Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 6 van 18 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 6 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 2:04

Razz88 schreef: Ben je toevallig aan de pil?
Nou, ik mag hopen dat Mika niet aan de pil is als ze probeert zwanger te worden... Anders kan ik dat al sowieso afraden.

Maar Mika, is een bezoek aan een seksuoloog niet een idee?

Laatst aangepast door SuperGrover op wo 27 jul 2011 - 4:35; in totaal 2 keer bewerkt
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 2:14

Ik kan je verzekeren dat degene met het hogere libido zijn ook écht niet leuk is...Ik ben gek op seks, maar heb een hoger libido dan mijn vriend. Duurde wel even voordat ik daaraan gewend was!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 7:10

Ik ben een jongen en ik zit toch met klein probleempje. Ik heb al ruim 2,5 jaar een vriendin. In het begin van de relatie kon ze zowel via mijn vingers als met penetratie klaarkomen (een keertje zelfs 10x achter elkaar via penetratie en dat vertel ik niet om op te scheppen, maar meer omdat ik het des te vreemder vind dat het nu niet 1x wil lukken).
Echter nu komt ze al ongeveer een jaar niet meer klaar. Wat ik ook probeer. We praten er wel eens over en ze zegt ook zelf aan te geven dat ze er zelf redelijk vaak in de buurt zit, maar het lijkt net als of ze het tegen houdt. Zelf geef ik dan aan dat ze zich moet proberen volledig te ontspannen etc..

We zijn elkaars eersten, dus andere ervaringen hebben we beiden niet opgedaan. Overigens is ons sexleven daarnaast gewoon goed vind ik. Ik zou gewoon graag willen dat zij ook naast ik weer eens een hoogtepunt beleefd tijdens de sex, want ik geloof wel dat ze nu geniet maar toch voel ik me een beetje schuldig als het bij haar niet wil lukken en bij mij wel.

Misschien weten jullie meiden een oplossing.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco wo 27 jul 2011 - 7:28

Biechtje01 schreef:Ik ben een jongen en ik zit toch met klein probleempje. Ik heb al ruim 2,5 jaar een vriendin. In het begin van de relatie kon ze zowel via mijn vingers als met penetratie klaarkomen (een keertje zelfs 10x achter elkaar via penetratie en dat vertel ik niet om op te scheppen, maar meer omdat ik het des te vreemder vind dat het nu niet 1x wil lukken).
Echter nu komt ze al ongeveer een jaar niet meer klaar. Wat ik ook probeer. We praten er wel eens over en ze zegt ook zelf aan te geven dat ze er zelf redelijk vaak in de buurt zit, maar het lijkt net als of ze het tegen houdt. Zelf geef ik dan aan dat ze zich moet proberen volledig te ontspannen etc..

We zijn elkaars eersten, dus andere ervaringen hebben we beiden niet opgedaan. Overigens is ons sexleven daarnaast gewoon goed vind ik. Ik zou gewoon graag willen dat zij ook naast ik weer eens een hoogtepunt beleefd tijdens de sex, want ik geloof wel dat ze nu geniet maar toch voel ik me een beetje schuldig als het bij haar niet wil lukken en bij mij wel.

Misschien weten jullie meiden een oplossing.

Ik weet helaas geen oplossing voor je, hoewel ik ook dat probleem heb. Het ligt niet aan mijn vriend, maar het is gewoon allemaal een beetje gecompliseerd. Doordat ik nu ontzettend veel aan m'n hoofd heb gun ik mezelf gewoon niet de tijd om even te genieten en daardoor lukt het niet. Wellicht is het bij je vriendin ook zoiets?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  MiKa wo 27 jul 2011 - 8:54

Razz88 schreef:@ Mika: Heb je dat altijd al gehad .. geen zin in seks? Ben je toevallig aan de pil? Het kan ook echt door de pil komen hoor!! Ik merkte een super groot verschil toen ik met de pil stopte.

Hoi, ik dacht idd dat het eerst aan de pil lag, dus daar ben ik nu inmiddels bijna 2 jaar al mee gestopt...en niets veranderd! Ik heb sex nooit heel speciaal gevonden helaas, maar nu vind ik er echt niets meer aan, en dat ligt niet aan mijn man, maar aan mijzelf, dat ik er niets in zie....stom he!?
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 23:32

SuperGrover schreef:
Razz88 schreef: Ben je toevallig aan de pil?
Nou, ik mag hopen dat Mika niet aan de pil is als ze probeert zwanger te worden... Anders kan ik dat al sowieso afraden.

Maar Mika, is een bezoek aan een seksuoloog niet een idee?

ohja overheen gelezen Embarassed

@Mika: Dan ligt het inderdaad toch ergens anders aan lijkt me. Is het ook zo dat je de seks saai vindt omdat het altijd hetzelfde gaat? niet spannend genoeg? misschien is een seksuoloog inderdaad een idee, zoals Supergrover zegt...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 3:39

_

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 11:04

Ik biecht op dat ik nog nooit klaar ben gekomen door een man.
Als ik het zelf doe met een vibo ben ik binnen 3 minuten klaargekomen, maar met al mijn sekspartners (10) en mijn huidige vriend, lukt het niet.
Ik heb alles geprobeerd, allerlei speeltjes, standjes, maar niks lukt.

Mijn vriend denkt dat het hem wel lukt, omdat ik fake....gewoon omdat ik het anders sneu voor hem vind.

ik zou zó graag eens klaar willen komen door seks, of in ieder geval door iets wat mijn vriend bij me doet, in plaats van dat ik zelf met mn vibo in de weer ben....

Gast
Gast

Bericht  Tabbert di 2 aug 2011 - 23:00

Is dat niet oneerlijk voor jezelf en je vriend dat je dan gewoon faked??

Zo gaat het toch ook nooit lukken...
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 23:46

zolang je blijft faken bij je vriend heeft hij het idee dat hij precies de goede dingen doet om je klaar te laten komen. zo zal je dus geen stap verder komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 4 aug 2011 - 7:17

Ik zou heeeeel erg graag weer seks met een vrouw willen.. En dit keer een zeer ervaren vrouw..
..maar ik weet niet zo goed waar ik haar kan vinden.....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 9:55

Biechtje01 schreef:Ik zou heeeeel erg graag weer seks met een vrouw willen.. En dit keer een zeer ervaren vrouw..
Ik vindt seks met een vrouw ook zeer fijn. Hoef er alleen niet mee aan te komen bij mijn vriend aangezien hij erg is van monogaam zijn. Moet er zelf ook niet aan denken om hem te delen met iemand anders..
Ik weet nog wel een website.. haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 23:39

Ik merk de laatste tijd dat seks voor mij niet meer echt hoeft. Het idee aan seks zorgt er zelfs voor dat ik in paniek kan raken, soms tot misselijkheid aan toe. Vorige jaar had ik voor het eerst seks. Toen ik vond ik het allemaal nog spannend en leuk, nieuwe dingen ontdekken enzo.
Maar sinds een paar maanden vind ik het niet meer leuk. En dan ligt het niet eens aan de persoon, al zou mijn favo acteur morgen met mij naar bed willen, dan nog niet bij wijze van. Ik ben ook nog nooit klaargekomen bij een man. Voorheen bevredigde ik mezelf regelmatig en dan kan ik wel klaarkomen en dat vond ik ook heerlijk om te doen, maar de laatste tijd heb ik daar al moeite mee. heb er gewoon geen zin meer in, staat me tegen. Ik heb nu wel een goede vriend met wie ik weleens naar bed ga. En hij is echt lief en voorzichtig enzo. (geen vriend als in relatie/verliefd) Maar erover praten met hem gaat niet gebeuren. Hij denkt dan meteen dat het aan hem ligt, dat hij iets verkeerds doet... met als gevolg ruzie. En hij is zo gek op seks, voel me ook bijna een kreng als ik zou zeggen dat ik dat liever niet meer wil voorlopig. Het idee dat ik ooit verliefd zou worden en dan weer naar bed zou moeten met iemand, staat me gewoon tegen... Maar welke man is nou zo gek om op mij te wachten, voor wie weet hoe lang? Ik zou er bijna geen relatie meer door willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 9:39

Ik zit met iets.. Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en er zit natuurlijk sex aan te komen. Nou is het punt dat ik op mijn buik een plek heb waar geen pigment zit, dus wit.. Ik vind het zelf zo lelijk en schaam me ervoor! Maar helaas is er niks aan te doen (ja in Gent, maarja..). Maargoed, ik zie er nu al tegen op om dit weer aan een nieuwe partner te moeten vertellen :S Hebben jullie nog tips, hoe bv? Wat zouden jullie er van vinden als jullie vriend dit bv had?

Ohja en meteen een vraag, ik wil er natuurlijk vanaf.. Zouden jullie dan gaan voor tattoeage (is in Arnhem) of transplantatie (is in Gent)? Transplantatie kost zeker €800, een tattoo ws. (veel?) minder..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 10:47

Laatste biechtje: dat zou mij echt helemaal niks uitmaken. Ik had een heel aantrekkelijke jongen op school met een spastische arm, daar vond ik 'm niet minder leuk door.

Gast
Gast

Bericht  nina zo 7 aug 2011 - 20:58

Biechtje01 schreef:Ik zit met iets.. Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en er zit natuurlijk sex aan te komen. Nou is het punt dat ik op mijn buik een plek heb waar geen pigment zit, dus wit.. Ik vind het zelf zo lelijk en schaam me ervoor! Maar helaas is er niks aan te doen (ja in Gent, maarja..). Maargoed, ik zie er nu al tegen op om dit weer aan een nieuwe partner te moeten vertellen :S Hebben jullie nog tips, hoe bv? Wat zouden jullie er van vinden als jullie vriend dit bv had?

Ohja en meteen een vraag, ik wil er natuurlijk vanaf.. Zouden jullie dan gaan voor tattoeage (is in Arnhem) of transplantatie (is in Gent)? Transplantatie kost zeker €800, een tattoo ws. (veel?) minder..
Het zou mij ook echt niets uitmaken!! Als hij verder lief is, wat zou het mij dan uitmaken dat hij een wit vlek(je) op zijn buik heeft. Ik denk dat eigenlijk iedereen het hier mee eens is. En vind het sneu voor je dat je er zo onzeker over bent. Mocht je iemand treffen die er wel moeilijk over doet, dan is die het echt niet waard!!!!!
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 7 aug 2011 - 20:59

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:Ik zou heeeeel erg graag weer seks met een vrouw willen.. En dit keer een zeer ervaren vrouw..
Ik vindt seks met een vrouw ook zeer fijn. Hoef er alleen niet mee aan te komen bij mijn vriend aangezien hij erg is van monogaam zijn. Moet er zelf ook niet aan denken om hem te delen met iemand anders..
Kun je die website niet in een pm op het biechtaccount zetten? Ik ben wel benieuwd..

Gast
Gast

Bericht  Rush zo 7 aug 2011 - 21:04

Biechtje01 schreef:Ik zit met iets.. Ik heb sinds kort een nieuwe vriend en er zit natuurlijk sex aan te komen. Nou is het punt dat ik op mijn buik een plek heb waar geen pigment zit, dus wit.. Ik vind het zelf zo lelijk en schaam me ervoor! Maar helaas is er niks aan te doen (ja in Gent, maarja..). Maargoed, ik zie er nu al tegen op om dit weer aan een nieuwe partner te moeten vertellen :S Hebben jullie nog tips, hoe bv? Wat zouden jullie er van vinden als jullie vriend dit bv had?
Mijn vriend heeft hele grote witte vlekken op zijn onderarm, ook pigment vlekken. Daar is hij echt niet minder om hoor Wink.

Ze zien het vanzelf.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Rumble zo 7 aug 2011 - 21:21

Rush schreef:
Mijn vriend heeft hele grote witte vlekken op zijn onderarm, ook pigment vlekken. Daar is hij echt niet minder om hoor Wink.

Ze zien het vanzelf.

Nou idd, misschien heeft hij wel een rare dikke teen, gekke bultjes op zijn armen of een wijnvlek op zijn rug. Zou jij hem daardoor minder leuk vinden? Hij moet je maar 'nemen' zoals je bent. Okee, 'nemen' klinkt in dit topic dan weer erg dubbelzinnig haha.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  JD ma 8 aug 2011 - 1:42

ik heb eigenlijk gewoon even een seks-related vraagje, hoeft niet anoniem:)

Ik ben ruim 2 weken geleden ongesteld geweest, wel wat lichter dan normaal (3 dageb ipv 7)
Nu ben ik alweer 2 weken gewoon aan de pil, als altijd, maar er zit de afgelopen dagen telkens bloed in mijn afscheiding.

Weet iemand hoe dit kan komen??

Heb de HA al gebeld en een afspraak gemaakt voor donderdag, maar ja....heb niet erg veel zin in een uitstrijkje eigenlijk... ben nog nooit met dit soort "down under" problemen naar mijn HA geweest, dus maak me er nu al druk over....

Nu ben ik de laatste tijd ook wat aangekomen, en had ik laatst een zwangerschapstest gehaald, die ik nog steeds niet gedaan heb....omdat de kans dat ik zwanger ben eigenlijk wel erg klein is....

maar goed, is het een symptoom van zwangerschap?
Want als ik google vind ik ook allemaal enge dingen over baarmoederhalskanker enzo?

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:04

De kans op een zwangerschap is verwaarloosbaar, je bent ongesteld geweest en daarna aan de pil gegaan. Blijven bloeden is in veel gevallen ook geen teken van een zwangerschap. Het lijkt er eerder op dat je pil wat te licht is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 8 aug 2011 - 2:06

Wat maakt zo'n wit vlekje nou uit? Als je nou drie borsten had gehad zou het goed zijn je vriend vooraf te informeren, maar voor zoiets kleins echt niet.

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 8 aug 2011 - 3:34

Ik zou me ook geen zorgen maken om het witte vlekje hoor Biechtje.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 3:58

Biechtje01 schreef:
Biechtje01 schreef:
Kun je die website niet in een pm op het biechtaccount zetten? Ik ben wel benieuwd..
Hm kan dat? ga ik doen dan!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 23:45

Ik biecht op enorm te balen van mijn kamer. Ik woon nog thuis dus mijn slaapkamer is ook m'n huiskamer(tje) incl alle tierelantijntjes en frutsels en - waar ik me af en toe vréselijk aan stoor - foto's aan de muur....

Punt is alleen; degene met wie ik 't bed deel, wordt totáál niet goedgekeurd door vriendinnen en hun foto's hangen dus 'om me heen', als ik met hem.... Ja.

Wat een biecht laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 18 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: