Parasol voor op het terras
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Parasol voor op het terras
Wij zoeken nog een parasol, maar hebben geen idee wat voor een model en hoe groot. Ik zou het wel fijn vinden als de parasol makkelijk open te maken is en makkelijk schuin te zetten is.
Wat voor een parasol hebben jullie en waarom hebben jullie juist voor die gekozen?
Wat voor een parasol hebben jullie en waarom hebben jullie juist voor die gekozen?
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Parasol voor op het terras
Wij hebben een zweefparasol en ik vind het heerlijk. 1 Nadeel: de voet is bijna met geen mogelijkheid te versplaatsen.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Wij hebben ook een zweefparasol.
http://webshop.harensesmid.nl/garden-impressions-hawaii-parasol-05070-3m-tuinparasols-zwevend-293?channel_code=110&product_code=14212204&utm_campaign=Vergelijksite&utm_medium=cpc&utm_source=google-shopping&gclid=CLmy8Z68s7gCFUJc3godMhwAOQ
Wij hebben alleen een licht doek. Wel dezelfde betonnen voet eronder. Ik vind het echt ideaal, de parasol kan alle kant op draaien en ook schuin of horizontaal (zoals een normale parasol).
http://webshop.harensesmid.nl/garden-impressions-hawaii-parasol-05070-3m-tuinparasols-zwevend-293?channel_code=110&product_code=14212204&utm_campaign=Vergelijksite&utm_medium=cpc&utm_source=google-shopping&gclid=CLmy8Z68s7gCFUJc3godMhwAOQ
Wij hebben alleen een licht doek. Wel dezelfde betonnen voet eronder. Ik vind het echt ideaal, de parasol kan alle kant op draaien en ook schuin of horizontaal (zoals een normale parasol).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben een schaduwdoek in de tuin hangen.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Soortgelijke onderwerpen
» Parasol voor de kinderwagen
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Parasol gezocht
» Houten terras tegels
» tuin/terras bestraten
» wat op de grond in de achtertuin als terras?
» Parasol gezocht
» Houten terras tegels
» tuin/terras bestraten
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: