Heel andere jurk in gedachten
+30
Bliss
mzcharlotte
Jacolien
Guus
Arwyn
Jeanette
Caro
patjuhhh
Rush
Lavendel
Saxy
Paper Crown
SarahKey
xxDila
Susan
Sorella
Julia
Sugarfall
Mizz_S
ShallY
Tsjip
Pandora
Miss G
VeryCherry
Pien
Marin
Antibes
minoessepoes
Lejow
SoGood
34 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Heel andere jurk in gedachten
Susan schreef:Ik vind 'm mooi, CKC, alleen ik heb zelf niets met een sleep. Niet dat het niet mooi is, maar ik kan er persoonlijk niet aan wennen dat iets van je kleding over de grond sleept, ik weet niet waarom.
De jurk van Renate vind ik op zich best mooi.
I know what you mean! Ik wilde de sleep er ook echt afhalen op een gegeven moment.. bleef overal achter hangen en iedereen stond erop.. en dan was mijn sleep niet eens gek lang!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat vinden jullie van de jurk van Nina in GTST?
ik vond hem in de aflevering wel heel mooi, maar op het plaatje wat minder. Hij lijkt te groot ofzo..
ik vond hem in de aflevering wel heel mooi, maar op het plaatje wat minder. Hij lijkt te groot ofzo..
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is ook waar, als alles mooi zit, is het al snel goed. Jacoliens jurk zou ik bv. ook niet zo snel kiezen, maar met alles erop en eraan is het echt een plaaaaaaatje (zo zeggen 'ze' dat toch? ).Jen_ schreef:Oprecht is goed! Ik zou, ook al is je jurk dan eventueel niet mijn smaak, toch zeggen dat je er prachtig uitziet, want het is sowieso mooi als iemand trouwt in een witte jurk, mooi haar, mooi opgemaakt, en straalt van de liefde. Dat maakt iedereen sowieso al mooi!
Edit: nee dat had je niet ooit al gezegd geloof ik Maar als we toch vast bezig zijn: Ik wil NOOIT gevraagd worden als ceremoniemeester. Weet je dat ook alvast
Ahhh, en jij kunt ZO goed regelen haha! Nee, dit wist ik al van je. Ik zal het niet doen. Dat beloof ik. Wil je wel bruidsmeisje zijn?
Gast- Gast
Die jurk vind ik wel mooi. Niet geweldig, maar ook niet lelijk.
Gast- Gast
Ach joh Doutzen heeft ook genoeg trouwfoto's met haar strakke figuurtje
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ach joh Doutzen heeft ook genoeg trouwfoto's met haar strakke figuurtje
Oeh deze is mooi!
Lavendel- Ratel
Nog meer BM'ers (Bekende Mensen) in bruidsjurk:
Kate's evening gown (LOVED it):
Kate's wedding dress:
Bettina Holwerda:
Dany de Wit:
Kate Moss:
Jullie nog?
Kate's evening gown (LOVED it):
Kate's wedding dress:
Bettina Holwerda:
Dany de Wit:
Kate Moss:
Jullie nog?
Gast- Gast
Gloria schreef:Dat is ook waar, als alles mooi zit, is het al snel goed. Jacoliens jurk zou ik bv. ook niet zo snel kiezen, maar met alles erop en eraan is het echt een plaaaaaaatje (zo zeggen 'ze' dat toch? ).Jen_ schreef:Oprecht is goed! Ik zou, ook al is je jurk dan eventueel niet mijn smaak, toch zeggen dat je er prachtig uitziet, want het is sowieso mooi als iemand trouwt in een witte jurk, mooi haar, mooi opgemaakt, en straalt van de liefde. Dat maakt iedereen sowieso al mooi!
Edit: nee dat had je niet ooit al gezegd geloof ik Maar als we toch vast bezig zijn: Ik wil NOOIT gevraagd worden als ceremoniemeester. Weet je dat ook alvast
Ahhh, en jij kunt ZO goed regelen haha! Nee, dit wist ik al van je. Ik zal het niet doen. Dat beloof ik. Wil je wel bruidsmeisje zijn?
Natuurlijk wil ik bruidsmeisje zijn!
Gast- Gast
Bij deze jurk vind ik die borststukken zo raar.. Ik snap dat het zo hoort, maar het lijkt gewoon veeeel te groot..
Gast- Gast
Bettina Holwerda had haar teennagels wel even kunnen lakken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Bettina Holwerda had haar teennagels wel even kunnen lakken.
Ja, en beige schoenen onder een witte trouwjurk?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het echt geen mooie jurk.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Ze lijkt ook wel oud daar, zeker naast Jim.
Lavendel- Ratel
Ze is ook oud.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Punk'd schreef:Bij deze jurk vind ik die borststukken zo raar.. Ik snap dat het zo hoort, maar het lijkt gewoon veeeel te groot..
Ik vond die jurk echt lelijk, evenals de vogel op haar hoofd
Gast- Gast
Whahahaaa, die vogel snapte ik ook écht niet! En die borststukken ook niet. Maar die rok! Die rok maakte alles goed... zucht.... En nu ik dat boeket zie: WAUW! Die bloemen lijken wel van goud!
Gast- Gast
Gloria schreef:Whahahaaa, die vogel snapte ik ook écht niet! En die borststukken ook niet. Maar die rok! Die rok maakte alles goed... zucht.... En nu ik dat boeket zie: WAUW! Die bloemen lijken wel van goud!
Nee die vogel was gewoon een beetje een grapje van mevrouw Bradshaw. Kan niet anders ;-)
En ik ben het wel met Jen eens: je bent sowieso al prachtig als je daar staat... ongeacht welke draak van een jurk je aantrekt. Omdat JIJ hem mooi vindt en JIJ straalt, ben je mooi.
Die van mij vindt ook vast niet iedereen mooi, jammer dan :-). Maar hoe vaak mensen niet zeggen op zo'n dag: je ziet er prachtig uit... Dát ging zelfs vervelen tot het punt dat ik er grapjes over ging maken
Ik ben wel ceremoniemeester hoor ;-). Ik kan heul goed regelen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben ook in een jurk getrouwd die ik nu nooit meer zou aantrekken, maar goed, had ook niet veel budget en nogal wat dingen om rekening mee te houden qua ouders/ schoonouders. Achteraf gezien heb ik daar heel veel spijt van.
Gast- Gast
Aw man, wat is Doutzen toch moooooi!
Die schoenen van Bettina vind ik lelijk en de jurk zie ik nauwelijks (de vormen, zeg maar).
De jurk van Kate Moss spreekt me niet aan.
De jurk van CKC vind ik prachtig! Zo'n model heb ik ook gepast, maar ik lijk er (volgens TGR) een brede kerel in... Ik heb te weinig vorm in mijn heupen en billen
Die schoenen van Bettina vind ik lelijk en de jurk zie ik nauwelijks (de vormen, zeg maar).
De jurk van Kate Moss spreekt me niet aan.
De jurk van CKC vind ik prachtig! Zo'n model heb ik ook gepast, maar ik lijk er (volgens TGR) een brede kerel in... Ik heb te weinig vorm in mijn heupen en billen
Gast- Gast
Ohja, Kate vond ik ook heel mooi.
Nog een lading foto's.
Megan Fox
Eva Longoria
Christina Aguilera
Ivana Trump
Heidi Montag
Nicole Richie
Jennifer Lopez
Avril Lavigne
Alicia Keys
Nog een lading foto's.
Megan Fox
Eva Longoria
Christina Aguilera
Ivana Trump
Heidi Montag
Nicole Richie
Jennifer Lopez
Avril Lavigne
Alicia Keys
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Die avond jurk van Kate vind ik op zich heel mooi.
Maar ook daar zijn de balijnen weer zo lelijk in verwerkt.
Het zal vast horen maar ik vind het geen gezicht alsof je de hele dag met stijve tepels loopt
Ik ga eens zoeken naar iets wat ik moooi vind van de BMérs
Maar ook daar zijn de balijnen weer zo lelijk in verwerkt.
Het zal vast horen maar ik vind het geen gezicht alsof je de hele dag met stijve tepels loopt
Ik ga eens zoeken naar iets wat ik moooi vind van de BMérs
Gast- Gast
Nee, die jurk vind ik niet zo bij Renate passen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw Sugarfall, jij plaatst wel mooie foto's zeg! Ze hebben allemaal wel iets moois. Ik wist niet dat Alicia Keys getrouwd was trouwens; ze draagt echt een mooie jurk zeg. Die van Christina Aguilera past ook wel weer goed bij haar, hoe kermisachtig hij ook is.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vervelende gedachten...
» zwarte gedachten
» Angsten en negatieve gedachten
» Hoor je je eigen gedachten?
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» zwarte gedachten
» Angsten en negatieve gedachten
» Hoor je je eigen gedachten?
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)