Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

+68
Caresses
Flippin' Bitch
Phileine
Le Chat Noir
Clapperdie
vlinder-2011
Didi
Tsjip
Nora
sporty33
Angela_1986
Marcellah89
Snoes
Ilargi
Penny Blossom
Zwerver
Barbabella
Tamina
Sarah1985
Suus
Alias
Bruintje Beer
Silver
Printje
smooch
Caroow
Lynn_
piene1983
Ugly Betty
M-G
Raindrop
Honey*Bee
jena
Kamperseboekenwurm
Mon Amour
patjuhhh
Caro
loura
Bimbam
minoessepoes
sanne-84
Jeanette
silly-one
Atelier Madame
Rush
Floor
blondje1313
Toet
Sweety
Verde
Sushi
Mizz_S
Zonnetje
Liadan
Roxi3
Fearie
ekiaam87
Parisienne
Engeltje23
Flip Fluitketel
Tunrida
Lejow
Susan
Rovine
PapillonRose
studiebol
TukTuk
Lies
72 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:23

Rush schreef:Bij ons thuis niet.

Bij m`n vriend in huis wel, maar daar ruik je het echt niet. Een nee, dat is niet omdat ik zelf rook. Mijn moeder heeft een gigantische hekel aan rooklucht en er echt een neus voor, maar ze ruikt het ook niet. Maargoed, de woonkamer is ook gigantisch, er staan altijd ramen open en er hangen luchtverfrissers in het stopcontact.

Mijn moeder rookt ook maar als je daar binnenkomt ruik je ook niks.
Daar staat ook altijd de balkondeur open en overal verfrissers enzo.
Als wij daar weggaan ruik je ook nauwelijks ana onze kleding dat daar gerookt wordt.
(Hoewel ze al op het balkon rookt als wij komen vanwege H.)

Bij mijn schoonmoeder daarintegen... GATVER!
Zodra je dara de straat in komt, komt de blauwe rooklucht je al tegemoet!
Echt zooooo vies. Als ik daar de drempel overstap slaat het al op mijn ogen.
Kleding en speelgoed wat H. van haar krijgt moet ook echt twee keer gewassen worden en met sop afgenomen worden want het zit er helemaal in als ze het daar beneden bewaard heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:56

Hazeltje schreef:
Bij mijn schoonmoeder daarintegen... GATVER!Zodra je dara de straat in komt, komt de blauwe rooklucht je al tegemoet!
Echt zooooo vies. Als ik daar de drempel overstap slaat het al op mijn ogen.
Kleding en speelgoed wat H. van haar krijgt moet ook echt twee keer gewassen worden en met sop afgenomen worden want het zit er helemaal in als ze het daar beneden bewaard heeft.

Dit herken ik helaas maar al te goed. Ik vind het triest om te zeggen, maar als we naar mijn (stief)schoonmoeder gaan, zorg ik er altijd voor dat ik kleding aan doe die toch in de was moet en als we weer thuiskomen ga ik altijd douchen. Het is verder een heel lief mens, maar ik ga er niet met heel veel plezier naartoe, alleen al daarom..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:11

Zelf rook ik wel in huis (dat zijn hooguit 1 of 2 sigaretten per avond) maar visite moet toch echt buiten of onder de afzuigkap roken. Ik heb een huis met kleine kamers en onhandige ramen (moet gelijk helemaal open) dus dan staat het gelijk blauw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  sanne-84 wo 20 jul 2011 - 22:14

ik heb zelf gerookt, ook binnen. sinds ik gestopt ben (2,5 jaar geleden) mag er hier nog gewoon gerookt worden. ik ken niet heel veel mensen die roken, dus die ene keer dat ze toevallig allemaal bij elkaar komen, jammer dan. vind het ook ongezellig als er mensen buiten staan. daarbij, ik voelde me ook wel eens opgelaten toen ik nog rookte om naar buiten te moeten, zeker als je in je eentje bent. ik was teveel op mn orloge aant kijken, waardoor de gezelligheid wel eens te zoeken was. (verder wel met alle respect hoor voor de mensen waar het niet mag)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 22:24

Ik heb maar 1 kamer en ik heb liever niet dat daar gerookt wordt, doe ik zelf ook niet. Ik vind het overigens geen probleem als ze uit het raam hangen en dan roken. Er komen niet veel mensen bij mij op bezoek die roken dus dat vind ik dan geen probleem.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  minoessepoes wo 20 jul 2011 - 23:13

Nope, maar wij wonen in een hotel en dat is geheel rookvrij dus het mag ook gewoon echt niet. Wij roken alle twee niet en ik ben er heel blij mee dat er niet gerookt wordt binnen. Onze families roken niet, onze vrienden uit de oude woonplaats ook allemaal niet maar wat mensen die wij kennen vanuit Amsterdam wel, maar die hebben ook nooit gevraagd of ze binnen mogen roken, die doen dat uit zichzelf al buiten.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 23:14

Hier wordt er niet binnen gerookt. Alleen op het balkon !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Bimbam wo 20 jul 2011 - 23:39

Wij roken beide niet en hierbinnen wordt ook niet gerookt. Ik vind het zo ontzettend smerig.
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  loura wo 20 jul 2011 - 23:55

nee
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Caro do 21 jul 2011 - 0:08

In ons nieuwe huis doen we het allebei niet. In ons vorige appartement deden we het wel, maar daar was het al een oude smeerboel. In ons nieuwe huis hebben we alles nieuw, dus dan hoef ik die lucht ook niet binnen..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 0:12

Nee

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  patjuhhh do 21 jul 2011 - 3:28

Mijn vriend rookt en die rookt maar lekker buiten! Vind het echt zo vies als iemand binnen rookt. Mijn vriend vind het ook niet erg om buiten te roken. Ik woon nu 3 jaar hier en er heeft hierbinnen nog nooit iemand gerookt.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 3:34

Nee, als je hier wil roken zul je dat op het balkon moeten doen. Maar iedereen doet dat al automatisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 4:28

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Mon Amour do 21 jul 2011 - 6:35

nee, ik rook zelf niet en ik kan er ook niet tegen

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Kamperseboekenwurm do 21 jul 2011 - 6:49

AngelNyn schreef:Mijn vriend rookt, en kan moeilijk verwacten dat hij altijd buiten rookt, zeker omdat ik door de weeks nooit thuis ben. Maar hij moet wel altijd een geurkaars aan doen of het raam open.

Hier ben ik het dus niet mee eens. Zelf ben ik 4 dagen van huis weg, maar toch moet hij buiten roken, ook als het regent (dan gaat die onder een afdakje staan). Ik vind mijn gezondheid belangrijk en wil niet bloot worden gesteld in ons huis aan nicotinerook.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 7:00

Hier wordt binnen niet gerookt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  jena do 21 jul 2011 - 8:16

Ik rook zelf, maar bij ons thuis wordt binnen niet gerookt.
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Honey*Bee do 21 jul 2011 - 8:41

Nee, als mensen willen roken gaan ze even buiten staan (doen ze trouwens uit zichzelf wel)
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Raindrop do 21 jul 2011 - 9:47

Nee. Op het balkon wel maar niet binnen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 10:13

Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  M-G do 21 jul 2011 - 23:31

Ja, we roken en beide gewoon binnen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 23:43

Er mag bij ons niet binnen gerookt worden.. mijn vriend rookt overigens wel, maar die gaat naar buiten.

Na de geboorte van Indy mee begonnen, alleen toen werd er na 4 maanden weer rustig binnen gerookt.. vond dat erg jammer maar goed ik betaal evenveel aan het huis als Ros... daarna zijn wij gaan verbouwen en was ik bevallen van Merle en sindsdien wordt er niet meer gerookt in huis. Zal ook niet meer gebeuren, het is zo'n gewoonte om naar buiten te gaan. (voor ros en zijn vrienden dan he)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Ugly Betty vr 22 jul 2011 - 1:40

Nee, wij roken zelf niet en hebben ook geen vrienden/familie die roken.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  piene1983 vr 22 jul 2011 - 3:59

Wij roken zelf niet en er zijn steeds minder mensen in onze omgeving die nog wel roken. Als er visite is die wil roken vind ik een of twee sigaretten niet erg, dat zeg ik dan ook. Mijn schoonouders gaan daarna ook naar buiten als ze willen roken en andere visite blijkt dan vaak niet meer te hoeven roken of gaat ook buiten staan. Ik vind het zo smerig als ons huis na een gezellige avond 's morgens bij het opstaan naar rook ruikt, bah!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden? - Pagina 3 Empty Re: Nav: Mag er bij jullie binnen gerookt worden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum