Heb jij wel eens gelogen op het forum?
+38
Guus
Susan
Julia
Bliss
L!ND@
Lejow
Kabouter
Mamsie
Jeanette
Paper Crown
Rush
Merai
M-G
Inge
Tazz
Sweety
Toet
Tiana
Antibes
Lady4
Sjaantje
Joli86
Fearie
juffie001
Flippin' Bitch
SuperGrover
SoGood
TGR
mzcharlotte
Mint
RioolSpook
Highway
Caramba
Polly
Zwerver
Raindrop
SnowWhite
TNMN
42 plaatsers
Pagina 10 van 11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?
Dat is wel heel erg Jen! Sommige mensen snap ik echt niet.
Ik heb buiten het forum om niet zo heel veel contact met forummers, maar als ik met ze afspreek gaat het natuurlijk wel over het forum en forummers. Niets mis mee lijkt me, maar daar blijft het dan wel bij. Om via fb achter dingen te komen en ze dan weer op het forum te plaatsen en andersom... ik vind het maar vreemd hoor.
Ik heb buiten het forum om niet zo heel veel contact met forummers, maar als ik met ze afspreek gaat het natuurlijk wel over het forum en forummers. Niets mis mee lijkt me, maar daar blijft het dan wel bij. Om via fb achter dingen te komen en ze dan weer op het forum te plaatsen en andersom... ik vind het maar vreemd hoor.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:mozzarella schreef:Jen_ schreef:mozzarella schreef:Mijn humor komt de laatste dagen niet echt over...ik ga hierover nadenken.
Ik snap je humor wel hoor
Nou als jij hem begrijpt is dat voor mij voldoende .
Wat betekend dat moeilijke wat je net zei? Schreef?
Whahahaha!
Tegenspraak in termen...enerszijds vragen wie wie wie...een zin later beweren dat je niet roddelt.
Gast- Gast
Dat betekent dat je binnen dezelfde bewering twee tegenstrijdige dingen zegt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
mozzarella schreef:2CKC2 schreef:mozzarella schreef:Jen_ schreef:mozzarella schreef:Mijn humor komt de laatste dagen niet echt over...ik ga hierover nadenken.
Ik snap je humor wel hoor
Nou als jij hem begrijpt is dat voor mij voldoende .
Wat betekend dat moeilijke wat je net zei? Schreef?
Whahahaha!
Tegenspraak in termen...enerszijds vragen wie wie wie...een zin later beweren dat je niet roddelt.
Oh ja, oke! nu ga ik even over jou roddelen dat je altijd moeilijjke woorden zegt, schrijft die ik niet snap.
Zodra ik weet hoe ik het uitspreek, wordt dat mijn motto. Ik kom er wel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Dank voor deze mededeling. Daar mijn intelligentie ietwat onderbenut is, ben ik me slechts in beperkte mate bewust van mijn handicap .
Gast- Gast
mozzarella schreef:Dank voor deze mededeling. Daar mijn intelligentie ietwat onderbenut is, ben ik me slechts in beperkte mate bewust van mijn handicap .
Deze snap ik wel.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pff wat ben ik een goodie-goodie,
Ik heb nog echt gelogen dingen verteld hier, alleen tegen herkenbaarheid details veranderd en zelfs dat niet vaak... Ook heb ik nog nooit geroddeld over het forum op Facebook, ik heb er geloof ik niet heel veel van hier en met de meeste heb ik niet eens veel contact...
Tuurlijk vliegen er bij een meeting (ik heb er twee gehad in 5 jaar ) wel wat namen over tafel en worden er dingen besproken, dat is niet meer dan logisch... Maar echt roddelen? Nee..
Ik vind dat zo ontzettend sneu en vraag me dan echt af of mensen wel een leven hebben buiten dit forum. Ik vind het meestal heel gezellig hier, en ik neem de mensen hier serieus. Maar het forum als onderdeel van mijn leven niet echt, leuk tijdverdrijf en daar houd het op. Ik denk dat sommige mensen hier daar heel anders in staan.
Ik heb nog echt gelogen dingen verteld hier, alleen tegen herkenbaarheid details veranderd en zelfs dat niet vaak... Ook heb ik nog nooit geroddeld over het forum op Facebook, ik heb er geloof ik niet heel veel van hier en met de meeste heb ik niet eens veel contact...
Tuurlijk vliegen er bij een meeting (ik heb er twee gehad in 5 jaar ) wel wat namen over tafel en worden er dingen besproken, dat is niet meer dan logisch... Maar echt roddelen? Nee..
Ik vind dat zo ontzettend sneu en vraag me dan echt af of mensen wel een leven hebben buiten dit forum. Ik vind het meestal heel gezellig hier, en ik neem de mensen hier serieus. Maar het forum als onderdeel van mijn leven niet echt, leuk tijdverdrijf en daar houd het op. Ik denk dat sommige mensen hier daar heel anders in staan.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Wow, Jen, dat is wel heel erg, dat van die meeting.
Gast- Gast
Storm schreef:Wow, Jen, dat is wel heel erg, dat van die meeting.
Ja echt, dat vond ik dus ook. Dat doe je toch niet?!
Gast- Gast
Op dit soort momenten ben ik BLIJ dat ik geen 'forum-bekendheid' ben en lekker alleen mijn vrienden op Facebook heb...
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Soms zou ik ook lekker zo anoniem willen zijnSaxy schreef:Op dit soort momenten ben ik BLIJ dat ik geen 'forum-bekendheid' ben en lekker alleen mijn vrienden op Facebook heb...
Gast- Gast
Storm schreef:Soms zou ik ook lekker zo anoniem willen zijnSaxy schreef:Op dit soort momenten ben ik BLIJ dat ik geen 'forum-bekendheid' ben en lekker alleen mijn vrienden op Facebook heb...
Onmogelijk.... jij hebt al veel te veel posts
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb juist mijn FB voor forumsters. Ik heb eigenlijk geen forumsters op Hyves of MSN.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Storm schreef:Soms zou ik ook lekker zo anoniem willen zijnSaxy schreef:Op dit soort momenten ben ik BLIJ dat ik geen 'forum-bekendheid' ben en lekker alleen mijn vrienden op Facebook heb...
Ik vind het ook heerlijk dat ik niet zo heel bekend ben
Gast- Gast
Ja, daarom zeg ik, dat ik wel anoniem zou WILLEN zijn ik heb ook al veel te veel gemeet om onbekend te zijn.Saxy schreef:Storm schreef:Soms zou ik ook lekker zo anoniem willen zijnSaxy schreef:Op dit soort momenten ben ik BLIJ dat ik geen 'forum-bekendheid' ben en lekker alleen mijn vrienden op Facebook heb...
Onmogelijk.... jij hebt al veel te veel posts
Gast- Gast
Ik praat eigenlijk nooit over andere forummers tegen forummers die ik heb op facebook (nou heb ik er maar een paar) of waar dan ook. Ik ben ook nog nooit naar een meeting geweest, dus ik weet niet hoe dat daar werkt.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Voor zover ik kan bedenken, heb ik hier nooit gelogen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb nog nooit gelogen en dat is ook nergens voor nodig.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Nu ik erover nadenk: is het niet net als met bekende Nederlanders? Zij staan vaak in de picture, mensen hebben een mening over ze en er wordt over geroddeld. Eigenlijk vind ik het niet heel vreemd dat dat vervolgens ook gebeurt over (sommige) forumsters. Hoe meer iemand hier over zichzelf vertelt, hoe meer stof er is om over te praten, lijkt me. Niemand vraagt daarom, maar zet een groep vrouwen bij elkaar en het gebeurt.
Ik roddel zelf niet echt volgens mij, maar bespreek heus wel eens iets dat op het forum gezegd wordt. En verder vind ik het forum gewoon ook weer niet zo boeiend, dat ik het alleen maar daarover kan hebben
Ik roddel zelf niet echt volgens mij, maar bespreek heus wel eens iets dat op het forum gezegd wordt. En verder vind ik het forum gewoon ook weer niet zo boeiend, dat ik het alleen maar daarover kan hebben
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:
+1.
En wat betreft ABE: dat stond in het topic zelf.
Gast- Gast
Roddelen op twitter? Twitter is toch openbaar? Dus dan noemen ze je forumnaam ofzo en linken dat aan je echte naam (via fb) en vervolgens staan er roddels op je naam op twitter??? Of ben ik nou paranoïde aan het worden?
Gast- Gast
Ja.Sproet schreef:Roddelen op twitter? Twitter is toch openbaar? Dus dan noemen ze je forumnaam ofzo en linken dat aan je echte naam (via fb) en vervolgens staan er roddels op je naam op twitter??? Of ben ik nou paranoïde aan het worden?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Leuk he! En heel stoer ook..
Misschien een topic om dat soort mensen aan de schandpaal te nagelen? Weten we wie we moeten weren
Misschien een topic om dat soort mensen aan de schandpaal te nagelen? Weten we wie we moeten weren
Gast- Gast
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar...Smikkell schreef:Leuk he! En heel stoer ook..
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Pagina 10 van 11 • 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
Pagina 10 van 11
Permissies van dit forum: