Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+52
mauwmauw
ProudMom
MissD
Theezakje13
Schism
Laced
PiP
Chelle
Dora
CCC
Steep
Floor
Nana
banjer49
studiebol
juffie001
Qiara
Lady4
Tiara
koNijntje
Sjonno
Fiebje
Clapperdie
Mamsie
Susan
sheila123
Bruintje Beer
Summerlovin
Annie24
Phileine
Liadan
Printje
Zininzon
blondje1313
Smaragdje
Lejow
LindaK
Bimbam
Tiana
Koffieleut
L!ND@
Sjaantje
Amber-
Paper Crown
Pien
joyce0606
Fearie
Burn
Happydobby
Novalee
kletskousje
Limburg85
56 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ fearie en kruumel mijn vriend zit voor zijn werk voornamelijk in het buitenland. Nu dus ook al een week of 2 en dat duurt ook nog wel 2 of 3 weken. Dit is zijn baan en dat wist ik natuurlijk al 4 jaar maar het kwam vanmorgen gewoon ff heel hard binnen dat ik een echo heb, en al 2 uur weet dat we 2 meiden krijgen en ik hem dus 2 uur later pas kan bellen en het dan telefonisch moet vertellen.
Ik had het me gewoon anders voor gesteld. Ik heb mijn vriend dus vanmorgen wel gesproken en net ff met een vriendin gebeld die in maart een kindje heeft gekregen en zij gaf ook aan dat ze zich af vroeg hoe ze het in vredesnaam moest doen en hoe je alles wist haar man is wel gewoon savonds thuis. En nu ik lees dat hazeltje het ook heeft zal het wel een gevoel zijn die er bij hoort... .maar ik vind het maar een rot gevoel
Wat trouwens ook erg naar was, was dat ik tijdens de echo het gevoel had dat ik flauw ging vallen, ik ging zweten en werd helemaal naar. Die vrouw vroeg al een keer of het ging, ik heel stoer ja hoor, maar het ging niet. En dat had zij dus al door gehad. Het schijnt dat als je dus langere tijd zo op je rug ligt, je baarmoeder en de kindjes op een bloedvat duwen en dat bloedvat zorgt voor een groot deel voor de doorstroming van je bloed in je lichaam.. en die werd dus een beetje afgekneld en daardoor ga je je zo naar voelen! Nou weer wat geleerd, toen ik op mijn zij ging liggen ging het beter en kon ze ook verder met de echo.
Oh en nee ik had niet verwacht dat het twee meiden zouden zijn, ik had er geen gevoel bij namelijk!
@ Floor wat vervelend dat je zo veel pijn hebt joh! Goed dat je de verloskundige hebt gebeld ik hoop voor je dat het weg zakt!
@hazeltje wat leuk dat je nu weer allerlei dingen opnieuw "mag" aanschaffen!
Ik had het me gewoon anders voor gesteld. Ik heb mijn vriend dus vanmorgen wel gesproken en net ff met een vriendin gebeld die in maart een kindje heeft gekregen en zij gaf ook aan dat ze zich af vroeg hoe ze het in vredesnaam moest doen en hoe je alles wist haar man is wel gewoon savonds thuis. En nu ik lees dat hazeltje het ook heeft zal het wel een gevoel zijn die er bij hoort... .maar ik vind het maar een rot gevoel
Wat trouwens ook erg naar was, was dat ik tijdens de echo het gevoel had dat ik flauw ging vallen, ik ging zweten en werd helemaal naar. Die vrouw vroeg al een keer of het ging, ik heel stoer ja hoor, maar het ging niet. En dat had zij dus al door gehad. Het schijnt dat als je dus langere tijd zo op je rug ligt, je baarmoeder en de kindjes op een bloedvat duwen en dat bloedvat zorgt voor een groot deel voor de doorstroming van je bloed in je lichaam.. en die werd dus een beetje afgekneld en daardoor ga je je zo naar voelen! Nou weer wat geleerd, toen ik op mijn zij ging liggen ging het beter en kon ze ook verder met de echo.
Oh en nee ik had niet verwacht dat het twee meiden zouden zijn, ik had er geen gevoel bij namelijk!
@ Floor wat vervelend dat je zo veel pijn hebt joh! Goed dat je de verloskundige hebt gebeld ik hoop voor je dat het weg zakt!
@hazeltje wat leuk dat je nu weer allerlei dingen opnieuw "mag" aanschaffen!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
@hazeltje, hoe kom ik aan steunkousen? waar kan ik die halen? En zijn die dingen niet maar tot je knieen, bij mij zitten de aderen vanaf halverwege mijn kuit (zijkant) en loopt door over m'n knie en iets er boven.
@kruumel, leuk zo'n fotolijst, laat je het al aan anderen zien? omdat er ook het gedichtje op staat van het kaartje. Ik wil misschien ook een fotoshoot laten doen, de fotograaf van onze bruiloft heeft aangeboden dat wel te willen doen.
@studiebol, ik denk dat iedereen die gevoelens echt wel heeft, bij jou zal het nog wat harder/zwaarder binnenkomen omdat je een tweeling verwacht.
Ik zit me zowat elke dag zorgen te maken over hoe het straks allemaal moet, het opvoeden/verzorgen van de baby en werken tegelijk. Maar of ik er nou veel of weinig over nadenk, ik weet toch pas echt hoe ik het ga doen als de baby er is.
@kruumel, leuk zo'n fotolijst, laat je het al aan anderen zien? omdat er ook het gedichtje op staat van het kaartje. Ik wil misschien ook een fotoshoot laten doen, de fotograaf van onze bruiloft heeft aangeboden dat wel te willen doen.
@studiebol, ik denk dat iedereen die gevoelens echt wel heeft, bij jou zal het nog wat harder/zwaarder binnenkomen omdat je een tweeling verwacht.
Ik zit me zowat elke dag zorgen te maken over hoe het straks allemaal moet, het opvoeden/verzorgen van de baby en werken tegelijk. Maar of ik er nou veel of weinig over nadenk, ik weet toch pas echt hoe ik het ga doen als de baby er is.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kom even binnenvallen wat super leuk dat je 2 meisjes krijgt studiebol
Gast- Gast
@ Floor: Volgens mij kun je die gewoon via de VK of huisarts krijgen.
En volgens mij zijn ze er ook in allerlei maten, soorten en lengte's.
Ik weet niet of het helpt maar je zou het eens kunnen vragen.
Gast- Gast
Fijn dat alles goed was Studiebol! Voor zover ze konden zien dan.
Ik heb helemaal geen last van twijfels of angst ofzoiets... Ben ik dan weer te nuchter?
Ik heb helemaal geen last van twijfels of angst ofzoiets... Ben ik dan weer te nuchter?
Gast- Gast
Bazyle schreef:Fijn dat alles goed was Studiebol! Voor zover ze konden zien dan.
Nee hoor, niet iedereen heeft dat
En het kan nog komen hoor hahaha.
Gast- Gast
Het zou me niet verbazen als het nog komt, ben met de beesten hier thuis echt supersnel ongerust, valt me nog mee hoe het nu gaat.
Gast- Gast
Floor, de fotolijst mag nog niemand zien nee. Het gedichtje moet nog geheim blijven tot de kaartjes in ontvangst zijn bij iedereen.
Bazyle, je kan nuchter zijn, niet iedereen hoeft dat gevoel te hebben, maar misschien komt t nog. Bijna iedereen die ik ken heeft dat gevoel wel een keer ergens in de zwangerschap gehad.
Studiebol, hoe vaak is je vriend in het buitenland voor zijn werk? Kan hij wel thuis zijn rond de bevalling en in de kraamweek of iets daarna? Sterkte meid... is ook niet leuk als je telefonisch je vriend zulke dingen moet vertellen.
Bazyle, je kan nuchter zijn, niet iedereen hoeft dat gevoel te hebben, maar misschien komt t nog. Bijna iedereen die ik ken heeft dat gevoel wel een keer ergens in de zwangerschap gehad.
Studiebol, hoe vaak is je vriend in het buitenland voor zijn werk? Kan hij wel thuis zijn rond de bevalling en in de kraamweek of iets daarna? Sterkte meid... is ook niet leuk als je telefonisch je vriend zulke dingen moet vertellen.
Gast- Gast
@fearie, ik had 49 uur en na de ziekenhuis opname bleek ik nog 25 uur te hebben.
Ik heb nu 6 uur extra gekregen vanwege de keizersnee.
Mijn kraamhulp komt 7 uur per dag en vrij en za nog 3 uurtjes in de ochtend.
@Fiebje, misschien eerder inleiden? Als je nu al een grote baby hebt is het met 38 a 39 weken groot zat. vlgs mij is de marge 400 gr naar boven en naar bendeden.
@studiebol 2 meiden wat leuk! gefeliciteerd en veel plezier met shoppen.
Ik ga weer naar bed!
Ik heb nu 6 uur extra gekregen vanwege de keizersnee.
Mijn kraamhulp komt 7 uur per dag en vrij en za nog 3 uurtjes in de ochtend.
@Fiebje, misschien eerder inleiden? Als je nu al een grote baby hebt is het met 38 a 39 weken groot zat. vlgs mij is de marge 400 gr naar boven en naar bendeden.
@studiebol 2 meiden wat leuk! gefeliciteerd en veel plezier met shoppen.
Ik ga weer naar bed!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik was gisteravond met vriendinnen ijs eten. Daarna thuis kreeg ik buikpijn. Maar niet in de maagstreek. Had diarree en ben naar bed gegaan. Ik heb de hele nacht een raar gevoel in mn buik gehad.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik was gisteravond met vriendinnen ijs eten. Daarna thuis kreeg ik buikpijn. Maar niet in de maagstreek. Had diarree en ben naar bed gegaan. Ik heb de hele nacht een raar gevoel in mn buik gehad.
Misschien rommelt er wat?
Hier werd ik trouwens gewoon wakker van de weeën en na een uur dacht ik wel dat het begonnen was. Als er echt iets begint dan weet je het direct, vertrouw daar maar op.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik had al zo'n idee dat t misschien eerst een paar nachtjes zal gaan rommelen. Ik heb ook geen (oefen)weeen gehad. Wel harde buik maar geen samentrekkingen of zo. Ik heb ook gewoon geslapen maar ben vaak wakker geweest.
Ik hoop dat de bevalling zeker tot donderdagnacht gaat wachten. Want ik wil graag naar het afscheid van de buurvrouw.
Ik hoop dat de bevalling zeker tot donderdagnacht gaat wachten. Want ik wil graag naar het afscheid van de buurvrouw.
Gast- Gast
Kruumel wat naar dat je buikpijn/diaree hebt gehad. Hopelijk is het nu over, of gebeuren er nu andere dingen.
Ja mijn vriend kan wel bij de bevalling zijn en daarna is hij ook vier weken vrij, dat is wel goed geregeld. En tja hoe vaak zit hij in het buitenland, eigenlijk altijd al hij geen vakantie heeft. We proberen het zo in te plannen dat hij om de 6 weken sowieso een week thuis is, en misscihen doen we het volgend jaar wel anders omdat er dan dus twee kleintjes zijn.
Het gaat hier wel iets beter, gisteravond nog erg verdrietig. Nog lang met mijn vriend gepraat, voelde me gewoon echt ff helemaal alleen. Wel redelijk geslapen dus ik hoop vandaag gewoon op een goede dag..
Ja mijn vriend kan wel bij de bevalling zijn en daarna is hij ook vier weken vrij, dat is wel goed geregeld. En tja hoe vaak zit hij in het buitenland, eigenlijk altijd al hij geen vakantie heeft. We proberen het zo in te plannen dat hij om de 6 weken sowieso een week thuis is, en misscihen doen we het volgend jaar wel anders omdat er dan dus twee kleintjes zijn.
Het gaat hier wel iets beter, gisteravond nog erg verdrietig. Nog lang met mijn vriend gepraat, voelde me gewoon echt ff helemaal alleen. Wel redelijk geslapen dus ik hoop vandaag gewoon op een goede dag..
studiebol- Ratel
Hd, is dat dan een reden om eerder in te leiden? Ga het vandaag gelijk maar vragen aan de verlos.
kruumel, gecondo leerd met je buurvrouw.
op de rest reageer ik zo, ben nu terug aan het lopen naar m'n auto net naar de kno arts geweest voor m'n open maar zit een buis dicht maar kan hij niks aan doen komt door de zwangerschap. Komen zo de klossen down brengen.
kruumel, gecondo leerd met je buurvrouw.
op de rest reageer ik zo, ben nu terug aan het lopen naar m'n auto net naar de kno arts geweest voor m'n open maar zit een buis dicht maar kan hij niks aan doen komt door de zwangerschap. Komen zo de klossen down brengen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Studiëbol, ik hoop voor je dat jullie t volgend jaar anders kunnen plannen met zijn werk. Als jij na de bevalling gast werken is dat ook lastig met opvang als jij alleen bent.
Fijn dat je gister nog goed met je vriend hebt kunnen praten. En hopen op een betere dag vandaag... Dat je lekker gelukkig met je 2 meiden mag zijn!
Fijn dat je gister nog goed met je vriend hebt kunnen praten. En hopen op een betere dag vandaag... Dat je lekker gelukkig met je 2 meiden mag zijn!
Gast- Gast
Kruumel het enige wat wij anders kunnen plannen zijn zijn vakanties, over het werk zelf hebben we niks te zeggen. Dan moet hij echt op zoek naar een andere baan en dat is in mijn ogen nu nog een stap te vroeg. Wat betreft de opvang dat hebben we geregeld met kinderdagverblijf en mijn ouders!
Ben benieuwd hoe het verder bij jou gaat!
Ben benieuwd hoe het verder bij jou gaat!
studiebol- Ratel
Studiebol: even een dikke knuffel! Snap dat het je gisteren na de echo even teveel werd. Zo te lezen heb je een goed gesprek gehad met je vriend. Ik weet zeker als de twee meiden er straks zijn, en je een fijn ritme / patroon te pakken hebt,het je vast en zeker gaat lukken! Hoe gaan jullie het straks doen als de bevalling begint? Want ik begrijp dat de kans bestaat dat hij fan in het buitenland is?
Kruumel: spannend hoor.. Zal er al iets gaande zijn? Snap dat je hoopt dat de bevalling nog even op zich laat wachten, dus duim ik voor je dat je kleintje nog even blijft zitten!
Linda: jeetje wat heftig, 12 weken te vroeg! Hebben ze daar ooit een oorzaak voor gevonden?
All: alles was gisteren goed in het ziekenhuis. Volgende week weer een uitgebreide groeiecho. Gisteravond op een na laatste les van de zwangerschapsgym. Zometeen even op de koffie bij de buurvrouw. Manlief moet overwerken tot 8 uur, dus dat wordt alleen eten. Vannacht veel last gehad van maagzuur, dus vanochtend maar een pilletje voor ingenomen. Ga nu even as the world turns kijken.
Kruumel: spannend hoor.. Zal er al iets gaande zijn? Snap dat je hoopt dat de bevalling nog even op zich laat wachten, dus duim ik voor je dat je kleintje nog even blijft zitten!
Linda: jeetje wat heftig, 12 weken te vroeg! Hebben ze daar ooit een oorzaak voor gevonden?
All: alles was gisteren goed in het ziekenhuis. Volgende week weer een uitgebreide groeiecho. Gisteravond op een na laatste les van de zwangerschapsgym. Zometeen even op de koffie bij de buurvrouw. Manlief moet overwerken tot 8 uur, dus dat wordt alleen eten. Vannacht veel last gehad van maagzuur, dus vanochtend maar een pilletje voor ingenomen. Ga nu even as the world turns kijken.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Fearie, met D.aan gaat alles super! Hij heeft er, voor zover te checken is, niets aan over gehouden! We moeten in augustus weer terug voor een controle, altijd weer spannend. Hij loopt sociaal emotioneel wat achter, maar dat haalt ie ook wel weer in!
Fiebje, nou het huishouden voelde inderdaad net als sporten, haha! Wat heerlijk dat je geen suiker hebt!!
Studiebol, wat leuk 2 meiden!! Maar wat ontzettend jammer dat je vriend er niet bij kon zijn. Kan me helemaal voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat...Lastige situatie zo met het werk van je vriend. Gelukkig is hij met en na de bevalling wel lekker bij jullie!
Floor, wat balen dat je zoveel pijn hebt!
Hazeltje, wij gaan eerst verbouwen en daarna ga ik ook alles uitzoeken...ik ben heel goed in het maken van lijstjes met wat we nog 'nodig' hebben
Kruumel, hoe gaat het vandaag?
Laced, fijn dat alles goed was!!
Over D.aan z'n vroeggeboorte: M'n vliezen braken met 27 weken, zonder aanwijsbare reden. Na een week ziekenhuis is de bevalling ingeleid.
Ik heb een tijdje na de bevalling nog onderzoeken gehad om te kijken of ze een reden konden vinden (vreemd gevormde baarmoeder bijvoorbeeld), maar daar is niets uitgekomen.
Toen we voor de eerste controle in het ziekenhuis waren, voor deze zwangerschap, vertelde de verloskundige dat ik draagster ben van de GBS bacterie en dat ik die ook bij D.aan heb gehad...op internet lazen we dat deze bacterie kan zorgen voor een vroeggeboorte. Ik heb al een antibiotica kuur gehad, want urineonderzoek wees uit dat ik ook nu al die bacterie had.
Vrijdag moet ik weer voor controle, dan hoop ik weer meer duidelijk te hebben over hoe verder!
Ik ben vanmorgen wezen sporten, goed hè D.aan was mega vervelend, haha, dus was blij dat ik even weg mocht! Nu ligt ie lekker te slapen en is ie straks vast weer heel gezellig!
Verder niet veel bijzonders gedaan, heerlijk!
Fiebje, nou het huishouden voelde inderdaad net als sporten, haha! Wat heerlijk dat je geen suiker hebt!!
Studiebol, wat leuk 2 meiden!! Maar wat ontzettend jammer dat je vriend er niet bij kon zijn. Kan me helemaal voorstellen dat je er even helemaal doorheen zat...Lastige situatie zo met het werk van je vriend. Gelukkig is hij met en na de bevalling wel lekker bij jullie!
Floor, wat balen dat je zoveel pijn hebt!
Hazeltje, wij gaan eerst verbouwen en daarna ga ik ook alles uitzoeken...ik ben heel goed in het maken van lijstjes met wat we nog 'nodig' hebben
Kruumel, hoe gaat het vandaag?
Laced, fijn dat alles goed was!!
Over D.aan z'n vroeggeboorte: M'n vliezen braken met 27 weken, zonder aanwijsbare reden. Na een week ziekenhuis is de bevalling ingeleid.
Ik heb een tijdje na de bevalling nog onderzoeken gehad om te kijken of ze een reden konden vinden (vreemd gevormde baarmoeder bijvoorbeeld), maar daar is niets uitgekomen.
Toen we voor de eerste controle in het ziekenhuis waren, voor deze zwangerschap, vertelde de verloskundige dat ik draagster ben van de GBS bacterie en dat ik die ook bij D.aan heb gehad...op internet lazen we dat deze bacterie kan zorgen voor een vroeggeboorte. Ik heb al een antibiotica kuur gehad, want urineonderzoek wees uit dat ik ook nu al die bacterie had.
Vrijdag moet ik weer voor controle, dan hoop ik weer meer duidelijk te hebben over hoe verder!
Ik ben vanmorgen wezen sporten, goed hè D.aan was mega vervelend, haha, dus was blij dat ik even weg mocht! Nu ligt ie lekker te slapen en is ie straks vast weer heel gezellig!
Verder niet veel bijzonders gedaan, heerlijk!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Hazeltje schreef:@ Floor: Volgens mij kun je die gewoon via de VK of huisarts krijgen.
Ik heb net gebeld met de huisarts, morgenochtend kan ik komen, dan gaat hij kijken hoe erg het is en eventueel direct steunkousen aanmeten. Bedankt voor je advies!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
nou mijn "trouwjurk" is binnen, netjes door de brievenbus
hij is mij niet tegen gevallen, ik vind nooit iets leuks bij mij staan, maar goed dat is mijn zelfbeeld probleem
hier istie dan, even snel genomen in mijn spiegel, van de zijkant zie je trouwens wel een hele babybump!
hij is mij niet tegen gevallen, ik vind nooit iets leuks bij mij staan, maar goed dat is mijn zelfbeeld probleem
hier istie dan, even snel genomen in mijn spiegel, van de zijkant zie je trouwens wel een hele babybump!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:nou mijn "trouwjurk" is binnen, netjes door de brievenbus
Leuke jurk Joyce, staat je goed... ben nu wel heel erg benieuwd naar die zijkant
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Floor schreef:Hazeltje schreef:@ Floor: Volgens mij kun je die gewoon via de VK of huisarts krijgen.
Ik heb net gebeld met de huisarts, morgenochtend kan ik komen, dan gaat hij kijken hoe erg het is en eventueel direct steunkousen aanmeten. Bedankt voor je advies!
Geen dank
Hopelijk helpt het je!
@ Joyce: Mooi hoor!!!
Wij zijn heel even naar E.hoven geweest om nog het e.e.a. te kopen.
Ik ben bang dat als ik tot het laatst wacht ik helemaal geen stap meer kan verzetten dus we doen het nu maar een beetje in etappe's. Heb een hele stapel (18 stuks, toen waren ze op haha) nieuwe spuugdoeken gekocht. Bij H. zijn er zoveel spuugjes overheen gegaan dat ik die weggegooid heb.
Verder alleen kleding, want de Prenatal trok ik echt niet meer...
Spijkerbroekje is een groter maatje hoor, ik trek in de kleine maatjes nog geen spijkerbroeken aan.
Ik heb nu 1 lade van de commode vol en 1 opbergbox.
Gast- Gast
joyce0606 schreef:nou mijn "trouwjurk" is binnen, netjes door de brievenbus
ga je zelf trouwen, of heb je een bruiloft?
ik heb dit jurkje ook in de kast hangen en aangehad tijdens de bruiloft van mijn broer (ik was toen 32+4 weken) met 38+3 zouden we ook nog een bruiloft hebben en wilde ik dit jurkje weer aan, maar uiteindelijk beviel ik met 37+4 dus zijn we daar niet geweest..
maar hij is echt heel leuk en zit zo lekker! goede keus!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
konijntje, ik ga er zelf in trouwen!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Leuke jurk Joyce, daar kan je goed in trouwen En jij hebt ook leuke kleertjes gekocht Hazeltje!
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken