Seks - Biecht & Vraag Topic
+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers
Pagina 11 van 18
Pagina 11 van 18 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18
Re: Seks - Biecht & Vraag Topic
Eucalypta schreef:Helpt het als je meteen gaat plassen/de boel even schoonspoelt?
Ik ben niet zo van direct na de seks wegrennen naar de wc, vind ik niet erg gezellig (en bovendien meestal eerst even uitpuffen anders sta ik te tollen op m'n benen denk ik), maar ik veeg 't meestal al beetje af aan 't bed zeg maar. Kan wel eens proberen gewoon voor testings-sake of het minder is, als ik echt direct naar de wc ga. Dan weet ik dat ook weer. En dan of maar gauw naar de wc, of het voor lief nemen.
Maar als ik jullie antwoorden lees, dan ben ik er inderdaad wat overgevoelig voor denk ik. Wat vervelend is, want ik ben er verder inderdaad totaal niet vies van.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Rush schreef:En als hij niet in de klaarkomt, brandt het dan ook?
Nee het is echt het sperma.
Bij m'n ex had ik wel vaak minstens 3x seks per dag, en dan was het natuurlijk gewoon echt sowieso een aanslag op m'n lichaam, dus dan deed alles zeer haha. Om het even plat te zeggen, voelde ik me dan echt 'uitgeleefd' haha, maar dat is nu niet het geval.
Marin- Lady Post-a-lot
Okay, want dat heb ik dus wel een tijd gehad, echt puur door de penetratie zeg maar.
Maargoed, ik denk idd dat je er gevoeliger voor bent. Het is natuurlijk ook niet je eigen, dus je lichaam heeft zoiets van oprotten met die troep haha.
Misschien is snel gaan plassen idd wel de oplossing. :-)
Maargoed, ik denk idd dat je er gevoeliger voor bent. Het is natuurlijk ook niet je eigen, dus je lichaam heeft zoiets van oprotten met die troep haha.
Misschien is snel gaan plassen idd wel de oplossing. :-)
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
toetje_ schreef:Eucalypta schreef:Biechtje01 schreef:Razz88 schreef:Dan zal die wel een vriendin hebben hahah... bang dat zij dit zal zien
Haha ja daar dacht ik net ook al aan. Naja dan zou ie best een oetl*l zijn, en hoop ik dat ie nog heeel lang blijft zitten hihi
Ik zou ook echt not amused zijn als iemand dat bij mij deed hoor. Ik moet ook gewoon nog naar mijn werk en ik heb er géén zin in dat iedereen ziet dat ik een zuigzoen heb.
Mee eens. Zwáár not amused. Bovendien vind ik zuigzoenen ordinair, puberaal en snap ik niet wat er geil/spannend aan zou zijn.
Dat snap ik ook nog wel. Het ging ook niet expres dus (als ik mijn ex in zijn nek zoende gebeurde er namelijk niks), wist ik veel dat hij zo'n gevoelige huid heeft. Ik zit er ook niet op te wachten in een zuigplek in mijn nek dus snap best dat ie pissig was. Waar ik meer op doelde is dat ik het zo overdone vond dat ie boos naar huis ging en niks meer van zich laat horen, terwijl de hele avond op de incidentje echt heel leuk was.
Maar goed. Dat zal wel aan mij liggen dan.
Gast- Gast
Heb je hem inmiddels alweer gesproken dan?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Heb je hem inmiddels alweer gesproken dan?
Nee. Ik had nog wel een berichtje gestuurd dat het echt niet mijn bedoeling was en hoopte dat we het een andere keer wel op een leuke manier kunnen afsluiten. Maar hij reageert ook niet meer. Dus tja.. ik kan er wel achteraan blijven rennen (ik vind m echt heel leuk) maar als hij niks meer laat horen, kan ik wel 100x sorry zeggen maar zo kan ik er ook niks mee. Naja, dus houdt het op.
Gast- Gast
Over het brandende gevoel, je kunt de sperma ook ergens anders laten natuurlijk. Op je buik, of op zijn buik. Scheelt een hoop lekkerij overdag.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb dat ook gehad Joy, alleen werden bij mij de klachten steeds erger en bleek ik vaginistish te zijn. Maar goed, dat lijkt me bij jou verder niet aan de orde, als je dit altijd al hebt. Je kunt er idd voor kiezen dat hij niet in jou klaarkomt, dat deden mijn ex en ik ook altijd. Er bestaat trouwens wel zoiets als een sperma allergie.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Thanks voor de antwoorden meiden!
Op een andere plek klaarkomen (zoals been of buik) is voor mij niet echt een optie, gezien ik heel erg van dat moment dat hij in mij klaarkomt geniet en het haast fijner vind dan een eigen orgasme. Dus dan neem ik het liever op de koop toe, dat het zo lang blijft branden. Dan ben ik er denk ik inderdaad gewoon gevoelig voor.
Op een andere plek klaarkomen (zoals been of buik) is voor mij niet echt een optie, gezien ik heel erg van dat moment dat hij in mij klaarkomt geniet en het haast fijner vind dan een eigen orgasme. Dus dan neem ik het liever op de koop toe, dat het zo lang blijft branden. Dan ben ik er denk ik inderdaad gewoon gevoelig voor.
Marin- Lady Post-a-lot
@ Joy, ik heb dat ook een hele periode gehad.. Zeker wel een jaar of 4.. daarna is het weggetrokken en nu heb ik er nooit meer last van. (Ben nog steeds met dezelfde jongen als toen, dus daar ligt het niet aan ).
Het kan dus gewoon weg trekken .. toch nog een leuk toekomst idee haha.
Het kan dus gewoon weg trekken .. toch nog een leuk toekomst idee haha.
Gast- Gast
Wat gek dat t ineesn na 4 jaar over was, Punk'd. Wie weet was je lichaam er toen eindelijk aan gewend
Ik vind het ook niet echt heel vervelend, maar het doet wel pijn, en ik vroeg me af of het 'normaal' is, maar blijkbaar heeft niet elk meisje daar zo'n last van.
Ik vind het ook niet echt heel vervelend, maar het doet wel pijn, en ik vroeg me af of het 'normaal' is, maar blijkbaar heeft niet elk meisje daar zo'n last van.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy, ik heb dat ook van dat branden. Maar het is bij mij niet elke keer. De ene keer wel, de andere keer niet. Ik heb het idee dat het te maken heeft met mijn eigen cyclus en dus de zuurgraad.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Sinds we allebei weten dat we soa vrij zijn, doen we het dus gewoon lekker zonder condoom..maar wat ik vergeten was, is dat ik daarna echt zo lang last heb van dat sperma in m'n vagina, met name bij het uiteinde. Het brandt echt ontzettend, soms nog wel uren daarna. Hebben jullie dat ook, of is dat echt overgevoeligheid van mijn kant? Ik vind het op zich niet heel erg en ook niet zodanig pijnlijk dat ik me zorgen maak, maar vervelend is het wel. Ik spring na de seks niet direct naar de wc, maar meestal zo binnen een kwartiertje. Maar zelfs als het schoon is daarna, brandt het dus nog echt urenlang daarna door.
Zou je mssn een sperma-allergie kunnen hebben?
Vrouwen kunnen een allergische reactie vertonen op sperma. Mogelijke verschijnselen hierbij zijn jeuk, branderigheid, roodheid, pijn, duizeligheid, hoesten en kortademigheid. Deze symptomen treden tijdens of kort na het seksuele contact op.
Jellybean- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10
Mijn date/vriend vind het lekker als zijn anus wordt gelikt en als er een vinger naar binnen wordt gebracht. Dit heb ik ooit jaren geleden eens gedaan bij een ex van me maar daarna nooit meer, dus nog nooit gedaan bij hem. Ik ben ook weleens daar gelikt en ik was toen aangeschoten en vond het toen wel lekker. Maar hij wil het nu graag bij mij doen. Maar ik 'durf' eigenlijk niet. Ik ben bang dat je het gaat ruiken of whatever. Hebben jullie misschien tips voor mij? Het lijkt me namelijk wel opwindend om het weer eens te proberen maar die angst is toch groter.
Gast- Gast
Jellybean schreef:Joy_ schreef:Sinds we allebei weten dat we soa vrij zijn, doen we het dus gewoon lekker zonder condoom..maar wat ik vergeten was, is dat ik daarna echt zo lang last heb van dat sperma in m'n vagina, met name bij het uiteinde. Het brandt echt ontzettend, soms nog wel uren daarna. Hebben jullie dat ook, of is dat echt overgevoeligheid van mijn kant? Ik vind het op zich niet heel erg en ook niet zodanig pijnlijk dat ik me zorgen maak, maar vervelend is het wel. Ik spring na de seks niet direct naar de wc, maar meestal zo binnen een kwartiertje. Maar zelfs als het schoon is daarna, brandt het dus nog echt urenlang daarna door.
Zou je mssn een sperma-allergie kunnen hebben?
Vrouwen kunnen een allergische reactie vertonen op sperma. Mogelijke verschijnselen hierbij zijn jeuk, branderigheid, roodheid, pijn, duizeligheid, hoesten en kortademigheid. Deze symptomen treden tijdens of kort na het seksuele contact op.
Ja dat zou kunnen. Maar denk eerder dan aan overgevoeligheid, dus niet echt allergisch. Kortademig ben ik wel na de seks, maar dat heeft een andere reden.
Marin- Lady Post-a-lot
Rush- Lady Post-a-lot
Jellybean- Fluisteraar
- Aantal berichten : 35
Punten : 51
Registratiedatum : 06-12-10
Rush schreef:Het is voor een man ook normaal om 5-20x per dag ong. een erectie te krijgen. Maar als je vanaf opstaan tot een uur op 12 in de ochtend non stop een (halve) erectie hebt, lijkt me dat minder normaal.Catwoman79 schreef:Mijn man heeft ook wel eens gezegd dat het hem wel meerdere keren op een dag overkomt.
Hij kan er ook niets aan doen om het tegen te houden, het gebeurt gewoon
Dit kan wel een medische oorzaak hebben. De vaatjes in de penis zijn heel nauw en adervernauwing is om die reden daar het eerst te merken, het bloed kan er dan wel instromen, maar niet zo goed meer terug. Als iemand rookt of ongezond eet, kan dit ook op jongere leeftijd voorkomen. Het hoeft dit natuurlijk helemaal niet te zijn, maar hij kan er best mee naar de huisarts gaan als hij twijfelt.
Gast- Gast
Hij twijfelt nergens aan want hij heeft het al vanaf het moment dat zijn mannelijkheid is begonnen met 'werken' . Het is voor hem dus echt normaal :-)
Rush- Lady Post-a-lot
Hier de 24-jarige maagd. (inmiddels niet meer) Vannacht is het er toch van gekomen en ik heb het hem verteld dat ik nog nooit seks had gehad.. Hij was heel verbaasd en zei dat hij dat niet had verwacht. Ik wilde het heel graag met hem doen, maar werd (misschien door de spanning) niet echt heel nat. Het was dus best pijnlijk en ik heb ook best wel gebloed. We hebben het echt relaxt opgebouwd, dus ik snap het niet helemaal hoe dat kwam.
maar, toen we klaar waren, waren we het condoom kwijt. Ik slik gelukkig de pil, maar we hadden overal gekeken en konden het niet meer vinden Heb m uiteindelijk vanochtend met douchen gevonden, heb m er helemaal uit moeten vissen, kon er maar net bij Was heel opgelucht dat ik m heb gevonden (anders had ik naar de dokter gemoeten ) maar heb nu nog wel een beetje een beurs gevoel. Vraag me af of dat van de seks zelf (omdat ik niet nat genoeg was) komt of omdat het condoom er zo lang in heeft gezeten. Heb ook nog best lang nagebloed.
niet echt heel romantisch verhaal dus
maar, toen we klaar waren, waren we het condoom kwijt. Ik slik gelukkig de pil, maar we hadden overal gekeken en konden het niet meer vinden Heb m uiteindelijk vanochtend met douchen gevonden, heb m er helemaal uit moeten vissen, kon er maar net bij Was heel opgelucht dat ik m heb gevonden (anders had ik naar de dokter gemoeten ) maar heb nu nog wel een beetje een beurs gevoel. Vraag me af of dat van de seks zelf (omdat ik niet nat genoeg was) komt of omdat het condoom er zo lang in heeft gezeten. Heb ook nog best lang nagebloed.
niet echt heel romantisch verhaal dus
Gast- Gast
Ik denk dat het beurse gevoel echt van de seks komt. Ik weet nog wel dat ik de eerste keren echt met zitten enzo kon merken dat ik seks gehad heb. Ik heb ook gebloed hoor, ondanks dat ik graag wilde en het relaxed was.
Was het verder wel een fijne ervaring?
Was het verder wel een fijne ervaring?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet t eigenlijk niet. Het voorspel heb ik enorm van genoten, maar de penetratie vond ik vooral pijnlijk in het begin en niet heel erg super. Maar volgens mij kwam dat omdat ik te droog was, want hij ging er ook best moeilijk in.
Vanavond zie ik hem weer, dus ik hoop dat het beurse gevoel dan wel weer is weggetrokken en dat het met iedere keer fijner wordt
Vanavond zie ik hem weer, dus ik hoop dat het beurse gevoel dan wel weer is weggetrokken en dat het met iedere keer fijner wordt
Gast- Gast
Als je niet nat genoeg bent kan je ook gewoon wat kwijl gebruiken
Rush- Lady Post-a-lot
Of glijmiddel als je dat prettiger vindt.Rush schreef:Als je niet nat genoeg bent kan je ook gewoon wat kwijl gebruiken
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Als het gevoel in de loop van de dag niet mindert wordt, zou ik je in ieder geval afraden vanavond weer seks te hebben. Seks hebben terwijl het nog pijn doet, maakt het alleen maar erger. Dan kun je beter even wachten tot je je weer helemaal prima voelt, zodat je dadelijk echt van de seks kan genieten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 11 van 18 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag maar raak over de liefde-topic!
» Nog een haren topic..(vraag)
» Vraag maar raak topic
» Het speelgoed vraag en advies topic!
» Vraag maar raak-topic
» Nog een haren topic..(vraag)