Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij wel eens gelogen op het forum?

+38
Guus
Susan
Julia
Bliss
L!ND@
Lejow
Kabouter
Mamsie
Jeanette
Paper Crown
Rush
Merai
M-G
Inge
Tazz
Sweety
Toet
Tiana
Antibes
Lady4
Sjaantje
Joli86
Fearie
juffie001
Flippin' Bitch
SuperGrover
SoGood
TGR
mzcharlotte
Mint
RioolSpook
Highway
Caramba
Polly
Zwerver
Raindrop
SnowWhite
TNMN
42 plaatsers

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Ga naar beneden

Heb jij wel eens gelogen op het forum? - Pagina 11 Empty Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 7:58

Ik ben ook benieuwd naar wie er dan zo roddelt. Ik sta met mijn oren te klapperen, ik heb nog nooit geroddeld over een forummer en er is nog nooit iemand geweest die bij mij iets negatiefs over een ander heeft geprobeerd te zeggen. Ik vraag me af in welke kringen zich dit dan wel afspeelt smile.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij wel eens gelogen op het forum? - Pagina 11 Empty Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:06

Oh, ik durf eerlijk te zeggen dat ik met vriendinnen die hier ook komen het weleens over een forumster hebben hoor.

En ik denk dat dat onderling wel meer gebeurd.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:07

Hazeltje schreef:Oh, ik durf eerlijk te zeggen dat ik met vriendinnen die hier ook komen het weleens over een forumster hebben hoor.

True

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:08

Hazeltje schreef:Oh, ik durf eerlijk te zeggen dat ik met vriendinnen die hier ook komen het weleens over een forumster hebben hoor.

Ja hier ook wel eens, en ik ben vast niet de enige hoor, maar lang niet zo erg als Jen aanhaalde.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:08

Oh, zover heb ik niet terug gelezen...
Welke van de 17 pagina's is dat??

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:10

Op pagina 15.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 8:17

Sjees.... Ok dan.
Heeft die persoon geen leven?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: