Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 8:55

studiebol schreef:Nou dankzij kruumel en Angelyn kan ik verder met mijn adressenlijst en kan ik het afdrukken op etiketten! Scheelt weer een boel schrijven straks met mijn lelijke handschrift Very Happy

Voor mijn ouders zijn het ook de eerste 2 kleinkinderen maar dan nog ik denk dat ik me dood ga irriteren als mijn moeder me elke dag gaat bellen. Gelukkig hebben mijn schoonouders mijn nummer niet want ik weet zeker dat zij vanaf oktober al elke dag gaan bellen Mad

Ik zag dat sommige van jullie de paspoorten klaar hadden liggen, heb je die nodig als je je kindje gaat aangeven? Of is dat alleen als je getrouwd bent?

Ik vind getypte adresstickers ook mooier, hoewel ik best een mooi handschrift heb.
Hebben jouw schoonouders jouw nummer niet?
Als je vriend/man aangifte gaat doen moet hij zijn paspoort/identiteitskaart meenemen, ik heb mijn paspoort er ook bij gedaan, ik weet niet of dat nodig is. Verder moet hij ons trouwboekje meenemen. Als je niet getrouwd bent moet hij geloof ik een brief van erkenning meenemen of zo... dat staat op de site van je gemeente.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 9:16

Ja klopt wij zijn niet getrouwd en mijn vriend heeft het kindje erkend, en die brief moet straks mee met de aangifte... Morgen even vragen waar die brief ligt, ga ik het ook klaar leggen allemaal.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje zo 31 jul 2011 - 9:18

Zo, heb gelijk opgeslagen hoe die stickers moeten. Kan ik dat een volgende keer doen, als ik veel moet versturen Very Happy

Hoe gaat het met de meiden die bijna zo ver zijn?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  kletskousje zo 31 jul 2011 - 9:23

Bazyle, mijn (nu inmiddels) man had toen idd ook dat formulier meegenomen. En ook dat ingevulde formulier over het gezag.

Op zich heb ik ook wel een mooi handschrift, maar ik vind die stickers ook wel netjes.
Bij mij zitten ze al op de enveloppen, met een postzegel erbij Very Happy Je kunt maar klaar zijn.

Morgen ga ik het wiegje vast opzetten (net weer van zolder gehaald) en opmaken.
Ook de maxi cosi weer in orde maken (hoes had ik uitgewassen)
Hoezo nesteldrang??? :P

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiebje zo 31 jul 2011 - 15:45

fearie en kletskousje, is toch heerlijk de nesteldrang. Door alle aan komen waaiende visite heb ik gister na genoeg nix kunnen doen. wij zouden vandaag een dag en nachtje naar m'n ouders gaan die staan op een park in nl. Maar ben sinds gister middag aan de diarree, en zit nu al een kwartier op de wc heb echt zo'n buikpijn. Hoop dat het zo zakt dat we er toch nog heen kunnen. Voel wel dat daardoor m'n buik ook raar aan voelt hij blijft ook hard.
kruumel, ga de paspoorten ook maar klaarleggen weet hoe mijn man in elkaar zit. Die vergeet vast iets mee te nemen met aangeven!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  studiebol zo 31 jul 2011 - 19:16

Fiebje jij was hier al vroeg! Kon je niet meer slapen?

Kruumel nee die hebben mijn nummer niet en dat wil ik graag zo houden. We kunnen het niet goed vinden met elkaar. Nou ja zij hebben veel nare dingen over mij gezegd en ik ben daar nu wel klaar mee.

Mijn vriend heeft de kinderen al wel erkend ja, die brief heb ik al goed opgeborgen, tegen die tijd dan maar onthouden dat hij ook zijn paspoort mee moet nemen! Bedankt!

Ik was vanmorgen ook al weer vroeg wakker maar ben wel in bed blijven liggen had echt geen zin om er zo vroeg uit te gaan, nu maar weer een dagje werken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 20:48

Kletskousje, ik heb de enveloppen met adressticker en postzegel ook al een paar weken klaarliggen.

Fiebje, daarom heb ik die dingen ook alvast klaargelegd. Want mijn man vergeet toch iets en als hij dan weer terug moet is ook zonde van de tijd.

Studiëbol, vervelend dat je geen goede band met je schoonouders hebt. Vooral nu er kindjes komen.

Gast
Gast

Bericht  Laced zo 31 jul 2011 - 21:39

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 10.00 uur, net even m'n crackers op en ga me zo maar eens aankleden. Gister echt een heerlijke dag gehad! Eerst op verjaardag geweest en daarna met z'n 7en uit eten geweest. Het was zo gezellig! Vannacht weer flink last gehad van krampen. Misschien hebben jullie mijn andere topic gezien, maar ik heb na het plassen veel last van een soor menstruatiekrampen. Ik hoop niet dat het een blaasontsteking is. Heb vandaag geen auto tot mijn beschikking, dus morgenochtend maar even mijn urine laten controleren. Ik dacht da het wellicht te maken heeft met hè volledig ingedaald zijn? Wellicht dat daar de pijn uit voort komt? Nou ja, morgen gewoon maar even naar d dokter en anders woensdag bespreken met de gynaecoloog. Vandaag ga ik alleen even naar het dorp en verder in de tuin een boekje lezen.

Kruumel: hoe gaa het met jou? Goed kunnen slapen? Nog plannen voor vandaag? Ga jij nu nog echt overal naartoe of ben je daar wel voorzichtig in? Ik heb deze week bv nog vol staan met afspraken, maar ik wil straks eigenlijk niets meer afspreken, gewoon meer op de dag zelf als ik me goed voel.

Studiebol:jeetje, wat een vervelende situatie met je schoonouders. Heeft jouw vriend wel een goede relatie met hen?

Fiebje; hoe gaat het met je? Wat vervelend dat je zon last hebt van je darmen. Is het wat gezakt? En met je buik? Wellicht zijn het voortekenen..

Kletskousje: ga jij het bedje vandaag opmaken? Ik wil da ook zo graag, maar mijn man is bang da e dan een hele stoflaa op komt te liggen. Ik probeer het nog te rekken tot zaterdag, dan ben ik 36 weken, en dan wil ik gewoon echt alles klaar hebben.

Nou het wordt vandaag mooi weer dus hopelijk kunnen jullie ervan genieten!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fearie zo 31 jul 2011 - 22:15

@ Laced, je kunt het bedje wel opmaken en er dan een vuilniszak overheen doen (openknippen - dan is ie groter), heb ik ook gedaan. smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 0:22

Laced schreef:
Kruumel: hoe gaa het met jou? Goed kunnen slapen? Nog plannen voor vandaag? Ga jij nu nog echt overal naartoe of ben je daar wel voorzichtig in? Ik heb deze week bv nog vol staan met afspraken, maar ik wil straks eigenlijk niets meer afspreken, gewoon meer op de dag zelf als ik me goed voel.

Kletskousje: ga jij het bedje vandaag opmaken? Ik wil da ook zo graag, maar mijn man is bang da e dan een hele stoflaa op komt te liggen. Ik probeer het nog te rekken tot zaterdag, dan ben ik 36 weken, en dan wil ik gewoon echt alles klaar hebben.

Ik heb vandaag geen plannen... deze week heb ik niks gepland behalve de afspraak bij de vk woensdag. Een hele lege agenda. Dat heb ik bewust gedaan. Tot en met vorige week heb ik afspraken gemaakt onder voorbehoud, zodat de mensen wisten dat ik af ging bellen als ik me niet goed (genoeg) voelde. Deze week heb ik geen behoefte aan vooraf geplande afspraken, gewoon alles op t laatste moment.

Ik heb het bedje nog niet opgemaakt. Wilde ik zaterdag doen, maar toen heb ik de hele middag visite gehad, dus is het er niet van gekomen. Een vriendin van me zei trouwens dat je het beter niet op kunt maken, omdat de kraamhulp het er meteen afhaald en gaat wassen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 1 aug 2011 - 0:33

Goedemiddag,

Fiebje, hoe voel je je nu? heb je nog wat kunnen slapen?

Laced, het zou best blaasontsteking kunnen zijn. Ik heb wel eens gehoord dat je dan niet de pijn voelt die je anders wel voelt. Je krijgt er wel krampen/harde buiken bij.. Ik zou morgen voor de zekerheid het gewoon even laten controleren.

Ik heb wiegje idd al opgezet en opgemaakt. Ik heb er gewoon een laken overheen gegooid.. Maar ik wilde hem zo graag hebben staan. Bedje is nog niet opgemaakt. Dat wil ik van het weekend doen (ben dan ook 36 weken)
Mocht het helemaal ondergestoft zijn, dan was ik het wel een keer opnieuw uit :P

Kruumel, volgens mij heeft mijn kraamhulp het niet meteen uitgewassen. Maar eerlijk gezegd weet ik het niet zeker, omdat ik zo met S. bezig was!

Ik heb al wat boodschapjes gedaan en het wiegje opgezet. Ook de hoes van de Maxi Cosi er weer omheen gedaan. Wat een rot-werk zeg!
Nu ligt S. te slapen en ga ik even verder met haar fotoalbum. Ook de kraamzorg bellen, want ik heb nog niks gehoord. Verder vanmiddag nog wat boodschappen halen in het dorp.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 0:38

Niks op hyves zetten he:

Ik verlies vanaf vanmorgen 8.30 uur steeds kleine straaltjes vruchtwater.
Er zijn nog geen weeen of krampen, af en toe een zeurderig menstruatie-achtig gevoel, maar verder niks. De verloskundige is net hier geweest. Ze rook duidelijk dat het vruchtwater was, maar de test gaf niet erg duidelijk aan. Ze belt me vanavond rond 19.30 - 20.00 uur op om te vragen hoe het gaat, of ik nog meer water ben verloren. Dan kan het zijn dat ik vanavond nog naar het zkh moet voor een kweekje ivm bacterien in de vagina. Ze geeft dan vanavond (als ik in de tussentijd geen weeen krijg) een plan van aanpak. Dus eigenlijk hoop ik heel erg op weeen vanmiddag/vanavond.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 1 aug 2011 - 0:47

Succes kruumel! ik duim voor je mee dat je weeen krijgt, en niet die hele toestand met kweekjes smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 0:47

Oeh spannend Kruumel! Ik ga duimen dat je weeën krijgt! Dat het lekker vanzelf op gang komt enzo (we hebben nu wel genoeg dames met problemen gehad Wink)

Gast
Gast

Bericht  Nana ma 1 aug 2011 - 0:48

Wat spannend! Succes!
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Paper Crown ma 1 aug 2011 - 0:50

Succes Kruumel!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  kletskousje ma 1 aug 2011 - 0:50

Ow spannend Kruumel!
Ik hoop voor je dat je zometeen weeen krijgt.
Heb je iemand van hier om te smsen??
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 0:56

Uhh nee, maar ik heb internet op mn telefoon. Dus ik kan het ook plaatsen ipv smssen (denk ik).

Gast
Gast

Bericht  Novalee ma 1 aug 2011 - 1:13

Spannend Kruumel! Ik hoop voor je dat de weeën snel komen. Succes!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Floor ma 1 aug 2011 - 1:15

Succes Kruumel! spannend of het nu doorzet met weeen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Fearie ma 1 aug 2011 - 1:26

Spannend, Kruumel. Hoop voor je dat de weeen doorzetten Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:27

Succes Kruumel!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje ma 1 aug 2011 - 1:30

Kruumel schreef:Uhh nee, maar ik heb internet op mn telefoon. Dus ik kan het ook plaatsen ipv smssen (denk ik).

Ah oke, anders wil ik het ook voor je plaatsen hoor.
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Liadan ma 1 aug 2011 - 1:42

Spannend kruumel, succes!!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 1 aug 2011 - 1:45

Dankjewel allemaal.

Ik ga even lekker douchen, kijken of dat wat teweeg brengt. En anders ben ik vanavond tenminste lekker fris als ik naar het ziekenhuis moet.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: