Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

+68
Caresses
Flippin' Bitch
Phileine
Le Chat Noir
Clapperdie
vlinder-2011
Didi
Tsjip
Nora
sporty33
Angela_1986
Marcellah89
Snoes
Ilargi
Penny Blossom
Zwerver
Barbabella
Tamina
Sarah1985
Suus
Alias
Bruintje Beer
Silver
Printje
smooch
Caroow
Lynn_
piene1983
Ugly Betty
M-G
Raindrop
Honey*Bee
jena
Kamperseboekenwurm
Mon Amour
patjuhhh
Caro
loura
Bimbam
minoessepoes
sanne-84
Jeanette
silly-one
Atelier Madame
Rush
Floor
blondje1313
Toet
Sweety
Verde
Sushi
Mizz_S
Zonnetje
Liadan
Roxi3
Fearie
ekiaam87
Parisienne
Engeltje23
Flip Fluitketel
Tunrida
Lejow
Susan
Rovine
PapillonRose
studiebol
TukTuk
Lies
72 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:40

Mag er bij jullie thuis, binnen, gerookt worden?
En zo ja, roken jullie zelf dan ook?
Zo nee, waarom niet?

Bij ons binnen mag niet gerookt worden. Je ruikt het zo lang en weiger om in andermans stank te gaan zitten, in mijn eigen huis. We roken zelf ook allebei niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Lies wo 20 jul 2011 - 7:41

Ja wij roken allebei en roken binnen.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  TukTuk wo 20 jul 2011 - 7:43

Mijn vriend rookt, en kan moeilijk verwacten dat hij altijd buiten rookt, zeker omdat ik door de weeks nooit thuis ben. Maar hij moet wel altijd een geurkaars aan doen of het raam open.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  studiebol wo 20 jul 2011 - 7:44

Wij roken allebei niet, en er word hier binnen ook niet gerookt ik vind dat echt niet fijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:44

Nee, absoluut niet bij ons binnen, ik vind dat heel vies als mensen binnen roken. Beetje krom omdat ik zelf wel rook laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:44

Alleen als wij onze verjaardag vieren, dus eens in het jaar, we vieren het gezamelijk. De ene keer overleef ik wel. maar verder bezoek dat rookt mag van mij even het balkon op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:45

Storm schreef:Nee, absoluut niet bij ons binnen, ik vind dat heel vies als mensen binnen roken. Beetje krom omdat ik zelf wel rook laughcry

Ook niet ivm je kindje?
Wel idd beetje krom Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:45

Er wordt hier binnen niet gerookt, alleen soms maakte ik een uitzondering voor mijn broer, maar die wil sinds de geboorte van mijn dochter zelf ook niet meer binnen roken bij ons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:46

Lize schreef:
Storm schreef:Nee, absoluut niet bij ons binnen, ik vind dat heel vies als mensen binnen roken. Beetje krom omdat ik zelf wel rook laughcry

Ook niet ivm je kindje?
Wel idd beetje krom Wink
Nee, ook niet ivm met mijn kindje, maar daarvoor rookten we ook al niet binnen. Ik vind het gewoon vies om in een rooklucht binnen te komen, ongeacht bij wie.
Moet er wel bij vermelden dat ik niet veel rook, ik ben een gelegenheidsroker zoals dat heet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  PapillonRose wo 20 jul 2011 - 7:46

Ik rook niet en er mag hier in huis ook door niemand gerookt worden. En zeker niet nu ik een kleine heb (daarvoor mocht het ook niet hoor). Als iemand wil roken, gaan ze maar op het balkon staan met de deur dicht :P

Ik wil het niet hebben omdat het slecht voor de gezondheid is, en daarnaast stinkt het ook ontzettend. Die lucht kom je zo moeilijk vanaf.. In mijn 'nieuwe' auto heeft een kettingroker gewoond volgens mij, en na ruim 2 maanden heb ik de geur er nog steeds niet helemaal uit. Dus in mijn huis wil ik zeker die stinklucht niet permanent hebben.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:47

Oke, ik snap wat je bedoelt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Rovine wo 20 jul 2011 - 7:48

In ons vorige huis mocht wel gerookt worden. Ik vond het altijd zo stinken als ik dan de woonkamer inliep 's ochtends, dan ruik ik ook 10x beter ofzoiets. Hier dus echt niet, heb ook geen zin in gele plafonds en muren of meubels waar de stank niet meer uit te krijgen is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:50

Ik woon nog thuis... Maar op mijn kamer wordt niet gerookt. Bij mijn moeder in de huiskamer wel. Als ik op mezelf ga, wordt er in huis ook niet gerookt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:51

Wij roken NIET en mag ook NIET bij ons binnen worden gerookt!
Al die vieze nicotine aanslag enz! Bah! Gadverrrrrrrrrrr

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Susan wo 20 jul 2011 - 8:00

Nee. Vroeger was ik er niet zo streng in, maar nu we kinderen hebben wel. Mensen die roken gaan maar in de tuin staan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:02

Bij mijn vriend wel. Bij mij bij voorkeur niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:06

Nee, hier mag binnen niet gerookt worden. In de eerste plaats omdat hier ook een baby woont en in de tweede plaats omdat ik het echt heel vies vind. Hier moeten de mensen naar het balkon om te roken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:07

Nee, wij roken zelf namelijk niet. In onze vriendengroep/kennisenkring is er 1 iemand die rookt en die gaat gewoon even buiten staan. Vind ze zelf helemaal niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Lejow wo 20 jul 2011 - 8:07

In de woonkamer en de slaapkamers niet. Op de benedenverdieping (woonkamer op eerste) hebben we een slaapkamer die grenst aan tuin. Hier rookt mijn vriend altijd, met de deur of het raam naar de tuin open.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:10

Nee, we vinden het vies en ongezond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Tunrida wo 20 jul 2011 - 8:11

Hier wordt echt absoluut niet binnen gerookt. Gadverdamme nee zeg. Hoef zeker niet te melden dat wij beiden niet roken. Wink Vind ook eigenlijk heel abnormaal om te verwachten dat je binnen mag roken bij niet-rokers.
Tunrida
Tunrida
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 92
Punten : 105
Registratiedatum : 31-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 8:15

Mijn vader en stiefmoeder vinden het schandalig dat mijn oma (enige roker in familie) van 78 jaar hier niet binnen mag roken. laughcry Maar eerlijk gezegd heb ik er schijt aan. Ons huis, onze regels. En als mensen daarom niet meer willen komen, dan maar niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Flip Fluitketel wo 20 jul 2011 - 8:16

Nee, wij roken zelf niet en als iemand bij ons wil roken als ze op bezoek zijn doen ze het buiten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Engeltje23 wo 20 jul 2011 - 8:24

Anniej_S schreef:Wij roken NIET en mag ook NIET bij ons binnen worden gerookt!
Al die vieze nicotine aanslag enz! Bah! Gadverrrrrrrrrrr

+ 1

Er zijn bij ons een paar mensen in de vriendengroep die roken. Wat ik bij hen altijd zo irritant vind, als ze buiten roken dan roken ze misschien twee of drie sigaretten. Mogen ze binnen roken (bij henzelf of bij iemand anders) dan gaat het de hele avond aan 1 stuk door.. Ik heb echt een hekel aan roken!
Engeltje23
Engeltje23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Parisienne wo 20 jul 2011 - 8:28

Nee. Zelf zijn mijn vriend en ik nu (sinds N.'s komst) allebei 'gelegenheidsrokers' en roken nog maar weinig. Daarvoor rookten we wel 'gewoon' en hebben dit altijd op 't balkon gedaan. Ik vind een rooklucht in huis ook vreselijk smerig! Als we thuis wel eens willen roken gaan we naar 't balkon, dit geldt dus ook voor anderen.

Ik snap overigens ook niet waarom sommigen mensen verwachten dat rokers mogen roken bij niet-rokers thuis?! Dit is echt iets van vroeger...


Laatst aangepast door Parisienne op wo 20 jul 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum