Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel andere jurk in gedachten

+30
Bliss
mzcharlotte
Jacolien
Guus
Arwyn
Jeanette
Caro
patjuhhh
Rush
Lavendel
Saxy
Paper Crown
SarahKey
xxDila
Susan
Sorella
Julia
Sugarfall
Mizz_S
ShallY
Tsjip
Pandora
Miss G
VeryCherry
Pien
Marin
Antibes
minoessepoes
Lejow
SoGood
34 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 0:01

Susan schreef:Ik vind 'm mooi, CKC, alleen ik heb zelf niets met een sleep. Niet dat het niet mooi is, maar ik kan er persoonlijk niet aan wennen dat iets van je kleding over de grond sleept, ik weet niet waarom.

De jurk van Renate vind ik op zich best mooi.

I know what you mean! Ik wilde de sleep er ook echt afhalen op een gegeven moment.. bleef overal achter hangen en iedereen stond erop.. en dan was mijn sleep niet eens gek lang!
Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 1108051410_6_x219_1
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 0:07

Wat vinden jullie van de jurk van Nina in GTST?

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Ninatrouwtgtst

ik vond hem in de aflevering wel heel mooi, maar op het plaatje wat minder. Hij lijkt te groot ofzo..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:07

Jen_ schreef:Oprecht is goed! Ik zou, ook al is je jurk dan eventueel niet mijn smaak, toch zeggen dat je er prachtig uitziet, want het is sowieso mooi als iemand trouwt in een witte jurk, mooi haar, mooi opgemaakt, en straalt van de liefde. Dat maakt iedereen sowieso al mooi!

Edit: nee dat had je niet ooit al gezegd geloof ik smile Maar als we toch vast bezig zijn: Ik wil NOOIT gevraagd worden als ceremoniemeester. Weet je dat ook alvast nerd
Dat is ook waar, als alles mooi zit, is het al snel goed. Jacoliens jurk zou ik bv. ook niet zo snel kiezen, maar met alles erop en eraan is het echt een plaaaaaaatje (zo zeggen 'ze' dat toch? :P).
Ahhh, en jij kunt ZO goed regelen haha! Nee, dit wist ik al van je. Ik zal het niet doen. Dat beloof ik. Wil je wel bruidsmeisje zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:09

Die jurk vind ik wel mooi. Niet geweldig, maar ook niet lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:11

Ach joh Doutzen heeft ook genoeg trouwfoto's met haar strakke figuurtje :P

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Tumblr_lhgpp9hMq91qzq8zqo1_500_large

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Tumblr_lhjsm4CEJj1qzq8zqo1_500_large

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Tumblr_lhgphjRq7p1qzq8zqo1_500_large

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Tumblr_lhjsl94Qmp1qzq8zqo1_500_large

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 0:18

Punk'd schreef:Ach joh Doutzen heeft ook genoeg trouwfoto's met haar strakke figuurtje :P

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Tumblr_lhgpp9hMq91qzq8zqo1_500_large

Oeh deze is mooi!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:24

Nog meer BM'ers (Bekende Mensen) in bruidsjurk:

Kate's evening gown (LOVED it): Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Royal-wedding-kate-middleton-evening-gown-reception-dress-2

Kate's wedding dress: Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Kate-middleton-wedding-dress-jpg

Bettina Holwerda: Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Jim-Bettina

Dany de Wit: Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Jeroen-dani-daan-luuk

Kate Moss: Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Kate-moss-wedding-3 Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Kate%2Bmoss%2Bwedding

Jullie nog?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:28

Gloria schreef:
Jen_ schreef:Oprecht is goed! Ik zou, ook al is je jurk dan eventueel niet mijn smaak, toch zeggen dat je er prachtig uitziet, want het is sowieso mooi als iemand trouwt in een witte jurk, mooi haar, mooi opgemaakt, en straalt van de liefde. Dat maakt iedereen sowieso al mooi!

Edit: nee dat had je niet ooit al gezegd geloof ik smile Maar als we toch vast bezig zijn: Ik wil NOOIT gevraagd worden als ceremoniemeester. Weet je dat ook alvast nerd
Dat is ook waar, als alles mooi zit, is het al snel goed. Jacoliens jurk zou ik bv. ook niet zo snel kiezen, maar met alles erop en eraan is het echt een plaaaaaaatje (zo zeggen 'ze' dat toch? :P).
Ahhh, en jij kunt ZO goed regelen haha! Nee, dit wist ik al van je. Ik zal het niet doen. Dat beloof ik. Wil je wel bruidsmeisje zijn?

Natuurlijk wil ik bruidsmeisje zijn! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 0:36

Bij deze jurk vind ik die borststukken zo raar.. Ik snap dat het zo hoort, maar het lijkt gewoon veeeel te groot..

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Gal_1_01_LRG-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 0:46

Bettina Holwerda had haar teennagels wel even kunnen lakken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Paper Crown vr 15 jul 2011 - 0:47

Rush schreef:Bettina Holwerda had haar teennagels wel even kunnen lakken.

Ja, en beige schoenen onder een witte trouwjurk?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  patjuhhh vr 15 jul 2011 - 0:50

Ik vind het echt geen mooie jurk.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Lavendel vr 15 jul 2011 - 0:56

Ze lijkt ook wel oud daar, zeker naast Jim.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Rush vr 15 jul 2011 - 1:11

Ze is ook oud. silent
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:19

Punk'd schreef:Bij deze jurk vind ik die borststukken zo raar.. Ik snap dat het zo hoort, maar het lijkt gewoon veeeel te groot..

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Gal_1_01_LRG-1

Ik vond die jurk echt lelijk, evenals de vogel op haar hoofd :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:23

Whahahaaa, die vogel snapte ik ook écht niet! En die borststukken ook niet. Maar die rok! Die rok maakte alles goed... zucht.... En nu ik dat boeket zie: WAUW! Die bloemen lijken wel van goud!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Caro vr 15 jul 2011 - 1:52

Gloria schreef:Whahahaaa, die vogel snapte ik ook écht niet! En die borststukken ook niet. Maar die rok! Die rok maakte alles goed... zucht.... En nu ik dat boeket zie: WAUW! Die bloemen lijken wel van goud!

Nee die vogel was gewoon een beetje een grapje van mevrouw Bradshaw. Kan niet anders ;-)

En ik ben het wel met Jen eens: je bent sowieso al prachtig als je daar staat... ongeacht welke draak van een jurk je aantrekt. Omdat JIJ hem mooi vindt en JIJ straalt, ben je mooi.

Die van mij vindt ook vast niet iedereen mooi, jammer dan :-). Maar hoe vaak mensen niet zeggen op zo'n dag: je ziet er prachtig uit... Dát ging zelfs vervelen tot het punt dat ik er grapjes over ging maken Wink

Ik ben wel ceremoniemeester hoor ;-). Ik kan heul goed regelen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Lejow vr 15 jul 2011 - 2:43

ahwww
Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 20110626-jim_bakkum_trouwen
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 2:50

Ik ben ook in een jurk getrouwd die ik nu nooit meer zou aantrekken, maar goed, had ook niet veel budget en nogal wat dingen om rekening mee te houden qua ouders/ schoonouders. Achteraf gezien heb ik daar heel veel spijt van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 4:33

Aw man, wat is Doutzen toch moooooi!

Die schoenen van Bettina vind ik lelijk en de jurk zie ik nauwelijks (de vormen, zeg maar).

De jurk van Kate Moss spreekt me niet aan.

De jurk van CKC vind ik prachtig! Zo'n model heb ik ook gepast, maar ik lijk er (volgens TGR) een brede kerel in... Ik heb te weinig vorm in mijn heupen en billen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Sugarfall vr 15 jul 2011 - 6:29

Ohja, Kate vond ik ook heel mooi.

Nog een lading foto's.

Megan Fox

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Megan-Fox-bridal-dress-photos-425-x-610

Eva Longoria

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 7cb9b0dfef7ba5f5_weddingdresses2011-onsugar-com_eva-longoria-wedding-dress

Christina Aguilera

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Christina_Aguilera_Jordan_Bratman

Ivana Trump

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Trump

Heidi Montag

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Heidi2

Nicole Richie

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Nicole_Richie_wedding_Dress

Jennifer Lopez

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 95ef5aa625c7c46d_weddingdresses2011-onsugar-com_jennifer-lopez-wedding-dress

Avril Lavigne

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Avril-Lavigne-Wedding-Dress

Alicia Keys

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Alicia-Keys-Wedding-Dress

Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 6:41

Die avond jurk van Kate vind ik op zich heel mooi.
Maar ook daar zijn de balijnen weer zo lelijk in verwerkt.

Het zal vast horen maar ik vind het geen gezicht alsof je de hele dag met stijve tepels loopt :P

Ik ga eens zoeken naar iets wat ik moooi vind van de BMérs :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Jeanette vr 15 jul 2011 - 6:45

Nee, die jurk vind ik niet zo bij Renate passen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:26

Wauw Sugarfall, jij plaatst wel mooie foto's zeg! Ze hebben allemaal wel iets moois. Ik wist niet dat Alicia Keys getrouwd was trouwens; ze draagt echt een mooie jurk zeg. Die van Christina Aguilera past ook wel weer goed bij haar, hoe kermisachtig hij ook is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 7:42

Jim lijkt steeds meer op Joran vd Sloot laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 4 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum