Heb jij wel eens gelogen op het forum?
+38
Guus
Susan
Julia
Bliss
L!ND@
Lejow
Kabouter
Mamsie
Jeanette
Paper Crown
Rush
Merai
M-G
Inge
Tazz
Sweety
Toet
Tiana
Antibes
Lady4
Sjaantje
Joli86
Fearie
juffie001
Flippin' Bitch
SuperGrover
SoGood
TGR
mzcharlotte
Mint
RioolSpook
Highway
Caramba
Polly
Zwerver
Raindrop
SnowWhite
TNMN
42 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Heb jij wel eens gelogen op het forum?
Flippin' Bitch schreef:Wel soms wat vager dingen neergezet dan dat ik IRL zou doen, i.v.m. herkenning inderdaad.
+1 (al post ik niet heel veel)
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Mint schreef:Ik lieg weleens over situaties waarbij het over mijn zusje gaat ofzo.. Omdat ik bang ben herkend te worden, zeg ik dan dat het over mijn nichtje ging, of een van mijn 'zovele' zussen..
Dit doe ik ook wel eens om herkenbaarheid te verkleinen. Al kan me dat tegenwoordig minder schelen, dus de afgelopen maanden niet meer gedaan.
Gast- Gast
Nee, ik verander soms wel wat omstandigheden rond een gebeurtenis, om zo herkenning te voorkomen.
Gast- Gast
Nee, zou niet weten waarom en als ik iets vertel, zou ik eerder details weglaten dan erbij verzinnen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
Gast- Gast
Andere (eerdere) forumnamen tellen ookAngel Blue Eyes schreef:Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
We weten toch al dat je callcenteragent bent .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Andere (eerdere) forumnamen tellen ookAngel Blue Eyes schreef:Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
Gast- Gast
Ja, alleen deze post al, die is gelogen..Alex schreef:Smikkell schreef:Andere (eerdere) forumnamen tellen ookAngel Blue Eyes schreef:Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
Gast- Gast
Ja, ik heb mijn hele leven bij elkaar verzonnen. Ik ben helemaal niet getrouwd en ik heb zeker geen dochter. Want daar ben ik veel te lelijk voor.
Gast- Gast
Ik heb ook wel eens gelogen ik ben eigenlijk een kettingrokende, werkeloze huismoeder van 45 met 3 kinderen waarvan twéé crimineel en eentje in een pleeggezin woont.
Gast- Gast
Nee, waarom zou ik....
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
mozzarella schreef:Angel Blue Eyes schreef:Nee. Al is er een situatie waarin ik als leugenaar de boeken in zou kunnen gaan.
We weten toch al dat je callcenteragent bent .
Dit verwerp ik. Ik ben een Agent.
En onder welke naam ik ook bekend was, ik heb niet gelogen. En eigenlijk heb ik best zin in een rel, maar niet vanavond. Want ik ben moe.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ah kom...please....ik verveel me zo...
Kom op dan, in de aanval. Maar vanavond beloof ik er opeens zat van te zijn en niet tot het einde te 'vechten'.
Gast- Gast
Omdat je onder die andere naam ontkende dat jij het was. Maar ook dan heet het liegen; dubbel liegen zelfs.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Ah kom...please....ik verveel me zo...
Kom op dan, in de aanval. Maar vanavond beloof ik er opeens zat van te zijn en niet tot het einde te 'vechten'.
Ik heb geen idee waarop ik je zou moeten aanvallen eigenlijk. Ik dacht dat je iets had te revealen.
Gast- Gast
Ik weet niet eens wat de naam was, ik weet nog wel wat het verhaal was.Smikkell schreef:Omdat je onder die andere naam ontkende dat jij het was. Maar ook dan heet het liegen; dubbel liegen zelfs.
Collegavriendin was bij mij thuis en had een naam aangemaakt, terwijl ik de mijne net had verwijderd. Ging dat toen om Madeleine? Hoe dan ook, ik was het. Want het was mijn manier van praten etc. Maar werkelijk was ik het niet. Maar zo boeiend is het ook niet. Ik weet wat er bij mij thuis gebeurde.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Ah kom...please....ik verveel me zo...
Ik heb geen idee waarop ik je zou moeten aanvallen eigenlijk. Ik dacht dat je iets had te revealen.
Eigenlijk heb ik niets om op te biechten. Wat er is gebeurd is er gebeurd. En daar hebben forummers hun eigen mening over. Dat kan ik gaan verwerpen, er tegenin gaan, er iets mee doen, maar met welk doel? Het is gebeurd.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Ah kom...please....ik verveel me zo...
Eigenlijk heb ik niets om op te biechten. Wat er is gebeurd is er gebeurd. En daar hebben forummers hun eigen mening over. Dat kan ik gaan verwerpen, er tegenin gaan, er iets mee doen, maar met welk doel? Het is gebeurd.
Waar heb je dan over gelogen? Ik weet even niet waar je op doelt namelijk.
Gast- Gast
Ik heb ook gelogen: ik zit helemaal niet in een rolstoel! Vraag maar aan de meiden van de meeting van vandaag
Alleen vanwege herkenning heb ik wel eens details weggelaten of veranderd, maar dat telt niet als liegen, vind ik.
Alleen vanwege herkenning heb ik wel eens details weggelaten of veranderd, maar dat telt niet als liegen, vind ik.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
mozzarella schreef:Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Angel Blue Eyes schreef:mozzarella schreef:Ah kom...please....ik verveel me zo...
Waar heb je dan over gelogen? Ik weet even niet waar je op doelt namelijk.
Niet. Een collega van me was bij mij thuis vond via de balk favorieten het oude Yesforum en besloot een naam aan te maken. En besloot ook om in de aanval te gaan. Dat zou ik zijn geweest, omdat de ipadressen overeen kwamen. Helaas heb ik nog iets teveel respect voor het forum om dergelijke dingen te doen. Maar ja, shit happens. Owja, wat het dubieus maakt is het feit dat ik net mijn forumnaam had laten verwijderen.
Gast- Gast
Alsof iemand zo snel weet hoe het forum werkt, en dat het een forum is waar meiden elkaar kennen, hoe jij hier reageert en wie hier komen... En waar was jij al die tijd?Angel Blue Eyes schreef:
Niet. Een collega van me was bij mij thuis vond via de balk favorieten het oude Yesforum en besloot een naam aan te maken. En besloot ook om in de aanval te gaan. Dat zou ik zijn geweest, omdat de ipadressen overeen kwamen. Helaas heb ik nog iets teveel respect voor het forum om dergelijke dingen te doen. Maar ja, shit happens. Owja, wat het dubieus maakt is het feit dat ik net mijn forumnaam had laten verwijderen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» 'Mis' jij het oude forum nog wel eens?
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Welk topic van het oude forum zou je nog eens willen lezen?
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Heb jij wel eens..
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: