Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roken op terras

+23
Parisienne
Alias
Toet
Fearie
miss piggy
Zwoesj
Zininzon
Gigi_
SuperGrover
Bliss
Kabouter
Jezzie
patjuhhh
Minx
TGR
Effie_O
Pussycat
M-G
TukTuk
Tullow
silly-one
Sterre
Rush
27 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Zininzon wo 20 jul 2011 - 5:58

Ik rook niet en wanneer ik niet zit te eten, vind ik het prima dat iemand in mijn bijzijn een sigaret opsteekt (mits diegene niet in mijn gezicht blaast). Als ik zit te eten, vind ik het echt smerig, ook als iemand 5 meter verderop zit.

Vind het netjes dat mensen daar rekening mee houden!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 6:15

Ik rook wel, maar probeer hoe dan ook rekening te houden met de mensen om me heen, gezien ik het me goed kan voorstellen dat mensen die niet roken er last van kunnen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Zwoesj wo 20 jul 2011 - 6:20

Hazeltje schreef:
Sterre schreef:Ik rook niet, en stoor me over het algemeen niet aan rokers op het terras. Alleen wel als de wind zo staat dat de rook precies in mijn gezicht of eten wordt geblazen. Ik vind dat je daar wel op kunt letten als je een sigaret opsteekt, en dat gebeurt meestal ook wel.

+1

Mee eens. Ben op dat vlak blij dat je binnen in eetgelegenheden niet meer mag roken.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  miss piggy wo 20 jul 2011 - 6:23

ik ben gestopt ruim 3 jaar geleden maar stoor me er totaal niet aan als mensen lekker een sigaretje roken,
vind het eigenlijk soms nog best lekker ruiken Very Happy
het is wel makkelijker om niet in de verleiding te komen als er op plaatsen niet gerookt mag worden.
maar goed ik heb er geen hekel aan.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Fearie wo 20 jul 2011 - 6:29

Ik rook niet en heb er geen last van, mits ik zit te eten ofzo en de rook steeds mijn kant op wordt geblazen. Als ik met vriendinnen (die roken) ben, vragen ze altijd ff of ik er last van heb. Zolang je me niet recht in mijn gezicht blaast vind ik het niet erg smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:31

Ik vind rooklucht echt smerig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:32

Ik rook en inderdaad wel gewoon op het terras. Wel let ik hierbij op etende mensen in mijn buurt, kleine kinderen, zwangere vrouwen enzo. Dat ik de rook niet recht hun gezicht in blaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:36

Ik vind sigarrettenrook vies, maar het hangt een beetje van mijn bui af of ik er moeite mee heb op een terras of niet. Het ene moment kan ik er heel luchtig over doen, het andere moment irriteert het me mateloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:40

Ik rook en vind dat mensen waarbij de rook niet in hun gezicht komt maar gewoon af en toe langswaait, zich echt een beetje aanstellen. Je zit buiten op een terras, daar roken ook mensen ja. Ik hou mijn sigaret zo dat het niet bij mensen in hun gezicht waait, maar als het een keer langswaait, kan gebeuren toch?

Dat er binnen niet gerookt mag/mocht worden vind ik prima. Alleen mag hier bijna overal al weer binnen gerookt worden en merk ik nu eigenlijk pas hoe erg je stinkt als je dan thuis komt! Vroeger viel me dat volgens mij echt duizend keer minder op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  TukTuk wo 20 jul 2011 - 7:42

Powerbabe schreef:Ik rook en vind dat mensen waarbij de rook niet in hun gezicht komt maar gewoon af en toe langswaait, zich echt een beetje aanstellen. Je zit buiten op een terras, daar roken ook mensen ja. Ik hou mijn sigaret zo dat het niet bij mensen in hun gezicht waait, maar als het een keer langswaait, kan gebeuren toch?

Dat er binnen niet gerookt mag/mocht worden vind ik prima. Alleen mag hier bijna overal al weer binnen gerookt worden en merk ik nu eigenlijk pas hoe erg je stinkt als je dan thuis komt! Vroeger viel me dat volgens mij echt duizend keer minder op.

ALs je rookt valt het misschien minder op, maar voor mensen die niet roken stinkt het vaak gewoon veel meer. Dus wie ben jij om er over te oordelen dat mensen zich aanstellen? Als je lekker iets zit te eten, kan het dus wel heel irritant zijn die lucht.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:42

Powerbabe schreef:Ik rook en vind dat mensen waarbij de rook niet in hun gezicht komt maar gewoon af en toe langswaait, zich echt een beetje aanstellen. Je zit buiten op een terras, daar roken ook mensen ja. Ik hou mijn sigaret zo dat het niet bij mensen in hun gezicht waait, maar als het een keer langswaait, kan gebeuren toch?
Ik vind het wel stinken en het geeft wel een nare bijsmaak een m'n hapje en m'n drankje. Zo raar is het niet, als je bedenkt dat je smaakpapillen nauw samenwerken met je reuk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 7:43

Ik vind rooklucht op een terras wel vies, net als op alle andere plekken smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Toet wo 20 jul 2011 - 10:50

Ja, ik rook op een terras. Ik let er wel altijd op dat mijn rook niet naar iemand toe waait, dan hou ik of mijn sigaret anders of ik ga op een andere plaats zitten. Ik heb er nog nooit een vervelende opmerking over gehad.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Alias wo 20 jul 2011 - 11:02

Ik rook wel op het terras, maar probeer wel te voorkomen dat de rook steeds bij iemand in zijn gezicht komt.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Parisienne wo 20 jul 2011 - 11:17

Als ik weleens op een terras rook (rook namelijk niet veel) dan houd ik heel erg rekening met mensen om me heen. Zorg er altijd voor dat rook niet in iemands gezicht komt, zeker niet als diegene zit te eten. Ook ik ben dan strategisch bezig. Soms maak ik me druk om het feit dat ik niemand echt tot last wil zijn, waardoor ik niet echt van mijn sigaret kan genieten :P
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  loura wo 20 jul 2011 - 21:23

Ik rook niet en ik stoor me er wel aan. Vooral als je aan het eten bent. Ik vind het sowieso overal ranzig, alles stinkt ernaar, je haar je kleding bah. Mijn vader rookt en als ik bij hem langs ga dan hou ik er rekening mee dat ik kleding aan doe dat wat ouder is of al in de was moet. Ik kan er niks aan doen ik heb er gewoon een hekel aan nerd
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:45

loura schreef:Ik rook niet en ik stoor me er wel aan. Vooral als je aan het eten bent. Ik vind het sowieso overal ranzig, alles stinkt ernaar, je haar je kleding bah. Mijn vader rookt en als ik bij hem langs ga dan hou ik er rekening mee dat ik kleding aan doe dat wat ouder is of al in de was moet. Ik kan er niks aan doen ik heb er gewoon een hekel aan nerd
Hoezo kleding wat ouder is? Het gaat niet stuk en als je het in de was doet is de geur er toch zo weer af?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 21:59

Francaise_ schreef:
loura schreef:Ik rook niet en ik stoor me er wel aan. Vooral als je aan het eten bent. Ik vind het sowieso overal ranzig, alles stinkt ernaar, je haar je kleding bah. Mijn vader rookt en als ik bij hem langs ga dan hou ik er rekening mee dat ik kleding aan doe dat wat ouder is of al in de was moet. Ik kan er niks aan doen ik heb er gewoon een hekel aan nerd
Hoezo kleding wat ouder is? Het gaat niet stuk en als je het in de was doet is de geur er toch zo weer af?

Haha Very Happy Neee kleding gaat stúk van rook, dat weet je toch wel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  loura wo 20 jul 2011 - 22:27

Jen_ schreef:
Francaise_ schreef:
loura schreef:Ik rook niet en ik stoor me er wel aan. Vooral als je aan het eten bent. Ik vind het sowieso overal ranzig, alles stinkt ernaar, je haar je kleding bah. Mijn vader rookt en als ik bij hem langs ga dan hou ik er rekening mee dat ik kleding aan doe dat wat ouder is of al in de was moet. Ik kan er niks aan doen ik heb er gewoon een hekel aan nerd
Hoezo kleding wat ouder is? Het gaat niet stuk en als je het in de was doet is de geur er toch zo weer af?

Haha Very Happy Neee kleding gaat stúk van rook, dat weet je toch wel?

Nee ik vind het zonde als mijn nieuwe kleding naar de rook stinkt Wink Ja ja je kan het wassen erna klopt... Maar ik ben neurotisch met nieuwe kleding Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  girli wo 20 jul 2011 - 23:23

AngelNyn schreef:
Powerbabe schreef:Ik rook en vind dat mensen waarbij de rook niet in hun gezicht komt maar gewoon af en toe langswaait, zich echt een beetje aanstellen. Je zit buiten op een terras, daar roken ook mensen ja. Ik hou mijn sigaret zo dat het niet bij mensen in hun gezicht waait, maar als het een keer langswaait, kan gebeuren toch?

Dat er binnen niet gerookt mag/mocht worden vind ik prima. Alleen mag hier bijna overal al weer binnen gerookt worden en merk ik nu eigenlijk pas hoe erg je stinkt als je dan thuis komt! Vroeger viel me dat volgens mij echt duizend keer minder op.
ALs je rookt valt het misschien minder op, maar voor mensen die niet roken stinkt het vaak gewoon veel meer. Dus wie ben jij om er over te oordelen dat mensen zich aanstellen? Als je lekker iets zit te eten, kan het dus wel heel irritant zijn die lucht.
+1

Zoals je zelf ook aangeeft, je merkt hoe erg je stinkt als je thuis komt. Op een terras is dat soms in mindere mate als personen die roken verder weg zitten, maar soms ook helemaal niet als ze het tafeltje naast je zitten te roken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  girli wo 20 jul 2011 - 23:24

loura schreef:Ik rook niet en ik stoor me er wel aan. Vooral als je aan het eten bent. Ik vind het sowieso overal ranzig, alles stinkt ernaar, je haar je kleding bah. Mijn vader rookt en als ik bij hem langs ga dan hou ik er rekening mee dat ik kleding aan doe dat wat ouder is of al in de was moet. Ik kan er niks aan doen ik heb er gewoon een hekel aan nerd
+ 1!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 2:59

AngelNyn schreef:
Powerbabe schreef:Ik rook en vind dat mensen waarbij de rook niet in hun gezicht komt maar gewoon af en toe langswaait, zich echt een beetje aanstellen. Je zit buiten op een terras, daar roken ook mensen ja. Ik hou mijn sigaret zo dat het niet bij mensen in hun gezicht waait, maar als het een keer langswaait, kan gebeuren toch?

Dat er binnen niet gerookt mag/mocht worden vind ik prima. Alleen mag hier bijna overal al weer binnen gerookt worden en merk ik nu eigenlijk pas hoe erg je stinkt als je dan thuis komt! Vroeger viel me dat volgens mij echt duizend keer minder op.

ALs je rookt valt het misschien minder op, maar voor mensen die niet roken stinkt het vaak gewoon veel meer. Dus wie ben jij om er over te oordelen dat mensen zich aanstellen? Als je lekker iets zit te eten, kan het dus wel heel irritant zijn die lucht.

Nouja, ik heb toch ook heel lang niet gerookt. En bijna al mijn vriendinnen roken niet en die zeggen er niets van te merken als ik op het terras rook met de wind van hun af. Ik rook ook niet als er mensen vlakbij mij zitten te eten. Maar ik bedoel ook niet te zeggen dat het niet stinkt, ik vind het ook stinken als ik zelf niet aan het roken ben. Ik bedoel meer, dat ik het stom vind als je gaat zitten miepen over rokers op het terras. Je zit buiten, daar wordt ook gerookt ja. En ik snap dat het vervelend is als mensen de rook recht in je gezicht blazen (als je aan het eten bent) maar over het algemeen valt dat volgens mij wel mee want ik heb daar zelf ook nooit last van bij anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Blair do 21 jul 2011 - 3:01

Ik rook niet, nooit gedaan ook. Mijn partner wel, en hoe. Stoor me er niet zo aan omdat hij het ook niet binnenshuis doet, als ik met Joaquin op pad ben en hij heeft dan toch in huis gerookt kan ik me er wel om irriteren, vind het gewoon écht vies ruiken. Op het terras kan ik me er niet zo heel erg druk om maken, mensen moeten toch ergens roken sinds het binnen niet meer mag, als ze het in me gezicht gaan blazen of continu in mijn richting, dan zeg ik er wel wat van op een nette manier.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Jeanette do 21 jul 2011 - 3:51

Jen_ schreef:Ja ik doe het, maar let wel een beetje op wie er in de buurt zit, bijvoorbeeld kinderen. Zitten er mensen te eten, steek ik er wel een op, maar houd mijn sigaret dan zo strategisch mogelijk vast smile Dat zij dus het minst last hebben van de rook.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 3 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum