Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 22:26

Vrij onbeschoft vind ik het om door te vragen als mensen het niet willen zeggen, of erger nog blijven vissen en opmerkingen uitlokken waardoor mensen zich verspreken. Omdat wij het idee hadden dat A's collega's zo zijn hebben wij besloten om het maar tegen iedereen te zeggen (en ik zou mezelf ook waarschijnlijk wel verraden door te blozen bij mijn leerlingen), ik weet alleen niet of we het een eventuele volgende keer weer willen weten, een verrassing is ook wel erg leuk.

Whoehoe, babydump staat voor de deur!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  kletskousje ma 18 jul 2011 - 22:30

Ik denk ook dat ik het niet voor me had kunnen houden als ik het zou weten..
Ik denk dat ik het meteen verraad (met mijn gezicht) als iemand het dan recht in mijn gezicht zou vragen!
Dus vandaar dat ik/wij het niet wilden weten.

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tiara ma 18 jul 2011 - 22:34

blondje1313 schreef:Vrij onbeschoft vind ik het om door te vragen als mensen het niet willen zeggen, of erger nog blijven vissen en opmerkingen uitlokken waardoor mensen zich verspreken. Omdat wij het idee hadden dat A's collega's zo zijn hebben wij besloten om het maar tegen iedereen te zeggen (en ik zou mezelf ook waarschijnlijk wel verraden door te blozen bij mijn leerlingen), ik weet alleen niet of we het een eventuele volgende keer weer willen weten, een verrassing is ook wel erg leuk.

Whoehoe, babydump staat voor de deur!

Dat gebeurd hier dus ook constant dat mensen zitten te vissen en proberen je in een richting te duwen. De volgende keer zeg ik gewoon dat ik het niet weet. Ik heb wel het idee dat sommigen het moeilijk vinden om te accepteren en dit dan helaas ook duidelijk laten merken. Gelukkig hoef ik nog maar 4 weken.

Is er nog geen nieuws van Pien? Hopelijk gaat alles voorspoedig meid!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 22:44

dozen van de meubels zijn gebracht, helaas was hij maar alleen en staat het nu beneden in plaats van boven. Wel jammer aangezien we bij de aankoop wel aangegeven hadden dat we het graag boven wilden hebben.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 22:57

blondje1313 schreef:dozen van de meubels zijn gebracht, helaas was hij maar alleen en staat het nu beneden in plaats van boven. Wel jammer aangezien we bij de aankoop wel aangegeven hadden dat we het graag boven wilden hebben.

Hmm, ben benieuwd naar jullie meubels. Wel vervelend dat ie het niet naar boven heeft gebracht Sad zeker aangezien je het hebt aangegeven.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 23:00

Tja, kan de bezorger natuurlijk ook niks aan doen, weet hij veel wat we in de winkel afgesproken hadden.
Maar heel flauw van mij, heb geen fooi of koffie aangeboden....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Dora ma 18 jul 2011 - 23:01

Blondje1313:

Soms moet je er ook extra voor betalen om het boven te laten zetten. Dus ik zou het zeker geëist hebben. Plus dat als er nu iets beschadigd het jullie risico is, en anders was het nog voor hun...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 23:09

Blondje1313

Bij ons kwam er een bezorgbedrijf en niet de winkel zelf. Bij mij werd het ook in de gang gezet, blij toe want het regende toen pijpestelen en de hele gang zat onder de modder omdat die man 3 x terug moest om een nieuwe lading uit de vrachtwagen te halen. Mijn vriend heeft alles zelf naar boven gebracht die avond. Daarna heb ik staan dweilen!

Weet je wat een collega tegen mij zei: Als je niet wil zeggen wat het word dan krijg je nu ook niks :shock:
Ik dacht toen direct steek het in je r**t angel

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 23:10

We hebben niet extra betaald voor het bezorgen, en als er wat beschadigd was dan konden we dat laten weten en werd het kosteloos vervangen. Als mijn man thuis was hadden ze het met zijn tweeën naar boven kunnen tillen, maar ik ga nu niet meer tillen.

Happydobby, van zo'n collega hoef je ook niets toch! Bah, wat flauw van hem/haar!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien ma 18 jul 2011 - 23:12

Update: gyn komt straks voelen. Sowieso gaan ze vandaag niet meer inleiden dus dan moet mijn lichaam het vandaag op eigen kracht volbrengen. Via de ctg waren weeen zichtbaar en Ik voelde ze ook goed!

Blijft dus nog spannend!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:17

@ Blondje: Ik heb net ook mijn spullen van de babydump binnen gekregen. Ze hebben het op de plek gezet waar ik het wilde hebben. Maar ookal wilde ik het inderdaad boven hebben, als ik een 2e verdieping zou hebben ( appartement) dan hadden ze dat moeten doen. Dit is ons ook verteld in de winkel van babydump.. maargoed daar kun je nu niets meer aan doen.

Gast
Gast

Bericht  LindaK ma 18 jul 2011 - 23:19

Spannend Pien, ik blijf je volgen hoor! Ben benieuwd wat voor nieuws de gyn. straks heeft! Fijn dat je je goed voelt!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  blondje1313 ma 18 jul 2011 - 23:21

Spannend Pien!

Nu maar aan de giga mand strijk beginnen die al ongeveer een maand steeds voller aan het worden is...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:25

Pien, spannend!

All, ik ben weer goedgekeurd volgens de vk... mooie buik, kindje ligt er helemaal klaar voor, hartje klopt nog goed, bloeddruk goed.

Ik heb het even gevraagd... je mag gewoon naar het thermaalbad tot je vliezen zijn gebroken. Je mag overal in, ook in bubbelbaden. Alleen sauna raden ze af omdat het zo heet en beneuwd is voor de bloeddruk. Maar dat is puur voor jezelf, niet voor de baby, je kan er duizelig en misselijk van worden.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 18 jul 2011 - 23:28

Kruumel schreef:
joyce0606 schreef:
voor jouw duurt het ook niet meer zo lang kruumel!! spannend zeg!

Klopt! Het wordt langzaamaan spannend!
We schrijven al bijna een jaar samen op dit forum he?

Hoe gaat het nu met jou?

jaa! tijd gaat echt snel zeg!

ja naar omstandigheden goed hoor! beetje bijkomen en aansterken, en ondertussen te veel tijd om na te kunnen denken wat er allemaal mis kan gaan Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 23:30

@ Pien, spannend hoor. In ieder geval fijn te horen dat je weeen hebt, dan weet je in ieder geval dat het op gang komt.

@ Kruumel, fijn te horen dat het gewoon kan. Dan ga ik volgende week lekker een middagje met mijn vriend plannen smile

@ HD, als een collega dat tegen me had gezegd had ik haar/hem niet eens op kraamvisite te hoeven hebben, ongeacht of het nu een collega of kennis is. Dat zeg je toch niet?!

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Happydobby ma 18 jul 2011 - 23:44

Fearie schreef:
@ HD, als een collega dat tegen me had gezegd had ik haar/hem niet eens op kraamvisite te hoeven hebben, ongeacht of het nu een collega of kennis is. Dat zeg je toch niet?!

Nou zei ze net voor mijn verlof dat ze wel kleertjes uit Spanje voor me meeneemt, mits ik beval in de tijd dat ze daar is. Waarschijnlijk had ze toen zelf niet door dat ze eerder die rare opmerking had gemaakt.
Bij ons op het werk doen ze altijd een kraammand. Daar kan iedereen dan iets indoen, nou was ik bij een andere collega vergeten mijn naam erbij te zetten maar ze zei later tegen mij dat er bij de helft van de kadootjes geen naam bij zit. Maar er komen zowiso 2 collega's op kraamvisite waar ik zelf heel goed mee ben dus hun nemen dan die mand mee.

Blondje en razz, bij een vriendin van mij had de babydump ook alles naar boven gebracht, dit hadden ze in de winkel zo geregeld omdat de babykamer op zolder is. Dit stond ook op de afleverbon.
Toen ze kwamen wilde die mannen het eerst niet doen maar mijn vriendin heeft ze de bon laten zien en toen hebben ze het toch gedaan.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 23:53

joyce0606 schreef:
en ondertussen te veel tijd om na te kunnen denken wat er allemaal mis kan gaan Sad

Dat moet je niet doen hoor!
Je mag best eens stilstaan bij wat er mis kan gaan, maar niet te lang en niet te vaak.
Je weet van te voren toch niks... kan je er beter vanuitgaan dat alles goed is/komt.

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 18 jul 2011 - 23:53

Spannend Pien!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Fearie ma 18 jul 2011 - 23:56

Hmm, toch is het wel een rare reactie. Een kraammand daarintegen is wel een leuk idee smile

Toen mijn bankstel geleverd werd, zouden ze het ook tot aan de deur leveren en moesten we het zelf wel naar binnen sjouwen. Ik was alleen thuis en toen 33 weken zwanger, daarom heeft ie me uiteindelijk geholpen (lang leve je zwangerschap haha).

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fiebje di 19 jul 2011 - 0:05

Pien, komen de weeën ook al geregeld? Duim voor je dat je lichaam het op eigen kracht kan!
!

kruumel, fijn dat alles weer goed was.

fearie, zwemmen is zo fijn.... Je bent dan lekker het gewicht kwijt van die buik. Tot vorige week zwom ik ook nin 2 x per week. Bad is nu helaas dicht tot half aug mocht ik dan nog niet bevallen zijn dan ga ik 4 x per week.
Joyce, niet teveel piekeren das niet goed voor jou en je baby.

hd, sommige collega's kan je maar beter negeren.

All. Zoals ik al dacht heb een virus op m'n pc, flink balen hoop dat hij van de week gemaakt kan worden. Posten vanaf m'n tel is zo lastig. Verder gaat het hier naar omstandigheden z'n gangetje. Heb twee logees wel gezellig en hebben net de paardjes voor me gedaan heeft m'n man vanavond ook vrij! Hoe kijken jullie naar de aanstaande bevalling, bang, vol goede moed etc? Ik heb af en toe last van plankenkoorts, ineens denk ow shit het moet er ook nog uit! Incl paniekgevoel. En een uur later denk je dan, waar maak ik me druk om kijk hoeveel mensen er hier op aarde rondhuppelen! En in welke positie willen jullie bevallen, indien mogelijk dan? Ik voel nu veel voor de baarkruk, heb je in ieder geval de zwaartekracht mee. Ben bezig met bevalplan en afspraken kraamzorg vandaar de vragen iemand nog tips?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fearie di 19 jul 2011 - 0:11

@ Fiebje, ik heb bij zwangerschapsyoga een c-ligging geleerd, dat is half zitten/half liggen. Naar die positie gaat mijn voorkeur momenteel uit, maar gedurende de weeen wil ik eigenlijk zoveel mogelijk blijven lopen enzo, omdat als je meteen gaat liggen heb je de zwaartekracht tegen je.

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 19 jul 2011 - 0:30

Update: ontsluiting is pas 2cm.... Teleurstelling.
Tot voor ik ga slapen de veter inhouden en morgenochtend inleiden!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 19 jul 2011 - 0:35

Wat een gedoe voor je zeg Pien..mag je nu wel naar huis?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pien di 19 jul 2011 - 0:39

Nee... Moet echt blijven. Waarschijnlijk tot en met donderdag.
Even afwachten dus. De pijn word overigens wel steeds heftiger!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: