 20:38

Ja graag zelfs. Ik vind het zo ongezellig als mensen op mijn balkon gaan zitten. Zet ik wel een raampje of deur open als het niet te koud is. Ik rook zelf niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 20:55

Nou liever niet, maar als mijn ene schoonmoeder een sigaretje wil opsteken en het regent buiten, kan ik haar moeilijk naar buiten sturen natuurlijk..
Eigenlijk rookt er bijna niemand in mijn familie- en vriendenkring, ja behalve mijn ene schoonmoeder (jaja, ik heb er 2, een 'echte' en een 'stief' cheers ). Dus daar ben ik wel blij om (dat er verder niemand rookt dus he).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  silly-one wo 20 jul 2011 - 20:58

Iedereen gaat bij mij naar buiten om te roken. Ik vind het echt vies. Nu woon ik helaas op kamers ( slechte woningmarkt voor huurwoningen) en dan zal ik ook moeten slapen in de rooklucht. Mensen gaan maar op het balkon staan. Normaal gaan ze achter staan, maar nu kunnen ze ook voor staan en als ze goed buiten staan vind ik het best.
Als ik later een huis heb, gaat daar ook niet binnen gerookt worden.
Bij mijn zus in huis mocht er gerookt worden, nu is mijn zus gestopt en mijn zwager rookt wel en die moet ook nu buiten gaan roken. Ik zie zelfs bij mensen die zelf roken dat ze naar buiten gaan tegenwoordig.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Jeanette wo 20 jul 2011 - 21:20

Ik rook zelf, maar rook ook niet binnen. Die geur gaat dan overal in hangen en dan rook ik ook wat minder.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:23

mijn man rookt dus die mag binnen roken, we hebben wel al de afspraak dat wanneer ik zwanger wordt dat er vanaf dat moment buiten gerookt gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 2 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum