Mijn moeder gaat overlijden
+51
Snoes
Middleme
CCC
Amber-
banjer49
Elmo
L!ND@
Suus
patjuhhh
Makamba
bolus26
Atelier Madame
joyce0606
PluDan
Error
sterremaan
Happydobby
Sweety
kwak
Rapunzel
Flinder
Julia
_Lacey_
Zininzon
ExpressoB
sanne-84
missmarm
Jezzie
Oasis
Inge
Serena
SuperGrover
Sjaantje
Flip Fluitketel
Tsjip
Spring
Dikkie_Dik
Schaapke
Sugarfall
Tazz
Lejow
Kabouter
pindaatje
Tania
Sjonno
Caro
Sterre
ekiaam87
Lotus
SparklingEyes
Koffieleut
55 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Mijn moeder gaat overlijden
Wat fijn dat jullie voor nu weer even op een "normale" manier met elkaar kunnen communiceren. Het is zo fijn als dat (nog) kan.
Het is toch ook gewoon een kutziekte. Gisteren hadden we een avondwake van de buurvrouw, zij was ook ziek. Natuurlijk kon ik eigenlijk aan niks anders denk dan aan mijn moeder. Zag haar weer liggen, zielig an ziek in haar ziekenhuis bed. Ergens ben ik blij dat het strijden voor haar over is..jij zit er nu nog middenin met je familie en dat is ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte nogmaals :hug".
Het is toch ook gewoon een kutziekte. Gisteren hadden we een avondwake van de buurvrouw, zij was ook ziek. Natuurlijk kon ik eigenlijk aan niks anders denk dan aan mijn moeder. Zag haar weer liggen, zielig an ziek in haar ziekenhuis bed. Ergens ben ik blij dat het strijden voor haar over is..jij zit er nu nog middenin met je familie en dat is ontzettend moeilijk. Heel veel sterkte nogmaals :hug".
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Oh Koffieleut, ik lees dit nu pas. Heel veel sterkte!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Kabouter: Het is idd heel moeilijk om te zien. Ik heb het idee dat op het moment dat het heel slecht gaat je alles aankunt, maar nu het wat beter gaat is het net alsof het verdriet dan pas komt.
Atelier Madame: Ik weet dat dat de realiteit is hoor, en ik hoop ook van harte dat dat kan!
Rest : Dank jullie wel!
Wat zo stom is nu het beter gaat: Af en toe denk ik: "Zie je wel, het komt allemaal goed" en dan bedenk ik mij dat dat toch echt niet zo is...
Atelier Madame: Ik weet dat dat de realiteit is hoor, en ik hoop ook van harte dat dat kan!
Wat zo stom is nu het beter gaat: Af en toe denk ik: "Zie je wel, het komt allemaal goed" en dan bedenk ik mij dat dat toch echt niet zo is...
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Ik lees dit ook nu pas. Wat naar Koffieleut! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, wat kun je eggen in zo'n situatie?
Ik hoop dat jij en je familie nog mooie momenten met je moeder hebben. Heel veel sterkte en een dikke, digitale knuffel!
Ik hoop dat jij en je familie nog mooie momenten met je moeder hebben. Heel veel sterkte en een dikke, digitale knuffel!
Gast- Gast
Oh Koffieleut, wat worden jullie heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees... Hoewel 'hoop' voor jullie ook behoorlijk relatief geworden is...
Ik wil je nogmaals een dikke knuffel geven, niet dat ik daarmee je leed kan verzachten maar hopelijk helpt het iets als je weet dat ik, samen met veel andere forumsters, regelmatig aan je denk.
Ik wil je nogmaals een dikke knuffel geven, niet dat ik daarmee je leed kan verzachten maar hopelijk helpt het iets als je weet dat ik, samen met veel andere forumsters, regelmatig aan je denk.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Koffieleut schreef:Kabouter: Het is idd heel moeilijk om te zien. Ik heb het idee dat op het moment dat het heel slecht gaat je alles aankunt, maar nu het wat beter gaat is het net alsof het verdriet dan pas komt.
Dat is ook niet zo gek meis, nu geef je jezelf pas de tijd om erover na te denken.
Als je wat kwijt wilt, of wat anders..je kunt me altijd pmen.
Kabouter- Kletskop
.
Laatst aangepast door Koffieleut op za 27 okt 2012 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut- Prater
Jeetje meis.. Weet niet wat te zeggen.. Heel erg veel sterkte
Is er een mogelijkheid dat je moeder naar huis kan gaan?
Is er een mogelijkheid dat je moeder naar huis kan gaan?
Gast- Gast
Wat heftig allemaal. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je in ieder geval (nogmaals) veel sterkte wensen.
Gast- Gast
Jeetje, wat heftig koffieleut! Het lijkt me ook verschrikkelijk dat ze niks meer gaan doen als ze nog een hartstilstand krijgt.. dat gaat eigenlijk zo tegen je eigen gevoel in (lijkt me). Heel veel sterkte!!
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Flinder schreef:Jeetje, wat heftig koffieleut! Het lijkt me ook verschrikkelijk dat ze niks meer gaan doen als ze nog een hartstilstand krijgt.. dat gaat eigenlijk zo tegen je eigen gevoel in (lijkt me). Heel veel sterkte!!
Klopt dat is ook zo. Tuurlijk zie ik dat het zo ook niet kan, ze is zo verschrikkelijk zwak. Maar ik kan er ook niet bij dat ze mijn moeder dan "zomaar" dood laten gaan.
Koffieleut- Prater
Ach, wat een contrasten Koffieleut
Ik kan heel goed begrijpen dat dat raar en onwerkelijk voelt, dat deze afspraak gemaakt is.
Ik wens je nogmals heel veel sterkte!!
Ik kan heel goed begrijpen dat dat raar en onwerkelijk voelt, dat deze afspraak gemaakt is.
Ik wens je nogmals heel veel sterkte!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat moeilijk voor jullie.
Sterkte
Sterkte
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wat een nare berichten weer... Ik wens jullie wederom heel veel sterkte
Weet niet goed wat ik moet zeggen, maar wil je veel sterkte wensen.
Gast- Gast
Ik krijg hier echt kippenvel van.... Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte....
Gast- Gast
Zomaar weer even een voor jou en je familie!
Bah wat naar en moeilijk, hoe het ook gebeuren zal, ik hoop dat ze geen pijn heeft en dat het snel mag gaan voor haar.
Sterkte.
Sterkte.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Wat naar om te lezen allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je moeder geen pijn meer heeft.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Sinds vrijdag gaat mijn moeder met sprongen vooruit!!! Iedere dag kan ze weer een stukje meer, en sinds vandaag kan ze weer zelfstandig drinken, daar ben ik zo blij om. Ze kreeg wel extra vocht bij haar sonde-voeding, dus ze zou niet uitdrogen, maar dit is natuurlijk veel beter!!
De bedoeling is dat mijn moeder, zo snel er plek is, naar een verpleeghuis gaat voor revalidatie. Het is dus wel de bedoeling dat ze over een tijdje weer thuis komt gelukkig. Maandag hebben we hierover een gesprek gehad in het ziekenhuis. Toen is ons door de zaalarts verteld dat ze in het ziekenhuis kon blijven zolang er hier in onze woonplaats geen plek voor haar is. Dat bleek dus niet te kloppen, zolang er geen plek is wordt ze ondergebracht in een ander verpleeghuis ergens. Mijn vader is afhankelijk van het ov, dus het is heel erg hopen nu, dat ze niet te ver weg wordt geplaats.... Ik was maandag helemaal gerustgesteld, en toen mijn vader gisteren belde was ik zoooo boos.... Maar goed, het is helaas niet anders, het zal iig niet voor hele lange tijd zijn...
Meiden, enorm bedankt voor alle lieve woorden en knuffels! Ze doen heel goed!!
De bedoeling is dat mijn moeder, zo snel er plek is, naar een verpleeghuis gaat voor revalidatie. Het is dus wel de bedoeling dat ze over een tijdje weer thuis komt gelukkig. Maandag hebben we hierover een gesprek gehad in het ziekenhuis. Toen is ons door de zaalarts verteld dat ze in het ziekenhuis kon blijven zolang er hier in onze woonplaats geen plek voor haar is. Dat bleek dus niet te kloppen, zolang er geen plek is wordt ze ondergebracht in een ander verpleeghuis ergens. Mijn vader is afhankelijk van het ov, dus het is heel erg hopen nu, dat ze niet te ver weg wordt geplaats.... Ik was maandag helemaal gerustgesteld, en toen mijn vader gisteren belde was ik zoooo boos.... Maar goed, het is helaas niet anders, het zal iig niet voor hele lange tijd zijn...
Meiden, enorm bedankt voor alle lieve woorden en knuffels! Ze doen heel goed!!
Laatst aangepast door Koffieleut op za 27 okt 2012 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut- Prater
Ik wil je heel veel sterkte wensen...En geniet van de laatste tijd met je moeder!
Ik reageer nu pas, omdat ik het zelf nog heel confronterend vind allemaal...
Gast- Gast
Wat fijn dat het naar omstandigheden zo goed gaat! Hopelijk vinden ze snel een plek in de buurt voor haar en dan duimen dat ze weer (snel) naar huis kan.
Kabouter- Kletskop
Koffieleut, wat fijn dat je zulk goed nieuws kunt plaatsen! Wel heel jammer dat jullie door de zaalarts verkeerd zijn ingelicht maar ik hoop voor jullie dat er gauw plek is bij jullie in de buurt zodat je je mams lekker dichtbij hebt.
Ik hoop ook dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten!
Ik hoop ook dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten!
_Leaf_ schreef:Ik wil je heel veel sterkte wensen...En geniet van de laatste tijd met je moeder!
Lieve Leaf, ik kan me voorstellen dat het voor jou idd heel moeilijk is om dit te lezen. Ik vind het heel lief van je dat je toch reageerd. Dankjewel!!
Koffieleut- Prater
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Mijn oma gaat overlijden
» Hoe kan ik er voor mijn moeder zijn?
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Wat als je ziet dat je moeder er onder door gaat?
» Mijn moeder
» Hoe kan ik er voor mijn moeder zijn?
» Mijn moeder is een soort van opgegeven...
» Wat als je ziet dat je moeder er onder door gaat?
» Mijn moeder
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: