Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roken op terras

+23
Parisienne
Alias
Toet
Fearie
miss piggy
Zwoesj
Zininzon
Gigi_
SuperGrover
Bliss
Kabouter
Jezzie
patjuhhh
Minx
TGR
Effie_O
Pussycat
M-G
TukTuk
Tullow
silly-one
Sterre
Rush
27 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 2:38

Tsjah, mijn moeder rookt, ook op het terras. Ik vind het niet echt fijn maar ik ga me er niet zichtbaar aan irriteren :P Mijn vriend doet dat wel heel erg. Die gaat dan heel erg overdreven zuchten en zou er ook gerust wat van kunnen zeggen. Ik durf dat soort dingen niet, ook al heb ik er bijvoorbeeld last van tijdens het eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Pussycat wo 20 jul 2011 - 2:38

Over het algemeen stoor ik mij er niet aan als een ander zit te roken op een terras.

Maar het komt toch wel regelmatig voor dat ik lekker een broodje weg zit te eten buiten op een terras omdat het mooi weer is en ik tegelijkertijd ''geniet'' van sigarettenrook van iemand die iets verder op zit.

En zoals mamarosa al zei diegene houd de sigaret dan zo vast dat de rook niet in haar/zijn eigen gezicht komt, maar wel richting ons komt.

In een kroeg/cafe stoor ik me er helemaal niet aan, maar tijdens het eten vind ik gewoon echt vies dan wil ik genieten van mijn broodje of whatever en niet van sigarettenlucht.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Effie_O wo 20 jul 2011 - 2:40

Break Of Day schreef:
Ik vind het ook zo vies achter iemand te lopen die rookt. Die haal ik altijd in :P
Haha dat doe ik ook! Maak ik een frisse wandeling, loop ik in de smerige rooklucht van een ander Wink
Ik rook dus niet en stoor me er wel aan als mensen roken op een terras. Tenminste, als ik er zelf last van heb, als het verder weg is heb ik het natuurlijk niet door. Zelfde verhaal als het wandelen, zit ik lekker van het weer en de frisse lucht te genieten op het terras, is er weer die smerige lucht.

Moet er wel bij zeggen dat ik de rooklucht ook uitzonderlijk smerig vind trouwens, ga er nog net niet van over mijn nek. Daarnaast vind ik het ook gewoon niet netjes, om anderen 'lastig te vallen' met jouw eigen ongezonde gewoontes (met jouw bedoel ik hier niemand specifiek hoor, gewoon in het algemeen).
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:02

Break Of Day schreef:Ik rook niet, en stoor mij soms aan de rook als ik op een terras zit. Het is maar net hoe de wind staat en of de rook al dan niet recht in mijn gezicht waait.
Ik vind het ook zo vies achter iemand te lopen die rookt. Die haal ik altijd in :P
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  TGR wo 20 jul 2011 - 3:11

Waarom roken jullie?

Ik rookte als ik heel gestrest was eigenlijk alleen. Verslaafd ben ik nooit geweest, ik vind het namelijk niet (altijd) lekker zodat ik nooit een verslaving heb kunnen opbouwen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:14

Ik rook niet, maar op een terras vind ik het niet zo erg. Zolang ik maar geen last van heb; een peuk bijna onder mijn neus haat ik. Maar af en toe een vleugje sigarettengeur dat met de wind meewaait vind ik juist wel lekker. Hoort er een beetje bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:19

Als ik de rook niet in m'n bakkes krijg, vind ik 't prima hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 3:20

Ik vind het wel vervelend, maar ik word er ook vrij benauwd door. Zolang het niet bij mij in de buurt komt vind ik het niet erg maar als het het tafeltje naast mij is wel. Wat ik wel irritant vind ik rokers op het station die niet bij de rookpaal staan.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  patjuhhh wo 20 jul 2011 - 3:21

Ik rook niet en stoor me er ook niet aan als mensen wel roken op het terras, alleen vind ik het niet fijn als het in mijn gezicht blaast.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 3:28

Fairytale schreef:Ik vind het wel vervelend, maar ik word er ook vrij benauwd door. Zolang het niet bij mij in de buurt komt vind ik het niet erg maar als het het tafeltje naast mij is wel. Wat ik wel irritant vind ik rokers op het station die niet bij de rookpaal staan.
Ik ben 1x van het station af gekickt daar om, haha.

Er wonen mensen in NL die nooit met de trein gaan en dus ook geen weet van het bestaan van de rook paal hebben. Daar was ik tot op dat moment dus 1 van. Stond mooi te roken op het perron, haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 3:32

TGR schreef:Waarom roken jullie?

Ik rookte als ik heel gestrest was eigenlijk alleen. Verslaafd ben ik nooit geweest, ik vind het namelijk niet (altijd) lekker zodat ik nooit een verslaving heb kunnen opbouwen.

Dat prikkelende gevoel in je keel als je rookt, vind ik heerlijk! Maar het is wel zo dat maar 3 van de 8 sigaretten die rook 'lekker' zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Rush wo 20 jul 2011 - 3:34

Ik rook uit gewoonte. Ben in september cold turkey gestopt en helaas in maart weer begonnen. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:14

Ik rook niet, en ik stoor me over het algemeen altijd aan rokers als ze binnen een straal van 2 meter zitten of staan.

Ik zeg er overigens nooit iets van, ze hebben gewoon recht daar te zitten. Maar ik ruik het wel en ik krijg het er benauwd van en het stinkt. Als ik op comando scheten kon laten, zou ik dat doen om de geur te maskeren. Als zij mogen stinken, mag ik dat ook :face:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Jezzie wo 20 jul 2011 - 4:30

Ik rook niet stoor me er ook niet aan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 4:53

TGR schreef:Waarom roken jullie?

Een lekkere verslaving ;-)

Ik rook wel op het terras maar meestal zorg ik ervoor dat we aan de buitenkant van het terras zitten zodat mensen er weinig last van hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Minx wo 20 jul 2011 - 5:07

Rush schreef:
Fairytale schreef:Ik vind het wel vervelend, maar ik word er ook vrij benauwd door. Zolang het niet bij mij in de buurt komt vind ik het niet erg maar als het het tafeltje naast mij is wel. Wat ik wel irritant vind ik rokers op het station die niet bij de rookpaal staan.
Ik ben 1x van het station af gekickt daar om, haha.

Er wonen mensen in NL die nooit met de trein gaan en dus ook geen weet van het bestaan van de rook paal hebben. Daar was ik tot op dat moment dus 1 van. Stond mooi te roken op het perron, haha. Laughing

Ik reis heel veel op hetzelfde stuk en zie het vaak bij de mensen die vaak hetzelfde stuk reizen Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Kabouter wo 20 jul 2011 - 5:12

Ik heb er geen problemen mee zolang het maar niet recht in mijn gezicht geblazen wordt. Ik zeg er overigens eigenlijk nooit wat van.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Bliss wo 20 jul 2011 - 5:28

Ik ben een paar jaar geleden gestopt met roken en rook nu af en toe, voornamelijk in de lente en zomer, als ik bijv. op t terras zit. Ik rook niet vlak naast iemand die aan t eten is geloof ik. Op festivals rook ik ook, vind t gewoon lekker met een drankje erbij en daarna kan ik er weer prima afblijven.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:30

ik rook niet en ik stoor me aan rokers. Op het terras, maar ook als ik erachter fiets/loop. Volgens mij ben ik ook één van de weinigen die blij was met het rookverbod in de horeca.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:31

Dromertje schreef:ik rook niet en ik stoor me aan rokers. Op het terras, maar ook als ik erachter fiets/loop. Volgens mij ben ik ook één van de weinigen die blij was met het rookverbod in de horeca.

+1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  SuperGrover wo 20 jul 2011 - 5:35

Als mensen de rook echt in mijn bord blazen, ja daar word ik niet blij van. Als ze een beetje netjes de rook de andere kant op blazen, heb ik er geen problemen mee. Ik rook niet dus.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Effie_O wo 20 jul 2011 - 5:35

Pippa schreef:
Dromertje schreef:ik rook niet en ik stoor me aan rokers. Op het terras, maar ook als ik erachter fiets/loop. Volgens mij ben ik ook één van de weinigen die blij was met het rookverbod in de horeca.

+1.
Hier nog een. Enorme discussies gehad met mijn rokende stiefmoeder, die anti-rookverbod was. Dat iemand er blij mee is kan/wil ze maar niet begrijpen Wink
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:36

Effie_O schreef:
Pippa schreef:
Dromertje schreef:ik rook niet en ik stoor me aan rokers. Op het terras, maar ook als ik erachter fiets/loop. Volgens mij ben ik ook één van de weinigen die blij was met het rookverbod in de horeca.

+1.
Hier nog een. Enorme discussies gehad met mijn rokende stiefmoeder, die anti-rookverbod was. Dat iemand er blij mee is kan/wil ze maar niet begrijpen Wink

Ik heb een vriend die (soms) rookt, en schoonouders die roken en een kroeg hebben waarin gerookt mag worden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gigi_ wo 20 jul 2011 - 5:40

Ik was/ben ook blij met het rookverbod!
Heb er veel last van en irriteer me dan ook aan rokers als ik zit te eten, drinken, wat dan ook.
Ook met uitgaan ga ik niet naar de plekker waar weer gerookt mag worden smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gast wo 20 jul 2011 - 5:43

Sterre schreef:Ik rook niet, en stoor me over het algemeen niet aan rokers op het terras. Alleen wel als de wind zo staat dat de rook precies in mijn gezicht of eten wordt geblazen. Ik vind dat je daar wel op kunt letten als je een sigaret opsteekt, en dat gebeurt meestal ook wel.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Roken op terras - Pagina 2 Empty Re: Roken op terras

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum