Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel andere jurk in gedachten

+30
Bliss
mzcharlotte
Jacolien
Guus
Arwyn
Jeanette
Caro
patjuhhh
Rush
Lavendel
Saxy
Paper Crown
SarahKey
xxDila
Susan
Sorella
Julia
Sugarfall
Mizz_S
ShallY
Tsjip
Pandora
Miss G
VeryCherry
Pien
Marin
Antibes
minoessepoes
Lejow
SoGood
34 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:48

Lejow schreef:Ik vond het geen mooie jurk. Veel te degelijk en hooggesloten.
Had bij haar iets meer out-going/sparkle/glamour verwacht.
Vind de onderkant van de jurk ook niet passen bij het lijfje.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:53

Powerbabe schreef:Dat jij zo over trouwen denkt dat snap ik wel, ik denk er zelf anders over. Maar dan hoeft Doutzen er nog niet verschrikkelijk uit te zien? Dat jij er zulke ideeen op na houdt betekent niet dat anderen er verschrikkelijk uit zien omdat zij dat niet doen?

Heb ik verschrikkelijk gezegd dan?
Dat is niet mijn mening, zo zwart-wit denk ik niet.

Edit: wacht, ik zei afschuwelijk. Oeps. Dat was wat overtrokken Embarassed
Ik vind Doutzen niet afschuwelijk. Ik vind haar een ontzettend mooie vrouw, maar ik vind haar hier zo opgepropt lijken en ze zou zo mooi zijn in een prachtige jurk die haar vormen laat zien.. Ik bedoel het niet verkeerd, al begrijp ik dat het wel zo overkomt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:38

Als ze niet zwanger was geweest dan had een figure hugging jurk haar prachtig gestaan maar ik vond haar zo zwanger ook prachtig smile nouja smaken verschillen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  xxDila do 14 jul 2011 - 10:32

Ik vind die jurk echt afschuwelijk. En hij zit naar mijn mening ook heel erg slecht. Het lijfje & de rok lijken niet echt bij elkaar te horen.. Nee, niet mijn smaak.. :shock:
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:55

Ik vind die van Doutzen juist mooi omdat het zo puur is. Zwanger trouwen vind ik best wat hebben.
Overigens had ik bij Renate ook een andere jurk verwacht maar als zij er happy in is, wie zijn wij dan. :P
Mijn keuze was het ook niet geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 11:12

Ach, Doutzen heeft genoeg foto's van zichzelf waar haar figuur fantastisch op staat. Kan me best voorstellen dat zwangere trouwfoto's dan veel leuker zijn! nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  SarahKey do 14 jul 2011 - 17:19

Ik vind de jurk van Renate ook niet mooi. Veel te uhh ouderwets. Had echt iets heel anders verwacht.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 19:50

Ik vind Renates jurk heel erg mooi. Simpel, tijdloos classiek.. Elegant.. Weer eens wat anders dan de strapless en de tietenvaluit jurken.. I love you wat ik wel vind, is bij mijn jurk ook zo.. je ziet de details niet zo heel goed op foto's waardoor het wat saai-ig oogt. Las wel ergens dan Renate een trouwjurk wilde en niet iets gala achtigs maar dan in het wit.. gelukt, dacht ik zo!

Dani's jurk was echt SLECHT! Voor een styliste.. nee, compleet vreselijk en nietszeggend! Maar ik vind Dani ook gewoon geen mooie vrouw.. ik zie haar best regelmatig hier vlakbij mijn werk en is klein en dun en gewoon niet zo'n mooie vrouw.. als ze dr haar los heeft,is ze knapper dan dat haar zo vast..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:33

Gloria schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind het een hele mooie jurk, ik had hem ook wel bij haar verwacht eigenlijk. Ik had bij Yolanthe een hele andere jurk verwacht, ik vond haar trouwjurk echt heel erg lelijk.
Die was te pompeus hè? Vond ik ook wel, ook al vond ik de jurk an sich wel heel origineel.

Overigens vind ik van de andere foto's alleen de jurk van Do mooi. Alleen die sluier met dat losse haar slaat voor mijn gevoel nergens op. Ik vond Máxima's jurk ook prachtig (remember, het was hartje winter). Die van Sylvie en Daniëlle Overgaag kan ik ook wel waarderen. De rest springen er voor mij niet uit, vooral die van de vrouw van Arjen Robben.

Waarom niet? Als ze dat nou gewoon mooi vindt? Gekkerd smile Het gaat niet altijd om etiquette, maar ook gewoon om wat je mooi vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 22:57

Jen_ schreef:
Gloria schreef:Alleen die sluier met dat losse haar slaat voor mijn gevoel nergens op
Waarom niet? Als ze dat nou gewoon mooi vindt? Gekkerd smile Het gaat niet altijd om etiquette, maar ook gewoon om wat je mooi vindt.
O nee, ik bedoel ook niet qua etiquette dat 'ie nergens op slaat voor mijn gevoel, maar die sluier met bloem lijkt zo, hup, op d'r hoofd geplant. Scheef. Alsof daar niet over nagedacht is.

@CKC2: kijk, wij snappen elkaar smile. Ik vond jouw jurk ook mooi, ondanks alle tierelantijnen, maar ik weet wel hoe dat komt: het was óveral en dús een eenheid. Dat heeft die van Do ook.

Vinden jullie ook dat als je een jurk op een plaatje ziet, hij altijd minder indrukwekkend en mooi is dan wanneer je echt voor iemand staat? Daardoor vind ik zelden een bruid(spaar) echt lelijk gekleed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Paper Crown do 14 jul 2011 - 23:04

Gloria schreef:
Jen_ schreef:
Gloria schreef:Alleen die sluier met dat losse haar slaat voor mijn gevoel nergens op
Waarom niet? Als ze dat nou gewoon mooi vindt? Gekkerd smile Het gaat niet altijd om etiquette, maar ook gewoon om wat je mooi vindt.
O nee, ik bedoel ook niet qua etiquette dat 'ie nergens op slaat voor mijn gevoel, maar die sluier met bloem lijkt zo, hup, op d'r hoofd geplant. Scheef. Alsof daar niet over nagedacht is.

@CKC2: kijk, wij snappen elkaar smile. Ik vond jouw jurk ook mooi, ondanks alle tierelantijnen, maar ik weet wel hoe dat komt: het was óveral en dús een eenheid. Dat heeft die van Do ook.

Vinden jullie ook dat als je een jurk op een plaatje ziet, hij altijd minder indrukwekkend en mooi is dan wanneer je echt voor iemand staat? Daardoor vind ik zelden een bruid(spaar) echt lelijk gekleed.

Precies! Zeg nou zelf was mijn jurk geen plaatje?
Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 1129748044_6_4wEN

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 1072035099_6_z97G

Ik had niet heel veel tierelantijntjes hoor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:16

Jawel joh, superveel, heel je jurk zit er vol mee. Maar daardoor is het weer een eenheid en vind ik 'm erg mooi en stijlvol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:18

Ik vind jouw jurk echt prachtig CKC, alleen ik zou nooit in het wit trouwen. Ik wil die jurk in het bloedrood!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:21

Gloria schreef:Ja, da's een ander verhaal inderdaad. Maar lees het topic door en je ziet: saai, degelijk, geen glamour bladiebla. Sorry, maar zeg dan gewoon dat het je smaak niet is. Er zijn hier namelijk mensen die zoiets wel mooi vinden en een soortgelijke jurk zouden willen.
Huh? Sorry maar ik ga echt geen rekening houden met eventuele mensen die zo'n soortgelijke jurk willen hebben....als ik de jurk saai vind, dan zeg ik dat gewoon. En natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar dat is toch persoonlijk?

Kijk, als jij nou met die jurk op de foto stond in de openingspost dan was het iets anders geweest. Maar ik denk niet dat Renate Verbaan hier gaat lezen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Saxy do 14 jul 2011 - 23:23

Ik vond de jurk van Renate ook erg verrassend. Maar wat was ze schitterend zeg! Wow, echt een supermooie klassieke jurk. En ik vond haar haar ook echt prachtig. Het was een mooi stel!
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:25

Gloria schreef:
Jen_ schreef:
Gloria schreef:Alleen die sluier met dat losse haar slaat voor mijn gevoel nergens op
Waarom niet? Als ze dat nou gewoon mooi vindt? Gekkerd smile Het gaat niet altijd om etiquette, maar ook gewoon om wat je mooi vindt.
O nee, ik bedoel ook niet qua etiquette dat 'ie nergens op slaat voor mijn gevoel, maar die sluier met bloem lijkt zo, hup, op d'r hoofd geplant. Scheef. Alsof daar niet over nagedacht is.

@CKC2: kijk, wij snappen elkaar smile. Ik vond jouw jurk ook mooi, ondanks alle tierelantijnen, maar ik weet wel hoe dat komt: het was óveral en dús een eenheid. Dat heeft die van Do ook.

Vinden jullie ook dat als je een jurk op een plaatje ziet, hij altijd minder indrukwekkend en mooi is dan wanneer je echt voor iemand staat? Daardoor vind ik zelden een bruid(spaar) echt lelijk gekleed.

Oh bedoel je het zo! Ik ga nog een keer naar die foto kijken dan smile
Edit: ik snap wat je bedoelt! Hij zit inderdaad niet erg mooi op haar hoofd. Ik vind de sluier van Silvie erg mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:33

Storm schreef:Huh? Sorry maar ik ga echt geen rekening houden met eventuele mensen die zo'n soortgelijke jurk willen hebben....als ik de jurk saai vind, dan zeg ik dat gewoon. En natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar dat is toch persoonlijk?

Kijk, als jij nou met die jurk op de foto stond in de openingspost dan was het iets anders geweest. Maar ik denk niet dat Renate Verbaan hier gaat lezen..
Ja, ik snap wat je bedoelt, het is ook meer gevoelsmatig.
Ik vind zo'n jurk echt bloedmooi en zie mezelf daar al in. Als er vervolgens drie pagina's lang wordt gezegd: afschuwelijk, ouderwets, saai, niet-glamourous, dikmakend bladiebla, dan vind ik dat een beetje teveel van het goede. Indirect, of je nu wil of niet, wordt er dan negatief geoordeeld over jouw smaak. Of naja, die wordt gewoon afgezeken.
Nu zeg ik niet dat je dan maar moet doen alsof je het een prachtige jurk vindt, als je dat niet vindt, maar we kunnen toch wel wat rekening met elkaar houden? In een topic waar je bruidsjurken plaatst of kindernamen die jij mooi vindt, gaan we toch elkaar stijl niet afkraken? Dit komt, indirect, op hetzelfde neer.
Ik ben niet gekwetst ofzo hoor, begrijp me goed, maar ik vind dat het commentaar wel wat gevoeliger mag. Daar zijn wij als vrouwen, als het goed in, keien in Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:36

Jen_ schreef:Oh bedoel je het zo! Ik ga nog een keer naar die foto kijken dan smile
Edit: ik snap wat je bedoelt! Hij zit inderdaad niet erg mooi op haar hoofd. Ik vind de sluier van Silvie erg mooi!
Precies! 't Is wel heel frivool en lenteachtig, dat was vast de bedoeling Very Happy. Die van Silvie vind ik ook erg mooi ja. Haar jurk heeft trouwens een aparte kleur. Wat zou dat zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:37

Gloria schreef:
Storm schreef:Huh? Sorry maar ik ga echt geen rekening houden met eventuele mensen die zo'n soortgelijke jurk willen hebben....als ik de jurk saai vind, dan zeg ik dat gewoon. En natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar dat is toch persoonlijk?

Kijk, als jij nou met die jurk op de foto stond in de openingspost dan was het iets anders geweest. Maar ik denk niet dat Renate Verbaan hier gaat lezen..
Ja, ik snap wat je bedoelt, het is ook meer gevoelsmatig.
Ik vind zo'n jurk echt bloedmooi en zie mezelf daar al in. Als er vervolgens drie pagina's lang wordt gezegd: afschuwelijk, ouderwets, saai, niet-glamourous, dikmakend bladiebla, dan vind ik dat een beetje teveel van het goede. Indirect, of je nu wil of niet, wordt er dan negatief geoordeeld over jouw smaak. Of naja, die wordt gewoon afgezeken.
Nu zeg ik niet dat je dan maar moet doen alsof je het een prachtige jurk vindt, als je dat niet vindt, maar we kunnen toch wel wat rekening met elkaar houden? In een topic waar je bruidsjurken plaatst of kindernamen die jij mooi vindt, gaan we toch elkaar stijl niet afkraken? Dit komt, indirect, op hetzelfde neer.
Ik ben niet gekwetst ofzo hoor, begrijp me goed, maar ik vind dat het commentaar wel wat gevoeliger mag. Daar zijn wij als vrouwen, als het goed is, keien in Very Happy.

Ik zie het toch een beetje anders, Gloria. Zo gaat dat nou eenmaal hier, zelfde als met (witte)leggings. Als ik iets lelijk vind, dan zeg ik dat gewoon, of het nou om een bruidsjurk gaat of een legging. Kan mij ook weinig schelen of iemand mijn bruidsjurk mooi zal vinden, als ik hem maar mooi vind, en mijn aanstaande smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:38

Gloria schreef:
Jen_ schreef:Oh bedoel je het zo! Ik ga nog een keer naar die foto kijken dan smile
Edit: ik snap wat je bedoelt! Hij zit inderdaad niet erg mooi op haar hoofd. Ik vind de sluier van Silvie erg mooi!
Precies! 't Is wel heel frivool en lenteachtig, dat was vast de bedoeling Very Happy. Die van Silvie vind ik ook erg mooi ja. Haar jurk heeft trouwens een aparte kleur. Wat zou dat zijn?

Ja wat een gekkige kleur he? Hmm lichtgoud ofzo? Champagne?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:39

Gloria schreef:
Storm schreef:Huh? Sorry maar ik ga echt geen rekening houden met eventuele mensen die zo'n soortgelijke jurk willen hebben....als ik de jurk saai vind, dan zeg ik dat gewoon. En natuurlijk is het een kwestie van smaak, maar dat is toch persoonlijk?

Kijk, als jij nou met die jurk op de foto stond in de openingspost dan was het iets anders geweest. Maar ik denk niet dat Renate Verbaan hier gaat lezen..
Ja, ik snap wat je bedoelt, het is ook meer gevoelsmatig.
Ik vind zo'n jurk echt bloedmooi en zie mezelf daar al in. Als er vervolgens drie pagina's lang wordt gezegd: afschuwelijk, ouderwets, saai, niet-glamourous, dikmakend bladiebla, dan vind ik dat een beetje teveel van het goede. Indirect, of je nu wil of niet, wordt er dan negatief geoordeeld over jouw smaak. Of naja, die wordt gewoon afgezeken.
Nu zeg ik niet dat je dan maar moet doen alsof je het een prachtige jurk vindt, als je dat niet vindt, maar we kunnen toch wel wat rekening met elkaar houden? In een topic waar je bruidsjurken plaatst of kindernamen die jij mooi vindt, gaan we toch elkaar stijl niet afkraken? Dit komt, indirect, op hetzelfde neer.
Ik ben niet gekwetst ofzo hoor, begrijp me goed, maar ik vind dat het commentaar wel wat gevoeliger mag. Daar zijn wij als vrouwen, als het goed in, keien in Very Happy.
Ik denk dat je het niet zo aan moet trekken. smile als jij die jurk wel mooi vindt, dan is dat toch helemaal prima? Zoals ik al zei, ik had het een stuk ongevoeliger gevonden als jij daar in de openingspost had gestaan en we kritiek hadden op jouw jurk...
Maar goed, ik snap je wel verder, het voelt misschien toch indirect aan als kritiek, maar daar houden mensen gewoonweg geen rekening mee omdat het niet om jou persoonlijk gaat (en ergens wel terecht, anders zouden we al onze woorden en zinnen op een gouden weegschaaltje moeten leggen!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:45

Jen_ schreef:Ik zie het toch een beetje anders, Gloria. Zo gaat dat nou eenmaal hier, zelfde als met (witte)leggings. Als ik iets lelijk vind, dan zeg ik dat gewoon, of het nou om een bruidsjurk gaat of een legging. Kan mij ook weinig schelen of iemand mijn bruidsjurk mooi zal vinden, als ik hem maar mooi vind, en mijn aanstaande smile
Nou, het doet mij al heel goed dat CKC (en nog iemand anders met i.m.o. verstand van mode :P) die jurk wel mooi vindt. Ik trek me dat wel aan ja, zeker als het ontactisch gebeurt en het héél véél gebeurt. 'k Zou wat meer als jou en Storm moeten denken Wink.

O trouwens, als ik ooit trouw, wil ik ook niet dat mensen tegen mij zeggen: "Wat zie je er prachtig uit" of "wat heb je een mooie jurk", als ze dat eigenlijk niet vinden en achteraf tegen hun vriendinnen zeggen dat ik een afschuwelijke jurk aan heb. Dus dan weet je dat alvast. Of had ik dat ooit al gezegd? Very Happy Zeg dan maar gewoon: "Je straalt helemaal" offe... "Wat een mooie dag hè, ik ben zo blij voor je!".

Ik houd van oprechtheid, da's wel duidelijk geloof ik Rolling Eyes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:48

Storm schreef:Maar goed, ik snap je wel verder, het voelt misschien toch indirect aan als kritiek, maar daar houden mensen gewoonweg geen rekening mee omdat het niet om jou persoonlijk gaat (en ergens wel terecht, anders zouden we al onze woorden en zinnen op een gouden weegschaaltje moeten leggen!)
Weet ik ook wel... Neutral Maar ik probeer het andersom altijd wel te doen. Behalve als ik rebelleer Very Happy. Anyway, made my point, let's move on :flower:.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 23:50

Gloria schreef:
Jen_ schreef:Ik zie het toch een beetje anders, Gloria. Zo gaat dat nou eenmaal hier, zelfde als met (witte)leggings. Als ik iets lelijk vind, dan zeg ik dat gewoon, of het nou om een bruidsjurk gaat of een legging. Kan mij ook weinig schelen of iemand mijn bruidsjurk mooi zal vinden, als ik hem maar mooi vind, en mijn aanstaande smile
Nou, het doet mij al heel goed dat CKC (en nog iemand anders met i.m.o. verstand van mode :P) die jurk wel mooi vindt. Ik trek me dat wel aan ja, zeker als het ontactisch gebeurt en het héél véél gebeurt. 'k Zou wat meer als jou en Storm moeten denken Wink.

O trouwens, als ik ooit trouw, wil ik ook niet dat mensen tegen mij zeggen: "Wat zie je er prachtig uit" of "wat heb je een mooie jurk", als ze dat eigenlijk niet vinden en achteraf tegen hun vriendinnen zeggen dat ik een afschuwelijke jurk aan heb. Dus dan weet je dat alvast. Of had ik dat ooit al gezegd? Very Happy Zeg dan maar gewoon: "Je straalt helemaal" offe... "Wat een mooie dag hè, ik ben zo blij voor je!".

Ik houd van oprechtheid, da's wel duidelijk geloof ik Rolling Eyes.

Oprecht is goed! Ik zou, ook al is je jurk dan eventueel niet mijn smaak, toch zeggen dat je er prachtig uitziet, want het is sowieso mooi als iemand trouwt in een witte jurk, mooi haar, mooi opgemaakt, en straalt van de liefde. Dat maakt iedereen sowieso al mooi!

Edit: nee dat had je niet ooit al gezegd geloof ik smile Maar als we toch vast bezig zijn: Ik wil NOOIT gevraagd worden als ceremoniemeester. Weet je dat ook alvast nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 23:58

Ik vind 'm mooi, CKC, alleen ik heb zelf niets met een sleep. Niet dat het niet mooi is, maar ik kan er persoonlijk niet aan wennen dat iets van je kleding over de grond sleept, ik weet niet waarom.

De jurk van Renate vind ik op zich best mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 3 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum