Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 4:28

Kruumel: Spreek wel goed af hoe ze ze maken. Bij mij heeft een stagaire foto's gemaakt van het doorknippen van de navelstreng, maar van achteruit de kamer en recht tussen mijn benen door met alles in beeld. Gelijk gewist dus... Sad
Nam aan dat ze er op zou letten, dit was echt vreselijk, dus zou het wel even kortsluiten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 27 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fiebje ma 25 jul 2011 - 5:14

ProudMama schreef:Kruumel: Spreek wel goed af hoe ze ze maken. Bij mij heeft een stagaire foto's gemaakt van het doorknippen van de navelstreng, maar van achteruit de kamer en recht tussen mijn benen door met alles in beeld. Gelijk gewist dus... Sad
Nam aan dat ze er op zou letten, dit was echt vreselijk, dus zou het wel even kortsluiten.
ow joh dat je ze niet bewaard hebt ;-). Had je veel hechtingen zitten?

studiebol, heel veel plezier morgen bij de echo! Vooral van genieten, je kan je baby dan zo goed zien. Hoop voor je dat het er goed voor ligt en dat alles goed is.

Man is inmiddels wel weer bijgetrokken, strax maar wat spullen pakken om de ochtend door te komen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Chelle ma 25 jul 2011 - 5:20

Kruumel schreef:
Chelle schreef:@ Kruumel, ben even benieuwd hoor.... Heb je al besloten of je je moeder bij de bevalling laat? Je zei dat je daar nog over na aan het denken was. Ik vertelde je toen dat ik dat wel wilde omdat mijn moeder ook foto's ging maken vanaf het moment dat A. op mijn buik werd gelegd. Ze heeft dit ook gedaan en ben zoooo super blij met deze foto's. Ze zijn zo mooi!

Op dit moment heb ik eigenlijk besloten te gaan beginnen zonder, dus met mijn man alleen (en de nodige mensen natuurlijk) en als ik het gevoel krijg dat ik haar graag naast me wil hebben moet mijn man haar snel bellen.

Maar wat betreft de foto's... ik wil natuurlijk wel de foto's vanaf de kleine uk geboren is, maar ik neem aan dat de kraamhulp die ook wel wil maken, toch? (Bij thuisbevalling komt de kraamhulp al tijdens de bevalling toch).

Ja net wat PM zegt. wel even goed bespreken. Mijn moeder wist precies wat en hoe ik de foto's wilde. Ze heeft er heel erg veel gemaakt en er zitten echt heeele mooie bij. Ben blij dat ik niet met de kraamhulp had besproken, want die was er niet bij omdat ik dus in het ziekenhuis moest bevallen. Wink Verder waren er geen mensen in de buurt die ook de foto's hadden kunnen nemen.
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 5:33

Fijn he, PM?
Ik vond het toen zo;n opluchting. Ik kon ook meteen iets beter zitten!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 ma 25 jul 2011 - 5:37

Even alleen een korte ego-reactie weer, sorry...
Een half uur aan de CTG gelegen in het ziekenhuis, daarna nog een echo, maar alles was gelukkig gewoon goed, hoewel de gyneacologe wel aangaf dat het toch een momentopname is. Wel moet ik voor de zekerheid over 2 weken terugkomen voor een nieuwe echo bij een perinatoloog, maar blijf gewoon onder controle bij de verloskundige. Was wel even schrikken, maar nu wel fijn om te horen dat alles goed is.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 8:30

Fiebje schreef:

bayzle, fijn dat je zusje weer terug is na zo'n lange periode. Harde buiken is idd een teken dat je rustiger aan moet doen maar zolang ze geen pijn doen kan het verder geen kwaad.

Ja vind ik ook weer fijn inderdaad! Die harde buiken doen dus wel zeer, maar ook alleen als ik te druk ben, anders voel ik ze niet eens (als ik ze al heb). Ben ook gewoon te druk geweest afgelopen week, eigen schuld dikke bult.

Fijn dat alles toch goed was Blondje!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 9:44

PM, bedankt voor de tip! Ik zal er goed op letten, en mijn man van te voren zeggen dat hij daar ook op let.

All, net terug van het thermaalbad... heerlijk! Ik zal vannacht goed slapen, daar word je altijd zo duf van.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 25 jul 2011 - 14:00

Blondje, fijn dat alles goed was.
Bazyle het is te hopen dat ze weg zakken!
Kruumel, ow heerlijk hè zwemmen, je zal idd wel goed slapen.

Hier lukt het voor geen meter. Mocht vanaf 22.00 niks meer eten. Heb daarvoor nog goed gegeten en extra maag zuur pillen ingenomen. Normaal neem ik rond deze tijd een nieuwe dosis in zodat ik nog een paar uur vooruit kan met slapen. En eet ook nog wel eens wat. Maar dat mag nu dus niet! Na een half uur draaien in bed ben ik er nu maar uit gegaan zodat man wel kan slapen. Hopelijk zakt het zo wat af, denk dat ik anders morgen ochtend super sago ben!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Happydobby ma 25 jul 2011 - 14:59

@Pm, heb je veel last van de knip? Hier heb ik geen last van de ok wond maar de verpleegkundige die de volgende dag het wondverband eraf trok heeft op 2 plekken wonden veroorzaakt.
Die doen nu dus veel pijn springen steeds open, tja het zit op het punt waar je broek zit.
Die verpleegkundige zei dat ik vast allergies ben voor die wondpleisters maar dat klopt niet, ze had het gewoon even moeten weken met water.

@Studiebol, ik ben wel benieuwd wat jij krijgt.

@Kruumel, zoals je weet wilde ik ook thuis bevallen en ik hoop echt dat het je gegunt is, ik was niet blij met de vk/gyn in het ziekenhuis.
En de eerste foto's zijn bij ons ehh moet ik even nakijken, er zijn gewoon heel veel dingen langs me heengegaan.

@Fiebje, jij slaapt ook niet veel. weltrusten als het nog lukt.

Gelukkig klikt het met de kraamhulp, ze is jong en lief en neemt geen beslissingen zoals het in het ziekenhuis. Heerlijk gewoon.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje ma 25 jul 2011 - 18:50

Hd, wel vervelend dat het op deze manier is gegaan. Gelukkig heb je een lieve kraamhulp. Gaat alles verder goed? Hier is slapen idd crisis, vannacht helemaal omdat ik nix mocht. Verrek nu ook van de honger ben benieuwd na welke spuit ik wat mag eten.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 ma 25 jul 2011 - 19:43

Nog puffers hier?!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:04

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Kruumel 28/30 6 augustus .... Voorkeur thuisbevalling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol?12 december....ziekenhuis bevalling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 20:08

Veel plezier/succes vandaag Studiebol! Hoelaat moeten jullie er zijn?

Gast
Gast

Bericht  LindaK ma 25 jul 2011 - 20:42

Zo, hèhè, even de tijd om mee te schrijven! Had alles al wel gelezen smile

PM fijn, zulke foto's! Kan me voorstellen dat je ze hebt gewist. Wel een beetje dommig van die stagiaire smile
Kruumel wat heftig joh, van je buurvrouw! Vreselijk, vooral als het zo dichtbij komt! Nog gefeliciteerd met jullie trouwdag, was een gezellige dag zoals ik het las!
Schism lekker zo'n weekje weg, waar zijn jullie geweest? En nu lekker aan de was, leuk!
Studiebol spannend vandaag! Ben benieuwd! Ik ben bij D.aan langer thuis geweest, vanwege alle toestanden. Had op dat moment ook geen vast werk/contract, dus dat kwam goed uit! Nu ga ik met de kerst met verlof en start ik net na de meivakantie geloof ik (zit in het onderwijs). En dan komen er nog allemaal losse vrije dagen en daarna alweer vrij snel de zomervakantie smile ik neem dus niets extra's op.
Fearie lekker, verlof! Heb je nog speciale dingen op de planning staan?
Laced wat leuk, op kras visite! En de IPad...heerlijk hè smile
Blondje fijn dat alles goed is, wel even schrikken zeg!
Fiebje succes vanmorgen!!

Zo, hèhè! smile
Hier gaat alles goed, mogen vrijdag weer voor controle naar het ziekenhuis. Lekker in de ochtend, dan loopt het hopelijk allemaal niet zo uit!
Gisteren ben ik met m'n vriend een dagje naar Amsterdam geweest, erg leuk en gezellig. Lekker geshopt smile
Ik merk wel dat ik (nu al) sneller moe ben en ben ook sneller duizelig. Heel irritant! Wilde vanmorgen gaan sporten, maar voelde me niet lekker...snelle hartslag, duizelig. Ben maar niet gegaan. Nu gaat het beter, heb ik alles gezogen, een was aangezet en de wc schoongemaakt...ook een soort van sporten toch? smile
Dalijk nog even de boodschappen doen met D.aan en daarna doe ik niks meer, haha!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Laced ma 25 jul 2011 - 21:23

Goedemorgen allemaal!

Hier een goede nacht gehad. Alleen om 4u en 6u eruit gemoeten, dus dat is fijn. Vandaag weer naar het ziekenhuis voor controle. Vanaf wanneer hebben jullie het bedje opgemaakt? Ik ben nu nl de laatste dingen aan het uitwassen.

Kruumel: meldplicht! ;-)

Linda: vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Sta jij onder behandeling van het ziekenhuis? Is je vorige zwangerschap goed gegaan?

Fiebje; heel veel succes in het ziekenhuis. Laat je even weten hoe het is gegaan?

Studiebol: wat spannend dat jullie vandaag de 20 weken echo hebben! Veel plezier!

Zo.. Ga nu maar eens strijken. Fijne dag!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast ma 25 jul 2011 - 22:07

Hahaha ik ben er nog gewoon hoor!

Ik ben de eerste op t lijstje hè... Spannend!!

Ik heb t wiegje en ledikantje nog niet opgemaakt. De spulletjes liggen wel gewassen in de kast. Verder is alles klaar. Maar vond dat wat vroeg ivm stof en zo. Ik ga deze week t kamertje nog effe poetsen en dan maak ik het bedje en t wiegje op.

Gast
Gast

Bericht  LindaK ma 25 jul 2011 - 22:09

Laced schreef:

Linda: vervelend dat je je niet zo lekker voelt. Sta jij onder behandeling van het ziekenhuis? Is je vorige zwangerschap goed gegaan?

Voel me nu, nu de boodschappen binnen zijn en ik niets meer hoef smile, weer beter!
Gisteren iets te druk gedaan, haha.
D.aan is 12 weken te vroeg geboren...M'n zwangerschap ging volgens het boekje, alleen eindigde 'ie een beetje veel te vroeg smile
Daarom sta ik nu onder controle in het ziekenhuis ja!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Fearie ma 25 jul 2011 - 22:34

@ LindaK, 12 weken is wel heel erg te vroeg, ja. Nu alles goed met je zoontje (geen gevolgen van zijn vroeggeboorte)? Wel fijn dat je dan in ieder geval nu onder behandeling van het ziekenhuis staat.

@ Kruumel, gaat snel he! Ik sta 2e :shock: (ben in onze vriendengroep de 1e van de laatste 3). Mijn kraamverzorgster zei dat je gewoon het bedje op kunt maken en er dan ff een open geknipte vuilniszak overheen kunt leggen ivm stof enzo. Gefeliciteerd trouwens nog met jullie trouwdag !

@ Laced, fijn te horen dat je een goede nacht hebt gehad. Succes met je controle in het ziekenhuis smile Ik ben nog niet aan het wassen geslagen, eerst ff onze kleding wassen en dan begin ik morgen aan de kleertjes van de kleine.

@ Studiebol, veel plezier bij jullie 20 weken echo ! Ga je hier vertellen wat het wordt of houden jullie het voor jezelf?

@ Fiebje, ook jij succes in het ziekenhuis. Laat je ff weten hoe het ging?

@ PM, wat jammer dat die foto's niet goed zijn gemaakt. Kan me voorstellen dat je die niet wilt bewaren.

@ HD, wat vervelend dat het zo bij je is gegaan. Hoop dat het een beetje goed geneest en dat je er niet teveel last van houdt. Wel fijn dat het klikt met de kraamhulp, dat is toch wel erg belangrijk aangezien ze 8 dagen bij je thuis loopt.

@ Blondje, fijn te horen dat alles goed was en dat ze alles goed gecheckt hebben.

@ All, heb gisteren mijn eerste echte verlofdag gehad, naar de Ikea in Duiven geweest (wat een drama - ze zijn aan het verbouwen). 's Avonds op kraamvisite en nog ff een rolgordijn opgehangen, hoop vandaag het wandplankje en fotolijstjes op te kunnen hangen en de klamboe. Maar daar hebben we een boormachine voor nodig die mijn vriend niet heeft, ff kijken of iemand anders die heeft die we kunnen lenen.
Vandaag ff rommelen in huis, wil vandaag beginnen met wassen van de kleertjes enzo. Vanavond weer zwangerschapsyoga, volgende week is de laatste keer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Fiebje di 26 jul 2011 - 3:56

Linda, met het huishouden doen doe je soms wel meer dan als in de sportschool! 12 weken is idd erg vroeg, was er ook een reden voor?

kruumel, tja je staat nu echt bovenaan, krijg je al de kriebels?

laced, hoe was je controle?

fearie, lekker hè shoppen. Wij gaan vanavond even naar de makro even lekker slenteren. Deze week gaan ze ook nog voor een andere tv kijken. En stiekum wil ik ook een andere tel. Ik wil in de baby kamer ook foto lijstjes ophangen (staan al klaar) maar nog geen idee wat voor foto's ik erin wil. Wat doe jij erin? Veel plezier bij yoga!
studiebol hoe was de echo?

Heb geen suiker! Daar ben ik wel héél blij mee. De waardes waren keurig. Ook nog een echo gehad en de kleine was weer flink gegroeid. Conclusie nu is; tis 'gewoon' een grote baby. Het viel nu buiten de curve en werd nu geschat op 3400 gram. Was net wel erg blij dat m'n man thuis was, raakte ineens in paniek. Dacht alleen maar, dat past niet! Scheur van voor tot achter uit etc. Dus een flinke huilbui tot gevolg ben nu wel weer bedaard maar t zit me nog niet helemaal lekker.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  studiebol di 26 jul 2011 - 4:29

Ff ego...
Alles wat ze op de echo konden zien was goed en het zag er gezond uit. En wij krijgen 2 meiden Dat kon de mevrouw al meteen zien bij de eerste zat ze meteen al op de kont met het echo apparaat en volgens haar was het duidelijk te zien!

En na de echo ben ik geknapt, heb alleen maar zitten janken, vond het zo erg dat mijn vriend er niet bij was. Ik wilde hem helemaal niet bellen en het op zo'n afstand hem moeten vertellen. Ik vind het vreselijk dat het zo is gegaan en ineens maak ik me zorgen over de toekomst. De komende weken sta ik er ook alleen voor, en straks als die kleintjes er zijn ook, ik vraag me echt af hoe ik in godsnaam heb bedacht dat ik dat wel kon, ook toen gingen we van een kindje uit maar toch ik voel me er echt ineens zo alleen voor staan. Terwijl ik als ik met mijn verstand denk echt wel weet dat dat niet zo is, maar ja hulp van je ouders/vriendinnen is toch heel anders dan hulp van je eigen vent.
Ik ben ook maar op tijd weg gegaan van het werk want ik had mijn dag verder niet en heb net ff een uurtje geslapen, maar nog steeds heerst dat gevoel dat ik het niet kan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Fearie di 26 jul 2011 - 4:55

@ Studiebol, allereerst gefeliciteerd met het feit dat je 2 meiden krijgt. Waarom was je vriend er niet bij? Heb je dat al verteld, dan heb ik dat wss gemist. Kan me heel goed voorstellen dat je alles erg overweldigend vindt en er dan ook deels nog alleen voor staat. Goed dat je eerder van je werk bent weggegaan, dat is dan wel het laatste waar je kop naar staat. Het komt allemaal goed ! hug

@ Fiebje, ik heb 3 plaatjes van winnie the pooh in de fotolijstjes gedaan. Fijn te horen dat je geen suiker hebt en dat jullie kleintje gewoon een grote baby gaat worden. Kan me je angst wel bedenken hoor, ik denk daar soms ook wel eens over na (ik en mijn vriend waren beide forse babies). Het komt allemaal goed, ook bij jou hug

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Floor di 26 jul 2011 - 4:57

@studiebol, wat vervelend dat je je zo voelt. Heb je je man wel al gesproken inmiddels? Kan hij je gerust stellen?
2 meiden! wat leuk, had je het verwacht dat het 2 meiden zijn?

@all, ik ben vandaag niet vooruit te branden.. Sleep Ben zo moe. M'n benen, enkels, knieen, voeten het doet allemaal pijn. Ook kwam ik net tot de conclusie dat m'n ene been inmiddels erg veel spataderen bevat Sad
Ik heb net gebeld met de verloskundige. Ik maakte me inmiddels toch wel zorgen, schreef vorige week al over de pijn die ik had. Donderdag kreeg ik zodanig veel pijn dat ik ineens niet meer kon lopen. Na een paar uur op een stoel te hebben gezeten (die mijn man had gehaald omdat ik in de bijkeuken stond) kon ik een beetje lopen en ben toen maar naar bed gegaan. De pijn zakte wel wat wat weg maar zit er toch nog steeds.
Dus toch maar gebeld, waarschijnlijk heb ik nu een band aan de rechterkant heel erg opgerekt en daardoor blijft de pijn aanhouden. ook is de baby waarschijnlijk gedraaid (mocht ook wel want al die tijd lag de baby exact hetzelfde, hij/zij wou nooit verplaatsen of anders liggen), helaas voel ik de baby nu praktisch niet meer. Eerst voelde ik hem/haar wel 30x op een dag maar nu een keer of 5. Hij/zij ligt nu waarschijnlijk zodanig dat ik hem haast niet kan voelen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 5:22

@ Studiebol: Gefeliciteerd dat alles goed is en dat jullie twee meiden krijgen!
Ik vind het vervelend om te horen dat je er nu zo mee zit. Maar weet je, zelfs bij 1 kindje dacht ik ineens dat ik het niet zou kunnen. Maar echt, je moederinstinct komt ineens. En je kunt het echt wel. Natuurlijk zal het voor jou op veel momenten een stuk pittiger zijn dan voor een eenling mama. Maar je kunt het! Heus!
Is er geen enkele mogelijkheid dat je vriend tijdelijk (de eerste maanden) dicht bij huis gaat werken?

@ Floor: Bah, wat vervelend zeg!!!
Hou de spatders maar goed in de gaten. Zou een steunkous niet voor wat verlichting kunnen helpen?

@ Fiebje: Het past best hoor :P
Ik heb H. van 4010 uitgepoept en dat ging ook. 9Ik hou er nu stilletjes rekening mee dat deze vent misschien wel wat groter is)

@ Fearie: Leuk he, al die kleine kleertjes aan de lijn? Ik kon daar zo van genieten haha.

Nou, ik voelde me vandaag redelijk. Vanmorgen bij de internist geweest. Wat ben ik blij dat ik dat mens maar af en toe zie. Ze haalt werkelijk het bloed onde rmijn nagels vandaan. Zij wil geen telefonisch spreekuur en gaf mij min of meer daar de schuld van. Ja hallo, je eigen assistent maakt die afspraak hoor!!

Anyway, Gisteren H. haar spullen uitgezocht, spuugdoeken enzo weg gedaan en de onderste la neemt haar on the way broertje al in beslag :P Net een lijstje gemaakt met wat ik allemaal nog nodig heb en wat ik "nodig" heb Laughing

Verder vanmorgen nog op receptie geweest bij een vriendinnetje.
Ze zag er erg mooi uit, leuk zomers jurkje en haar dikke buik kwam er goed in uit haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:24

Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Kruumel 28/30 6 augustus .... Voorkeur thuisbevalling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Floor 28/29 14 november.... -
Parels 25/28 22 november Meisje Ziekenhuis bevalling
Joyce0606 25/27 28 novemberJongen Ziekenhuis bevalling
Hazeltje 27/35 4 decemberJongen Ziekenhuis bevalling
Studiebol28/3212 december2 meisjesziekenhuis bevalling / tweeling
LindaK26/3730 januari....ziekenhuis bevalling

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)
21 juni NowIamNothing (S.terre)
4 juli Teigertje (M.aaike)
4 juli Schuddebuikje (N.ick)
7 juli Mizzie (R.obin)
14 juli Theezakje (K.as)
18 juli ProudMama (S.em & J.esse)
20 juli Novalee (N.inthe)
21 juli Happydobby (M.yles)
21 juli Rupsie (R.oan)
25 juli Pien (E.lin)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:31

Studiebol, wat leuk dat je 2 meiden krijgt... had je ook dat gevoel, of zat je gevoel er naast? Hoe kan het dan je alleen bent? Werkt je vriend ver weg, of zit hij ergens intern of zo? Ik snap dat je je zo voelt, dat heeft iedereen wel rond die tijd. Je denkt dat je het allemaal niet kunt, of dat je niks weet... dat gaat straks wel over! hug

All, ik heb gisteren een fotolijst van 40x40 gekocht, deze heb ik vandaag geverfd in de zilver kleur van de babykamer. Daar heb ik de foto 30x30 ingedaan van mijn bolle buik shoot met het gedichtje van het geboortekaartje erop. Het is erg mooi geworden!
Nu nog even kijken waar we m ophangen, op de babykamer sowieso, maar op welke muur... even rustig kijken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: