Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heel andere jurk in gedachten

+30
Bliss
mzcharlotte
Jacolien
Guus
Arwyn
Jeanette
Caro
patjuhhh
Rush
Lavendel
Saxy
Paper Crown
SarahKey
xxDila
Susan
Sorella
Julia
Sugarfall
Mizz_S
ShallY
Tsjip
Pandora
Miss G
VeryCherry
Pien
Marin
Antibes
minoessepoes
Lejow
SoGood
34 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Tsjip do 14 jul 2011 - 3:15

Ik had ook een andere jurk bij Renate verwacht. Ik zei vrijdagavond nog tegen mijn vriend dat ik dacht dat ze supermooi bruidje zou zijn en toen we zaterdag de jurk zagen keek mijn vriend mij echt zo vragend aan van 'euh jij vindt dit mooi?' Ieder zijn smaak natuurlijk.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  ShallY do 14 jul 2011 - 3:24

Ik vind het ook geen mooie jurk. Evenals die jurk van Danie Bles.


Laatst aangepast door ShallY op do 14 jul 2011 - 3:37; in totaal 1 keer bewerkt

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Mizz_S do 14 jul 2011 - 3:27

Ik vond de jurk van Renate ook niet mooi, saai, het leek idd of je haar tepels zag, en ik vond dat ze er best dik in leek (voor haar doen dan he), hij flatteerde echt niet.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:48

De jurk van Danie Bles vond ik ook niet echt een succes inderdaad..

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Schermafbeelding-2011-07-02-om-13.43.09

Hij maakt haar heel ouwelijk. Komt ook omdat ze zo mager is en altijd wat 'ziekig' oogt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:55

Sjonge, dus jullie vinden klassiek, stijlvol en tijdloos, 'ouwelijk'.

Ik vind de jurk van Renate echt PRACHTIG. Zoiets had ik niet verwacht bij haar en hierdoor stijgt ze wel in mijn achting. De rok vind ik fantastisch en de hals ook. Die van Danie Bles vond ik ook mooi.

Ik houd erg van jurken zonder poespas met kanten sluier. Ik vind dat de stof en de lijnen een jurk mooi moeten maken, niet de 'prullaria' die je erop zet. En strapless is vaak helemaal dertien in een dozijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Sugarfall do 14 jul 2011 - 3:56

Ik vind de jurk van Renate heel erg mooi, ik had hem ook wel bij haar verwacht eigenlijk. Ik had bij Yolanthe een hele andere jurk verwacht, ik vond haar trouwjurk echt heel erg lelijk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:01

Sugarfall schreef:Ik vind het een hele mooie jurk, ik had hem ook wel bij haar verwacht eigenlijk. Ik had bij Yolanthe een hele andere jurk verwacht, ik vond haar trouwjurk echt heel erg lelijk.
Die was te pompeus hè? Vond ik ook wel, ook al vond ik de jurk an sich wel heel origineel.

Overigens vind ik van de andere foto's alleen de jurk van Do mooi. Alleen die sluier met dat losse haar slaat voor mijn gevoel nergens op. Ik vond Máxima's jurk ook prachtig (remember, het was hartje winter). Die van Sylvie en Daniëlle Overgaag kan ik ook wel waarderen. De rest springen er voor mij niet uit, vooral die van de vrouw van Arjen Robben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:03

Nou, Gloria, ouwelijk wordt die van Renate niet genoemd dacht ik, en ik heb (ik zal nu even vanuit mezelf spreken) ook Danies jurk niet ouwelijk genoemd, alleen dat ze er een ouwelijke uitstraling, voornamelijk in het gezicht) door krijgt. Dat komt door het hele plaatje, denk ik.

De jurken zelf vind ik niet lelijk, maar mijn verwachting bij deze vrouwen is anders dan wat ze lieten zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:05

Gloria schreef:
Sugarfall schreef:Ik vind het een hele mooie jurk, ik had hem ook wel bij haar verwacht eigenlijk. Ik had bij Yolanthe een hele andere jurk verwacht, ik vond haar trouwjurk echt heel erg lelijk.
Die was te pompeus hè? Vond ik ook wel, ook al vond ik de jurk an sich wel heel origineel.

Vond ik ook. Een beetje fladderig ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Sugarfall do 14 jul 2011 - 4:10

Ik heb de jurk even opgezocht, kon hem niet meer heel erg goed voor me halen.

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 40025

De bovenkant vond ik wel mooier dan de onderkant, inderdaad te pompeus en een beetje een hoelahoep idee. En dat het zo omhoog krult vind ik ook niet mooi. Ik had bij haar een veel ''elegantere'' jurk verwacht.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:12

Youandi schreef:Nou, Gloria, ouwelijk wordt die van Renate niet genoemd dacht ik, en ik heb (ik zal nu even vanuit mezelf spreken) ook Danies jurk niet ouwelijk genoemd, alleen dat ze er een ouwelijke uitstraling, voornamelijk in het gezicht) door krijgt. Dat komt door het hele plaatje, denk ik.

De jurken zelf vind ik niet lelijk, maar mijn verwachting bij deze vrouwen is anders dan wat ze lieten zien.
Ja, da's een ander verhaal inderdaad. Maar lees het topic door en je ziet: saai, degelijk, geen glamour bladiebla. Sorry, maar zeg dan gewoon dat het je smaak niet is. Er zijn hier namelijk mensen die zoiets wel mooi vinden en een soortgelijke jurk zouden willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Pandora do 14 jul 2011 - 4:14

Och..... Yolanthe, dat vond ik net zo'n kermisattractie... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:14

Nou, weet je wat ik ook dacht bij die van Yolanthe... Doordat er niet zo'n grote man naast haar stond, leek ze nóg pompeuzer. Want hij stond háár wel, maar door een kleine(re) man naast haar, was het een beetje uit verhouding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:16

Gloria schreef:
Youandi schreef:Nou, Gloria, ouwelijk wordt die van Renate niet genoemd dacht ik, en ik heb (ik zal nu even vanuit mezelf spreken) ook Danies jurk niet ouwelijk genoemd, alleen dat ze er een ouwelijke uitstraling, voornamelijk in het gezicht) door krijgt. Dat komt door het hele plaatje, denk ik.

De jurken zelf vind ik niet lelijk, maar mijn verwachting bij deze vrouwen is anders dan wat ze lieten zien.
Ja, da's een ander verhaal inderdaad. Maar lees het topic door en je ziet: saai, degelijk, geen glamour bladiebla. Sorry, maar zeg dan gewoon dat het je smaak niet is. Er zijn hier namelijk mensen die zoiets wel mooi vinden en een soortgelijke jurk zouden willen.

Dat is waar. Wat dat betreft is dit een gevaarlijk topic en hoop ik niet dat mensen gekwetst worden wanneer hun eigen (droom)jurk op één van bovengenoemde en getoonde bekritiseerde jurken lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:18

Youandi schreef:Dat is waar. Wat dat betreft is dit een gevaarlijk topic en hoop ik niet dat mensen gekwetst worden wanneer hun eigen (droom)jurk op één van bovengenoemde en getoonde jurken lijkt.
Ja, da's altijd lastig natuurlijk, net als met kindernamen. Een beetje tactisch verwoorden kan i.i.g. geen kwaad met dit soort dingen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Julia do 14 jul 2011 - 6:46

Dat vind ik lastig hoor...je mag toch gewoon je mening geven? Als je vindt dat een jurk ouwelijk staat bij iemand hoeft dat toch niet te betekenen dat die andere mensen niet staat? De mening over de (witte) legging is door sommige mensen hier ook zeer duidelijk kenbaar gemaakt, daar hebben de mensen met legging toch ook geen last van?
Ik vind de jurk van renate mooi, maar ik denk dat een andere jurk mooier bij haar had gestaan.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Sorella do 14 jul 2011 - 7:10

Toch grappig hoe smaken kunnen verschillen, ik zou geen seconde twijfelen als ik kon trouwen in de jurk van Yolanthe. Vind hem echt prachtig!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 7:19

Ik vond die van Doutzen Kroes juist prachtig. Zo mooi die zwangere buik zo onder die jurk (niet zo ingebonden).

die van Renate vind ik opzich ook niet mis, vooral die onderkant vind ik erg mooi. Maar inderdaad die lijnen op dat lijfje echt te jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 7:43

Ik vind de jurk van Renate ook niet mooi en ik had juist bij haar een supermooie jurk verwacht! De jurk van Yolanthe vond ik afschuwelijk. De jurk van Maxima vond ik daarentegen echt prachtig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 7:48

Wat is Winston schattig enthousiast op de eerste foto.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:14

Susan schreef:Wat is Winston schattig enthousiast op de eerste foto.

Viel mij ook op ja!! Ontzettend lief!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:21

Punk'd schreef:Ik vond die van Doutzen Kroes juist prachtig. Zo mooi die zwangere buik zo onder die jurk (niet zo ingebonden).

die van Renate vind ik opzich ook niet mis, vooral die onderkant vind ik erg mooi. Maar inderdaad die lijnen op dat lijfje echt te jammer.

Ik ben van mening dat hoogzwanger trouwen niet mooi is. Ik zou zelf trouwen ná de bevalling. Nee, ik zou er voor zorgen dat ik pas ná mijn trouwen zwanger zou worden. Maar waarom ik dat vind, kan ik niet echt onderbouwen. Dat is een gevoel. Iets met tradities.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:25

Ik vond die van doutzen juist zooo mooi en romantisch met haar zwangere buik! Ik vind de jurk van renate wel mooi maar hij had mooier kunnen zijn, ze oogt zwaarder dan ze is en de balijnen zitten niet helemaal mooi. Doordat de stof van de rok zo zwaar is oogt het wat massief. Maar het model vind ik heel mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:35

Powerbabe schreef:Ik vond die van doutzen juist zooo mooi en romantisch met haar zwangere buik! Ik vind de jurk van renate wel mooi maar hij had mooier kunnen zijn, ze oogt zwaarder dan ze is en de balijnen zitten niet helemaal mooi. Doordat de stof van de rok zo zwaar is oogt het wat massief. Maar het model vind ik heel mooi!

Nou, weet je wat het is.. Ik heb even nagedacht over waarom ik die opvatting heb en ben tot de volgende conclusie gekomen. Vroeger was het een 'moetje' als je zwanger was voor je huwelijk. Een 'moetje' is niet bepaald romantisch. Mijn ouders hebben mij dit ingeprent. Mijn ouders deden niet aan sex voor het huwelijk. Dat hadden ze bij mij ook graag gewild, maar dat is mislukt Laughing Maar tóch heb ik het idee dat ik eerst moet trouwen voordat er een kindje komt.
Loyaliteit is een apart iets. Maar door mijn loyaliteit aan mijn ouders, wil ik het ze nooit aandoen om niet te trouwen of om ongehuwd een kind te krijgen. Dat zou verschrikkelijk zijn voor hun gevoel. Erg eigenlijk he? Ouderwets. En toch wil ik niets liever dan doen, zoals mijn ouders me hebben 'geleerd'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:42

Dat jij zo over trouwen denkt dat snap ik wel, ik denk er zelf anders over. Maar dan hoeft Doutzen er nog niet verschrikkelijk uit te zien? Dat jij er zulke ideeen op na houdt betekent niet dat anderen er verschrikkelijk uit zien omdat zij dat niet doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heel andere jurk in gedachten - Pagina 2 Empty Re: Heel andere jurk in gedachten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum