Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn moeder gaat overlijden

+51
Snoes
Middleme
CCC
Amber-
banjer49
Elmo
L!ND@
Suus
patjuhhh
Makamba
bolus26
Atelier Madame
joyce0606
PluDan
Error
sterremaan
Happydobby
Sweety
kwak
Rapunzel
Flinder
Julia
_Lacey_
Zininzon
ExpressoB
sanne-84
missmarm
Jezzie
Oasis
Inge
Serena
SuperGrover
Sjaantje
Flip Fluitketel
Tsjip
Spring
Dikkie_Dik
Schaapke
Sugarfall
Tazz
Lejow
Kabouter
pindaatje
Tania
Sjonno
Caro
Sterre
ekiaam87
Lotus
SparklingEyes
Koffieleut
55 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Elmo vr 5 aug 2011 - 23:01

Koffieleut,
Jeetje ben eigenlijk pas aangemeld op het forum en kwam jou berichtje hier tegen. Pff..
Moet zeggen dat het bij mij ook erg dichtbij komt.
Mijn vader heeft slokdarmkanker. Gelukkig waren ze er erg op tijd bij en heeft hij veel chemo's en een operatie gehad.
Voor zover het er nu uitziet geen uitzaaiingen. Nu, als het goed is met de laatste chemo kuur bezig.

Hoop echt dat je steeds goed nieuws blijft krijgen. Zodat je veel van je moeder kan meemaken.
Heb je al wat meer gehoord of er ergens in de buurt een verpleeg tehuis plaats heeft?

Meid, hoop ook echt voor je dat je super snel zwanger bent zodat je moeder veel van je kindje kan meekrijgen! hug
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut zo 7 aug 2011 - 20:03

Elmo schreef:Koffieleut,
Jeetje ben eigenlijk pas aangemeld op het forum en kwam jou berichtje hier tegen. Pff..
Moet zeggen dat het bij mij ook erg dichtbij komt.
Mijn vader heeft slokdarmkanker. Gelukkig waren ze er erg op tijd bij en heeft hij veel chemo's en een operatie gehad.
Voor zover het er nu uitziet geen uitzaaiingen. Nu, als het goed is met de laatste chemo kuur bezig.

Hoop echt dat je steeds goed nieuws blijft krijgen. Zodat je veel van je moeder kan meemaken.
Heb je al wat meer gehoord of er ergens in de buurt een verpleeg tehuis plaats heeft?

Meid, hoop ook echt voor je dat je super snel zwanger bent zodat je moeder veel van je kindje kan meekrijgen! hug

Wat zijn er toch veel meiden hier die iemand dichtbij hebben die deze vreselijke ziekte heeft!! Gelukkig ziet het er goed uit voor je vader! Heeft hij veel last van de chemo's? Vandaag is er weer een gesprek over verpleeghuizen, ik heb een heel lijstje gemaakt van alle verpleeghuizen redelijk in de buurt, en/of goed te bereiken met het ov. Dus ik hoop heel erg dat daar ergens plek is!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  banjer49 zo 7 aug 2011 - 20:09

ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, weet nl ook heel goed wat het is om je moeder te verliezen, en vorig jaar is mijn vader ook overleden niet aan die rot ziekte maar toch.
wil je dan ook een hele dikke hug geven en je sterkte wensen en geniet nog heeel veel van elkaar
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut ma 8 aug 2011 - 0:29

Er is plek in het verpleeghuis hier in de stad!!! Morgen gaat ze er al naartoe! Dat lucht toch wel heel erg op hoor!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Amber- ma 8 aug 2011 - 0:31

Koffieleut schreef:Er is plek in het verpleeghuis hier in de stad!!! Morgen gaat ze er al naartoe! Dat lucht toch wel heel erg op hoor!

Koffieleut wat fijn!!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Suus ma 8 aug 2011 - 0:31

Wat fijn om te horen, Koffieleut!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Sjaantje ma 8 aug 2011 - 6:20

Koffieleut, wat een goed nieuws voor jullie! hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Elmo di 9 aug 2011 - 8:15

Koffieleut,

Hoe is het met jou en met je moeder?
Heeft ze een mooie kamer in een huisje waar je snel naar toe kan als je daar de behoefte aan hebt?

Ja hier gaat het op en af. Gisteren is mijn vader weer begonnen aan een nieuwe kuur. Gaat nu goed maar halverwege de kuur wordt het weer zwaarder. Meid, wil hier niet klagen over hoe zwaar mijn vader het heeft. Het ziet er voor hem redelijk positief uit.
Hoop echt dat het weer rustig wordt voor je moeder als ze haar plekje heeft en jullie lange tijd van elkaar kunnen genieten.

hug Elmo
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Gast di 9 aug 2011 - 8:37

Wat fijn dat ze in een verpleeghuis kan! Dat zal een verlichting geven! Even een lichtpuntje voor jullie, dat mag ook wel eens hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut di 9 aug 2011 - 22:09

Elmo schreef:Koffieleut,

Hoe is het met jou en met je moeder?
Heeft ze een mooie kamer in een huisje waar je snel naar toe kan als je daar de behoefte aan hebt?

Ja hier gaat het op en af. Gisteren is mijn vader weer begonnen aan een nieuwe kuur. Gaat nu goed maar halverwege de kuur wordt het weer zwaarder. Meid, wil hier niet klagen over hoe zwaar mijn vader het heeft. Het ziet er voor hem redelijk positief uit.
Hoop echt dat het weer rustig wordt voor je moeder als ze haar plekje heeft en jullie lange tijd van elkaar kunnen genieten.

hug Elmo

Het gaat goed! Mijn moeder is heel blij met haar kamer, en het is idd vlakbij ons huis! Ideaal, en zoveel rustiger voor mijn vader!
Je mag hier gewoon schrijven over hoe zwaar je vader het heeft hoor. Ik ben alleen maar heel blij voor jullie dat het er redelijk positief uitziet! Als jij je verhaal kwijt moet, dan moet je dat lekker op kunnen schrijven hoor!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Elmo zo 14 aug 2011 - 6:51

Hej Koffieleut,

Dank je is lief van je..
Heb je een fijne vakantie? Even van je man/ vriend genieten en natuurlijk ook even bijtanken..

x Elmo
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut wo 31 aug 2011 - 20:00

Even een nieuwe update:

Gisteren is mijn moeder thuis gekomen!!!! Na 7 weken opgenomen te zijn geweest is ze nu weer lekker thuis. Het herstel gaat heel hard, ze loopt alweer met 1 kruk (deed ze voor de operaties ook). Nu moet ze gewoon verder aansterken, maar dat kan prima thuis.
Ze voelt zich heel erg goed! Ik hoop nu heel hard dat de uitzaaiingen op de lever zich nog een tijd rustig houden, zodat ze nog een mooie tijd kan hebben.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut wo 31 aug 2011 - 20:03

Elmo schreef:Hej Koffieleut,

Dank je is lief van je..
Heb je een fijne vakantie? Even van je man/ vriend genieten en natuurlijk ook even bijtanken..

x Elmo

Ik heb dit in mijn vakantie wel gelezen, maar er nooit meer aan gedacht om te reageren toen we terug waren, sorry, sorry... Embarassed

We hebben heerlijk genoten van de vakantie. We zijn ons heel erg bewust van het feit dat de kans heel groot was dat we niet op vakantie zouden kunnen, of heel misschien wel zouden kunnen, maar dat ze dan al overleden zou zijn. We hebben natuurlijk veel gebeld met mijn vader, en iedere keer kregen we zulk positief nieuws dat het genieten ook wat makkerlijker ging. We hebben echt een heerlijke vakantie gehad!

Hoe gaat het bij jou??

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Elmo wo 31 aug 2011 - 21:15

Hej,

Maak niet uit hoor!
Super nieuws zeg wat je hier neer zet. Lijkt me echt geweldig om haar weer thuis te hebben!

Hier gaat het ook super goed.
Maandag had mijn vader de laatste chemopil genomen.
En hij gaat deze week alweer af en toe een uurtje naar zijn werk.
Hij werkt al concierge op een basisschool dus kan dit rustig aan doen.
Lijkt net of het 'gewone leven' weer begonnen is zeg maar.

Nogmaals super fijn dat jullie op vakantie ook wat tijd voor jezelf hadden en ook hier tot rust konden komen!

x Elmo
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  CCC wo 31 aug 2011 - 22:19

Wauw wat een goed nieuws Koffieleut! Ik hoop dat je moeder lekker aansterkt en dat de uitzaaiingen rustig blijven!

Elmo: Fijn dat je vader er nu ook vanaf is, en lekker rustig weer aan het werk kan... Wat een fijn nieuws zeg allemaal!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Middleme do 1 sep 2011 - 8:53

Wat een onwijsgoed nieuws! Hopelijk trekt die lijn nog heel lang voort!
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Gast wo 26 okt 2011 - 7:47

Hoe gaat het nu met je moeder, Koffieleut?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut wo 26 okt 2011 - 19:24

Youandi, wat lief dat je er naar vraagt.

Het gaat best goed. Ze wordt steeds een beetje sterker en geniet echt van wat ze nog kan. Ze heeft nu dus een scootmobiel waarmee ze de halve stad rondcrosst. Ze wil eerst nog geen chemo, omdat dit alleen maar levensverlengend zou werken en ze heel bang is dat ze dan weer heel ziek wordt, zeker nu ze nog vrij zwak is. Ze voelt zich nu prima en wil dat graag zo lang mogelijk zo houden. Mocht ze dat op een gegeven moment wel willen dan hoeft ze maar te bellen en dan wordt er met chemo begonnen.

Vorige week heeft ze ook gezegd dat ze nog wel een jaar bij ons is, dus daar houden we haar aan!

De artsen hebben gezegd dat ze pas weer naar het ziekenhuis hoeft als ze last krijgt van de plek waar de lever zit of als ze geel wordt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik, iedere keer als ik haar zie, kijk of ze geel is. Ik ben heel bang voor dat moment omdat ik weet dat ze dan snel zal overlijden. Dat is heel heftig om te beseffen dus ik probeer daar niet te lang bij stil te staan en te genieten van hoe het nu gaat. Af en toe besef ik me opeens dat er al 3 maanden om zijn van de tijd die ze nog heeft. Dan ben ik heel bang voor de maand december, ik hoop zó dat ze dan nog bij ons mag zijn.

Hoe gaat het met je zus? En met jou?


Laatst aangepast door Koffieleut op vr 28 okt 2011 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Jezzie wo 26 okt 2011 - 20:16

Wat fijn dat het wat beter gaat. En dat ze geniet van de leuke dingen die jullie met haar doen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Snoes wo 26 okt 2011 - 20:58

Heel fijn om te lezen dit, Koffieleut.
Ik hoop dat jouw moeder nog lang bij jullie mag blijven, en dat ze ook nog mee mag maken dat jij zwanger bent hug

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  PluDan wo 26 okt 2011 - 23:51

Snoes schreef:Heel fijn om te lezen dit, Koffieleut.
Ik hoop dat jouw moeder nog lang bij jullie mag blijven, en dat ze ook nog mee mag maken dat jij zwanger bent hug

+ 1. Niks aan toe te voegen hug .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut wo 26 okt 2011 - 23:58

Snoes schreef:Heel fijn om te lezen dit, Koffieleut.
Ik hoop dat jouw moeder nog lang bij jullie mag blijven, en dat ze ook nog mee mag maken dat jij zwanger bent hug

Dat is ook iets wat ik heel erg hoop! Ik heb geen broers en zussen en ik weet zeker dat ze het helemaal geweldig zou vinden om te weten dat ze een kleinkind krijgt.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Le Chat Noir do 27 okt 2011 - 0:08

Wat vind ik dit erg voor jullie... Kanker is zo oneerlijk en de strijd zwaar en onvoorspelbaar. Heel veel sterkte voor de komende tijd. Koester de momenten samen en vraag alles wat je wilt vragen, zeg alles wat je altijd al wou zeggen...
Ik hoop dat je moeder een lange lijdensweg bespaard blijft, maar ook dat jullie samen nog lang tijd hebben.
Fijn dat het nu op dit moment beter gaat en heel fijn dat ze naar een verpleeghuis in de stad kan.
Ik hoop trouwens ook dat ze mee mag maken dat je zwanger bent.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 5:54

Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik hoop ook echt voor jou en je familie dat je binnenkort in verwachting mag raken en dat je moeder er nog iets van meekrijgt. Wat lijkt me dat fijn voor jullie...

Met mijn zus gaat het redelijk. Laatst had ze weer bloedingen en is ze met spoed opgenomen, waarbij ze van top tot teen is gecontroleerd. Het bleek dat een wond nog niet dicht is. Niks ernstigs gelukkig. Maar het blijft zo eng en onzeker he. Je hele leven is plotseling wankel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Koffieleut vr 28 okt 2011 - 19:33

Youandi schreef:Fijn om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat. Ik hoop ook echt voor jou en je familie dat je binnenkort in verwachting mag raken en dat je moeder er nog iets van meekrijgt. Wat lijkt me dat fijn voor jullie...

Met mijn zus gaat het redelijk. Laatst had ze weer bloedingen en is ze met spoed opgenomen, waarbij ze van top tot teen is gecontroleerd. Het bleek dat een wond nog niet dicht is. Niks ernstigs gelukkig. Maar het blijft zo eng en onzeker he. Je hele leven is plotseling wankel.

Wat griezelig. Idd bij ieder dingetje denk je meteen het ergste. En je weet dat die kans nog altijd aanwezig is, vreselijk om te beseffen.... Gelukkig dat het niks ernstigs was. Heeft ze nog veel last van overgangsklachten?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn moeder gaat overlijden - Pagina 5 Empty Re: Mijn moeder gaat overlijden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum