Heb jij wel eens gelogen op het forum?
+38
Guus
Susan
Julia
Bliss
L!ND@
Lejow
Kabouter
Mamsie
Jeanette
Paper Crown
Rush
Merai
M-G
Inge
Tazz
Sweety
Toet
Tiana
Antibes
Lady4
Sjaantje
Joli86
Fearie
juffie001
Flippin' Bitch
SuperGrover
SoGood
TGR
mzcharlotte
Mint
RioolSpook
Highway
Caramba
Polly
Zwerver
Raindrop
SnowWhite
TNMN
42 plaatsers
Pagina 5 van 11
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?
Antibes schreef:Bazinga schreef:Overigens.. Ik vind liegen gelijk zo'n zwart randje hebben.... Voelt zo zwaar!
Kunnen we 't niet op jokken houden?
Fantaseren vind ik een goeie in deze context!
Mmm.. Vind ik een goede optie
Ik ga te bed, ben benieuwd hoe lang dit topic morgenochtend is... Slaap lekker lieve Meisjes ( M woord?.. Nee? .. Ah it was worth a shot )
Gast- Gast
Nee. Ik laat weleens informatie weg, omdat ik dat te persoonlijk vind, maar dat is mijn goed recht lijkt me.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Nou gek genoeg.... Nee! Heb pas één keer iets met Leafie bij de M gehaald en dat was slechts een milkshake...
Lol...Zo zie je maar wat mijn voorliefde voor The Big M met iedereen doet, hahaha...
Gast- Gast
Bazinga schreef:Antibes schreef:Bazinga schreef:Overigens.. Ik vind liegen gelijk zo'n zwart randje hebben.... Voelt zo zwaar!
Kunnen we 't niet op jokken houden?
Fantaseren vind ik een goeie in deze context!
Mmm.. Vind ik een goede optie
Ik ga te bed, ben benieuwd hoe lang dit topic morgenochtend is... Slaap lekker lieve Meisjes ( M woord?.. Nee? .. Ah it was worth a shot )
Hij stond er al, in het wit..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:
Ik zal het M woord niet noemen, maar nu verval je wel een beetje in een oude gewoonte Maple!
Neehoor, die heb jij wel van me overgenomen.
Gast- Gast
Maple schreef:Antibes schreef:
Ik zal het M woord niet noemen, maar nu verval je wel een beetje in een oude gewoonte Maple!
Neehoor, die heb jij wel van me overgenomen.
Sorry, maar ik vind je echt heel onterecht. Je snapt toch dat een week na die vorige discussie ABE door te zeggen dat zij nooit liegt, mij indirect beschuldigt van een leugen? En het lijkt me toch dat ik net zoveel recht heb als ieder ander om in dit topic te reageren, en in die context zelfs nog meer, aangezien ik me mag verdedigen?
Ik snap dat je het opneemt voor ABE, omdat zij nu weer de boel over zich heen krijgt, maar daar is ze zelf aan begonnen en IK dram niet door. Ik verdedig simpelweg mezelf met die ene post. Als zij daar ook weer op reageert is ze net zo schuldig aan (jouw definitie van) doordrammen als ik en slaat het dus ook nergens op om alleen mij aan te spreken.
Antibes- Ratel
Wat achterbaks...dat is het laatste wat ik er over zeg.Antibes schreef:
Gast- Gast
Antibes, je kunt mij onterecht vinden, maar ik vind dat er nu wel genoeg over gezegd is. 't Wordt gewoon strontirritant nu. Je kunt het ook negeren. Jij en ABE liggen elkaar niet, prima. Niet de hele wereld is vriendjes van elkaar.
Gast- Gast
Storm schreef:Wat achterbaks...dat is het laatste wat ik er over zeg.Antibes schreef:
Wat is daar achterbaks aan. Het staat er voor iedereen hetzelfde? Achterbaks is in mijn ogen oneerlijk zijn, achter iemands rug om iets doen. Je kunt een hoop van me zeggen en ik ben hier niet om vriendinnetjes op te duikelen/te houden, maar achterbaks ben ik niet. =)
Antibes- Ratel
Maple schreef:Antibes, je kunt mij onterecht vinden, maar ik vind dat er nu wel genoeg over gezegd is. 't Wordt gewoon strontirritant nu. Je kunt het ook negeren. Jij en ABE liggen elkaar niet, prima. Niet de hele wereld is vriendjes van elkaar.
Waar hoor, maar waarom spreek je mij daarop aan en niet ABE die hier zojuist minstens even naar reageerde? Omdat ik niet in het dagcafe zit?
Antibes- Ratel
Ja sorry, maar ik vind dit hetzelfde als over iemand roddelen waar diegene zelf bij is. En dat vind ik zeker achterbaks. Je noemt Maple een M (God mag weten wat dat is) en dan typ je het daarna nog eens in het wit. Zo kinderachtig, echt.Antibes schreef:Storm schreef:Wat achterbaks...dat is het laatste wat ik er over zeg.Antibes schreef:
Wat is daar achterbaks aan. Het staat er voor iedereen hetzelfde? Achterbaks is in mijn ogen oneerlijk zijn, achter iemands rug om iets doen. Je kunt een hoop van me zeggen en ik ben hier niet om vriendinnetjes op te duikelen/te houden, maar achterbaks ben ik niet. =)
Gast- Gast
@ Storm: de M verwijst volgens mij alleen naar een oude naam van Maple. Sommigen zijn van mening dat Maple onder die naam de gewoonte had door te zeuren.
Gast- Gast
Antibes schreef:Maple schreef:Antibes, je kunt mij onterecht vinden, maar ik vind dat er nu wel genoeg over gezegd is. 't Wordt gewoon strontirritant nu. Je kunt het ook negeren. Jij en ABE liggen elkaar niet, prima. Niet de hele wereld is vriendjes van elkaar.
Waar hoor, maar waarom spreek je mij daarop aan en niet ABE die hier zojuist minstens even naar reageerde? Omdat ik niet in het dagcafe zit?
Als jij denkt dat ik alléén jou erop aanspreek, dan heb je niet goed gelezen. Ik doelde evengoed ook op Smikkel, en ja, die zit ook in het dagcafé. maar Smikkel is er niet en reageert dus niet, en jij wel. Dus ja dan ga ik nu de discussie met jou aan. Maar het lijtk mij dat dit nou allemaal inmiddels wel genoeg besproken is. Het hoeft echt niet in élk topic besproken te worden waar de gelegenheid toe is. En zelfs al kaart ABE het zelf weer openieuw ana, wat ook niet handig van haarzelf is, dan nog zijn jullie degenen die deze discussie kunnen voorkomen door er simpelweg niet op te reageren.
Gast- Gast
Het zal mij echt mijn reet roesten of Abe wel of niet gelogen heeft (huh klopt deze zin? staat zo vreemd)
Nou weet ik wel dat het topic hier over liegen gaat :p maar als ABE zelf zegt dat ze niet gelogen heeft, prima toch.
Ik zal vast wel eens iets weggelaten hebben, iets veranderd hebben ter herkenning of zoiets... maar nooit gelogen
Nou weet ik wel dat het topic hier over liegen gaat :p maar als ABE zelf zegt dat ze niet gelogen heeft, prima toch.
Ik zal vast wel eens iets weggelaten hebben, iets veranderd hebben ter herkenning of zoiets... maar nooit gelogen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm oke...dan nog vind ik het kinderachtig om die in het wit te typen, maar goed ik hou er over op, hier komt geen einde aan anders.Twellie schreef:@ Storm: de M verwijst volgens mij alleen naar een oude naam van Maple. Sommigen zijn van mening dat Maple onder die naam de gewoonte had door te zeuren.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja sorry, maar ik vind dit hetzelfde als over iemand roddelen waar diegene zelf bij is. En dat vind ik zeker achterbaks. Je noemt Maple een M (God mag weten wat dat is) en dan typ je het daarna nog eens in het wit. Zo kinderachtig, echt.Antibes schreef:Storm schreef:Wat achterbaks...dat is het laatste wat ik er over zeg.Antibes schreef:
Hoe kun je nu roddelen over iemand waar diegene bij is? En roddels zijn per definitie onwaarheden, das óók al niet van toepassing. Nee, ik snap de beschuldiging achterbaks nog steeds niet. =) En wit staat er voor iedereen in het wit (eigenlijk vooral voor Maple zelfs, aangezien ik erop rekende dat zij wel zou quoten en ik juist bewust niet wilde dat dat woord er gelijk uitsprong als iemand de pagina doorscrolde) en er staat nota bene een een pijltje bij.
Antibes- Ratel
Maple schreef:Antibes schreef:Maple schreef:Antibes, je kunt mij onterecht vinden, maar ik vind dat er nu wel genoeg over gezegd is. 't Wordt gewoon strontirritant nu. Je kunt het ook negeren. Jij en ABE liggen elkaar niet, prima. Niet de hele wereld is vriendjes van elkaar.
Als jij denkt dat ik alléén jou erop aanspreek, dan heb je niet goed gelezen. Ik doelde evengoed ook op Smikkel, en ja, die zit ook in het dagcafé. maar Smikkel is er niet en reageert dus niet, en jij wel. Dus ja dan ga ik nu de discussie met jou aan. Maar het lijtk mij dat dit nou allemaal inmiddels wel genoeg besproken is. Het hoeft echt niet in élk topic besproken te worden waar de gelegenheid toe is. En zelfs al kaart ABE het zelf weer openieuw ana, wat ook niet handig van haarzelf is, dan nog zijn jullie degenen die deze discussie kunnen voorkomen door er simpelweg niet op te reageren.
Maar ik zie niet in waarom ik dat zou moeten doen? Van mijzelf hoeft het niet namelijk. Voor jou dan dus? Waarom?
Antibes- Ratel
Storm schreef:Ja sorry, maar ik vind dit hetzelfde als over iemand roddelen waar diegene zelf bij is. En dat vind ik zeker achterbaks. Je noemt Maple een M (God mag weten wat dat is) en dan typ je het daarna nog eens in het wit. Zo kinderachtig, echt.Antibes schreef:Storm schreef:Wat achterbaks...dat is het laatste wat ik er over zeg.Antibes schreef:
Mijn oude forumnaam. Maargoed, Antibes, ik wil jouw oude forumnaam ook wel in het wit typen, blijkbaar hecht je ook niet zovel waarde aan andermans privacy, dus waarom zou ik wel rekening houden met jouw privacy? Kinderachtig.
Gast- Gast
Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je haar oude forumnaam in het wit typte om even sneaky te doen.
Gast- Gast
Storm schreef:Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je haar oude forumnaam in het wit typte om even sneaky te doen.
Nee? En er staat geen forumnaam? Tenminste, Maple heeft zichzelf toch nooit moraalridder genoemd? Dat zou ik wel een fantastische actie vinden trouwens, gezonde dosis zelfspot, maar dat zou ik dan gemist hebben. Moraalridder is voor zover ik weet een beschuldiging die zij heeeel vaak kreeg en ik zette hem bewust in het wit zodat dat niet direct in het oog zou springen, maar omdat ik wel mijn punt wilde maken dat ze weer vrij ver gaat met in de bres springen voor iemand anders.
Antibes- Ratel
Maple schreef:
Mijn oude forumnaam. Maargoed, Antibes, ik wil jouw oude forumnaam ook wel in het wit typen, blijkbaar hecht je ook niet zovel waarde aan andermans privacy, dus waarom zou ik wel rekening houden met jouw privacy? Kinderachtig.
Heb je überhaupt gekeken wat er stond? Want ik snap deze loze discussie niet!
Antibes- Ratel
Misschien moet je dan maar eens gewoon in het zwart typen wat er stond. Want nu doe je overkomen alsof het idd mijn oude forumnaam is.
Gast- Gast
als je het idd om die reden in het wit getypt hebt, blijf ik weer bij m'n punt: Kinderachtig.Antibes schreef:Storm schreef:Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat je haar oude forumnaam in het wit typte om even sneaky te doen.
Nee? En er staat geen forumnaam? Tenminste, Maple heeft zichzelf toch nooit moraalridder genoemd? Dat zou ik wel een fantastische actie vinden trouwens, gezonde dosis zelfspot, maar dat zou ik dan gemist hebben. Moraalridder is voor zover ik weet een beschuldiging die zij heeeel vaak kreeg en ik zette hem bewust in het wit zodat dat niet direct in het oog zou springen, maar omdat ik wel mijn punt wilde maken dat ze weer vrij ver gaat met in de bres springen voor iemand anders.
Gast- Gast
Er staat gewoon moraalridder
kan je gewoon selecteren en lezen hoor
kan je gewoon selecteren en lezen hoor
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ja maar waarom dan per se in het wit?? Als je het lef hebt om iemand een moraalridder te noemen, doe het dan goed en typ het gewoon normaal. Dit gaat werkelijk nergens over.
Gast- Gast
Pagina 5 van 11 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
Pagina 5 van 11
Permissies van dit forum: