Houten terras tegels
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Houten terras tegels
Vriendje en ik zijn nu beetje aan het bedenken wat we met onze tuin willen, maar wat is dat moeilijk zeg!
Onze tuin is niet zo heel groot, maar 2,75m diep en 9 meter lang. We dachten eerst aan houten vlonders voor het zitgedeelte, maar zijn beetje geschrokken van de prijs. En zijn bang dat we de tuin dan helemaal verkleinen.
Toen dachten we aan helemaal bestraaten (of hoe typ je dat), maar we willen ook weer niet dat het zo'n betonnen hok wordt. Ja, we zijn lastig, haha.
Nu zat ik te denken aan houten terrastegels. Maar ik weet niet goed hoe dat eruit komt te zien dan. Ik heb wel op google gezocht, maar dan zie je hele grote stukken en dan vind ik het nogal lelijk
Heeft hier iemand een foto van haar eigen terrastegels met tuinmeubels erop? Of heeft iemand andere tips?
Onze tuin is niet zo heel groot, maar 2,75m diep en 9 meter lang. We dachten eerst aan houten vlonders voor het zitgedeelte, maar zijn beetje geschrokken van de prijs. En zijn bang dat we de tuin dan helemaal verkleinen.
Toen dachten we aan helemaal bestraaten (of hoe typ je dat), maar we willen ook weer niet dat het zo'n betonnen hok wordt. Ja, we zijn lastig, haha.
Nu zat ik te denken aan houten terrastegels. Maar ik weet niet goed hoe dat eruit komt te zien dan. Ik heb wel op google gezocht, maar dan zie je hele grote stukken en dan vind ik het nogal lelijk
Heeft hier iemand een foto van haar eigen terrastegels met tuinmeubels erop? Of heeft iemand andere tips?
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Re: Houten terras tegels
Bij Ikea hebben ze hele mooie tegels
€19.95,- voor 9 stuks
€19.95,- voor 9 stuks
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Thnx! Ben gelijk op de site gaan kijken en zie daar ook plaatjes van voorbeelden en ze zijn inderdaad erg leuk!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Bedenk wel dat hout heel erg glad is als het nat is. Wij hebben het boven en das niet echt lekker als je als het nat is naar beneden loopt.:
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Dat wilde ik ook net zeggen, van die gladheid....
Bovendien denk ik dat de tegels best snel een goene aanslag zullen gaan krijgen. Ik zou persoonlijk gewoon voor steen gaan, die zijn waarschijnlijk ook mooier/beter/egaler te bestraten omdat je daar met een trilplaat overheen kan en over houten "tegels" niet....
Bovendien denk ik dat de tegels best snel een goene aanslag zullen gaan krijgen. Ik zou persoonlijk gewoon voor steen gaan, die zijn waarschijnlijk ook mooier/beter/egaler te bestraten omdat je daar met een trilplaat overheen kan en over houten "tegels" niet....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Mierennest onder het terras
» Tegels toilet
» tuin/terras bestraten
» Wie heeft er natuursteen tegels?
» mos tussen de tegels...hoe verwijderen?
» Tegels toilet
» tuin/terras bestraten
» Wie heeft er natuursteen tegels?
» mos tussen de tegels...hoe verwijderen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: