Heb jij wel eens gelogen op het forum?
+38
Guus
Susan
Julia
Bliss
L!ND@
Lejow
Kabouter
Mamsie
Jeanette
Paper Crown
Rush
Merai
M-G
Inge
Tazz
Sweety
Toet
Tiana
Antibes
Lady4
Sjaantje
Joli86
Fearie
juffie001
Flippin' Bitch
SuperGrover
SoGood
TGR
mzcharlotte
Mint
RioolSpook
Highway
Caramba
Polly
Zwerver
Raindrop
SnowWhite
TNMN
42 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?
Maple schreef:Misschien moet je dan maar eens gewoon in het zwart typen wat er stond. Want nu doe je overkomen alsof het idd mijn oude forumnaam is.
Dat heb ik al drie keer gedaan, zodra ik merkte dat hij niet overkwam, kom op hey..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
That's it, I quit. Heb geen zin om nog langer energie en moeite aan jou te verspillen, Antibes. Moraalridder heeft hier niets mee te maken. maargoed, ga vooral door met zeuren en zeiken over ABE, ik vrees alleen dat je het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt bereiken, mensen gaan jou ook vanzelf als irirtant zien.
Gast- Gast
Inge schreef:Er staat gewoon moraalridder
kan je gewoon selecteren en lezen hoor
Inderdaad, voor iedereen te zien. Puur in het wit omdat Maple dan mijn punt wel zou snappen en het juist geen nieuwe discussie hoefde op te wekken. Wat het ook niet gedaan zou hebben, als mensen gewoon gekeken hadden (naar mijn eerstvolgende post).
Antibes- Ratel
Maple schreef:That's it, I quit. Heb geen zin om nog langer energie en moeite aan jou te verspillen, Antibes. Moraalridder heeft hier niets mee te maken. maargoed, ga vooral door met zeuren en zeiken over ABE, ik vrees alleen dat je het tegenovergestelde bereikt van wat je wilt bereiken, mensen gaan jou ook vanzelf als irirtant zien.
Ik probeer niets te bereiken, ik reageer simpelweg omdat ik daar zin in heb en dit een forum is en dat mag.
Antibes- Ratel
Nee, als ik er niets over kwijt wil dan sla ik het onderwerp wel over
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een discussie weer
Maargoed, nee ik heb nooit gelogen op het forum, ik zou niet weten waarom. Ik let inderdaad wel op dat het niet al te herkenbaar is maar laat daar eerder dingen voor weg dan dat ik erover lieg.
Maargoed, nee ik heb nooit gelogen op het forum, ik zou niet weten waarom. Ik let inderdaad wel op dat het niet al te herkenbaar is maar laat daar eerder dingen voor weg dan dat ik erover lieg.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Antibes schreef:Inge schreef:Er staat gewoon moraalridder
kan je gewoon selecteren en lezen hoor
Inderdaad, voor iedereen te zien. Puur in het wit omdat Maple dan mijn punt wel zou snappen en het juist geen nieuwe discussie hoefde op te wekken. Wat het ook niet gedaan zou hebben, als mensen gewoon gekeken hadden (naar mijn eerstvolgende post).
PM is dan een logischere weg... Nu begreep iedereen wel dat je er iets onvriendelijks mee bedoelde en wordt er door de onduidelijkheid juist extra discussie over gevoerd.
Gast- Gast
Ik heb Nooit gelogen op het forum (om maar weer eens ontopic te gaan)
Gast- Gast
Ik snap de aanval op Antibes niet helemaal hier. Ze wordt ergens van beschuldigd en daar reageert ze gewoon op? ABE ging zelf door over haar verleden, dus het lijkt me dat ze het er zelf naar maakt (dat zegt ze zelfs zelf!)
En ABE, hahaha echt.. Dat je nog steeds volhoudt dat jij het niet was onder die colleganaam is echt hilarisch. Zeker omdat je op msn al toe gegeven had dat jij het wel zelf was. Geloof je nou echt zo erg in je eigen verhaal of moet ik er wat anders van gaan denken?
En ABE, hahaha echt.. Dat je nog steeds volhoudt dat jij het niet was onder die colleganaam is echt hilarisch. Zeker omdat je op msn al toe gegeven had dat jij het wel zelf was. Geloof je nou echt zo erg in je eigen verhaal of moet ik er wat anders van gaan denken?
Gast- Gast
Ik snap er geen zak meer van, maar nee!
Ik heb wel wat dingen genoemd toen ik net terug was, om jullie op een dwaalspoor te zetten, haha.
Ik heb wel wat dingen genoemd toen ik net terug was, om jullie op een dwaalspoor te zetten, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
James schreef:
Dit ontgaat mij ook echt...
Gast- Gast
Ik heb trouwens echt nog nooit gelogen op het forum.
Gast- Gast
James schreef:
Bizar he, zit ik dus ook mee: dat ze vol blijft houden tegen/over mij, volgens mij wordt er ook écht heilig in geloofd, vind het serieus op het creepy af.
Antibes- Ratel
Ik geloof helemaal niks, als je soms op mij doelde. 't Kan mij ook helemaal niet schelen. Ik heb toen in die discussie meegedaan en zelfs al is het gelogen, nouja, prima. Ik weet wel heftigere gelogen verhalen waar ik wél moeite mee had. Maar dit...
Gast- Gast
Antibes schreef:James schreef:
Bizar he, zit ik dus ook mee: dat ze vol blijft houden tegen/over mij, volgens mij wordt er ook écht heilig in geloofd, vind het serieus op het creepy af.
Hoewel ik vind dat je de laatste tijd wel erg bewust op ABE mikt, kan ik het wat deze reactie betreft alleen maar met je eens zijn. Ik twijfel gewoon haast aan mezelf
Gast- Gast
OMG, ABE cracks me up! Waarom zo stug volhouden, denk je dat er iemand is die je geloofd? Reageer dan ook niet op zo'n topic, want dan kan je natuurlijk donder op zeggen dat het door sommige van ons opgerateld wordt.
In ieder geval, ik heb nooit gelogen op het forum. Ben 1 groot open boek. Heb niets te verbergen namelijk..
White lies, create grey skies..
In ieder geval, ik heb nooit gelogen op het forum. Ben 1 groot open boek. Heb niets te verbergen namelijk..
White lies, create grey skies..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Reva schreef:Antibes schreef:James schreef:
Hoewel ik vind dat je de laatste tijd wel erg bewust op ABE mikt, kan ik het wat deze reactie betreft alleen maar met je eens zijn. Ik twijfel gewoon haast aan mezelf
Ik snap dat het zo overkomt bij meerderen, maar rationeel kwam het de vorige keer toevallig ter sprake. En is deze keer puur verdediging. En meer dan 2x is het niet aan bod gekomen. Dus ik herken me écht niet in de beschuldiging "van iedere gelegenheid gebruik maken om ABE aan te vallen". Ik bedoel, hoe kun je dat na 2 discussies uberhaupt al zeggen?
Antibes- Ratel
James schreef:
Hahaha, wat sneu. Sorry, maar van deze post vind ik het alleen nog maar lachwekkender worden.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:OMG, ABE cracks me up! Waarom zo stug volhouden, denk je dat er iemand is die je geloofd? Reageer dan ook niet op zo'n topic, want dan kan je natuurlijk donder op zeggen dat het door sommige van ons opgerateld wordt.
Zo ben ik ook wel. Iedereen mag alles van me weten, vragen etc, ik zal er altijd eerlijk antwoord op geven.
Gast- Gast
Storm schreef:2CKC2 schreef:OMG, ABE cracks me up! Waarom zo stug volhouden, denk je dat er iemand is die je geloofd? Reageer dan ook niet op zo'n topic, want dan kan je natuurlijk donder op zeggen dat het door sommige van ons opgerateld wordt.
Zo ben ik ook wel. Iedereen mag alles van me weten, vragen etc, ik zal er altijd eerlijk antwoord op geven.
Haha is het met een T? Weet ik veel, ik ben maar een allochtoon.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik denk dat je 'oprakelen' bedoelt.2CKC2 schreef:Haha is het met een T? Weet ik veel, ik ben maar een allochtoon.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Storm schreef:2CKC2 schreef:OMG, ABE cracks me up! Waarom zo stug volhouden, denk je dat er iemand is die je geloofd? Reageer dan ook niet op zo'n topic, want dan kan je natuurlijk donder op zeggen dat het door sommige van ons opgerateld wordt.
Hahahaha, opgerakeld ipv opgerateld en dat is wel met een 'd'. ;-)
Gast- Gast
Nee gewoon een ander woord: opgerakeld2CKC2 schreef:Storm schreef:2CKC2 schreef:OMG, ABE cracks me up! Waarom zo stug volhouden, denk je dat er iemand is die je geloofd? Reageer dan ook niet op zo'n topic, want dan kan je natuurlijk donder op zeggen dat het door sommige van ons opgerateld wordt.
Gast- Gast
Als ze het nou nog niet weet...Vergeet-me-nietje schreef:Wow spuit 11 zie ik...
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: