Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seks - Biecht & Vraag Topic

+43
RYW
Possom
Caroow
Nora
Filoria
Jellybean
Spring
Cheesegirl
Mizzie
Marin
Suus
Jordana
Burn
blondje1313
Angela_1986
Sorella
deesje11
Melis_je
JD
Rumble
Prosecco
SuperGrover
MiKa
BJA
Lady4
Susan
xxDila
Melisande
Catwoman79
SoGood
Toet
Verona
Sweety
Bliss
Alesha
Rush
Alias
Error
Snoes
nina
Tabbert
Pussycat
Lejow
47 plaatsers

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Seks - Biecht & Vraag Topic - Pagina 5 Empty Re: Seks - Biecht & Vraag Topic

Bericht  Toet vr 22 jul 2011 - 6:44

Biechtje01 schreef:
James schreef:Ben je al eens samen naar een seksuoloog geweest? Wat je vooral niet moet gaan doen is forceren omdat je denkt dat hij graag sex wil. Ga sámen hulp
zoeken, want het is een wisselwerking en dus een probleem van jullie samen. Als je wilt kan ik je nog wel een adres pmen van een forum waar je wat dit betreft veel info vandaan kan halen. Pm me maar als je daar behoefte aan hebt

Ja ik weet het dat het waarschijnlijk vrij weinig gaat helpen nog. Maar de seksuoloog, jeetje ik vind het echt een hele grote stap en schaam me nu al dood. Daarentegen denk ik niet dat mijn vriend mee gaat dan (ook al is het ook zijn probleem, maar die is nog preutser dan mij haha).
Ik heb altijd zoiets van, dan maar helemaal geen seks meer, ik zal het vast niet missen. Doe ik nu ook niet. Maar goed, ik heb ook nog een vriend...

Het is zeker een grote stap, maar was bekkenbodemtherapie dat ook niet? Je hoeft je er écht niet voor te schamen meid, er zijn zó veel meiden/vrouwen die hier last van hebben. Ik denk dat James & ik het zelfde forum voor ons hebben en dat is echt een heel fijn forum met heel veel verhalen en adviezen er op, wellicht kun je daar eens gaan kijken. Je bent daar nog gewoon anoniem.
Ook voor je vriend geldt, het hoeft niet nu meteen. Probeer het bespreekbaar te maken en laat het op hem inwerken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 10:00

Ik heb jarenlang vaginisme gehad en ik ken dat schaamtegevoel maar al te goed. Dacht ook dat het alleen aan mij lag. Op gegeven moment heb ik de stap wél genomen en het heeft ons beiden erg geholpen. Je zit nu in een bepaalde cirkel en daar kom je niet zomaar uit. En maar geen sex meer hebben is gewoon geen optie, want jij voelt je kut, je vriend voelt zich kut en het wordt alleen maar erger. Je moet de gesprekken met zo'n seksuoloog echt niet zwaarder maken dan het is. Zie het als een cirkel die jullie samen moeten doorbreken.

Ik heb het trouwens over vaginismeforum.nl, daar heb ik jaren gezeten. Weet niet of Toetje hetzelfde bedoelt. Je kunt daar ook terecht als je last hebt van dyspareunie, pijn bij gemeenschap. Het is een gesloten forum, dus niemand van buitenaf kan zien wat je post.

Sex hoort leuk en fijn te zijn. Voor beide partners, dus ook voor jou

Gast
Gast

Bericht  xxDila vr 22 jul 2011 - 12:32

Biechtje01 schreef:
, ik vind het het ergst dat ik mensen moet gaan inlichten, waarvan eentje van een vereniging waar we allebei lid van zijn en waar soa-roddels altijd als een lopend vuurtje rondgaan en deze is nog 'lekker juicy' ook, geen 'standaard chlamydiaatje' Rolling Eyes Ik hoop dat ik hem zover kan krijgen dat hij zijn mond houdt.

Twee vragen aan jullie:

Zouden jullie volledig klaar zijn met een scharrel waar wellicht meer in zit/zat als hij jou mogelijk besmet heeft met een nare soa?

Op het eerste stukje. Heel laf misschien maar een vriendin van mij heeft een simkaartje gekocht en op die wijze anoniem haar partners erop gewezen dat ze zich moesten laten testen. Juist om verhalen te voorkomen..

Op je tweede stukje, diezelfde vriendin had ook en halve scharrel/bijna vriend deze vatte het heel goed op. Heeft zichzelf laten testen en ze zijn nu inmiddels iets van 2/2,5 jaar verder. Ik denk dat het wel ligt aan zijn gevoel voor jou. Is hij er nog niet zo zeker van dan kan het afschrikken denk ik..

In ieder geval sterkte!
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Toet vr 22 jul 2011 - 13:57

Die bedoelde ik ook idd James, ik 'ken' jou daar ook van.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 19:08

toetje_ schreef:Die bedoelde ik ook idd James, ik 'ken' jou daar ook van.

Echt? Wil je me pmen wie je daar was?

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 22 jul 2011 - 23:51

Ik zou op zich niet per se klaar zijn met een potentiële partner die mij met een soa heeft besmet, tenzij hij bewust heeft gelogen dat hij soa-vrij was. Als we daar allebei niet zeker van waren en we hebben er samen voor gekozen om onveilige seks te hebben dan is dat dus ook mijn eigen verantwoordelijkheid.

Wel zou ik klaar zijn met iemand die nog iemand achter de hand heeft en nog moet kiezen met wie hij verder wil, maar misschien dat jouw scharrels daar heel anders tegenover staan, dat weet ik verder niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:33

Ik heb me ingeschreven op het vaginismeforum. Ben benieuwd, moest eerst een mailtje sturen dus dat heb ik net gedaan. Ook heb ik op die site gekeken met de oefeningen. Deze zijn al een stuk bekend bij me, deze krijg ik ook mee van de bekkenfysio.

Ja de stap voor fysio was ook enorm, maar stom genoeg is het voor een seksuoloog nog moeilijker. Ik praat er gewoon ontzettend moeilijk over (op een forum valt dat wel mee, niemand die me ziet).
Ik hoop ook via het vaginismeforum wat tips op te doen, ook al heb ik dan volgens mij geen vaginisme. Hij kan gewoon in me komen, alleen doet het enorm pijn. Terwijl als ik het zelf doe er niets aan de hand is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 0:55

Nee, dan spreek je van dyspareunie, maar dat wordt ook daar besproken. Goed dat je je aangemeld hebt!

Gast
Gast

Bericht  Alias za 23 jul 2011 - 1:06

Ava schreef:
Biechtje01 schreef:Ik zou zelf inderdaad ook liever alleen gaan, maar misschien zeg ik er iets bij als '... en desnoods ga ik met je mee.' Dan toon ik als het ware wel goede wil en dring ik me niet op.
Dat zat ik ook te denken ja.

Ik zou het dan ook zo zeggen denk ik. Als je heel erg bang bent voor verhalen, zou ik de optie van een sim kaart kopen en anoniem een bericht te sturen wel overwegen, maar dat ligt er echt aan hoe jij die personen inschat.

Voor mij zou het niet meteen einde verhaal zijn als je echt niet wist dat je dit hebt, maar dat kan voor iedereen natuurlijk weer anders zijn.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lady4 za 23 jul 2011 - 4:06

Bichtje met SOA, wat naar dat je deze uitslag hebt gekregen. Ik vind persoonlijk niet dat jij iets goed te maken hebt met je bedpartners. Voor hetzelfde heeft een van hen jóuw besmet, dat kan natuurlijk ook hè. In ieder geval kies jij er ook niet voor om dit te hebben en blijkbaar vonden je bedpartners het ook niet nodig om het veilig te doen en kunnen ze je dus geen verwijten maken. Ik vind dus ook niet dat jij met hun mee hoeft te gaan ofzo.

Sterkte!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:55

Ik heb ook een tijd met het idee gelopen dat ik vaginisme had. Elke gemeenschap deed enorm veel pijn, ik scheurde in en noem maar op. Niet echt bevorderlijk. Maar idd als ik het zelf deed was het prima geen probleem.
Uiteindelijk bleek ik gewoon heel erg nauw te zijn. En dat is door de bevalling kenbaar geworden.
Nu heb ik een operatie eraan gehad en alles is over gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:00

Stuiterbal schreef:Ik heb ook een tijd met het idee gelopen dat ik vaginisme had. Elke gemeenschap deed enorm veel pijn, ik scheurde in en noem maar op. Niet echt bevorderlijk. Maar idd als ik het zelf deed was het prima geen probleem.
Uiteindelijk bleek ik gewoon heel erg nauw te zijn. En dat is door de bevalling kenbaar geworden.

Van vaginisme spreek je pas als je helemaal niks kan inbrengen. Geen sex, maar ook geen tampons of een vinger. Bij dyspareunie wel, alleen sex is pijnlijk of lukt niet goed.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:05

James schreef:
Stuiterbal schreef:Ik heb ook een tijd met het idee gelopen dat ik vaginisme had. Elke gemeenschap deed enorm veel pijn, ik scheurde in en noem maar op. Niet echt bevorderlijk. Maar idd als ik het zelf deed was het prima geen probleem.

Van vaginisme spreek je pas als je helemaal niks kan inbrengen. Geen sex, maar ook geen tampons of een vinger. Bij dyspareunie wel, alleen sex is pijnlijk of lukt niet goed.

Bij mijn klopte de sex en de tampons. Die kreeg ik er echt niet in. En nu durf ik niet meer.... terwijl ik weet dat het gewoon moet gaan nu. Daarom speelde ik ergens met het idee dat het best Vaginisme kon zijn... Maar ben er nooit verder mee gegaan tot dat ik bevallen was.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:21

En als je wel veel pijn hebt met seks, maar er niks te vinden is?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:32

Lize schreef:En als je wel veel pijn hebt met seks, maar er niks te vinden is?

Dyspareunie. Daar heb jij last van?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:32

Stuiterbal schreef:
James schreef:

Bij mijn klopte de sex en de tampons. Die kreeg ik er echt niet in. En nu durf ik niet meer.... terwijl ik weet dat het gewoon moet gaan nu. Daarom speelde ik ergens met het idee dat het best Vaginisme kon zijn... Maar ben er nooit verder mee gegaan tot dat ik bevallen was.

Ik ga je even een pm sturen

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:44

James schreef:

Ja, maar ik denk dat het bij mij psychisch is door iets uit mn verleden...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 10:12

Lize schreef:
James schreef:

Dyspareunie heeft ook niet persé een lichamelijke of psychische oorzaak. Het zegt alleen dat je pijn hebt bij gemeenschap,. Wat vervelend voor je, heb je daar wel eens hulp voor gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 20:13

James schreef:
Lize schreef:
James schreef:

Dyspareunie heeft ook niet persé een lichamelijke of psychische oorzaak. Het zegt alleen dat je pijn hebt bij gemeenschap,. Wat vervelend voor je, heb je daar wel eens hulp voor gehad?

Nee. Maar de ene keer gaat het goed en de andere keer helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  BJA zo 24 jul 2011 - 2:25

Van mij hoeft deze biecht niet anoniem.
Ik biecht op dat ik de seks met mijn scharrel gisteren waardeloos vond. Ik deed alles om hem te verwennen, en hij: een beetje met zijn vingers wat proberen, vervolgens erin en binnen een minuut was ie klaar. :shock: Weken loopt ie te verkondingen dat ie zo'n zin heeft en dat ie me graag wilt zien, maar ik ben nu echt helemaal afgeknapt. Later die avond heb ik hem nog geprobeerd duidelijk te maken dat ik ook nog wat wilde, maar nee, hij bleef tv kijken. Nog even later heb ik hem gezegd dat ik moe was en is ie naar huis gegaan.
Hij vroeg nog wel of we volgende week weer afspraken. Ik ga denk ik wel afspreken, maar wil hem wel duidelijk maken dat als de seks weer zo is als de vorige keer er voor mij geen donder aan is.

Zo, niet echt een superbiecht denk ik, maar meer een frustratiebiecht.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Toet zo 24 jul 2011 - 6:17

Ik heb hetzelfde als jou Lize, de ene keer gaat het vrijwel pijnloos en de andere keer komt er niks in. Waarschijnlijk ook psychisch. Ik heb heel veel gehad aan het vaginismeforum, wat dus niet per se alleen voor vaginisme is. Je kunt er ook mee naar de huisarts of een seksuoloog, als je daar klaar voor bent.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 24 jul 2011 - 6:39

De laatste twee optie's zijn me echt nog een deur te ver. Maar zo'n forum, wat wordt daar zoal besproken dan? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Toet zo 24 jul 2011 - 13:04

Ik zou zeggen, ga er eens kijken! Je moet wel eerst even een mailtje sturen voordat je, je aan kan melden. Je kunt daar bijvoorbeeld heel uitgebreid je verhaal doen (ze zijn daar heel respectvol en nemen echt de tijd om het te lezen & beantwoorden, hoe lang het ook is) Het is een besloten forum en dus heel anoniem. Je mag me ook pm'en als je wil.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  MiKa di 26 jul 2011 - 3:18

Ik heb opzich geen moeite met klaarkomen, mijn vriend weet inmiddels wel hoe hij dat klaarkrijgt, maar ik heb nooit zin in sex.
Hoe vaak ik het ook probeer uit te leggen aan mijn man dat het niet aan hem ligt, ik vind sex gewoon helemaal niets aan en ik weet niet waarom. Heb geen nare ervaringen gehad, of pijn, ik kan klaarkomen, mijn man neemt alle tijd maar ik heb er gewoon niet mee....
We willen dolgraag een kindje straks, maar ik zie er nu al tegenop om dan regelmatig sex te hebben. Nu is het bij ons ook niet vaak, en als we sex hebben is het vaak nog om mijn man een plezier te doen...wat ook niet goed is natuurlijk.
Weet niet wat ik ermee wil, maar wil het gewoon even van me af typen...ik baal ervan!! Mad
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 1:34

@ Mika: Heb je dat altijd al gehad .. geen zin in seks? Ben je toevallig aan de pil? Het kan ook echt door de pil komen hoor!! Ik merkte een super groot verschil toen ik met de pil stopte.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 18 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 18  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: